Wat je ook ziet in andere realitys.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal voor tv begrippen uitgerangeerd. Wie kan er nou 4 weken weg?
Tijd dat je gaat schakelen naar de Belg in Maart.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer dat er nooit een goede uitleg is en je het als kijker maar uit moet vogelen.
Wel wat te vroeg, daar begint het pas weer in maart of april of zo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tijd dat je overschakelt naar de Belg.
Eens. Toch wel apart dat ze daar dan weer niet voor afkijken bij de Mol, wat ze bij veel opdrachten juist weer wel schijnen te doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer dat er nooit een goede uitleg is en je het als kijker maar uit moet vogelen.
Duurt lang.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tijd dat je gaat schakelen naar de Belg in Maart.
Dan blijft er weinig tijd over voor de pratende hoofden. Sowieso zijn de afleveringen wat korter.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Toch wel apart dat ze daar dan weer niet voor afkijken bij de Mol, wat ze bij veel opdrachten juist weer wel schijnen te doen.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
Een koffer vol drugs voor Immanuelle.
Zijn die in België langer? Zelf nooit gezien, dus geen idee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig tijd over voor de pratende hoofden. Sowieso zijn de afleveringen wat korter.
Nathan snap ik vooral niet. Aangezien hij de enige van die 5 is die al een finale heeft gehaald.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Immanuelle, Loes en Richard zijn wel random keuze. Sahil en Nathan snap ik wel. Dat waren leuke spontane kandidaten
De Spaanse grens over smokkelen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..], met als opdracht nu wel voorbij de politie te komen?
Mwah Richard was ook wel een populaire kandidaat. En je hebt ook wat oudere kandidaten nodig.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Immanuelle, Loes en Richard zijn wel random keuze. Sahil en Nathan snap ik wel. Dat waren leuke spontane kandidaten
Vind m leukquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah Richard was ook wel een populaire kandidaat. En je hebt ook wat oudere kandidaten nodig.
Ik ook.quote:
Ja, vaak net iets langer ja, eerste aflevering soms bijna 1u20 minuten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn die in België langer? Zelf nooit gezien, dus geen idee.
Als je George niet kent ben je gewoon af.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:49 schreef Redefine het volgende:
Zelfs bij het achter elkaar zetten van de mollen negeren ze gewoon de eerste vier seizoenen...
Maar die hebben dan geen idee hoe een mol te ontmaskeren.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nadeel van vijf oud mollen is dat die weten hoe goed nepmollen werkt.
Ik ken hem wel alleen maar van verhalen of van korte stukjes, want de afleveringen van de eerste 3 seizoenen zijn nergens terug te vinden voor mensen die pas later zijn gaan kijkenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je George niet kent ben je gewoon af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |