SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 15:56:24 ]![]()
Dat is correct. Maar toch, ben niet de meest technische maar speel veel dingenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar een middenvelder zet je ook niet in de spits, of een spits achterin.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
nee joh ff jammen vond die locatie op Utrecht wel ok met beetje vakje gemaakt bij vleugel. was trouwens aardig ding. totdat ie gesloopt werd door tuig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Moet wel lukken. Als we maar niemand verder tot last zijnDo what you love, love what you do!![]()
Ik dacht dat jammen op de piano iets met muziek te maken had maar blijkbaar is dat ook weer schunnigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Sneu dat tuig dat doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ff jammen vond die locatie op Utrecht wel ok met beetje vakje gemaakt bij vleugel. was trouwens aardig ding. totdat ie gesloopt werd door tuig.
Is vast jaloezie "deze mensen kunnen het wel, en ik heb geen talent REEEEE"
Well, life can be a riot
nou wil niet in vooroordelen noemen, maar kan me het stel voorstellen die dat dan weer sloopten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sneu dat tuig dat doet.
Is vast jaloezie "deze mensen kunnen het wel, en ik heb geen talent REEEEE"Do what you love, love what you do!![]()
Jammen is code voor stevige mannelijke gemeenschapquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef sp3c het volgende:
Ik dacht dat jammen op de piano iets met muziek te maken had maar blijkbaar is dat ook weer schunnig![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er worden hier meer noten gesabbeld als gekraakt, me dunkt
How can I make this topic about me?![]()
Voor een lekkere jamsessie?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:59 schreef KoningWouter het volgende:
Killem wanneer gaan we naar de gaysauna met de gay-schommelstoel?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 15:59:33 ]![]()
Rauw vanachterquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor een lekkere jamsessie?![]()
rare ideetjes allemaal hebben jullie eigenlijk![]()
gaat het totaal niet om, maar okDo what you love, love what you do!![]()
Sommige maken muziek op de piano, andere brengen geluid voort.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef sp3c het volgende:
Ik dacht dat jammen op de piano iets met muziek te maken had maar blijkbaar is dat ook weer schunnigHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat zijn Jan-Willem en Anne-Fleur.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou wil niet in vooroordelen noemen, maar kan me het stel voorstellen die dat dan weer sloopten.Well, life can be a riot
Sauna's zijn sowieso gay.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:59 schreef KoningWouter het volgende:
Killem wanneer gaan we naar de gaysauna met de gay-schommelstoel?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja de klootzakkenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat zijn Jan-Willem en Anne-Fleur.. naja. hahahaha
Do what you love, love what you do!![]()
Ff hard in je piano jammenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige maken muziek op de piano, andere brengen geluid voort.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: