SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@maily heeft ook aardig de bolksmaak te pakken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze gaat voor de winstquote:Op maandag 10 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
@:Maily heeft ook aardig de bolksmaak te pakken![]()
![]()
Ik deed het er dan ook omquote:Op maandag 10 maart 2025 08:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit kan weer verkeerd geïnterpreteerd worden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
@:Maily heeft ook aardig de bolksmaak te pakken![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 10 maart 2025 08:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit kan weer verkeerd geïnterpreteerd worden
Bekijk deze YouTube-videoquote:![]()
Ja het is alleen geen dierenasielquote:Op maandag 10 maart 2025 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Leuk joh!
In een dierenasiel werken als vrijwilliger lijkt mij ook super dankbaar en leuk.maar het is wel heel leuk waar ik werk
![]()
![]()
Ja weet ik. Lijkt me echt super leuk wat je doet.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het is alleen geen dierenasielmaar het is wel heel leuk waar ik werk
Maar ik zat daar tijdje geleden ook aan te denken om iets met dieren te gaan doen. Toen kwam ik op een asiel terecht.
Ik zou niet weten hoe wat ik anders met dieren als vrijwilliger zou kunnen doen![]()
![]()
Dat lijkt mij ook heel leuk en dankbaarquote:Op maandag 10 maart 2025 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weet ik. Lijkt me echt super leuk wat je doet.
Maar ik zat daar tijdje geleden ook aan te denken om iets met dieren te gaan doen. Toen kwam ik op een asiel terecht.
Ik zou niet weten hoe wat ik anders met dieren als vrijwilliger zou kunnen doengoed idee wel!
![]()
Tot laterquote:Op maandag 10 maart 2025 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even naar de apotheek en boodschappen doen. Tot later![]()
![]()
Kinderboerderij zoekt ook wel vaak vrijwilligersquote:Op maandag 10 maart 2025 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weet ik. Lijkt me echt super leuk wat je doet.
Ik zou niet weten hoe wat ik anders met dieren als vrijwilliger zou kunnen doenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Amyyyyyyyyyquote:Op maandag 10 maart 2025 08:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kinderboerderij zoekt ook wel vaak vrijwilligers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguh
Toch gisteravond even dat boek uitgelezenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik sliep na 12 uur maar heb wel de beste slaap in weken gehad
Trotste mama van Ambar
Oh beterquote:Op maandag 10 maart 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sliep na 12 uur maar heb wel de beste slaap in weken gehad![]()
![]()
Gewoon een heel boek van 350 blz in een weekend verslonden en daarnaast ook nog gewoon andere dingen gedaanTrotste mama van Ambar
Mooi toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een heel boek van 350 blz in een weekend verslonden en daarnaast ook nog gewoon andere dingen gedaanHow can I make this topic about me?![]()
Jammer wel dat er weer 4 dagen gewerkt moet wordenTrotste mama van Ambar
Kraamhulp is er dus pak ff m'n momentquote:Op maandag 10 maart 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dat is bij jou nu wel even anders....
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waarschijnlijk een sprint van voedingsmoment naar voedingsmomentquote:
How can I make this topic about me?![]()
Toen wij lekker lagen te maffenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een sprint van voedingsmoment naar voedingsmoment![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, draaiden wij ons nog een keer extra om.![]()
![]()
Nog meer narcissen die hier naar boven komen en de krokussen hebben het al weer begevenTrotste mama van Ambar
Ik wacht eigenlijk met spanning op alle andere bollen die naar boven komen. Ik zou tot zekers in mei kunnen genieten van de pracht en praalTrotste mama van Ambar
Ja, mooi he.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht eigenlijk met spanning op alle andere bollen die naar boven komen. Ik zou tot zekers in mei kunnen genieten van de pracht en praalHow can I make this topic about me?![]()
Moeilijk.. ze kon maar moeilijk slapen. Maar uiteindelijk rond 4_5 uur sliep ze doorquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oef, iets minder dan de eerste paar nachten dusquote:Op maandag 10 maart 2025 09:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Moeilijk.. ze kon maar moeilijk slapen. Maar uiteindelijk rond 4_5 uur sliep ze door![]()
Ja, maar heb hier geen knopje dat er gelijk iemand is dus was helemaal op mezelf gewezen maar alles is uiteindelijk goed gegaan, ze doet het nogquote:Op maandag 10 maart 2025 09:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oef, iets minder dan de eerste paar nachten dus
Oh gelukkigquote:Op maandag 10 maart 2025 09:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, maar heb hier geen knopje dat er gelijk iemand is dus was helemaal op mezelf gewezen maar alles is uiteindelijk goed gegaan, ze doet het nog
Ja nu moeten jullie het helemaal zelf doen![]()
![]()
Deze held hequote:Op maandag 10 maart 2025 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
Oke maily je had gelijk.
Het was uitstelgedrag.
Heb toch gebeld en HET KAN!
Alleen is het een protocol en ik moet eerst andere medicijnen proberen maar ik ga een afspraak maken en dan gaan we het proberen.![]()
Ik heb een beetje last van opstartproblemen merk ikTrotste mama van Ambar
Niet gelezen maar lekker bezigquote:Op maandag 10 maart 2025 09:54 schreef Paul het volgende:
weer zo'n goed topic van mij
KLB / Lucky AjaxMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Deze manquote:Op maandag 10 maart 2025 10:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Deze vrouw he
Gaat ie alweer iets beter?
Beter dan zaterdag wel, maar er is nog ruimte voor verbetering
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Is spekkie alweer weg? Zag hem maar heel kortquote:
Griepje?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze man
Beter dan zaterdag wel, maar er is nog ruimte voor verbeteringTrotste mama van Ambar
Rustig aan dan nog maar evenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze man
Beter dan zaterdag wel, maar er is nog ruimte voor verbetering![]()
![]()
Ja ik denk dat we tot 1 maart 2026 moeten wachten tot we 'm weer zienquote:Op maandag 10 maart 2025 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is spekkie alweer weg? Zag hem maar heel kort![]()
![]()
Ja, niets ernstigs verder, maar had even geklaagd.quote:
Ja, vandaag thuis aan het werk, kan ik mn collega's ook niet aanstekenquote:
Beetje aansteken is goed voor de immuniteitquote:Op maandag 10 maart 2025 10:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vandaag thuis aan het werk, kan ik mn collega's ook niet aansteken![]()
![]()
Of deze keer 1 februari, dat hij toch weer voor de kortste maand gaatquote:Op maandag 10 maart 2025 10:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik denk dat we tot 1 maart 2026 moeten wachten tot we 'm weer zien
Zou wel logisch zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 10:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of deze keer 1 februari, dat hij toch weer voor de kortste maand gaat![]()
![]()
Hmm ja, natuurlijk ook grote kans dat iedereen het al gehad heeft. Ik hoop het, want morgen moet ik wel fysiek aanwezig zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje aansteken is goed voor de immuniteit
Als je je zelf maar goed genoeg voeltquote:Op maandag 10 maart 2025 10:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, natuurlijk ook grote kans dat iedereen het al gehad heeft. Ik hoop het, want morgen moet ik wel fysiek aanwezig zijn![]()
![]()
er stond nog een beetje op mijn zichtrekeningquote:Op maandag 10 maart 2025 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's kut, maar dat is nog te overzien.
En je geld op je rekening dan?Werewolf![]()
Aiii...quote:Op maandag 10 maart 2025 10:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
er stond nog een beetje op mijn zichtrekening![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 11:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Ha, de beeldschermbochel. Zie je steeds vaker idd![]()
![]()
hey schat, we gaan champions league spelenquote:Op maandag 10 maart 2025 11:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Toch wel fijn als studenten zichzelf even bezig kunnen houdenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En is er al mee geslingerd?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]Kut is dat he?
Hoe is het met de kleine?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bolk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die is in haar nopjes lekker thuis. Nog niet geslingerdquote:Op maandag 10 maart 2025 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]Kut is dat he?
Hoe is het met de kleine?
Ja spannend allemaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Graag gedaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
We? Ik niet hoor, word je moe van enzoquote:Op maandag 10 maart 2025 11:20 schreef Paul het volgende:
[..]
hey schat, we gaan champions league spelen![]()
ok mopquote:Op maandag 10 maart 2025 11:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We? Ik niet hoor, word je moe van enzoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
onze grote bekende kloontjesvriend?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er wordt met kloontjes touw getrokken @:JustinKUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb dit weekend aan heelveel touwtjes getrokkenTrotste mama van Ambar
Pasgeborenen slapen over t algemeen nog niet heel de nacht door.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Moeilijk.. ze kon maar moeilijk slapen. Maar uiteindelijk rond 4_5 uur sliep ze door
Bij de oudste duurde t zes weken (die deden we 's avonds laat in bad #tip ), bij de jongste duurde t 14 maanden.![]()
![]()
![]()
Bij dit muisje was het heel snel, iets te snelTrotste mama van Ambar
Allemaal op een rijtjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
kan nietquote:Op maandag 10 maart 2025 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben toch stiekem al wat gebruind afgelopen weekendWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Och vent....quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lieflijkquote:
Well, life can be a riot
Ik ookquote:Op maandag 10 maart 2025 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben toch stiekem al wat gebruind afgelopen weekend
Trotste mama van Ambar
is ook notewaardig op fok hequote:Tr gezet
Ik zeg het maar even want niemand lijkt het te wetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Weet alleen niet meer waar het staatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mag je niet zeggen dat je een TR maakt?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
is ook notewaardig op fok he
Ik zeg het maar even want niemand lijkt het te wetenWell, life can be a riot
TR gezetquote:Op maandag 10 maart 2025 12:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
is ook notewaardig op fok he
Ik zeg het maar even want niemand lijkt het te weten![]()
In principe nietquote:Op maandag 10 maart 2025 12:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen dat je een TR maakt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik mod hier niet Kree!quote:
Gewoon ter informatieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik behandel mensen precies zoals ik vind dat ze behandeld moeten wordenTrotste mama van Ambar
Noted.quote:Well, life can be a riot
hahaha ja snapje toch maar ja enzo is het wel perce LOLquote:Op maandag 10 maart 2025 12:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik mod hier niet Kree!
Gewoon ter informatie
Well, life can be a riot
Geen idee waar dit over gaatquote:Op maandag 10 maart 2025 12:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je mag mensen ook niet anders dan anderen behandelen, yet here we areOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ook. Maar niet stiekem.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben toch stiekem al wat gebruind afgelopen weekend![]()
Prima, het is nog heerlijk weerquote:
Hoe is t met jou?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mainlyquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Toch al wel door een bushokje heen getyft he!quote:Op maandag 10 maart 2025 11:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is in haar nopjes lekker thuis. Nog niet geslingerdDat moet met n00bs!
![]()
Minstens over gedachtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Manmanmanquote:Op maandag 10 maart 2025 11:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er wordt met kloontjes touw getrokken @:JustinK![]()
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zie sp3c jongonsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drolleke draaienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genieten zekerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: