abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217084439
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 18:39 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee, het is triest dat een jongeman als jij zo de weg is kwijtgeraakt en zijn leven aan het vergooien is omdat school hem niet interesseerde en allerlei rare dingen ging geloven. De maatschappij heeft zo geen bal aan jou. Nogmaals, vraag je schoolgeld terug.
Spreek voor jezelf, ipv “de maatschappij”, want die heeft geen bal aan jou, ouwe. De weg ben je zelf kwijtgeraakt aangezien je hier op aarde doelloos ronddoolt en ergens nog steeds zingeving hoopt te vinden door op F&L te zitten. Op school heb je die doel niet kunnen vinden, ChatGPT heeft die je niet kunnen geven, dus zit je hier rond te slenteren, je evolutietheorie te verdedigen als het ware een dogma, maar over een tijd zal je inzien dat het die leegte in jezelf ook niet vult en al die dingen die je najaagt en afleiding in zoekt en je tijd mee probeert te vullen ook niet.

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 18:42 schreef Bassie48 het volgende:
En ik ben niet blijven steken in mijn kindertijd, ik ben bloedserieus bezig met jou. Ik ben heel serieus.
Je bent wel in je kindertijd blijven steken gezien de inhoud en kleuter-niveau van je posts en ik begrijp dat dat voor jou “heel serieus” is.

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 06:39 schreef Bassie48 het volgende:
Eigenlijk is de vraag of jij als een apofenische gekkie gezien wil worden net als kereltjex die ook in gekke dingen gelooft of dat jij als een serieus mens wordt gezien? Ik vermoed het eerste omdat jij niet anders kan of wil.
Je gelooft zelf in gekke dingen zoals in het heilige boek van Haushofer die je een nieuwe woordje heeft geleerd: apofenie, die je nu als een kleuter die een nieuw woord heeft geleerd blijft herhalen. Een ChatGPT-gekkie ben je die geen doel in het leven heeft behalve hier trollen. Je lijkt wat dat betreft heel veel op Libertarisch. Je bent nog steeds verbitterd dat ik ervoor gezorgd heb dat je enkele weken geband was.

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 06:40 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ik heb heel goed opgelet op school. Jij kennelijk niet want je gelooft in gekke dingen.
Je hebt niet opgelet op school, anders zou je niet zoveel gebruik maken van ChatGPT. Je bent doelloos aan het ronddolen op aarde en bent hier aan het trollen om je zinloze leventje vulling te geven, daarom reageer je ook meerdere keren op dezelfde post. In plaats iets zinvols te gaan doen met je leven (wat ervan over is) zit je hier je tijd te verspillen met trollen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 07:25 schreef Bassie48 het volgende:
Wist je dat ik in mijn leven al heel wat apofenische gekkies heb gekend? De meesten zijn diep gevallen, zoals ik in dit topic reeds beschreef:

En weer reageer je meerdere keren op dezelfde post, omdat je niks zinvols in je zinloze leventje te doen hebt. Je hebt in je leven “heel wat apofenische gekkies gekend”, omdat je er elke dag in de spiegel naar kijkt. Dat woordje heb je pas geleerd met het lezen van Haushofers boek. Je herhaalt nu dat woordje als een kleuter die net een nieuw woordje heeft geleerd: Apofenie. Je bent een apofenische gekkie die overal apofenie in ziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')