Uitzetten bij de instellingen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik krijg steeds erotische plaatjes onder aan de pagina tussen de pics van de dag.
Omdat ik me afvroeg of meer mensen dat hadden. Maar blijkbaar ja dus.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien je het meld ..
als het je niet stoort waarom meld je het dan ?
Als ik vis eet wordt ik altijd zo slaperig en suf.....na een half uurtje..quote:Op zondag 9 maart 2025 19:34 schreef Snensie het volgende:
Elke dag koolhydraten met een halve liter saus zou mijn neus uitkomen.
Het kussen van de zitbank stinkt naar zweetvoetenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:36 schreef Ireth het volgende:
Schimmelvoetinspectie aan de eettafel... [ afbeelding ]
was hoofdzakelijk om der eigen haggie te redden hoor was zeker niet oprecht in ieder gevalquote:Op zondag 9 maart 2025 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik vind het knap hoe ze zich kunnen beheersen daar. En gisteren ook hoe Jane naar Jordy toeging en het uit ging leggen om de sfeer te verbeteren. Dat had ik dus echt nooit gedaan en had ik met haar gespeeld dan was ik daar pisnijdig over geworden. Laat hem lekker in zijn sop gaar koken. Over het paard getilde kleuter is het.
Precies, elke dag diezelfde bloemsaus dat is toch ziekmakendquote:Op zondag 9 maart 2025 19:34 schreef Snensie het volgende:
Krijg je zuur ruikende ontlasting van. Echt vies.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:34 schreef Snensie het volgende:
Schijnbaar ook zweetvoetenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:38 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Krijg je zuur ruikende ontlasting van. Echt vies.
Heeft ze een gemakkelijke freeze.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Mocht de febo meelezen, dan graag een volgende freeze als Jane net op de plee zit...
Doe maar onder een koude douchequote:Op zondag 9 maart 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Mocht de febo meelezen, dan graag een volgende freeze als Jane net op de plee zit...
Stop eens met dat gescheld. Bewoners hebben namen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:36 schreef riri het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe van dat Jaxelclubje om te zitten zeuren om een koekje.
En Jane dan zomaar Mattie daarvan de schuld geven, moest ze bij mij doen kreeg dat egoistische arrogante kind van mij de wind van voren
Maar dan natuurlijk een freeze voor haar. Jorda die binnen stapt met een bos rozenquote:
jappa jappa jappaquote:
100e voor diegene die hem pakt he, als niemand hem pakt gaat erbij iedereen 500 afquote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is toch voor de hele groep?
Anders zou het pure willekeur zijn van de febo.
Dat krijg ik juist van koolhydraten/suikers. Vis weet ik niet want dat lust ik niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik vis eet wordt ik altijd zo slaperig en suf.....na een half uurtje..
En toch heeft haar actie, door zowel het gesprek met Jordy als met Axel, die ook niet sympathiek was, aan te gaan wel een betere sfeer opgeleverd. Topsfeer? Nope! Maar absoluut beter dan gistermiddag.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was hoofdzakelijk om der eigen haggie te redden hoor was zeker niet oprecht in ieder geval
Als je daar niet tegen kan moet je niet met een spel meedoenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
logisch als alles voor je neus wordt weggepakt door drie dezelfde mensen xD
Dat heeft Jordy zelf ook weken gedaan : alles opkopen zonder anderen een kans of ruimte te geven ,quote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Nee, munt vangen = +100 persoonlijke pot.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is toch voor de hele groep?
Anders zou het pure willekeur zijn van de febo.
hoezo? daar mag je toch best geïrriteerd over zijn?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan moet je niet met een spel meedoen
Dat maak jij ervan. Dat betekent niet dat het zo is.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was hoofdzakelijk om der eigen haggie te redden hoor was zeker niet oprecht in ieder geval
Bedoel je Jolien, zei koos Matt ipv Jordy voor het spel vanmiddagquote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Of juist wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij mag gewoon mee blijven doen hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja manieren zijn der niet bij hem zie dat hij nog zit te eten ookquote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Zou wel; grappig zijn als ze het gegil van Jane een keer als douche alarm gebruiken.
Heb bah net nu ik dit zit te typen laat pootje een vieze scheet.
Even oke. Maar dagen lang. Hij blijft er een beetje in hangen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoezo? daar mag je toch best geïrriteerd over zijn?
of moet iedereen altijd maar happy de peppie zijn over zulke dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |