Waar zal ik het jatten? Zei Lange Jan?quote:
Vannacht jaquote:Op zondag 9 maart 2025 21:48 schreef BigBreg83 het volgende:
Jordy mocht toch nog grabbelen in de schatkist?? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik had het idee dat ze het serieus aan jordy gunde.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik durf niet zeggen of Sharice daar echt bewust over nagedacht heeft, maar wel een heel slimme zet, eigenlijk.
200 ¤ voor haar maakt amper een verschil. Voor die 200 ¤ heeft ze nu wel veel sympathie gekocht, bij Jordy en Kartel, én bij de kijker.
(en als Jane er om mort, zal Sharice dat waarschijnlijk zo uitleggen; ik heb er beetje goodwill mee gekocht)
Gisteren lagen ze ook allemaal in bed voor tienenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komen nachtshifts aan bij dat muntending...
ik ookquote:Op zondag 9 maart 2025 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze het serieus aan jordy gunde.
Geen idee, toen lag ik er ook al inquote:Op zondag 9 maart 2025 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren lagen ze ook allemaal in bed voor tienen
Dan ga ik alles TR'en zei het kleine dingquote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ga ik alles TR'en zei het kleine ding
Ik zou het wel een stunt vindenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
Matti
Pootje ziet het wel zitten
Merk ik aan hem
Ik hoop dat hun geen keus maken en een eigen weg kiezenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
Ze denken echt dat ze Sharice en Pootje kunnen binnen hengelen
Axel wordt behoorlijk zwart gemaakt op SM. Die jongen kan echt geen goed doen. Alles wat hij doet en zegt wordt compleet verdraait naar het negatieve.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:54 schreef Droopie het volgende:
Als Jordy met Axel op de bank komt zie ik het somber in voor Axel.
Jolien of Matt tegen Axel moet ik nog maar zien gebeuren.
Dan gaan de jordy fans waarschijnlijk frontaal op jolien en/of Matt...quote:Op zondag 9 maart 2025 21:54 schreef Droopie het volgende:
Vond pootje er buiten ook serieus bij klinkenquote:
Dat zou ook sowieso in hun voordeel werken.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik hoop dat hun geen keus maken en een eigen weg kiezen
Jordy Matti en Jolien zijn al weken favoriet in de FB pollsquote:Op zondag 9 maart 2025 21:54 schreef Droopie het volgende:
Ja kan zeer zeker. Daarom dat ik schreef "ik durf niet te zeggen dat ze het tactisch bedacht had". In het moment voelde ik het ook aan als een spontane en oprechte beslissing.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze het serieus aan jordy gunde.
Ik verstond net dat Sharice bijna in haar broek piest..quote:Op zondag 9 maart 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Ik versta hier zo'n 5 tot 10% van...
Ik ga de hond uitlaten, douchen en mijn mand opzoeken. Morgen werken.
Ja dat was dus net die 5%!!quote:Op zondag 9 maart 2025 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik verstond net dat Sharice bijna in haar broek piest..
Hoe enthousiaster pootje wordtquote:Op zondag 9 maart 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Dat zeggen ze ook in NLquote:Op zondag 9 maart 2025 22:00 schreef Droopie het volgende:
Het spel is op de wagen zoals ze in Belgie zeggen.
Echtquote:
Hoe komt Jordy aan die code ?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar wanneer gaat Jordy iets doen met die code? Zou hij dat stiekem moeten doen?
Ja alleen hebben ze hun populariteit dan weer niet zo meezitten. Ook al zijn allebei die andere kampen sympathie verloren, hebben die beide kanten ook veel populariteit. Team Chapeau heeft dat niet echt. Wie weet kunnen ze dat hierdoor nog opbouwen, zou kunnen.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:59 schreef mazaru het volgende:
Pootje zegt dat ze alleen maar naar elkaar kijken en niet naar hen. Hij is echt wel slim
spel: het - is op de wagen BETEKENIS & DEFINITIEquote:Op zondag 9 maart 2025 22:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt
Dacht dat ze dat alleen in Belgie zeiden met wielerkoersen.
Mja, misschien overgenomen
Ik denk dat Pootje best wel sympathie heeft gekweekt door ver buiten dat gekissebis te blijven en er niet aan mee te doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja alleen hebben ze hun populariteit dan weer niet zo meezitten. Ook al zijn allebei die andere kampen sympathie verloren, hebben die beide kanten ook veel populariteit. Team Chapeau heeft dat niet echt. Wie weet kunnen ze dat hierdoor nog opbouwen, zou kunnen.
Al blijft hun verstaanbaarheid een dingetje waardoor je toch minder snel connect.
In de dbkquote:Op zondag 9 maart 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. heb het in de CoS gelezen.
Tnx , echt nooit geweten.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
spel: het - is op de wagen BETEKENIS & DEFINITIE
De strijd kan beginnen; nu wordt het serieus. Oorspronkelijk een Zuid-Nederlandse uitdrukking die verwijst naar de toneelstukken die in de zestiende eeuw en later op wagens werden uitgevoerd.
HUP HOLLAND HUP!quote:Op zondag 9 maart 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
spel: het - is op de wagen BETEKENIS & DEFINITIE
De strijd kan beginnen; nu wordt het serieus. Oorspronkelijk een Zuid-Nederlandse uitdrukking die verwijst naar de toneelstukken die in de zestiende eeuw en later op wagens werden uitgevoerd.
Ik zeg eerlijk dat ik het hun gun, 2 outsidersquote:Op zondag 9 maart 2025 22:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja alleen hebben ze hun populariteit dan weer niet zo meezitten. Ook al zijn allebei die andere kampen sympathie verloren, hebben die beide kanten ook veel populariteit. Team Chapeau heeft dat niet echt. Wie weet kunnen ze dat hierdoor nog opbouwen, zou kunnen.
Al blijft hun verstaanbaarheid een dingetje waardoor je toch minder snel connect.
'k Had het gisteren al aangehaald dat die 2 een gevaarlijk duo beginnen worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:59 schreef mazaru het volgende:
Pootje zegt dat ze alleen maar naar elkaar kijken en niet naar hen. Hij is echt wel slim
Kan togniequote:Op zondag 9 maart 2025 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Cala Boca nu effe Pootje , ik wil allebei de gesprekken horen
Klopt maar Jordy Jane en Axel hebben ook genoeg dingen gedaan die minder sympathiek zijn en dat ziet de kijker ookquote:Op zondag 9 maart 2025 22:04 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
'k Had het gisteren al aangehaald dat die 2 een gevaarlijk duo beginnen worden.
De scherpe kantjes moeten er nog wat af en dan kunnen ze wel voor wat situaties zorgen waar ze snel mee vooruit komen. Het aantal fans ligt nog heel laag, maar dat kan snel veranderen.
Het gaat er eerst om om weer een week verder te komen.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:07 schreef Adat231 het volgende:
shapoo en kartel kunnen niet samen, die komen dan een nl de kort
Er hoeft meer 1 nl en 1 be in de finalequote:Op zondag 9 maart 2025 22:07 schreef Adat231 het volgende:
Zet er een M bij en je hebt het shampookartelquote:Op zondag 9 maart 2025 22:07 schreef Adat231 het volgende:
Wat zeg je nu?????quote:Op zondag 9 maart 2025 22:08 schreef odie22 het volgende:
team shampoo moet dus alleen jolien nog wegwerken zodat sharice als enige vrouwelijk belg over is
Ja misschien wel. Maar ik merk dat ik niet zo met hem kan connecten door z’n verstaanbaarheid. Sharice is al iets beter te verstaan maar ook niet top. Samen is het best wel moeilijk te volgenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Pootje best wel sympathie heeft gekweekt door ver buiten dat gekissebis te blijven en er niet aan mee te doen.
En was Sharice nog een graftakquote:Op zondag 9 maart 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Laten we niet vergeten, tot 3 weken terug waren ze nog onze prio-1 targets.
Hier gebeuren hele rare dingen.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:08 schreef odie22 het volgende:
team shampoo moet dus alleen jolien nog wegwerken zodat sharice als enige vrouwelijk belg over is
Ja dat Belgisch is wel een dingetje. Maar als hij met een Nederlander praat dan is hij best wel aardig te verstaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Maar ik merk dat ik niet zo met hem kan connecten door z’n verstaanbaarheid. Sharice is al iets beter te verstaan maar ook niet top. Samen is het best wel moeilijk te volgenSpeelt imo wel mee voor je populariteit.
Je hebt nu heel Vlaanderen boos gemaaktquote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat Belgisch is wel een dingetje. Maar als hij met een Nederlander praat dan is hij best wel aardig te verstaan.
quote:
quote:
hoho, hold your horses, zo denkt team shampoo, maar sharice maakt geen kans tegen jolien hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier gebeuren hele rare dingen.
Is bijna heel mannelijk Fok! nu opeens Sharice fan?
Ze hebben allemaal wel dingen die in mekaars voor- of nadeel zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar Jordy Jane en Axel hebben ook genoeg dingen gedaan die minder sympathiek zijn en dat ziet de kijker ook
Ik al wat langer, heb ook altijd gezegd ik wil haar zien zonder Milenaquote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier gebeuren hele rare dingen.
Is bijna heel mannelijk Fok! nu opeens Sharice fan?
same, I like Sharicequote:Op zondag 9 maart 2025 22:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik al wat langer, heb ook altijd gezegd ik wil haar zien zonder Milena
Ik hou best wel van de Vlaamse taalquote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat Belgisch is wel een dingetje. Maar als hij met een Nederlander praat dan is hij best wel aardig te verstaan.
Samequote:Op zondag 9 maart 2025 22:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik al wat langer, heb ook altijd gezegd ik wil haar zien zonder Milena
jane had tegen sharice gezegd dat ze het geld wel moest delen en niet aan jordy geven voor dat het spel begonquote:Op zondag 9 maart 2025 22:13 schreef Puzzie het volgende:
Nu maar afwachten wat Pootje en Sharice met jaxel gaat bespreken
Als Sharice niet met Milena was gaan kleven, maar gewoon zichzelf was gebleven. Dan had ze winnaar kunnen worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik begin Neele een klein beetje terug te zien en die vond ik heel leukm dus wie weet
Dat is al een goed teken danquote:Op zondag 9 maart 2025 22:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
jane had tegen sharice gezegd dat ze het geld wel moest delen en niet aan jordy geven voor dat het spel begon
Ze weet dat dit in een uitzending komt, hoe gepast is dit als ze de stemmers op haar hand krijgt van het kartel...was het niet deze middag dat er iemand achter het hek, schreeuwde hup het kartel en fuck Axel..heel bewust dit geld afgegeven..haar woorden mss afgehevenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:14 schreef odie22 het volgende:
sharice krijgt van mij een halve nominatie omdat ze jordy dat geld heeft gegund , normaal had ze gelijk een hele gehad
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:17 schreef Folies het volgende:
Zegt Pootje nu dus, ik ga niet stemmen op Jane of Axel.
Maar ook Sha(rice) Poo(tje)quote:Op zondag 9 maart 2025 22:16 schreef KangaP het volgende:
Team Chapeau
Komt van de franse uitdrukkingen “Chapeau”
Betekend hoed af , puik gedaan ,
Ja maar zo kan je dus achter elke aardige geste constant negatieve dingen zoeken als je iemand niet mag. Dat is onderbuikgevoel en niet direct waarheid natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze weet dat dit in een uitzending komt, hoe gepast is dit als ze de stemmers op haar hand krijgt van het kartel...was het niet deze middag dat er iemand achter het hek, schreeuwde hup het kartel en fuck Axel..heel bewust dit geld afgegeven..haar woorden mss afgeheven
Klopt. Blijft alleen dat ze echt heel erge dingen heeft gezegd over andere bewoners. En dat zei ze niet zomaar om 'grappig' te zijn of zo. Maar ze heeft ook lieve kanten. Ze is voor mij niet te peilen. Dat gedoe met Milena was ook best ziek.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Sharice niet met Milena was gaan kleven, maar gewoon zichzelf was gebleven. Dan had ze winnaar kunnen worden.
Heb je haar vanmorgen niet horen praten met Jane? geen goed woord over van de andere kant.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar zo kan je dus achter elke aardige geste constant negatieve dingen zoeken als je iemand niet mag. Dat is onderbuikgevoel en niet direct waarheid natuurlijk.
Ik hoop Jane, Axel en Jordyquote:Op zondag 9 maart 2025 22:23 schreef Limbus het volgende:
Mattie en pootje zijn aan de beurt om op de bank te komen
Dat heb ik gelezen. Toen ze met Milena was vond ik haar ook helemaal niet sympathiek. Wat ze deed niet en wat ze zei niet. Maar ik denk toch echt dat dat hoofdzakelijk kwam door Milena die haar steeds pushtequote:Op zondag 9 maart 2025 22:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Klopt. Blijft alleen dat ze echt heel erge dingen heeft gezegd over andere bewoners. En dat zei ze niet zomaar om 'grappig' te zijn of zo. Maar ze heeft ook lieve kanten. Ze is voor mij niet te peilen. Dat gedoe met Milena was ook best ziek.
Precies dat, ze was niet te peilen.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Klopt. Blijft alleen dat ze echt heel erge dingen heeft gezegd over andere bewoners. En dat zei ze niet zomaar om 'grappig' te zijn of zo. Maar ze heeft ook lieve kanten. Ze is voor mij niet te peilen. Dat gedoe met Milena was ook best ziek.
Uhuhquote:
Nou ja als Sharice zelf maar niets gaat zeggenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ben benieuwd was jaxel tegen elkaar gaan zeggen als sharice weg is
Dat zei Axel, maar hij draaide gauw toen duidelijk was dat beide dames het wel sneu voor Jordy vonden en het hem wel gunden, toen vond Axel het ook wel oke, want je kan niet altijd maar boos blijven hequote:Op zondag 9 maart 2025 22:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice zei net nog tegen Pootje: niet zeggen tegen Jane en Axel dat ik Jordy die 400 ¤ gegund heb.
Maar plots staan Jane en Axel daar en vertelt ze het toch eerlijk.
Haar uitleg: ik was diegene die 3x de fout maakte + ik wou Jordy oppeppen.
Axel en Jane: we gaan toch echt Jordy niet zielig beginnen vinden en medelijden mee hebben, hé.
Sharice houdt voet bij stuk en legt haar beslissing om Jordy te gunnen nog eens uit.
Go Sharice!
Ik kan niet 24/7 alles volgen, dus nee. Maar ik zie hier, en overal online, vaker mensen onderbuikgevoel tot waarheid bombarderen en bedoel gewoon; je vermoeden kan gekleurd zijn en als je daar niet mee oppast zit je in feite vaak mogelijke onwaarheden als waarheden te verkondigen. Wat een persoon gewoon onterecht kan schaden ook. Ik zie helaas best veel mensen dat doen (algemeen in het leven).quote:Op zondag 9 maart 2025 22:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb je haar vanmorgen niet horen praten met Jane? geen goed woord over van de andere kant.
Dan gaan ze dus zingen 'ik heb een tuintje in mijn hart'quote:Op zondag 9 maart 2025 22:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ben benieuwd was jaxel tegen elkaar gaan zeggen als sharice weg is
Ze lijkt alleen maar zo rot te doen en slecht te spreken onder invloed van Milena, en nu van Jane.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hmm ik heb daar misschien onterecht Jane bij genoemd, ze sprak zich inderdaad niet expliciet uit.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zei Axel, maar hij draaide gauw toen duidelijk was dat beide dames het wel sneu voor Jordy vonden en het hem wel gunden, toen vond Axel het ook wel oke, want je kan niet altijd maar boos blijven he![]()
zoals ze wind waait zo zwabbert zijn lulletje![]()
Vrouwen tackelenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:29 schreef Snensie het volgende:
Wat zeg je? Hij doet dat ook echt expres dat west Vlaams. Man man man wat irritant, onbeschoft gewoon. Maar dat is hij onbeschoft. Scheten laten tijdens het eten enzo…..echt walgelijk. Oh en vergeet niet… vrouwen tackelen… in dit geval Jane mja….hoe komt het bij iemand op. Niet grappig.
Dan zou je dit ook moeten toepassen en het gesprek ergens terugvinden..ik zelf heb 2x mijn stemmen gegeven aan haar toen ze op de bank zat met die andere belg..quote:Op zondag 9 maart 2025 22:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik kan niet 24/7 alles volgen, dus nee. Maar ik zie hier, en overal online, vaker mensen onderbuikgevoel tot waarheid bombarderen en bedoel gewoon; je vermoeden kan gekleurd zijn en als je daar niet mee oppast zit je in feite vaak mogelijke onwaarheden als waarheden te verkondigen. Wat een persoon gewoon onterecht kan schaden ook. Ik zie helaas best veel mensen dat doen (algemeen in het leven).
Hij is zo doorzichtig....triest gewoon....quote:Op zondag 9 maart 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zei Axel, maar hij draaide gauw toen duidelijk was dat beide dames het wel sneu voor Jordy vonden en het hem wel gunden, toen vond Axel het ook wel oke, want je kan niet altijd maar boos blijven he![]()
zoals ze wind waait zo zwabbert zijn lulletje![]()
vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 9 maart 2025 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ze haat het concept van geld betalen om niet op de bank te zitten geloof ik
Zou dat de reden zijn dat ze moet huilenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ze haat het concept van geld betalen om niet op de bank te zitten geloof ik
? Ik snap je niet, wat moet ik toepassen?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan zou je dit ook moeten toepassen en het gesprek ergens terugvinden..ik zelf heb 2x mijn stemmen gegeven aan haar toen ze op de bank zat met die andere belg..
Dat vallen in die keuken deed Pootje dat.?....vond dat een rare val zo uit het niets achterovervallen.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:29 schreef Snensie het volgende:
Wat zeg je? Hij doet dat ook echt expres dat west Vlaams. Man man man wat irritant, onbeschoft gewoon. Maar dat is hij onbeschoft. Scheten laten tijdens het eten enzo…..echt walgelijk. Oh en vergeet niet… vrouwen tackelen… in dit geval Jane mja….hoe komt het bij iemand op. Niet grappig.
Kijk het nog maar eens na en dan voooral het pootje(voet) van pootjequote:Op zondag 9 maart 2025 22:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vallen in die keuken deed Pootje dat.?....vond dat een rare val zo uit het niets achterovervallen.
volgens mij een knietje of por in de knieholtes van jane, Dan val je heel raarquote:Op zondag 9 maart 2025 22:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vallen in die keuken deed Pootje dat.?....vond dat een rare val zo uit het niets achterovervallen.
Ah, had ik het toch goed gehoord!quote:Op zondag 9 maart 2025 22:39 schreef Juultje1981 het volgende:
Axel denkt dat alleen jonge kinderen het kartel leuk vinden….. zo jong ben ik niet meer hoor haha
Nou als je erop staat tegen een van de drie ben je weg. Denk ook zelfs tegen pootje dat hij het op dit moment niet red.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:38 schreef Flow3r het volgende:
"Ligt er maar aan of ze mij op de bank durven zetten " aldus Axel
"en maar hopen dat ik dan niet naar huis ga "
zo is datquote:Op zondag 9 maart 2025 22:40 schreef Silves het volgende:
Nee hoor Axel never nooit stem ik op jou en je maatje.
Hij kan alleen maar over het spel praten, lijkt wel of hij bang is voor stiltes, het gáat maar doorquote:Op zondag 9 maart 2025 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou als je erop staat tegen een van de drie ben je weg. Denk ook zelfs tegen pootje dat hij het op dit moment niet red.
Zegt die elke keer. Doe heel denigrerend over de kijkers en "fans" van het 3 tal.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Zei Axel nou dat team Kartel enkel kinderen als fan hebben?
Dus dat was echt toen....kon het helemaal niet thuisbrengen....ik geloof je op je woord....zag hem wel naast haar maar kon me niet voorstellen dat hij dat deed.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:39 schreef Snensie het volgende:
[..]
Kijk het nog maar eens na en dan voooral het pootje(voet) van pootje
Hij heeft nooit een interessant gesprek, gaat maar tot een bepaalt niveau en daar stopt hetquote:
Nou, tis dat je het zegt.....quote:Op zondag 9 maart 2025 22:39 schreef Juultje1981 het volgende:
Axel denkt dat alleen jonge kinderen het kartel leuk vinden….. zo jong ben ik niet meer hoor haha
Totaal ook geen interesse in anderenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:41 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een interessant gesprek, gaat maar tot een bepaalt niveau en daar stopt het
Inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2025 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou als je erop staat tegen een van de drie ben je weg. Denk ook zelfs tegen pootje dat hij het op dit moment niet red.
Ik heb hem nog niet een keer een gesprek met diepgang horen voeren. Of interesse tonen naar een ander over privé dingen ook nog nooit gezien. Kan het gemist hebben maar kijk veel.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar over het spel praten, lijkt wel of hij bang is voor stiltes, het gáat maar door
Kan hij nietquote:Op zondag 9 maart 2025 22:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet een keer een gesprek met diepgang horen voeren. Of interesse tonen naar een ander over privé dingen ook nog nooit gezien. Kan het gemist hebben maar kijk veel.
Het is een gifje en ik heb het over en over gekeken. Kijk naar zijn voet/been.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus dat was echt toen....kon het helemaal niet thuisbrengen....ik geloof je op je woord....zag hem wel naast haar maar kon me niet voorstellen dat hij dat deed.
Eigenlijk complete tegenpool van Keanu - die dook altijd en constant in diepe en privé-gesprekken.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet een keer een gesprek met diepgang horen voeren. Of interesse tonen naar een ander over privé dingen ook nog nooit gezien. Kan het gemist hebben maar kijk veel.
Dan snap ik wel na zo'n Jordy eb het sippe kartel gedrag dat ie denkt: mensen willen zich niet identificeren met zulke "losers".quote:Op zondag 9 maart 2025 22:41 schreef Willewa het volgende:
Team Jaxel heeft zich echt niet goed verdiept in BB. Ze praten nu over hoe het wordt ontvangen. Misschien wel goed. Dat ze het spel hard spelen en kijkers dat misschien wel waarderen.
Terwijl imo hard spel wordt vaak niet zo gewaardeerd. BB gaat meer om lol, een mooi en puur mens zijn, opbloeien, groeiproces doormaken, goede mooie gesprekken kunnen voeren en nog maar eens; lol maken. En dan daar tussendoor het spel een beetje spelen.
Beetje vriend en vriendinnetje spelen of stelletje en dat is het.....dieper gaat het niet....quote:Op zondag 9 maart 2025 22:41 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een interessant gesprek, gaat maar tot een bepaalt niveau en daar stopt het
Beetje dollen , uitdagen, gek doen of over het spel praten, zonder dat is ie verlorenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beetje vriend en vriendinnetje spelen of stelletje en dat is het.....dieper gaat het niet....
Dat laatste ben ik het zeker mee eens. Maar ik begrijp even niet wat dat wat je zegt te maken heeft met wat ik zei?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan snap ik wel na zo'n Jordy eb het sippe kartel gedrag dat ie denkt: mensen willen zich niet identificeren met zulke "losers".
Alleen Matt heeft zich vandaag herpakt, in mijn beleving dan.
Maar die fanbase van Jordy, ik vind het bijzonder.
misschien wil hij vermijden dat er iets over zijn privee op stream komt.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Beetje dollen , uitdagen, gek doen of over het spel praten, zonder dat is ie verloren
Weet niet waar dat gifje is.....quote:Op zondag 9 maart 2025 22:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het is een gifje en ik heb het over en over gekeken. Kijk naar zijn voet/been.
Eens!! Jaxel is niet in voor persoonlijke gesprekjes , iets wat je bij de anderen wel ziet. Het blijft allemaal oppervlakkig . Games spelen is een onderdeeltje van BB maar hoe ze omgaan met een dynamiek die continu veranderd is veel interessanter voor mij als kijker. En daar heeft Jaxel helemaal geen oog voor.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:41 schreef Willewa het volgende:
Team Jaxel heeft zich echt niet goed verdiept in BB. Ze praten nu over hoe het wordt ontvangen. Misschien wel goed. Dat ze het spel hard spelen en kijkers dat misschien wel waarderen.
Terwijl imo hard spel vaak niet zo wordt gewaardeerd door de gemiddelde kijker. Ook als je kijkt naar oud winnaars: BB gaat meer om lol maken, sympathie, een mooi en puur mens zijn, opbloeien, groeiproces doormaken, goede mooie gesprekken kunnen voeren en nog maar eens; lol maken. En dan daar tussendoor het spel een beetje spelen.
Jij zei dat ze zich niet goed in het spel verdiept hadden en dat het draait om mooie gesprekken enzo.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het zeker mee eens. Maar niet wat dat zoveel te maken heeft met wat ik zei?
I blame Axelquote:Op zondag 9 maart 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!! Jaxel is niet in voor persoonlijke gesprekjes , iets wat je bij de anderen wel ziet. Het blijft allemaal oppervlakkig . Games spelen is een onderdeeltje van BB maar hoe ze omgaan met een dynamiek die continu veranderd is veel interessanter voor mij als kijker. En daar heeft Jaxel helemaal geen oog voor.
Ja hoor. Compleet andere belevings wereldenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:50 schreef Folies het volgende:
Heeft Keano ooit een gesprek gehad met Axel?
ja laatste avonden in de suitequote:Op zondag 9 maart 2025 22:50 schreef Folies het volgende:
Heeft Keano ooit een gesprek gehad met Axel?
Jane blijft ook op de oppervlaktequote:Op zondag 9 maart 2025 22:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
I blame Axel
Heb Jane wel persoonlijke gesprekken zien voeren met mensen, misschien was dat niet oprecht en onderdeel van het spel, maar ze deed het tenminste wél, Axel doet niet eens moeite, denk dat hij het ook niet kan, oppervlakkige lege kerel is het
Ik heb een saaie Jaxel op het scherm, bleh.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:54 schreef Koos1958 het volgende:
Kartel met sharice en pootje lachen op de kamer samen.Grote lol
Was even een heel leuk kwartiertje.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb een saaie Jaxel op het scherm, bleh.
Kom op FEBO, geef ons Belgen een streamwissel!
te laat, ze gaan slapenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb een saaie Jaxel op het scherm, bleh.
Kom op FEBO, geef ons Belgen een streamwissel!
Ja zal wel moeten maar is pas na 5 uur of zoquote:Op zondag 9 maart 2025 22:56 schreef Adat231 het volgende:
zal jordy vanacht die code gaan gebruiken?
Ik weet nog steeds niet hoe hij aan de code komt, of wat dat zou opleveren om dat kistje te openen.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:56 schreef Adat231 het volgende:
zal jordy vanacht die code gaan gebruiken?
Ah zoquote:Op zondag 9 maart 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij zei dat ze zich niet goed in het spel verdiept hadden en dat het draait om mooie gesprekken enzo.
Dat was met het kartel eerder wel, dat maakte hun groep ook populair.
Deze week, sinds woensdag, zit er alleen nog maar een grafsfeer in dat hele kartel en ze trekken elkaar erin mee ipv eruit.
Dat kan Axel doen denken dat mensen dat thuis niet leuk vinden en hem populairder maakt dan bv een Jordy.
Las het een beetje verkeerd sneuk-neuzen.....moest twee keer lezen...quote:Op zondag 9 maart 2025 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Wat een contrast met die sneukneuzen buiten.
hij zat op zijn bed, nadat hij uit de dbk kwam een code te herhalen. toen dacht ik aan de hand van de stemming die online was dat het wel de code van het kistje moest zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe hij aan de code komt, of wat dat zou opleveren om dat kistje te openen.
Maar goeie kans om het te doen tijdens zijn glijbaan-muntje shift met Matti?
haha ik ookquote:Op zondag 9 maart 2025 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Las het een beetje verkeerd sneuk-neuzen.....moest twee keer lezen...
Back!quote:Op zondag 9 maart 2025 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom zien wij die twee buiten niet febo
Zeiden ze wat interessants dan?quote:Op zondag 9 maart 2025 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom zien wij die twee buiten niet febo
neuhquote:
theetje halenquote:Op zondag 9 maart 2025 23:04 schreef Flow3r het volgende:
Jane is inmiddels weggelopen van het gezemel
Precies, ik denk dat de sfeer in dat huis helemaal omslaat als Axel en Jane weg zijn, ze hebben de grootste lol in de slaapkamer Jordy, Mattie, Jolien, Charise en Pootje . Pootjes humor komt bij hen heel goed los bij Jaxel is Pootje veel stillerquote:Op zondag 9 maart 2025 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Wat een contrast met die sneukneuzen buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |