Ik denk ook dat hij haar gaat kiezen. Lijken op elkaar qua rust.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik zou als ik Julius was toch voor de Noorse archeologe met Noorse trui gaan
Precies. Die hippische ondernemer lijkt me in ieder geval totaal niet z'n type. Die komt juist vrij chaotisch overquote:Op zondag 16 maart 2025 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij haar gaat kiezen. Lijken op elkaar qua rust.
Wel handig als je daar tegen kan als je met een boer wil huwenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:02 schreef S_E het volgende:
Chinees eten in de stal. Lekker aromaatje erbij
True true…quote:Op zondag 16 maart 2025 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel handig als je daar tegen kan als je met een boer wil huwen
Vreemd ook wel. Hij had vorige week maar 6 dames waardoor hij er 4 mee nam in plaats van 5 net als bij andere. Dacht omdat er anders maar 1 niet gekozen werd, zou sneu zijn. Maar dat is deze week wel wat erger.quote:
Waarom zou hij tijd en aandacht verspillen aan iemand waarbij hij bij de speeddate al en "dit wordt m niet" gevoel had?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vreemd ook wel. Hij had vorige week maar 6 dames waardoor hij er 4 mee nam in plaats van 5 net als bij andere. Dacht omdat er anders maar 1 niet gekozen werd, zou sneu zijn. Maar dat is deze week wel wat erger.
Had er dan vorige week gewoon 5 meegenomen.
Vind haar ook bloedirritant.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die rooie heeft een waterval aan vragen. Sodeju.
Zeker. Karin ook wel beetje.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:11 schreef S_E het volgende:
[..]
Vind haar ook bloedirritant.
Tussen Roel en Simone knettert t wel![]()
Ik zou op zijn kleding alleen al afgeknapt zijn. Als je John bedoelt. (Passen ze wel bij.)quote:
Huhquote:Op zondag 16 maart 2025 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou op zijn kleding alleen al afgeknapt zijn. Als je John bedoelt. (Passen ze wel bij.)
Roze trui ronde hals. 1990 belde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |