SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb wel een dreun voor jequote:Op zondag 9 maart 2025 14:07 schreef KoningWouter het volgende:
Nu heb ik ook wel zin in een goede deun![]()
![]()
Waar houdt @gebrokenglas niet van? Die gozer is gewoon GEWELDIGquote:Op zondag 9 maart 2025 14:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:gebrokenglas houdt ook van Bastognekoeken![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar houdt @:gebrokenglas niet van? Die gozer is gewoon GEWELDIG
ZellufHow can I make this topic about me?![]()
Zellufquote:Op zondag 9 maart 2025 14:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar houdt @:gebrokenglas niet van? Die gozer is gewoon GEWELDIG![]()
Deze man weetquote:Op zondag 9 maart 2025 14:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar houdt @:gebrokenglas niet van? Die gozer is gewoon GEWELDIG
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:15 schreef JustinK het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De klassieker onder de klassiekers![]()
@:gebrokenglas @:hemarookworst
How can I make this topic about me?![]()
Was ik maar half zo geweldig als jij!quote:Op zondag 9 maart 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ja nee jullie zijn zelf geweldig![]()
Ja en dan ben ik straks natuurlijk eindelijk beter. Kan ik linea recta het leger in om te vechten en te sterven tegen Rusland.
Wat een wereld.![]()
Dat is niet te hopen. Zou het echt zover komen?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef KoningWouter het volgende:
Ja en dan ben ik straks natuurlijk eindelijk beter. Kan ik linea recta het leger in om te vechten en te sterven tegen Rusland.
Wat een wereld.How can I make this topic about me?![]()
Ik vrees het welquote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen. Zou het echt zover komen?![]()
![]()
Don't mention the war!!quote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een wereld.![]()
![]()
Kom maar doorrrrrrquote:Op zondag 9 maart 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb tientallen oneliners klaarstaan![]()
![]()
“Leaders who don't listen will eventually be surrounded by people who have nothing to say.”How can I make this topic about me?![]()
Sow, die laat ik even inwerkenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:28 schreef gebrokenglas het volgende:
“Leaders who don't listen will eventually be surrounded by people who have nothing to say.”![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1319 / +80 / +82 / 3532 / 3875
2. KillemWieft / 362 / +5 / +66 / 247 / 360
3. KoningWouter / 255 / +49 / +3 / 1233 / 1406
4. devzero / 252 / +25 / +26 / 142 / 191
5. hemarookworst / 231 / +10 / +5 / 733 / 872
6. _UserName_ / 230 / +6 / +0 / 430 / 538
7. Bally-b / 207 / +2 / +41 / 42 / 77
8. kree / 195 / +78 / +0 / 779 / 875
9. Moeraskat / 182 / +9 / +47 / 1807 / 1932
10. gebrokenglas / 161 / +19 / +7 / 998 / 1117
11. Lovely / 144 / +12 / +0 / 838 / 963
12. sp3c / 128 / +5 / +0 / 248 / 288
13. Grotetijd / 126 / +25 / +0 / 565 / 657
14. mario390 / 117 / +3 / +19 / 89 / 135
15. HappyCharly / 113 / +6 / +0 / 739 / 834
16. maily / 93 / +10 / +13 / 1038 / 1126
17. Moonlight / 86 / +4 / +1 / 405 / 464
18. loveyoulongtime / 84 / +64 / +0 / 545 / 594
19. Dr.Mikey / 83 / +14 / +8 / 238 / 287
20. ToT / 72 / +14 / +5 / 793 / 839SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Misschien dat ik vandaag een rondje met mijn katten ga wandelen.
Vinden ze altijd geweldig.
Voelen zich altijd veilig bij mij, dus dan lopen we even naar een meertje hier in de buurt. En dan gaan ze jagen op eenden![]()
![]()
Los, of aangelijnd?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:44 schreef KoningWouter het volgende:
Voelen zich altijd veilig bij mij, dus dan lopen we even naar een meertje hier in de buurt. En dan gaan ze jagen op eendenHow can I make this topic about me?![]()
Dat zie je niet vaakquote:Op zondag 9 maart 2025 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, een (1) gaat er wel mee de douche in als ik eronder ga. Wil ze even gewassen worden.![]()
![]()
Is wel altijd goed opletten. Want ze schieten alle kanten op. Gaan ze tuinen in en zo. Maar ze genieten daar zo van als ik met ze mee loop. Racen ze door weilanden en zo![]()
![]()
Nog 10 minuten dan ga ik even met mijn beste maatje bellen
Goede goser, is me al de tijd aan mijn zijde blijven staan.![]()
Oh nice!quote:Op zondag 9 maart 2025 14:51 schreef KoningWouter het volgende:
Nog 10 minuten dan ga ik even met mijn beste maatje bellen
Goede goser, is me al de tijd aan mijn zijde blijven staan.
Doe 'm de groeten![]()
![]()
Met de katten??quote:Op zondag 9 maart 2025 14:44 schreef KoningWouter het volgende:
Voelen zich altijd veilig bij mij, dus dan lopen we even naar een meertje hier in de buurt. En dan gaan ze jagen op eendenTrust nobody![]()
Wat grappig!quote:Op zondag 9 maart 2025 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, een (1) gaat er wel mee de douche in als ik eronder ga. Wil ze even gewassen worden.Trust nobody![]()
Yup, doe ik af en toe. Is alleen wel oppassen met mensen die honden uitlaten. Maar vaak zien ze het wel en sturen ze hun hond een andere kant op.quote:![]()
Erg grappigquote:Op zondag 9 maart 2025 15:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, doe ik af en toe. Is alleen wel oppassen met mensen die honden uitlaten. Maar vaak zien ze het wel en sturen ze hun hond een andere kant op.Trust nobody![]()
Ik zag laatst ook een man met zn kat wandelen, ik vond het een bijzonder gezicht.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ookquote:Op zondag 9 maart 2025 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zag laatst ook een man met zn kat wandelen, ik vond het een bijzonder gezicht.
Gek eigenlijk
Honden heel gewoonTrust nobody![]()
Ja maar ook dat de kat niet aangelijnd was en wel gewoon naast de man mee liep, ik wist niet dat ze dat deden.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook
Gek eigenlijk
Honden heel gewoon
Ik was bijna een gesprekje begonnen met de man
Ah ja ik had een vriendin die haar konijn uitlietquote:Op zondag 9 maart 2025 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zag laatst ook een man met zn kat wandelen, ik vond het een bijzonder gezicht.:')![]()
Ja dat deed ik vroeger ook wel eens in de achtertuin, aan een tuigje. Later bleek gewoon los ook prima, konijn bleef gewoon in de tuin.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah ja ik had een vriendin die haar konijn uitlietI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
@Nattekatquote:Op zondag 9 maart 2025 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, een (1) gaat er wel mee de douche in als ik eronder ga. Wil ze even gewassen worden.![]()
En je hamster?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat deed ik vroeger ook wel eens in de achtertuin, aan een tuigje. Later bleek gewoon los ook prima, konijn bleef gewoon in de tuin.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die is nu al best lang in de tuinquote:
Maar nee, daarvoor had ik een kleine ren voor binnen, die rende ook wel echt heel snel, denk dat die zo weg zou zijnI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja is ook bijzonder, maar ik trek me geen reet aan van wat een ander van me denkt.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zag laatst ook een man met zn kat wandelen, ik vond het een bijzonder gezicht.![]()
![]()
Maar ik vond het bijzonder leuk!quote:Op zondag 9 maart 2025 15:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is ook bijzonder, maar ik trek me geen reet aan van wat een ander van me denkt.
Heb je dan niet veel aanspraak als je met ze wandelt?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ze zijn een beetje angstig voor andere mensen en honden. Dus ze lopen vooral mij een beetje achterna. Ik rinkel wat met mijn sleutels zodat ze horen waar ik ben en dan rennen ze alle kanten opquote:Op zondag 9 maart 2025 15:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik vond het bijzonder leuk!
Heb je dan niet veel aanspraak als je met ze wandelt?
En als we thuis komen krijgen ze altijd een lekker bakje eten.![]()
Ook gezienquote:Op zondag 9 maart 2025 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah ja ik had een vriendin die haar konijn uitliet
En toen kwam er een hond die t beest doodbeet
Trust nobody![]()
Awwwquote:Op zondag 9 maart 2025 15:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje angstig voor andere mensen en honden. Dus ze lopen vooral mij een beetje achterna. Ik rinkel wat met mijn sleutels zodat ze horen waar ik ben en dan rennen ze alle kanten op
En als we thuis komen krijgen ze altijd een lekker bakje eten.
:')![]()
NIET!?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook gezien
En toen kwam er een hond die t beest doodbeet![]()
Zo leuk!quote:Op zondag 9 maart 2025 15:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje angstig voor andere mensen en honden. Dus ze lopen vooral mij een beetje achterna. Ik rinkel wat met mijn sleutels zodat ze horen waar ik ben en dan rennen ze alle kanten op
En als we thuis komen krijgen ze altijd een lekker bakje eten.
Awww schattigquote:Op zondag 9 maart 2025 15:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En als we thuis komen krijgen ze altijd een lekker bakje eten.![]()
Trust nobody![]()
O kak ...quote:Op zondag 9 maart 2025 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Same old... Hele nacht wakker gelegen en weet niet echt waarom.![]()
Naja als je met een konijn wilt lopen moet dat toch gewoon kunnen?quote:
Zit er aan te denken om met een leger mieren te gaan wandelen binnenkort.![]()
![]()
@AardappelSchotelquote:Op zondag 9 maart 2025 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja als je met een konijn wilt lopen moet dat toch gewoon kunnen?
Van die draaigatjes?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Klaasjequote:
quote:
Nog buiten geweest met dit mooie weer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Met een papegaai op je schouder en ooglapjequote:Op zondag 9 maart 2025 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om met een leger mieren te gaan wandelen binnenkort.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee nog niet... Misschien maar even doenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog buiten geweest met dit mooie weer?:')![]()
Gewoon met een rookworst aan een touwtjequote:Op zondag 9 maart 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met een papegaai op je schouder en ooglapje![]()
Ja doen wat je zelf wil natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee nog niet... Misschien maar even doen
Ik heb heel even buiten gezeten, maar ik vind het vaak al snel te warm om in de zon te zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon ff een straatje om bolken.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee nog niet... Misschien maar even doen
Of je oud papier wegbrengen.
Of de groene bak van @KoningWouter aan straat zetten.![]()
Warme Appeltaartquote:Op zondag 9 maart 2025 16:09 schreef JustinK het volgende:
Ik wist niet wat ik zag toen ik met m'n lul in die cutcakeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zorg jij voor de slagroomquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Een tomatensoepie met stokbroodquote:Op zondag 9 maart 2025 16:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Farfalle met tomaten saus en kaas!![]()
Wat gaat Jussie eten?
Smakelijk alvast!![]()
![]()
Jij ook jussiequote:Op zondag 9 maart 2025 16:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een tomatensoepie met stokbrood
Smakelijk alvast! [ afbeelding ]![]()
![]()
Ben je nou aan het verklappen dat ik bij jou eet?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:42 schreef Lovely het volgende:
Ik ben ook tomatensoep aan het maken![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Het is een publiek bewaard geheim.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben je nou aan het verklappen dat ik bij jou eet?
Mochten ze dat niet weten dan?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben je nou aan het verklappen dat ik bij jou eet?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Had hij ook koffie geknoeid?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ggg schrok ook al zo toen ik vertelde dat je vanmorgen al wakker was
Ja, van hoe kan hij dat nu weten dan. Maar nu begrijp ik het. De puzzelstukjes zijn op hun plaats gevallenquote:Op zondag 9 maart 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ggg schrok ook al zo toen ik vertelde dat je vanmorgen al wakker was
Nee, ik heb alleen verbaasd gekeken. Ik was wel koffie aan het drinken, maar het is goed gegaan.quote:How can I make this topic about me?![]()
Oh dat valt mee dan!quote:Op zondag 9 maart 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen verbaasd gekeken. Ik was wel koffie aan het drinken, maar het is goed gegaan.![]()
![]()
* gebrokenglas heeft trouwens wel zin in lekkere tomatensoep van Lovely![]()
Ik weet van niksquote:Op zondag 9 maart 2025 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
Huh zijn Lovely wn justink nu n setje
Ik volg het echt niet meer![]()
![]()
Nou ik weet niet of ze een setje zijn, in elk geval zijn ze wel gezellig samen aan het eten straks. Lekkere tomatensoep, en misschien een pizza.How can I make this topic about me?![]()
Ah gelukkig maar. Is anders ook zonde van de koffiequote:Op zondag 9 maart 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen verbaasd gekeken. Ik was wel koffie aan het drinken, maar het is goed gegaan.
Okequote:Op zondag 9 maart 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik weet niet of ze een setje zijn, in elk geval zijn ze wel gezellig samen aan het eten straks. Lekkere tomatensoep, en misschien een pizza.Trust nobody![]()
Je mag wel een kommetje soepquote:Op zondag 9 maart 2025 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft trouwens wel zin in lekkere tomatensoep van Lovely![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 16:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Is anders ook zonde van de koffie
Kan gewoonquote:Op zondag 9 maart 2025 17:00 schreef HappyCharly het volgende:
Je kunt niet verbranden met deze zon
Zegt weeronline![]()
![]()
Ik zat er gistermiddag ook dicht tegenaan volgens mijquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ho maarIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Das goed nieuws. Betekent dat het mooi weer is!quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat er gistermiddag ook dicht tegenaan volgens mij
Trust nobody![]()
Neequote:Op zondag 9 maart 2025 17:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Das goed nieuws. Betekent dat het mooi weer is!Trust nobody![]()
Dicht tegen de zon aan? Ja, dan verbrand je welquote:Op zondag 9 maart 2025 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat er gistermiddag ook dicht tegenaan volgens mij![]()
![]()
tegen verbranding, m'n nek begon wat te gloeien na 2 uur in de zon te hebben gestaan. Kon het gelukkig oplossen door aan de andere kant van de hangtafel te gaan staan en nog een kouwe te vatten.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dicht tegen de zon aan? Ja, dan verbrandt je wel
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh toch nog 2 uur volgehoudenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
tegen verbranding, m'n nek begon wat te gloeien na 2 uur in de zon te hebben gestaan. Kon het gelukkig oplossen door aan de andere kant van de hangtafel te gaan staan en nog een kouwe te vatten.En een koude is altijd goed
![]()
![]()
Ja ja en gij denkt dat ik u geleuf zekersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op zondag 9 maart 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja en gij denkt dat ik u geleuf zekers![]()
![]()
Neuhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hebben wij ook gedaan!quote:Op zondag 9 maart 2025 16:42 schreef Lovely het volgende:
Ik ben ook tomatensoep aan het maken![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
6 liter![]()
![]()
niet?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
Huh zijn Lovely wn justink nu n setje
Ik volg het echt niet meer
dat speelt al jaren hoor![]()
jij moest mij nog iets vertellen toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Met wie is @:justink geen stelletje? Vraag ik voor een vriendin![]()
![]()
dat boekje ligt elders volgens mijquote:Op zondag 9 maart 2025 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zover terug gaan mijn aantekeningen niet.![]()
![]()
quote:
Lekker gewandeld vanmiddag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zo dat was een beste pan vol.. heb je ieder geval wel weer genoeg om in te vriezenquote:
Bolkquote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef ToT het volgende:
En ik ben ook weer thuis!
Iets minder indrukwekkend natuurlijk wel!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ook grote blij voor jouquote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef ToT het volgende:
En ik ben ook weer thuis!
Iets minder indrukwekkend natuurlijk wel!![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: