Zweden Televote winnaar, Oostenrijk Jury, NL gaat ervan door met de winstquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:10 schreef Em31 het volgende:
Ik geloof er in ieder geval niets van dat we naar Oostenrijk gaan, dus ben benieuwd wat er dit jaar gaat gebeuren.
Nee we gaan espresso macchiato drinken toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:10 schreef Sableheart het volgende:
[..]
wel van te voren naar de Burger King?
En nu sturen ze Finnenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
De laatste inzending in het Zweeds was veel recenter. En van Finland.
Maar ik hoef er geen cake bij hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:12 schreef PinkLow het volgende:
Nee we gaan
[..]
Nee we gaan espresso macchiato drinken toch?
2019 all over againquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Zweden Televote winnaar, Oostenrijk Jury, NL gaat ervan door met de winst![]()
Portugal gaat nu beginnen. En ook San Marino heeft over de breedte een betere lineup dan Zweden vanavond.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Dat Zweden dit NF seizoen nog eens zou redden
Ik ben er nog niet uit of dit nou goed of slecht is voor Nederland. C'est La Vie was een van de weinige feelgood-nummers, nu komt er een kneiter van een feelgood-nummer bij (en, vind ik persoonlijk, ook een beter nummer). Claude's nummer is nou ook weer niet zo sophisticated dat een jury het zou moeten verkiezen boven Bara Bada Bastu. Kortom, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Zweden Televote winnaar, Oostenrijk Jury, NL gaat ervan door met de winst![]()
Er moet bij Claude live nog iets gebeuren, het mist nog wat. Weet alleen niet of dat wel mogelijk is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of dit nou goed of slecht is voor Nederland. C'est La Vie was een van de weinige feelgood-nummers, nu komt er een kneiter van een feelgood-nummer bij (en, vind ik persoonlijk, ook een beter nummer). Claude's nummer is nou ook weer niet zo sophisticated dat een jury het zou moeten verkiezen boven Bara Bada Bastu. Kortom, ik weet het niet.
Ze hebben nog 20 seconden om mee te spelen, het nummer duurt maar 2.40. Misschien doet Claude aan het eind het refrein wel a capella met het publiekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er moet bij Claude live nog iets gebeuren, het mist nog wat. Weet alleen niet of dat wel mogelijk is.
En fin de comptequote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze hebben nog 20 seconden om mee te spelen, het nummer duurt maar 2.40. Misschien doet Claude aan het eind het refrein wel a capella met het publiek
Ik zeg je eerlijk, heb het net pas voor het eerst gezien en ik kan (en doe) niet anders dan het gelijk 100x opnieuw kijken. Gruwelijk aanstekelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:25 schreef blackswangreen het volgende:
Weet je, dit is het eerste nummer dit seizoen waar ik de zogenaamde winner vibes van krijg. Het is gewoon zo'n goed liedje, zelfs die obligate modulatie aan het einde vergeef ik ze. Als je dit toch zet tegenover dat Oostenrijkse lied, dat is toch geen competitie. Thuis gaat niemand dat nummer prefereren boven KAJ.
In principe zou dit minder moeten scoren bij de jury dan Måns. En Revolution deed het vandaag misschien niet zo heel spectaculair, maar de obligate 12 punten van Malta, Slovenië, UK, enz. kon je daarvoor al wel invullen. Dus daar schuift Nederland in principe wat omhoog.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of dit nou goed of slecht is voor Nederland. C'est La Vie was een van de weinige feelgood-nummers, nu komt er een kneiter van een feelgood-nummer bij (en, vind ik persoonlijk, ook een beter nummer). Claude's nummer is nou ook weer niet zo sophisticated dat een jury het zou moeten verkiezen boven Bara Bada Bastu. Kortom, ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |