Hoe mensen nog zwaar overtuigd van Maaike of Roos konden zijn, gaat mijn pet te boven.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
Weinig verrassend. Heb drie afleveringen gezien en het was overduidelijk
Ik keek al boos naar mijn vrouw dat ze weer een of andere functie had aangezetquote:Op zondag 9 maart 2025 13:51 schreef Slobeend het volgende:
De ontknoping was een beetje verpest door het audiodescriptie geklets van Jeroen Kijk in de Vegte.
Verlate mollenstreek.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:51 schreef Slobeend het volgende:
De ontknoping was een beetje verpest door het audiodescriptie geklets van Jeroen Kijk in de Vegte.
ze mollen natuurlijk net zoveel als de echte mol. Maar de reacties van Stijn waren zo gespeeldquote:Op zondag 9 maart 2025 13:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe mensen nog zwaar overtuigd van Maaike of Roos konden zijn, gaat mijn pet te boven.
Idd, een geweldige kandidaat. Sympathiek, stoer en elegant.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Tot aan de Luizenmoeder had ik nog nooit van Maaike Martens gehoord, maar ik vond haar het stralende middelpunt van deze versie.
Enthousiast, vrolijk, goedlachs, atletisch en sociaal. De manier waarop ze de Cambodjaanse dansmoves uitvoerde, zeker vergeleken met houten klaas Brigit, was zeer gracieus.
Jammer dat ze de verliezend finalist was, waardoor ze in de finale uitzending niet veel aan bod kwam…
Mooi mens inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2025 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Tot aan de Luizenmoeder had ik nog nooit van Maaike Martens gehoord, maar ik vond haar het stralende middelpunt van deze versie.
Enthousiast, vrolijk, goedlachs, atletisch en sociaal. De manier waarop ze de Cambodjaanse dansmoves uitvoerde, zeker vergeleken met houten klaas Bridget, was zeer gracieus.
Jammer dat ze de verliezend finalist was, waardoor ze in de finale uitzending niet veel aan bod kwam…
Klopt helemaal mee eens, bij Roos heb ik exact het omgekeerde.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Enthousiast, vrolijk, goedlachs, atletisch en sociaal. De manier waarop ze de Cambodjaanse dansmoves uitvoerde, zeker vergeleken met houten klaas Bridget, was zeer gracieus.
Ze kan ook nog eens mooi zingenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Was duidelijk even van slag toen Roos voorstelde om te mollen met de servetten. Stelde aan Maaike voor de fotograaf met de blauwe bril te elimineren. Bleek na de wie-van-de-drie opdracht erg goed in glashard liegen en helemaal niet zo onhandig en onschuldig als hij speelde maar een sluwe speler.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:13 schreef ThijsTH het volgende:
Tja, vind het altijd toch wel jammer als ik al een sterk gevoel heb wie de Mol is en dat dat dan ook blijkt te kloppen. Nu al 2 jaar op rij dat het vrij duidelijk was tot ongeveer 2 a 3 afleveringen voor het einde.
Zijn ook paar key moments waarbij ik het zeer sterk vermoedde:
- leek gemaakt blij met de vrijstelling die hij won bij de bieding
- keek opvallend blij ipv teleurgesteld bij de uitslag van de beeldhoudwerk opdracht
- bij het kijken van de beelden in de lift direct na het horen of ze wel of niet mol zouden zijn, leek hij niet heel aandachtig naar de beelden te kijken (aangezien het voor hem geen waarde meer had) en draaide zich al om terwijl het beeld nog liep.
- was 1 van de 3 die naar het verlatenvliegveld/hostel mocht gaan en je wist gewoon dat de Mol daar bij zou zitten voor ongestoord een hele dag aanwijzingen kunnen krijgen. Was nadat Ray en Sophie eruit waren dus nog de enige optie.
Dat laatste vooral ja. Idem dat de mol altijd zich zou laten pakken bij de markt om zo die opdracht in de kluis te kunnen doen. Al zat Roos dan ook wel bij.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:13 schreef ThijsTH het volgende:
Tja, vind het altijd toch wel jammer als ik al een sterk gevoel heb wie de Mol is en dat dat dan ook blijkt te kloppen. Nu al 2 jaar op rij dat het vrij duidelijk was tot ongeveer 2 a 3 afleveringen voor het einde.
- keek opvallend blij ipv teleurgesteld bij de uitslag van de beeldhoudwerk opdracht
- bij het kijken van de beelden in de lift direct na het horen of ze wel of niet mol zouden zijn, leek hij niet heel aandachtig naar de beelden te kijken (aangezien het voor hem geen waarde meer had) en draaide zich al om terwijl het beeld nog liep.
- was 1 van de 3 die naar het verlatenvliegveld/hostel mocht gaan en je wist gewoon dat de Mol daar bij zou zitten voor ongestoord een hele dag aanwijzingen kunnen krijgen. Was nadat Ray en Sophie eruit waren dus nog de enige optie.
Dat eerste zaken vind ik altijd een bepaalde mate van subjectiviteit hebben. Wanneer kijkt iemand teleurgesteld, en ook kandidaten kijken soms zo of gek om een bepaalde reden. Het laatste is gewoon onwaar en was ook in de aflevering te zien. Stijn heeft net zo hard moeten blokken voor zijn verhaal over het vliegveld als Sophie. Die wordt niet express apart genomen om extra briefings te kunnen krijgen. Dat doen ze gewoon terwijl anderen de test makenquote:Op maandag 10 maart 2025 07:13 schreef ThijsTH het volgende:
Dit ja, die vond ik me toch een partij irritant. Maar de surrogaat-Mol spelen is dus blijkbaar de manier om het programma te winnen. Ik hoop dat de makers daar nog iets op weten te vinden, al vraag ik het me echt af of je dat kunt voorkomen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:29 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt helemaal mee eens, bij Roos heb ik exact het omgekeerde.
Dat is inderdaad de strekking van mijn post. Jij krijgt een mooie sticker voor begrijpend lezen!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je was dus rechtstreeks gevallen in haar trap
Nicequote:Op maandag 10 maart 2025 15:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de strekking van mijn post. Jij krijgt een mooie sticker voor begrijpend lezen!
Die laatste uitzending moet sowieso veel meer gespreid worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:25 schreef MadMaster het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |