Fijn he toch wat positief nieuws onder ons supporters van de vrije democratische wereld...quote:Op zondag 9 maart 2025 00:05 schreef Vliegbaard het volgende:
Het topic is weer een linkdump geworden van allerlei onzinnige twitterberichtjes?
Is dat wat Vance bedoelde met een propaganda tour tegen Zelensky om maar kanonnenvoer te werven?quote:
Vrouwen in het leger zijn not done volgens Maga.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat wat Vance bedoelde met een propaganda tour tegen Zelensky om maar kanonnenvoer te werven?
Ik vind de links informatief.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:09 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Fijn he toch wat positief nieuws onder ons supporters van de vrije democratische wereld...
[ x ]
Vance is een Trump roeptoeter niet te serieus nemen...quote:Op zondag 9 maart 2025 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat wat Vance bedoelde met een propaganda tour tegen Zelensky om maar kanonnenvoer te werven?
Is dat zo?quote:Op zondag 9 maart 2025 00:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vrouwen in het leger zijn not done volgens Maga.
Wanhopig voor wie? Waarom zo negatief?quote:Op zondag 9 maart 2025 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maakt ook niet uit. Mooi meisje om te zien. Ik geloof er geen reet van dat zij daar in het leger staat. Het is wanhopige propaganda.
Ik ben niet negatief. Maar het valt mij op dat de zelf verklaarde "fatsoenlijke" denkers dit soort berichten plaatsen. Een ieder weet dat zulke mooie meisjes daar echt niet in de frontlinie staan, maar blijkbaar is er geen enkele gene meer om maar te proberen te rekruteren.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wanhopig voor wie? Waarom zo negatief?
Noem je mij nu een zelfverklaarde "fatsoenlijke" denker?quote:Op zondag 9 maart 2025 00:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief. Maar het valt mij op dat de zelf verklaarde "fatsoenlijke" denkers dit soort berichten plaatsen. Een ieder weet dat zulke mooie meisjes daar echt niet in de frontlinie staan, maar blijkbaar is er geen enkele gene meer om maar te proberen te rekruteren.
@cosmosis: ik vind zo’n link dump ook verstorend. Het is een soort autisme, je praat tegen jezelf, niemand reageert er op, het vormt helemaal geen onderdeel van de discussie.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:05 schreef Vliegbaard het volgende:
Het topic is weer een linkdump geworden van allerlei onzinnige twitterberichtjes?
die onzinnige 'discussies' van de Jomanda's van Fok slaan ook nergens opquote:Op zondag 9 maart 2025 00:05 schreef Vliegbaard het volgende:
Sorry ik zal ook wat pro-trump (poetin) links posten om de 5 bots te pleasenquote:Op zondag 9 maart 2025 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
@:cosmosis: ik vind zo’n link dump ook verstorend. Het is een soort autisme, je praat tegen jezelf, niemand reageert er op, het vormt helemaal geen onderdeel van de discussie.
Als ik twitterberichtjes wil zien ga ik naar Twitter. Dit is fok, een discussieforum
Nee, gewoon stoppen met linkdumpen, meedoen met de discussie of wegwezenquote:Op zondag 9 maart 2025 00:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sorry ik zal ook wat pro-trump (poetin) links posten om de 5 bots te pleasen
Ik kom hier voornamelijk voor de Twitter berichten, rest scroll ik erg vlug doorheen. Zal vast niet de enige zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:05 schreef Vliegbaard het volgende:
Een paar kunnen wel, zeker als het nieuws betreft. Punt is dat er van beide partijen tig filmpjes te vinden zijn waaruit blijkt dat Rusland of Oekrane aan de winnende hand is.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:28 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik kom hier voornamelijk voor de Twitter berichten, rest scroll ik erg vlug doorheen. Zal vast niet de enige zijn.
Dus ga zo door met die Twitter berichtjes
Welke discussie ben je aan het voeren? Ik lever tenminste nog nieuws aan...Kom op start de discussie wat je dwars zit....quote:Op zondag 9 maart 2025 00:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, gewoon stoppen met linkdumpen, meedoen met de discussie of wegwezen
Bepaal jij niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, gewoon stoppen met linkdumpen, meedoen met de discussie of wegwezen
En ik vind veel 'discussies' verstorend. Flauwekul, voorspellingen die nergens op gebaseerd zijn, etcquote:Op zondag 9 maart 2025 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
@:cosmosis: ik vind zo’n link dump ook verstorend. Het is een soort autisme, je praat tegen jezelf, niemand reageert er op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |