SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Was het lekker?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben genaaid door Debra van Microsoft![]()
GOEIE FOK!KERquote:
Well, life can be a riot
Was een heel leuk gesprek wel, ze was lief en toonde ook interesse om te meeten. Tot ik haar cc gegevens gaf van een virtuele cc die ik nooit gebruik. Toen hing ze opquote:
Lach met een schone bips![]()
Naja zegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was een heel leuk gesprek wel, ze was lief en toonde ook interesse om te meeten. Tot ik haar cc gegevens gaf van een virtuele cc die ik nooit gebruik. Toen hing ze op![]()
![]()
Ben echt beetje gekneusd nu welquote:Leuke is wel half uur haar bezig gehouden want had toch niks te doen
Haha dat is dan ook wel weer mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben echt beetje gekneusd nu welLeuke is wel half uur haar bezig gehouden want had toch niks te doen
![]()
![]()
Kon je dr wel verstaan? Want ik heb altijd de grootst mogelijke problemen om ze te verstaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze klonk wel heel lief met dat India accentje...![]()
![]()
Prima verbinding, en haar engels was ook goed. Hele zachte stem ook, en leuk om mee te babbelen. Tot er ineens niks van die cc af kon. Gewoon gecocknlocked omdat I iz poor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kon je dr wel verstaan? Want ik heb altijd de grootst mogelijke problemen om ze te verstaanLach met een schone bips![]()
Ongelooflijk, alsof ze maar op één ding uit zijn hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prima verbinding, en haar engels was ook goed. Hele zachte stem ook, en leuk om mee te babbelen. Tot er ineens niks van die cc af kon. Gewoon gecocknlocked omdat I iz poor.![]()
![]()
Ik dacht dat ze goede bedoelingen hadquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ongelooflijk, alsof ze maar op één ding uit zijn he
Dan kom je van een koude kermis thuisquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze goede bedoelingen had![]()
![]()
Winterpenisje present.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kom je van een koude kermis thuis
Maar er trappen serieus mensen in, ik dacht ach het is Zaterdag en heb de tijd. Ik ga wel ff babbelenDat mens is gewoon een half uur kwijt voor nop.
Ja er zullen genoeg mensen intrappen, anders waren ze al lang gestopt. Het is echt een big business.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Winterpenisje present.
Maar er trappen serieus mensen in, ik dacht ach het is Zaterdag en heb de tijd. Ik ga wel ff babbelenDat mens is gewoon een half uur kwijt voor nop.
Naja, dan heb jij in ieder geval je lolletje gehad![]()
![]()
Ze heeft geen kinderen zij ze, staat open voor dating zei ze en woont bij haar ouders in Delhiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja er zullen genoeg mensen intrappen, anders waren ze al lang gestopt. Het is echt een big business.
Naja, dan heb jij in ieder geval je lolletje gehad
Gewoon een keer langsgaan johquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze heeft geen kinderen zij ze, staat open voor dating zei ze en woont bij haar ouders in Delhi![]()
![]()
Nee, toen ze belde zei ze dat ze vanuit Amerika beldequote:Daarom dat half uur babbelen
Gezelli manquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, toen ze belde zei ze dat ze vanuit Amerika beldeDaarom dat half uur babbelen
![]()
![]()
Doet me denken aan dat liedje van Elton John... Oh Debra I will never know, anything about your homequote:Lach met een schone bips![]()
Die was van voor mijn tijd zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat liedje van Elton John... Oh Debra I will never know, anything about your home![]()
Stumperdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar wacht die ken ik wel natuurlijk
Eltonquote:
Well, life can be a riot
Well, life can be a riot
Ik vond hem vroegah raar ja, maar nu... Die man was geniaal. George Michael net zo. Prince ook. Vroegah vond ik het allemaal kut, nu denk ik als ik het hoor "Godver dat is muziek"!quote:Lach met een schone bips![]()
En nou issie weer rood...!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is je vergeven, gewoon omdat jij net als iedereen liev bent![]()
![]()
Zelluf![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
naja blij dat ze iig iets van humor hebben
nu huur ik, maarja nog veel 700 euro zowat voor riool rechten etc.Do what you love, love what you do!![]()
Deze man snapt hetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond hem vroegah raar ja, maar nu... Die man was geniaal. George Michael net zo. Prince ook. Vroegah vond ik het allemaal kut, nu denk ik als ik het hoor "Godver dat is muziek"!
Elton John is zo'n geniale componist.Well, life can be a riot
dikke biefstuk bestellen vleeseter hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echt dat vegan gedram komt me de oren uit. Schiet bijna wortel.Do what you love, love what you do!![]()
Wat ik meer bedoelde is dat het maakt me geen kut uit of iemand graag gras eet. Maar loop er niet mee te koop. Ik zeg toch ook niet constant dat ik een lekker stuk vlees eet? Hou op met het gedramquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
dikke biefstuk bestellen vleeseter hier.
ja mist eiwitten tochquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is wat die vegan shit met je doetDo what you love, love what you do!![]()
KUT!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is wat die vegan shit met je doetLach met een schone bips![]()
gehehe wees blij dat ze nog geen asfalt klevers zijn op de a12quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is dat het maakt me geen kut uit of iemand graag gras eet. Maar loop er niet mee te koop. Ik zeg toch ook niet constant dat ik een lekker stuk vlees eet? Hou op met het gedramDo what you love, love what you do!![]()
als ik het voor het zeggen zou hebben enzo. zou noodverordening maken. spuit ze er maar af met 300 bar.
kijk echt dood hoeven ze ook weer niet.
maar laar ze maar ff paar weken pijn lijden enzo. als die a12 maar open is.Do what you love, love what you do!![]()
HELD!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nooit vegan, ik eet frikadellen als ontbijt.
En toch he zijn vleesvervangers van Valess/Vivera echt best prima te eten.
Heb regelmatig de plantaardige kip krokant schnitzel en van Beyond Meat de nuggets. Echt goed te eten hoor.Well, life can be a riot
Gooi jezelf weg en rol om in de container.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
Heb regelmatig de plantaardige kip krokant schnitzel en van Beyond Meat de nuggets. Echt goed te eten hoor.Lach met een schone bips![]()
Ik zie hier toch vooral vaak vleeseters zeiken over vegetarisch of vegan eten. Hoezo gedram?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is dat het maakt me geen kut uit of iemand graag gras eet. Maar loop er niet mee te koop. Ik zeg toch ook niet constant dat ik een lekker stuk vlees eet? Hou op met het gedram
Ik eet vegetarisch en val daar niemand mee lastig en zal dat ook nooit doen. Waarom steeds die aversie of tegenstellig benoemen. Laat elkaar gewoon lekker in de waarde.![]()
Heb een keer tofu gehad bij een vriend van me, was opzich nog wel goed te doen. Alleen die nasmaak vond ik minder.
Maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit maar vind een stuk vlees ook gewoon wel erg lekker.![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zie hier toch vooral vaak vleeseters zeiken over vegetarisch of vegan eten. Hoezo gedram?
Ik eet vegetarisch en val daar niemand mee lastig en zal dat ook nooit doen. Waarom steeds die aversie of tegenstellig benoemen. Laat elkaar gewoon lekker in de waarde.Lach met een schone bips![]()
Ik heb in het dagelijks leven meer last van mensen die te keer gaan over de haat over vegetarisch eten dan de vegetariers/vegans zelf.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
JawelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Krijg jeuk op dat lastig te bereiken stukje rug, vent.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg en rol om in de container.Well, life can be a riot
Lekker vandaag tofu gehaald bij de Chinees
Trotste mama van Ambar
hmmmma. zolang the er maar genoeg andere shit ingooit kun je een drol nog lekker maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
Heb regelmatig de plantaardige kip krokant schnitzel en van Beyond Meat de nuggets. Echt goed te eten hoor.
bij deze dus soja, smakeloze rommel.Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik vanavond nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Beetje wederzijds begrip zou je wel sieren. Maar wat maakt het mij ook uit.
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke ga dan zelf lekker wieberenLach met een schone bips![]()
Net een half uur op bed gelegen maar slapen wordt em nog niet. Dan nog maar even hier het onontgonnen terrein delven.![]()
SOW.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke ga dan zelf lekker wieberenWell, life can be a riot
Eet gewoon wat je lekker vindt en zeik niet op wat een ander doet. Veel ingewikkelder wordt het niet.
Goenavund![]()
Sodeknetters wat een wijsheid zeg!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Eet gewoon wat je lekker vindt en zeik niet op wat een ander doet. Veel ingewikkelder wordt het niet.
Goenavund![]()
Ik dacht zeg even terug wat er tegen een andere user wordt gezegd en dan ben ik natuurlijk weer wreed
Trotste mama van Ambar
ja speklappen ben ik ook nog altijd wel fan van.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voelt beetje als een echte ouderwetse vlees bbqDo what you love, love what you do!![]()
Iets anders denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef KoningWouter het volgende:
Wat gaan we eigenlijk doen met de meet de 31e?![]()
Hangt er een beetje vanaf of je 19 jarige zusje erbij is....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef KoningWouter het volgende:
Wat gaan we eigenlijk doen met de meet de 31e?
Maar ik ben dan op vakantie.Lach met een schone bips![]()
Moet jij weten, maar ik ga niet naar een DTS meetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen ieniminie op de meet? Dan kom ik dus helemaal voor niets?Trotste mama van Ambar
Dan kan je moeder toch wel komen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf of je 19 jarige zusje erbij is....
Maar ik ben dan op vakantie.![]()
Jammer hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet jij weten, maar ik ga niet naar een DTS meet![]()
Oh dat is te ieniieminie min voor jou?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet jij weten, maar ik ga niet naar een DTS meetLach met een schone bips![]()
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan kan je moeder toch wel komen?![]()
![]()
Ja ik voel mij ver verheven boven het volk van hierquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh dat is te ieniieminie min voor jou?
Trotste mama van Ambar
Nice, was het aroma ook goed?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man wat heb ik net lekker zitten poepenLach met een schone bips![]()
Chillen, zuipen. NIeuwe contacten op doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:27 schreef KoningWouter het volgende:
Wat gaan we eigenlijk doen met de meet de 31e?
Well, life can be a riot
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik voel mij ver verheven boven het volk van hier
Was ik net mijn openingszinnenlijstje aan het doornemen om ieniminie te versieren op de meet gaat het feest niet door![]()
![]()
Ik ga ook niet, niffoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh dat is te ieniieminie min voor jou?![]()
gehehequote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik voel mij ver verheven boven het volk van hier
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb shoarma op, dus uiteraardquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nice, was het aroma ook goed?![]()
Lekker arrogant......quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik voel mij ver verheven boven het volk van hierWell, life can be a riot
Knalsalonquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb shoarma op, dus uiteraard![]()
Oeh dat ruikt altijd wel goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb shoarma op, dus uiteraardLach met een schone bips![]()
Vet. Gewoon met de blote handenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zit dan aan de Mekong RiverDikke catfish uit water trekken.
Well, life can be a riot
Lekker met zoetzure sausquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zit dan aan de Mekong RiverDikke catfish uit water trekken.
![]()
Voel jij je ook ver verheven boven het volk dat geen sarcasme en ironie snapt?quote:Trotste mama van Ambar
Sowiesoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voel jij je ook ver verheven boven het volk dat geen sarcasme en ironie snapt?![]()
Gewoon ff je eigen paling in het water hangenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, met een hengel. Ik vang ook geen paling met open kont.![]()
Wordt dat dan de titel van onze eerste track?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
award voor beste bas groove, niet meer slapen!!!!!![]()
![]()
Hebben ze daar zuigkarpers?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon ff je eigen paling in het water hangenLach met een schone bips![]()
Probeer het eens uit zou ik zeggenquote:Trotste mama van Ambar
echt die hele meet, zie het alweer gebeuren dit, ik ergens rond 3 uur op een blabla station gestrand enzo en wakker gemaakt door conducteur.
oke. lol. hahahahaha dit kan alleen maar succes worden denk.Do what you love, love what you do!![]()
"aan"quote:Well, life can be a riot
Ik heb mijn kachel al een poos niet aan gehadquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
nog koud hier. binnen nu ff. AAAAAAAN dat ding.Lekker man.
Well, life can be a riot
echt. tis hier toch wel vrij frisjes hoor als zeg 16 mss max/quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb mijn kachel al een poos niet aan gehadLekker man.
Hier in huis was 't vanmiddag 19.5quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
echt. tis hier toch wel vrij frisjes hoor als zeg 16 mss max/Well, life can be a riot
Oh goeie. Moet ik er zo ff uithalen!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wasje weer in de machientje gegooid. Man wat is het leven toch mooiWell, life can be a riot
die doe ik morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wasje weer in de machientje gegooid. Man wat is het leven toch mooi
Hier is het lekker warm. Ik heb de duivel op bezoekTrotste mama van Ambar
Huh??? Zou fijn zijn als mijn secretaresse me liet weten waar ik ben,quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier is het lekker warm. Ik heb de duivel op bezoek
Kutwijf doet haar werk niet.Lach met een schone bips![]()
och arme kind. zal kruisje voor je slaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier is het lekker warm. Ik heb de duivel op bezoekDo what you love, love what you do!![]()
Wat kan dat kruis er aan doen dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
och arme kind. zal kruisje voor je slaan.![]()
Nee kree je mag niet iemand in kruisje slaan..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
och arme kind. zal kruisje voor je slaan.
Oh ik las verkeerd.Lach met een schone bips![]()
/quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat kan dat kruis er aan doen dan?
niks wss?
maar voor de vampieren wel zilveren kogel gebruiken of houten kruis enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Is that you Buffy?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
/
niks wss?
maar voor de vampieren wel zilveren kogel gebruiken of houten kruis enzo.
Buffy
Well, life can be a riot
echt soms droom ik zo raar? echt. moet er soort van bijkomen wel eens.quote:
lol en vraag ik me af hoe kom ik erop eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Diezelfde vraag heb je in real life ook wel, hoe kom je op een vrouw. Misschien zit er een correlatie in droom en werkelijkheid?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
echt soms droom ik zo raar? echt. moet er soort van bijkomen wel eens.
lol en vraag ik me af hoe kom ik erop eigenlijk.Lach met een schone bips![]()
euh in dromen gaat het meestal welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Diezelfde vraag heb je in real life ook wel, hoe kom je op een vrouw. Misschien zit er een correlatie in droom en werkelijkheid?
Godver ik las de Turk van....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gvd de kurk van mijn rum breekt af
Misschien gewoon vrouwen gaan kapot schieten met zilveren kogels of neersteken met houtquote:Lach met een schone bips![]()
Dat hebben meer mannen zich afgevraagd, hoe ze op Buffy konden komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
echt soms droom ik zo raar? echt. moet er soort van bijkomen wel eens.
lol en vraag ik me af hoe kom ik erop eigenlijk.![]()
Nee hoor, geen redenen. Is gewoon zoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Prima. Je zal er je redenen wel voor hebben.Lach met een schone bips![]()
Nou valt me wel tegen dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor, geen redenen. Is gewoon zo![]()
Nou dat hoefde ik mij niet af te vragen hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hebben meer mannen zich afgevraagd, hoe ze op Buffy konden komen.
Well, life can be a riot
Ik ook niet. Was iets te ver fietsen om bij haar langs te gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou dat hoefde ik mij niet af te vragen hoor![]()
Ik werd beetje verdrietig laatst, Michelle Trachtenberg overleden. Speelde ook in Buffy, en ook in Euro Trip film. 39 pas. En zo'n mooie leuke jonge vrouw. Daar werd ik even stil van wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou dat hoefde ik mij niet af te vragen hoorLach met een schone bips![]()
ja meerdere van dus, docu Amy Winehouse is ook zoiets.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werd beetje verdrietig laatst, Michelle Trachtenberg overleden. Speelde ook in Buffy, en ook in Euro Trip film. 39 pas. En zo'n mooie leuke jonge vrouw. Daar werd ik even stil van wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja same... 39, hebben we 't over man..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werd beetje verdrietig laatst, Michelle Trachtenberg overleden. Speelde ook in Buffy, en ook in Euro Trip film. 39 pas. En zo'n mooie leuke jonge vrouw. Daar werd ik even stil van wel.
Ik ben 5 jaar jonger, kwam wel ff binnenWell, life can be a riot
Ik vond haar echt prachtig, ben niet van de blanke vrouwen. Maar haar lach had me echt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja same... 39, hebben we 't over man..
Ik ben 5 jaar jonger, kwam wel ff binnenLach met een schone bips![]()
Was echt een mooie vrouw jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond haar echt prachtig, ben niet van de blanke vrouwen. Maar haar lach had me echt.Well, life can be a riot
quote:dnovA
Well, life can be a riot
Vandaag was ik pizzabakkerquote:Gisteren de 'Poolish' gemaakt (is een voordeeg) en vandaag voor en afgebakken. Heb nog wat over (had deeg voor 9 pizza's gemaakt
)
Ik moet nog wel een beetje werken aan de 'rondheid' van de pizza'sMaar ze waren wel lekker. De poolish zorgt ervoor dat je van die luchtige / bellen korst krijgt
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Sow! Maar dat ziet er serieus goed uitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vandaag was ik pizzabakkerGisteren de 'Poolish' gemaakt (is een voordeeg) en vandaag voor en afgebakken. Heb nog wat over (had deeg voor 9 pizza's gemaakt
)
Ik moet nog wel een beetje werken aan de 'rondheid' van de pizza'sMaar ze waren wel lekker. De poolish zorgt ervoor dat je van die luchtige / bellen korst krijgt
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oefquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gvd de kurk van mijn rum breekt afThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waar is jouw kookvideo eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:16 schreef kree het volgende:
ziet goed uit wel, kookvideo volgende keer?Well, life can be a riot
is er nog maar alleen mt linkje enzo te zien.quote:
was ook maar ff voor de lol trouwens, maar wil nog wel keer posten hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Dan geilen jullie alleen op mijn sexy body en knappe hoofd. Geen aandacht meer voor het etenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:16 schreef kree het volgende:
ziet goed uit wel, kookvideo volgende keer?
hehehehe...... ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan geilen jullie alleen op mijn sexy body en knappe hoofd. Geen aandacht meer voor het eten
Ja ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
is er nog maar alleen mt linkje enzo te zien.
was ook maar ff voor de lol trouwens, maar wil nog wel keer posten hoor?Well, life can be a riot
Ben wel benieuwd nuquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan geilen jullie alleen op mijn sexy body en knappe hoofd. Geen aandacht meer voor het eten![]()
![]()
zal ff kijken die van mij btw nog maargoed.
jop vd bijl moet je trouwens zoeken op YouTube.Do what you love, love what you do!![]()
Trekt lederen broek aan en waar kan ik me aanmelden?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan geilen jullie alleen op mijn sexy body en knappe hoofd. Geen aandacht meer voor het etenLach met een schone bips![]()
Jop vd bijl is top.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef kree het volgende:
zal ff kijken die van mij btw nog maargoed.
jop vd bijl moet je trouwens zoeken op YouTube.
Ik keek ook altijd naar Eten met Nick, maar werd gek van zijn ontzettende drukke edit stijl. Jop is geweldig, legt het mooi uit, en is lekker rustig met z'n edits. Het is bijna kookASMR
Well, life can be a riot
Sjeejsus, sommige mensen kunnen nogal een feestje houden zeg!
Was een heel gezellige middag en avond, maar op een gegeven moment moest ik toch wel een keer eens naar huis toe gaan![]()
![]()
God aan de zuip?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
Sjeejsus, sommige mensen kunnen nogal een feestje houden zeg!
Was een heel gezellige middag en avond, maar op een gegeven moment moest ik toch wel een keer eens naar huis toe gaan![]()
![]()
Echt wel!quote:
Ik kon naar huis omdat de hont over me heen had zitten kotsen, anders hadden ze me daar nog veel langer gehouden!![]()
![]()
ja sorry moest ff wat instellingen wijzigen in YouTube, nu doen. ze het wel
De hont ook aan de zuip?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik kon naar huis omdat de hont over me heen had zitten kotsen, anders hadden ze me daar nog veel langer gehouden!![]()
![]()
Nu zit je zelf in een instelling?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef kree het volgende:
ja sorry moest ff wat instellingen wijzigen in YouTube, nu doen. ze het wel![]()
Duimpje omhoog gegeven. Nu aan't kijkenquote:
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Geen idee wat die pitbull terriër mankeerde, maar ik had d'r op een gegeven moment op m'n schoot en we zaten allemaal flink mee te swingen op de muziek dat het mormel zeeziek werd of whatever!quote:![]()
![]()
jaaaaaa verwacht er neit te veel van he. want is maar voor de lol. maar oke als ik betaald ga krijgen van YouTube dan maak ik wel meer
Als jij meer gaat uploaden, en het wat serieuzer aanpakt met leuke thumbnails dan krijg je vanzelf wel betaald door het partnerprogrammaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef kree het volgende:
jaaaaaa verwacht er neit te veel van he. want is maar voor de lol. maar oke als ik betaald ga krijgen van YouTube dan maak ik wel meer
Well, life can be a riot
GEILquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Trekt lederen broek aan en waar kan ik me aanmelden?
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1237 / +222 / +80 / 3156 / 3494
2. KillemWieft / 296 / +37 / +5 / 209 / 304
3. KoningWouter / 252 / +43 / +49 / 1158 / 1328
4. _UserName_ / 230 / +83 / +6 / 425 / 529
5. devzero / 226 / +84 / +25 / 122 / 162
6. hemarookworst / 222 / +32 / +6 / 688 / 820
7. kree / 195 / +18 / +78 / 767 / 862
8. Bally-b / 166 / +2 / +2 / 34 / 63
9. gebrokenglas / 148 / +38 / +13 / 851 / 949
10. Lovely / 144 / +52 / +12 / 811 / 934
11. sp3c / 128 / +13 / +5 / 245 / 285
12. Moeraskat / 126 / +7 / +0 / 1612 / 1719
13. Grotetijd / 125 / +10 / +24 / 544 / 636
14. HappyCharly / 113 / +23 / +6 / 726 / 815
15. mario390 / 98 / +11 / +3 / 66 / 100
16. Moonlight / 85 / +5 / +4 / 391 / 450
17. maily / 78 / +26 / +8 / 918 / 995
18. loveyoulongtime / 77 / +0 / +57 / 490 / 537
19. Dr.Mikey / 75 / +4 / +14 / 226 / 270
20. ToT / 67 / +11 / +14 / 754 / 795SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zie liever een trio van kree, Paul en mario!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie nog een kook duo ontstaan, grotetijd en kree.![]()
![]()
Wat is de rol van Mario dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie liever een trio van kree, Paul en mario!How can I make this topic about me?![]()
Ik zou wel met @Stoorzender ff paar BBQ's willen aanslingeren. Die man weet hoe het werkt en kan koken. En ik en BBQ is wel een match...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie nog een kook duo ontstaan, grotetijd en kree.Lach met een schone bips![]()
Nou ik wil best filmen hoor, maar ga niet meer met m'n kop op internet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie nog een kook duo ontstaan, grotetijd en kree.Well, life can be a riot
Zelfs niet in een Corsa uit '83?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik wil best filmen hoor, maar ga niet meer met m'n kop op internet.![]()
Terwijl 'ie het heeft over de scheten van bewonersquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
En uiteraard das mutti maar laten koken terwijl hij BB Brazilië aan het gucken ist?
Well, life can be a riot
Neenquote:
Well, life can be a riot
Dat filmen doet de camera, jij niet. Jij gaat kree helpen met koken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik wil best filmen hoor, maar ga niet meer met m'n kop op internet.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1237 / +222 / +80 / 3156 / 3494
2. KillemWieft / 296 / +37 / +5 / 209 / 304
3. KoningWouter / 252 / +43 / +49 / 1158 / 1328
4. _UserName_ / 230 / +83 / +6 / 425 / 529
5. devzero / 226 / +84 / +25 / 122 / 162
6. hemarookworst / 222 / +32 / +6 / 688 / 820
7. kree / 195 / +18 / +78 / 767 / 862
8. Bally-b / 166 / +2 / +2 / 34 / 63
9. gebrokenglas / 148 / +38 / +13 / 851 / 949
10. Lovely / 144 / +52 / +12 / 811 / 934
11. sp3c / 128 / +13 / +5 / 245 / 285
12. Moeraskat / 126 / +7 / +0 / 1612 / 1719
13. Grotetijd / 125 / +10 / +24 / 544 / 636
14. HappyCharly / 113 / +23 / +6 / 726 / 815
15. mario390 / 98 / +11 / +3 / 66 / 100
16. Moonlight / 85 / +5 / +4 / 391 / 450
17. maily / 78 / +26 / +8 / 918 / 995
18. loveyoulongtime / 77 / +0 / +57 / 490 / 537
19. Dr.Mikey / 75 / +4 / +14 / 226 / 270
20. ToT / 67 / +11 / +14 / 754 / 79539steSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou wel met @:stoorzender ff paar BBQ's willen aanslingeren. Die man weet hoe het werkt en kan koken. En ik en BBQ is wel een match...
jajaja weet het kan vast allemaal beter, maar was ff voor de grap enzo ditquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow mogen we je achterhoofd weer bewonderen?
Jouw Pulled pork recept was echt een knaller hierquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou wel met @:stoorzender ff paar BBQ's willen aanslingeren. Die man weet hoe het werkt en kan koken. En ik en BBQ is wel een match...
Iemand moet de shots makenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat filmen doet de camera, jij niet. Jij gaat kree helpen met koken.
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat filmen doet de camera, jij niet. Jij gaat kree helpen met koken.![]()
![]()
weet maar mijn reguliere werk betaald veeleer meer vandaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als jij meer gaat uploaden, en het wat serieuzer aanpakt met leuke thumbnails dan krijg je vanzelf wel betaald door het partnerprogramma
ik was ff van plan om serieus dit te doen trouwens maar dan meer met piano filmpjes.Do what you love, love what you do!![]()
Maatje van mij heeft er serieus een wedstrijd mee gewonnen met dat receptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jouw Pulled pork recept was echt een knaller hierTrots.
Wow.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maatje van mij heeft er serieus een wedstrijd mee gewonnen met dat receptTrots.
![]()
![]()
lol tja hahahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie liever een trio van kree, Paul en mario!
ik haal het straks btw er wel weer ff uit, want ja mijn image lol
maar al met al vond het ff grappig om te maken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb de link veiliggesteldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
lol tja hahahaha
maar al met al vond het ff grappig om te maken.
How can I make this topic about me?![]()
Het is een leuk filmpje.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
lol tja hahahaha
maar al met al vond het ff grappig om te maken.
ja dat ik voor hier voor altijd verziekt ben is nog tot daar aan toe. maarre wil dat niet zo onwijs verspreiden. hoewel ook mss ongebonnen zaak?quote:
naja. gehehe.Do what you love, love what you do!![]()
Nou doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet maar mijn reguliere werk betaald veeleer meer vandaar.
ik was ff van plan om serieus dit te doen trouwens maar dan meer met piano filmpjes.
Als 't aanslaat dan kan je echt goed verdienen hoor.
En ik praat uit ervaring. Weliswaar als meme, dus een beetje een lachertje. Maar wat ik in 3 maanden verdiend heb met kutfilmpjes en videoboodschappen is voor de meeste mensen een half jaar werken...
En toch he, zou ik het nooit meer opnieuw willen doen.Well, life can be a riot
Ik verspreid het niet hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat ik voor hier voor altijd verziekt ben is nog tot daar aan toe. maarre wil dat niet zo onwijs verspreiden. hoewel ook mss ongebonnen zaak?
naja. gehehe.How can I make this topic about me?![]()
Ongebonnenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat ik voor hier voor altijd verziekt ben is nog tot daar aan toe. maarre wil dat niet zo onwijs verspreiden. hoewel ook mss ongebonnen zaak?
naja. gehehe.
Bekijk deze YouTube-video Doet me hier aan denken
Well, life can be a riot
ja joh schaam me er niet voor, maargoed tis allemaal beetje met fok zo geliked en niet echt fan van dat dan weer want niet iedereen hoeft te weten wat ik hier zeg enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op de vleesboerderij waar ik mijn vlees haal vragen ze ook iedere keer "kom je keer bbq'en op de open dag?" En ik denk, rot op, ik wil geen aandachtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jouw Pulled pork recept was echt een knaller hier
weetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou doen.
En ik praat uit ervaring. Weliswaar als meme, dus een beetje een lachertje. Maar wat ik in 3 maanden verdiend heb met kutfilmpjes en videoboodschappen is voor de meeste mensen een half jaar werken...
En toch he, zou ik het nooit meer opnieuw willen doen.weet ik. maar YouTube heeft aardig hoge eis wel voor ze wat betalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou doen.
En toch he, zou ik het nooit meer opnieuw willen doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ewa waar is die eend eiks?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel weer een tijdje geleden dat ik hier een pulled duck gepost heb!Lach met een schone bips![]()
had de hont ook Palinka op?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
We moeten een keer een FOK! BBQ organiserenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op de vleesboerderij waar ik mijn vlees haal vragen ze ook iedere keer "kom je keer bbq'en op de open dag?" En ik denk, rot op, ik wil geen aandacht![]()
Valt wel mee. Zolang je content origineel is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
weet
[..]
weet ik. maar YouTube heeft aardig hoge eis wel voor ze wat betalen.
1000 Abonnees en 4000 Kijkuren voor advertenties.
500 Abonnees en 3000 Kijkuren voor supers (super chat/thanks/likes) wat óók inkomsten zijn.
Als jij een half jaar lang consistent elke week een lange video upload waarin je het serieus aanpakt met muziek of koken of wat je ook leuk vind om te doen, heb jij die 500 Abonnees en 3000 Kijkuren.
Tegenwoordig moet je 't slim spelen op YouTube. Upload een lange video voor de kijkuren, en upload een compilatie daarvan als short zodat meer mensen 'm zien en zorg via die shorts feed voor abonnees.Well, life can be a riot
Ik heb aardig wat FOK!-bbq's meegemaakt van het Radio49 topic!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We moeten een keer een FOK! BBQ organiseren![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We moeten een keer een FOK! BBQ organiseren![]()
![]()
Daar ben ik wel voor te porren eerlijk gezegd al ik nog in Nederland ben. Bier, stuk of 8 ketels aan en goan!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We moeten een keer een FOK! BBQ organiseren
ik weet het maar denk dat ik er niet grappig genoeg voor ben om dat te halenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zolang je content origineel is.
1000 Abonnees en 4000 Kijkuren voor advertenties.
500 Abonnees en 3000 Kijkuren voor supers (super chat/thanks/likes) wat óók inkomsten zijn.
Als jij een half jaar lang consistent elke week een lange video upload waarin je het serieus aanpakt met muziek of koken of wat je ook leuk vind om te doen, heb jij die 500 Abonnees en 3000 Kijkuren.
Tegenwoordig moet je 't slim spelen op YouTube. Upload een lange video voor de kijkuren, en upload een compilatie daarvan als short zodat meer mensen 'm zien en zorg via die shorts feed voor abonnees.
Home made bbq saus die lekker op low heat in pannetje aan pruttelen is op de bbq, dat over het vlees is zo lekker..... Weer eens wat anders dan standaard sausjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We moeten een keer een FOK! BBQ organiseren
Heeft weinig met grappig te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het maar denk dat ik er niet grappig genoeg voor ben om dat te halen
Rick Beato is niet grappig. Vind dat vaak nogal een zeikende boomer. Maar die heeft miljoenen abonnees. En begon gewoon met wat gitaar gepingel en gepraat over muziek.
Joh voordat ik besloot om dingen met eten te doen op internet had ik een engelstalig muziek kanaal. Omdat ik praatte over keyboards/synths én liedjes speelde én verschillende instrumenten deed demonstreren qua functies had ik echt binnen 8 maanden de 1000 abonnees en kijkuren.Well, life can be a riot
Vandeweek braadlappen / draadjesvlees gemaakt. Ongeveer 6uur liggen sudderen in de jus. Maat dat spul smelt op je tong, en die zelfgemaakte jus (wat juin, tomaat, wijnazijn (zuur om het vlees lekker mals te maken), nog een berg kruiden) wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Home made bbq saus die lekker op low heat in pannetje aan pruttelen is op de bbq, dat over het vlees is zo lekker..... Weer eens wat anders dan standaard sausjes.![]()
![]()
Ik had nog veel jus over dus dag erna gehaktballen in gebakken
![]()
Gepofte aardappel erbij
Ik heb serieus ook een recept voor gevulde paprika op de BBQquote:Zonder vlees, heb ik ook eerder gemaakt. Maar ik doe alles qua bbq uit het hoofd en met de dingen die voorhanden zijn.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heeft weinig met grappig te maken.
Rick Beato is niet grappig. Vind dat vaak nogal een zeikende boomer. Maar die heeft miljoenen abonnees. En begon gewoon met wat gitaar gepingel en gepraat over muziek.
Rick is wel cool.How can I make this topic about me?![]()
Gooi als het suddert er eens een lepel appelstroop bij en een laurierblaadjequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vandeweek braadlappen / draadjesvlees gemaakt. Ongeveer 6uur liggen sudderen in de jus. Maat dat spul smelt op je tong, en die zelfgemaakte jus (wat juin, tomaat, wijnazijn (zuur om het vlees lekker mals te maken), nog een berg kruiden) was![]()
![]()
Ik had nog veel jus over dus dag erna gehaktballen in gebakken
![]()
Gepofte aardappel erbij
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh voordat ik besloot om dingen met eten te doen op internet had ik een engelstalig muziek kanaal. Omdat ik praatte over keyboards/synths én liedjes speelde én verschillende instrumenten deed demonstreren qua functies had ik echt binnen 8 maanden de 1000 abonnees en kijkuren.doe je netjes., link?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh voordat ik besloot om dingen met eten te doen op internet had ik een engelstalig muziek kanaal. Omdat ik praatte over keyboards/synths én liedjes speelde én verschillende instrumenten deed demonstreren qua functies had ik echt binnen 8 maanden de 1000 abonnees en kijkuren.
maar and way voor mij mi verdien heel. veel. beter salaris nu met werk als YouTube en zeker ook
wat zou willen is "van life" achtige iets ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Vind z'n interviews wel tof.quote:
Maar dat gehaat op nieuwe muziek is wel erg "old man yells at clouds" gehalte.Well, life can be a riot
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb serieus ook een recept voor gevulde paprika op de BBQZonder vlees, heb ik ook eerder gemaakt. Maar ik doe alles qua bbq uit het hoofd en met de dingen die voorhanden zijn.
![]()
![]()
Ik heb nu geen YouTube kanalen meer Kree. Doe niets meer op internet, is een afgesloten hoofdstuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
doe je netjes., link?
maar anuwau voor mij mi verdien heel. veel. beter salaris nu met werk als YouTube en zeker ook
wat iol zuip willen is van life achtige iets ofzo?Well, life can be a riot
Laurier en honing had ik erinquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gooi als het suddert er eens een lepel appelstroop bij en een laurierblaadje
Oh man die Ronnie Wood solo albums zijn zó ontzettend lekker
Well, life can be a riot
ja maar als je het over 10 jaar terug hebt dan was het idd makkelijk pratenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb nu geen YouTube kanalen meer Kree. Doe niets meer op internet, is een afgesloten hoofdstuk.
ik kreeg betaald van YouTube aantal keer.
maar zo is het nu niet meer helaas.
laat oude erop staan voor de leuke, maar ok echt mee verdienen. tis struggle denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
Voor snel bakken en garen is honing echt top, voor langzaam garen geeft appelstroop meer smaakquote:Wel Rinze appelstroop de rest is troep
Ja ik had eerst een plaatje die niet gehotlinked mocht worden, zodoende.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
er stond eerst "crap" vandaar
lucky you!!!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: