SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom gewoon een kogeltje ipv een taakstrafquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nee zo werkt t niet. meerendeel is ontspoort. en moeten begeleiding hebben enzo.
Ze aan het werk zetten in malafide kringloopwinkel. tja dat helpt niet echt he?
Tis dat ik toen al in begeleid wonen zat en mijn plasje elke week moest doen over alcohol?
Was dat niet zo geweest, grote fun bende en kun je ook nog wel ff iemand omkopen om je uren voor reclassering in te boeken.
Dat is de waarheid. en meegemaakt.![]()
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:07 schreef HappyCharly het volgende:
Zo
Gewandeld in de zon met een vriendin![]()
![]()
Heerlijk. Ik ga zo lekker op m'n balkon zitten nadat ik ook "ff" m'n benen ga strekken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:07 schreef HappyCharly het volgende:
Zo
Gewandeld in de zon met een vriendin
Vanavond komt er als het goed is een vriend langs
Zou naar een oude date gaan, maar die heeft nu wéér laten afweten en had gisteravond zoiets van "ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren" nadat ik vroeg of ze zich goed genoeg voelde om vandaag wat te gaan doen.
Dus it's me myself and i. En een vriend
En hopelijk voor 't eind v/d middag m'n stappendoel van 5000.Well, life can be a riot
naja niet voor iedereen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom gewoon een kogeltje ipv een taakstrafDo what you love, love what you do!![]()
Je was er toch klaar meequote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ga zo lekker op m'n balkon zitten nadat ik ook "ff" m'n benen ga strekken.
Vanavond komt er als het goed is een vriend langs
Zou naar een oude date gaan, maar die heeft nu wéér laten afweten en had gisteravond zoiets van "ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren" nadat ik vroeg of ze zich goed genoeg voelde om vandaag wat te gaan doen.
Dus it's me myself and i. En een vriend
En hopelijk voor 't eind v/d middag m'n stappendoel van 5000.Trust nobody![]()
kan er twijfels over hebben enzo met wie en wat kregen als straf wel ja.quote:
ik ben gelijk gesteld aan iemand die zeg maar iemand neerstak ofzo, zelfde strafDo what you love, love what you do!![]()
Dat moet welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
heb jij de laptop aan je pens vastgeplakt of zo?Trust nobody![]()
Botje aan en lekker wandelen, jwtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
heb jij de laptop aan je pens vastgeplakt of zo?![]()
Nope, zonder uitzonderingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
kan er twijfels over hebben enzo met wie en wat kregen als straf wel ja.
ik ben gelijk gesteld aan iemand die zeg maar iemand neerstak ofzo, zelfde straf![]()
Niet zo bot doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je doet ook alles met een botje he, man3![]()
ook voor jezelf betekend dat dat je aardig foutloos moet leven ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nog nooit een taakstraf gehad, en zo braaf ben ik nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
ook voor jezelf betekend dat dat je aardig foutloos moet leven ?![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Potje appel vanille-thee met een scone bestelt, jwt![]()
![]()
tja iedereen maakt fouten, maar is verschil in soms denk. voor wat ik dan eigenlijk deed, viel wel ,mee en kom tussen messentrekkers terecht die minder kregen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een taakstraf gehad, en zo braaf ben ik niet
maarja he.Do what you love, love what you do!![]()
Ja na vandaag zeker.quote:
Geef net aan hoe ik mij er over voel en het lastig vind dat ze zo voorzichtig is (haar woorden waren letterlijk "na onze laatste keer af/aan contact ben ik wel wat voorzichtiger geworden") . Zegt ze "ik ga er maar van uit dat je hoog in emoties zit, maar dat je zegt dat ik zo voorzichtig ben geworden, maakt mij wel minder enthousiast. bedankt dat je mij zo vertrouwd"
HET ZIJN JOUW WOORDEN?!Echt man, gaslighting... Brrr
Well, life can be a riot
Heb 1x een taakstraf gehad vanwege het stelen van een rolletje pepermunt toen ik 13 wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een taakstraf gehad, en zo braaf ben ik niet![]()
Die is vervolgens wel geseponeerdJoh prima.
Well, life can be a riot
Het feit dat je nu nog steeds zegt dat wat je gedaan hebt wel mee viel, dat zegt genoegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
tja iedereen maakt fouten, maar is verschil in soms denk. voor wat ik dan eigenlijk deed, viel wel ,mee en kom tussen messentrekkers terecht die minder kregen.
maarja he.![]()
Dus laat haar losquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja na vandaag zeker.
Geef net aan hoe ik mij er over voel en het lastig vind dat ze zo voorzichtig is (haar woorden waren letterlijk "na onze laatste keer af/aan contact ben ik wel wat voorzichtiger geworden") . Zegt ze "ik ga er maar van uit dat je hoog in emoties zit, maar dat je zegt dat ik zo voorzichtig ben geworden, maakt mij wel minder enthousiast. bedankt dat je mij zo vertrouwd"
HET ZIJN JOUW WOORDEN?!Echt man, gaslighting... Brrr
Trust nobody![]()
Bureau Halt ≠ taakstrafquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb 1x een taakstraf gehad vanwege het stelen van een rolletje pepermunt toen ik 13 was![]()
![]()
Pff ik had een taakstraf voor pissen vanaf een viaduct op auto's toen ik 14 was of zoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb 1x een taakstraf gehad vanwege het stelen van een rolletje pepermunt toen ik 13 was![]()
:')![]()
Het is zonde dat 'ie de ernst niet in ziet he.. Ook in dat topic bleef 'ie er een paar weken terug weer op doorgaan dat 't wel meevielquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het feit dat je nu nog steeds zegt dat wat je gedaan hebt wel mee viel, dat zegt genoeg
Well, life can be a riot
Hahahahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pff ik had een taakstraf voor pissen vanaf een viaduct op auto's toen ik 14 was of zo
Mag hopen dat 't windstil was.Well, life can be a riot
Sowieso. Laat niet zo met me spelen.quote:Well, life can be a riot
Oh en ik dacht dat je heilig wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een taakstraf gehad, en zo braaf ben ik nietWerewolf![]()
God dat weet ik niet meer. School was zo saai dat we dit soort onzin deden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahahahaha
Mag hopen dat 't windstil was.:')![]()
Voor jou wel hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh en ik dacht dat je heilig was![]()
![]()
Nu welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wisten jullie dat AppelVanille-thee lekker is?![]()
![]()
Ik vind alle thee wel te doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wisten jullie dat AppelVanille-thee lekker is?:')![]()
Daarom dat ik ook dat rolletje pepermunt jatte (en een reep chocola)quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
God dat weet ik niet meer. School was zo saai dat we dit soort onzin deden.
Ze hebben die rol pepermunt meteen gevondenDie reep chocola kon ik thuis gewoon opeten
Al was 't wel belachelijk dat ze mij een paar uur in zo'n verhoorkamer hadden gegooid, alleenVanwege een rol pepermunt van nog geen euro
Well, life can be a riot
Lijkt me pijnlijk voor je pielemuisquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind alle thee wel te doenWell, life can be a riot
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie is Jordy?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Het irritatie level zit Jordy bijna boven zijn nekWell, life can be a riot
Foutje was voor ander forumquote:
ikk vergelijik het alleen even, enne ik heb sowieso dat van het begin gezegd, niks nieuws aan. ik vind mezelf onterecht te zwaar bestraft. en zon is het.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het feit dat je nu nog steeds zegt dat wat je gedaan hebt wel mee viel, dat zegt genoeg
helaas ging rechter er niet in mee, maarja. oke. dus heb mijn tijd maar uitgezeten en gedaan enzo he.
eens ermee ben ik het nooit geweest
maar ok nu dan gedaan en uitgevoerd enzo en ben ik niet zo erg als leek wss.Do what you love, love what you do!![]()
Ja diefstal is diefstal. Maar dat ze je uren laten zitten? Is toch gewoon een boete van 185¤ of zoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook dat rolletje pepermunt jatte (en een reep chocola)
Ze hebben die rol pepermunt meteen gevondenDie reep chocola kon ik thuis gewoon opeten
Al was 't wel belachelijk dat ze mij een paar uur in zo'n verhoorkamer hadden gegooid, alleenVanwege een rol pepermunt van nog geen euro
:')![]()
Ha nr 1quote:
Ik heb geen idee hoe duur het was toen. Ik praat over 20-21 jaar geledenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja diefstal is diefstal. Maar dat ze je uren laten zitten? Is toch gewoon een boete van 185¤ of zo(tering ik voel me net m'n vader met dat gelul over vroeger)
Ik heb 2-3 uur in zo'n verhoorkamer gezeten. Uiteindelijk bij bureau halt gekomen maar door gedoe in m'n leven toen hebben ze 't later geseponeerd.Well, life can be a riot
hmmms dan heb je hele rest niet gelezen>? zag er nl wel de ernst van in, daarom gaat het nu goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is zonde dat 'ie de ernst niet in ziet he.. Ook in dat topic bleef 'ie er een paar weken terug weer op doorgaan dat 't wel meeviel
maar die straf stond niet echt oke en daar ga ik het dus niet mee eens worden. nooit
als ik zie wat rest doet en ermee wegkomt als ze al straf krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1217 / +222 / +60 / 3044 / 3371
2. KillemWieft / 295 / +37 / +4 / 194 / 286
3. KoningWouter / 236 / +43 / +33 / 1087 / 1246
4. _UserName_ / 230 / +83 / +6 / 413 / 516
5. devzero / 224 / +84 / +23 / 110 / 148
6. hemarookworst / 222 / +32 / +6 / 688 / 820
7. kree / 186 / +18 / +69 / 628 / 710
8. Bally-b / 166 / +2 / +2 / 34 / 63
9. Lovely / 142 / +52 / +10 / 788 / 911
10. gebrokenglas / 140 / +38 / +5 / 771 / 865
11. Moeraskat / 126 / +7 / +0 / 1612 / 1719
12. sp3c / 126 / +13 / +3 / 225 / 265
13. HappyCharly / 112 / +23 / +5 / 702 / 790
14. Grotetijd / 103 / +10 / +2 / 449 / 525
15. mario390 / 98 / +11 / +3 / 66 / 100
16. Moonlight / 85 / +5 / +4 / 385 / 444
17. maily / 77 / +26 / +7 / 851 / 926
18. Dr.Mikey / 72 / +4 / +11 / 216 / 260
19. loveyoulongtime / 68 / +0 / +48 / 443 / 481
20. ToT / 67 / +11 / +14 / 750 / 791SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
14eWell, life can be a riot
zo kort maar. hahahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe duur het was toen. Ik praat over 20-21 jaar geleden(tering ik voel me net m'n vader met dat gelul over vroeger)
Ik heb 2-3 uur in zo'n verhoorkamer gezeten. Uiteindelijk bij bureau halt gekomen maar door gedoe in m'n leven toen hebben ze 't later geseponeerd.
naja. ze gingen nog koffie voor me halen, maarja had sowieso toen te veel gezopen al.
soms maak je fouten he en mag je lekker op de blaren zitten ook
hoe stom ook, zie het maar als leermoment enzo. zal me nooit meer iig nog een keer overkomen.
maar alsnog vond en vind want is niet eens afgelopen. de straf te zwaar ervoor wat ik nou deed.Do what you love, love what you do!![]()
Een vriendin is toen ze 16 was doodgereden door een alcomobilist. Die kwam met dezelfde excuses 'ach zoveel had ik niet op, ze had daar niet over moeten steken (stoplicht), het is allemaal mijn schuld niet, ik word te zwaar gestraft, blaaaablaaaablaa'quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
ikk vergelijik het alleen even, enne ik heb sowieso dat van het begin gezegd, niks nieuws aan. ik vind mezelf onterecht te zwaar bestraft. en zon is het.
helaas ging rechter er niet in mee, maarja. oke. dus heb mijn tijd maar uitgezeten en gedaan enzo he.
eens ermee ben ik het nooit geweest
maar ok nu dan gedaan en uitgevoerd enzo en ben ik niet zo erg als leek wss.
________________!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 14:36:17 ]![]()
Nou die 2-3 uur als jochie van 13-14 waren toch echt wel beangstigendquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
zo kort maar. hahahaha
naja. ze gingen nog koffie voor me halen, maarja had sowieso toen te veel gezopen al.
soms maak je fouten he en mag je lekker op de blaren zitten ook
hoe stom ook, zie het maar als leermoment enzo. zal me nooit meer iig nog een keer overkomen.
maar alsnog vond en vind want is niet eens afgelopen. de straf te zwaar ervoor wat ik nou deed.
Well, life can be a riot
Alcomobilist. Mooi woord.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een vriendin is toen ze 16 was doodgereden door een alcomobilist. Die kwam met dezelfde excuses 'ach zoveel had ik niet op, ze had daar niet over moeten steken (stoplicht), het is allemaal mijn schuld niet blaaaablaaaablaa'
________________!
Het is ook wel typisch hoe mensen dat voor zichzelf proberen goed te praten.Well, life can be a riot
weet dat maar je vergelijkt appels met peren, ik heb nooit harder gereden als 5km per uur over 200m in een uitgestorven straat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een vriendin is toen ze 16 was doodgereden door een alcomobilist. Die kwam met dezelfde excuses 'ach zoveel had ik niet op, ze had daar niet over moeten steken (stoplicht), het is allemaal mijn schuld niet, ik word te zwaar gestraft, blaaaablaaaablaa'
________________!
enne maargoed zelfde straf als slingerend tegen de richting in onder invloed op de snelweg. dat wil ik maar zeggen en daarom vond ik het onterecht. maar ok
zie me niet als iemand anders hierom, weet dat het fout was ook dat, maar er is een verschil. en heb en moet er zwaar voor moeten boeten afgezien van justitie taakstraf
zoek voor de grap eens op wat ze geven voor 80 uur taakstraf
laat staan cbr want daar zitten we al aan 6000 nu.Do what you love, love what you do!![]()
Dat was al een straf opzich. Denk dat je daarna niks meer gejat hebr?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou die 2-3 uur als jochie van 13-14 waren toch echt wel beangstigend:')![]()
Mijn oude werkis het vrouwendag maken ze daar een post over zetten ze een verward transgender jochie op de foto.
hele empowerment van die dag omzeep.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je bent voor die 200 meter gepakt. Die andere tig keer ben je niet gepakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
weet dat maar je vergelijkt appels met peren, ik heb nooit harder gereden als 5km per uur over 200m in een uitgestorven straat.
enne maargoed zelfde straf als slingerend tegen de richting in onder invloed op de snelweg. dat wil ik maar zeggen en daarom vond ik het onterecht. maar ok
zie me niet als iemand anders hierom, weet dat het fout was ook dat, maar er is een verschil. en heb en moet er zwaar voor moeten boeten afgezien van justitie taakstraf
zoek voor de grap eens op wat ze geven voor 80 uur taakstraf
laat staan car want daar zitten we al aan 6000 nu.
Van mij ga je echt 0 medelijden krijgen, ze hadden je rijbewijs permanent moeten afpakken.![]()
Go woke go brokequote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn oude werkis het vrouwendag maken ze daar een post over zetten ze een verward transgender jochie op de foto.
hele empowerment van die dag omzeep.
![]()
welke andere keren?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je bent voor die 200 meter gepakt. Die andere tig keer ben je niet gepakt.
Van mij ga je echt 0 medelijden krijgen, ze hadden je rijbewijs permanent moeten afpakken.
maakt ook niet uit, ik kan deze discussie nooit winnen.
En boeit me ook geen reet meer. als verder erover praten zoek oude topic maar op
maar wilde ff zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Heb daarna wel nog wat gejatquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was al een straf opzich. Denk dat je daarna niks meer gejat hebr?Maar dat was vooral omdat mijn oude baas mij veel meer liet betalen dan wat 'ie op de factuur had gezet (betaalde toen in termijnen, maar ik hield bij wat ik 'm per x bracht, en vergeleek dat op 't laatst) en het keihard ontkende. Dus datgene wat 'ie mij extra heeft laten betalen heb ik zeg maar teruggepakt stukje bij beetje.
Maar dan praat ik ook alweer over 16 jaar geleden![]()
Sindsdien niks meer gedaan m.b.t politie of dergelijke.Well, life can be a riot
Zou wel zo een mbo stagiaire bedacht hebben.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
precies en geldt denk voor iedereen, ik weet wel dat ik fout was, toen ook. maar je kunt het overdrijven enzo ook voor wat het was. en dat is laatste wat ik er beetje over wil zeggen over mezelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
naja als je van jou fouten leert is het ook een keer klaar vind ikDo what you love, love what you do!![]()
vooroordelen gelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe niet aan nuance bij alcomobilisten.
Do what you love, love what you do!![]()
Maar als je NIET van fouten leert. zij het vreemdgaan in m'n ex d'r geval, zij het alcoholmisbruik in Kree z'n geval, of überhaupt, je eigen fouten niet erkennen, niet in zien wat jouw zwakke plekken zijn. Dan ga je ook niet groeien, en dan blijf je dus in patronen hangen en onwenselijk gedrag vertonen. En dan blijf je de persoon die je bent maar die je helemaal niet moet zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
naja als je van jou fouten leert is het ook een keer klaar vind ikWell, life can be a riot
Echt niet!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
precies en geldt denk voor iedereen, ik weet wel dat ik fout was, toen ook. maar je kunt het overdrijven enzo ook voor wat het was. en dat is laatste wat ik er beetje over wil zeggen over mezelf.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is dat het geval dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar als je NIET van fouten leert. zij het vreemdgaan in m'n ex d'r geval, zij het alcoholmisbruik in Kree z'n geval, of überhaupt, je eigen fouten niet erkennen, niet in zien wat jouw zwakke plekken zijn. Dan ga je ook niet groeien, en dan blijf je dus in patronen hangen en onwenselijk gedrag vertonen. En dan blijf je de persoon die je bent maar die je helemaal niet moet zijn.![]()
ik durf te wedden dat ik 100000 keer meer km heb gereden als jou
dus, enne deed nooit onder invloed, 1 fout heeft mij de das om gedaan ermee qua dit.
Ik dronk btw toen teveel, maar nooit als ik moest rijden.
samenloop van onwijze kut omstandigheden, naja na 5 jaar mag ik nog een keertje mijn bloed weer inleveren en 500 euro dokken aan Cbr nazi instantie met Pechtold.
voor 10 min lullen. oja en die 100 ofzo voor bloed monster.Do what you love, love what you do!![]()
Aannames. Ik weet dat dit onzin is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef kree het volgende:
dus, enne deed nooit onder invloed, 1 fout heeft mij de das om gedaan ermee qua dit.
samenloop van onwijze kut omstandigheden, naja na 5 jaar mag ik nog een keertje mijn bloed weer inleveren en 500 euro dokken aan Cbr nazi instantie met Pechtold.
voor 10 min lullen. oja en die 100 ofzo voor bloed monster.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 14:49:01 ]![]()
Dat idee krijg ik wel ja, kijkend naar Kree z'n verhaal + z'n (nog steeds) verweer hier over.quote:Well, life can be a riot
ik vindt dat ik mijn boete allang al genoeg heb gedaan ook met justitie enzo.
maar ok tja. iig was het les en fout die ik niet meer zou maken nog een keer.
maar ok, dus veroordeel me niet te hard he?Do what you love, love what you do!![]()
Sommige mensen zijn gewoon kut en blijkbaar moet dat zo zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar als je NIET van fouten leert. zij het vreemdgaan in m'n ex d'r geval, zij het alcoholmisbruik in Kree z'n geval, of überhaupt, je eigen fouten niet erkennen, niet in zien wat jouw zwakke plekken zijn. Dan ga je ook niet groeien, en dan blijf je dus in patronen hangen en onwenselijk gedrag vertonen. En dan blijf je de persoon die je bent maar die je helemaal niet moet zijn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als hij gewoon niet meer rijdt als hij gedronken heeft is het toch goed?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik wel ja, kijkend naar Kree z'n verhaal + z'n (nog steeds) verweer hier over.![]()
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aannames. Ik weet dat dit onzin is.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar als je NIET van fouten leert. zij het vreemdgaan in m'n ex d'r geval, zij het alcoholmisbruik in Kree z'n geval, of überhaupt, je eigen fouten niet erkennen, niet in zien wat jouw zwakke plekken zijn. Dan ga je ook niet groeien, en dan blijf je dus in patronen hangen en onwenselijk gedrag vertonen. En dan blijf je de persoon die je bent maar die je helemaal niet moet zijn.
R.I.P DTS.![]()
Ik zit eventjes ruw weg geschat op zo'n 500.000 km sinds ik mijn rijbewijs heb.
Dit maar 100.000 keer zou betekenen dat je 50 miljard kms gemaakt hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 14:50:26 ]![]()
juist en ook nooit meer gedaan. niet eens eentje terwijl ik dat vroeger wel bij 2 hield. mijn les geleerd, nooit meer dat en die ellende.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als hij gewoon niet meer rijdt als hij gedronken heeft is het toch goed?Do what you love, love what you do!![]()
dan heb jij er extreem veel meer gemaakt. maar ik reed 2 jaar storingsdiensten door Nederland en België. dus 500km per dag.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat jij geen 100.000x meer kms dan mij gemaakt hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Koop taart en vier feest. Dan nog haal je het niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
dan heb jij er extreem veel meer gemaakt. maar ik reed 2 jaar storingsdiensten door Nederland en België. dus 500km per dag.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 14:53:10 ]![]()
jaaaaaaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:52 schreef StevenHyde het volgende:
Middag fietsritje met zweefvliegtuigen kijken bolk
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
naja gaat het ook niet om, maar wil maar zeggen zo retard ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Koop taart en vier feest. Dan nog haal je het niet.
Heb fout gemaakt oke, en voor geboet enne denk flink ook. dus hoop vergeven jullie me ook die fout enzo.
enne alle verhalen van dood en alcoholist enzo, tja dat is erg, maar is nou ook weer niet wat ik heb gedaan en wil er ook niet mee vergeleken worden
t kwetst me zelfs wel, daarom ga ik er ook zo tegen in.Do what you love, love what you do!![]()
Als je er niet vergeleken mee wil worden, dan had je misschien niet met tig alcohol in je bloed in die auto moeten stappen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
naja gaat het ook niet om, maar wil maar zeggen zo retard ben ik nou ook weer niet.
Heb fout gemaakt oke, en voor geboet enne denk flink ook. dus hoop vergeven jullie me ook die fout enzo.
enne alle verhalen van dood en alcoholist enzo, tja dat is erg, maar is nou ook weer niet wat ik heb gedaan en wil er ook niet mee vergeleken worden
t kwetst me zelfs wel, daarom ga ik er ook zo tegen in.
Deal with it.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 14:56:28 ]![]()
ja mss maar ik was toen te dom om toch te doen, zo kun je bezig blijven he?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je er niet vergeleken mee wil worden, dan had je misschien niet met tig alcohol in je bloed in die auto moeten stappen.
Deal with it.
tik heb mijn schuld aan de staat afbetaald in de zin van straf. etc.
dus ok heb het liever over heden. enne er zijn veel stommere mensen als ik kan ik je vertellen. en die maken die ongelukken.Do what you love, love what you do!![]()
Zolang je blijft miepen over dat je de straf overdreven vindt gaat dat echt niet gebeuren. Snap ook niet waarom je het zelf elke keer weer oprakelt. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
naja gaat het ook niet om, maar wil maar zeggen zo retard ben ik nou ook weer niet.
t kwetst me zelfs wel, daarom ga ik er ook zo tegen in.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
precies en geldt denk voor iedereen, ik weet wel dat ik fout was, toen ook. maar je kunt het overdrijven enzo ook voor wat het was. en dat is laatste wat ik er beetje over wil zeggen over mezelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef kree het volgende:
voor 10 min lullen. oja en die 100 ofzo voor bloed monster.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:49 schreef kree het volgende:
ik vindt dat ik mijn boete allang al genoeg heb gedaan ook met justitie enzo.
maar ok tja. iig was het les en fout die ik niet meer zou maken nog een keer.
maar ok, dus veroordeel me niet te hard he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
omdat niet mee eens, maargoed wilde het er niet eens over hebben. maarja bracht het wel weer zelf beetje te spraken om iets. boeie ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zolang je blijft miepen over dat je de straf overdreven vindt gaat dat echt niet gebeuren. Snap ook niet waarom je het zelf elke keer weer oprakelt. Ongelooflijk.
maar niet iedereen weet het complete verhaal ook denk ik. het is eigenlijk heel positief uitgekomen na een lange weg enzo. voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
Dit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zolang je blijft miepen over dat je de straf overdreven vindt gaat dat echt niet gebeuren. Snap ook niet waarom je het zelf elke keer weer oprakelt. Ongelooflijk.Well, life can be a riot
ONZ / Beterschap voor Kree #4 Verhaal van een verslaafde,.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
omdat niet mee eens, maargoed wilde het er niet eens over hebben. maarja bracht het wel weer zelf beetje te spraken om iets. boeie ook
maar niet iedereen weet het complete verhaal ook denk ik. het is eigenlijk heel positief uitgekomen na een lange weg enzo. voor mij.
Als je er weer over wil posten. Doe dat dan hier beste KreeWell, life can be a riot
Meer voer voor de psycholoogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
beter idd, thanks voor opzoeken. of als iemand wil vragen ook beter daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
ONZ / Beterschap voor Kree #4 Verhaal van een verslaafde,.
Als je er weer over wil posten. Doe dat dan hier beste Kree
naja hebben we dit weer gehad. en door
Ik zou niet durven nu jij zo dicht in de buurt bentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dot doet niet aan grappen vandaag![]()
Hoeveel km om en nabij?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet durven nu jij zo dicht in de buurt bent![]()
Sluit dat topic. Slik die drol in en begin er zelf niet meer overquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
beter idd, thanks voor opzoeken. of als iemand wil vragen ook beter daar.
naja hebben we dit weer gehad. en doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dacht iets van 35/38 kmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neeeeeeeeeheee want wil het juist er laten omdat ik niet de enige ben mss.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sluit dat topic. Slik die drol in en begin er zelf niet meer over
en dan is het niet eens over straf ofzo, maar mss meer nog zoeken naar hulp enzo. dat is het meer belangrijke nog ervan.
van mij mag dat best blijven staan.Do what you love, love what you do!![]()
Even gekeken het is nog erger dan gedachtquote:28 km
Doe het dan ook in dat topic KreePlaats het linkje niet zomaar....
Well, life can be a riot
Oke wat jij wil was maar een voorstel, niets moetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeeeeeheee want wil het juist er laten omdat ik niet de enige ben mss.
en dan is het niet eens over straf ofzo, maar mss meer nog zoeken naar hulp enzo. dat is het meer belangrijke nog ervan.
van mij mag dat best blijven staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaja het kwam nu ter sprake, maar idd rest daar wel is beter.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:04 schreef Grotetijd het volgende:
Doe het dan ook in dat topic KreePlaats het linkje niet zomaar....
Al zag ik vannacht hier ook wel posts voorbijkomen komen in de strekking ooh ik heb iets engs gelezen ben zo bang voor de oorlog heb nu buikpijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dat ik dacht bij mijn broertje op de groep bellen ze op dat soort momenten de nachtbegeleiders uit bed.
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke wat jij wil was maar een voorstel, niets moetweet ik wel. maar ik wil het niet ontwijken mijn verleden, daarom staat het er en heb ik het er nog wel eens over. mss voorkomt het anderen he die zelfde fout maken als ik, dat vooral.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke wat jij wil was maar een voorstel, niets moetDo what you love, love what you do!![]()
O echt. Wat voor groep zit jou broertje dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al zag ik vannacht hier ook wel posts voorbijkomen komen in de strekking ooh ik heb iets engs gelezen ben zo bang voor de oorlog heb nu buikpijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dat ik dacht bij mijn broertje op de groep bellen ze op dat soort momenten de nachtbegeleiders uit bed.
Dat moet je proberen het centraal te houden en in dat topic posten. Niet iedereen leest hier in DTSquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
weet ik wel. maar ik wil het niet ontwijken mijn verleden, daarom staat het er en heb ik het er nog wel eens over. mss voorkomt het anderen he die zelfde fout maken als ik, dat vooral.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar ok vanaf hier houden we erover op iig in DTS. In andere topic altijd ok wmbDo what you love, love what you do!![]()
flespompoensoepquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:06 schreef devzero het volgende:
Sommige onderwerpen blijven maar terug komen.
dansles met tien teentjes![]()
![]()
ben fan van deze man. enne beetje die muzikanten zijn kennen hem wel. onderander MJ/toto en weet ik hoeveel andere muzikanten
Bekijk deze YouTube-video
tis promo filmpje, ik weet het, maargoed die man blijft grappig.Do what you love, love what you do!![]()
Alsof je in een soort time loop zit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:06 schreef devzero het volgende:
Sommige onderwerpen blijven maar terug komen.
In een 24 uurs zorggroep. Laatst had hij wat op tv gezien ging hij iedereen in de familie groepsapp waarschuwen omdat Putin eraan kwam met tanks.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Wat voor groep zit jou broertje dan?
Wel half met een komische inslag maar hij is er toch wel mee bezig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ff edit. was van wat ie later nog deed als promo
dit is beter eerste keer daarmee
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Twilight bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hier in DTS wordt niet geroddeld! @HappyCharlyquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De spelersbus?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:20 schreef maily het volgende:
[..]
ik zag gisteren iets voorbijkomen van de Tilburg Trappers![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:22 schreef maily het volgende:
[..]
nee https://www.bndestem.nl/t(...)hrikmoment~aa293f4e/
@:sp3c![]()
![]()
Ontzettend goede sessie toetsenist jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:13 schreef kree het volgende:
ben fan van deze man. enne beetje die muzikanten zijn kennen hem wel. onderander MJ/toto en weet ik hoeveel andere muzikanten
tis promo filmpje, ik weet het, maargoed die man blijft grappig.
Well, life can be a riot
A dat is wel sneu dan. Het beste houden ze dat soort nieuws uit die groepen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In een 24 uurs zorggroep. Laatst had hij wat op tv gezien ging hij iedereen in de familie groepsapp waarschuwen omdat Putin eraan kwam met tanks.
Wel half met een komische inslag maar hij is er toch wel mee bezig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja haha het lijkt hem zo makkelijk af te gaan ook zo op toetsen, maarja hij is wss eentje van de masters ofzo muzikanten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ontzettend goede sessie toetsenist ja
gehehe. moet altijd lachten. lijkt me ook onwijs aardige gast, maar denk niet dat ik hem ooit zal ontmoeten. maar zeker dat deze bij heel veel van jullie meegedaan heeft als sessie muzikant. voor je bandje.Do what you love, love what you do!![]()
Deze man heeft echt zoveel van mijn favoriete albums ingespeeldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha het lijkt hem zo makkelijk af te gaan ook zo op toetsen, maarja hij is wss eentje van de masters ofzo muzikanten.
gehehe. moet altijd lachten. lijkt me ook onwijs aardige gast, maar denk niet dat ik hem ooit zal ontmoeten. maar zeker dat deze bij heel veel van jullie meegedaan heeft als sessie muzikant. voor je bandje.
Clapton dingen, Michael Jackson, Toto.Well, life can be a riot
time gap film is nog wel aardige, beetje als B film gemaakt. maar vond hem leuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alsof je in een soort time loop zit.
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Nee. Ik ben nèt thuis. Heel de dag op pad geweest (kleren shoppen, en helaas niet kunnen slagen).quote:How can I make this topic about me?![]()
Wel een leuke dag gehad?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nèt thuis. Heel de dag op pad geweest (kleren shoppen, en helaas niet kunnen slagen).![]()
jawel hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kreebolk
Die is ook niet verkeerd, toch?
Goed hoor, lekker goed uitgerust.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och moah jawel. Hoe was jouw dag?![]()
![]()
Coldplaygodenquote:
Well, life can be a riot
Nee, geen moment. Zit jij nu lekker in het zonnetje te bolken? Lekker koppie thee erbij, met bastognekoekjes...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog wel van het zonnetje kunnen genieten?How can I make this topic about me?![]()
Ja klopt beter wel onderling zullen ze het er ook wel over hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat is wel sneu dan. Het beste houden ze dat soort nieuws uit die groepen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja hahaha bladmuziek lezer hebben we hierquote:
het heeft btw altijd nut om bladmuziek te kunnen lezen als muzikant. of en hoe muziek boeit dan weer totaal niet. maar iig als cover is handig.Do what you love, love what you do!![]()
lol wat is de nieuwe tijd?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Och, U2![]()
Die zijn zwaar verleden tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Ja hoor, ik kan noten lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja hahaha bladmuziek lezer hebben we hier
het heeft btw altijd nut om bladmuziek te kunnen lezen als muzikant. of en hoe muziek boeit dan weer totaal niet. maar iig als cover is handig.How can I make this topic about me?![]()
altijd mooi meegenomen denk ik, maar merk je zelf vast ook.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Deze manquote:![]()
Well, life can be a riot
Tilburg is stom mainlyquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:22 schreef maily het volgende:
[..]
nee https://www.bndestem.nl/t(...)hrikmoment~aa293f4e/
@:sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:35 schreef kree het volgende:
moet keertje jammen met @:grotetijd denk. lijkt me leuk.
Misschien tijdens de meet
Well, life can be a riot
Er is een piano.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Misschien tijdens de meetHow can I make this topic about me?![]()
JambolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MeatbolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zijn onderwerpen die horen terug te komenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:13 schreef maily het volgende:
[..]
flespompoensoep
dansles met tien teentjes
Had ik al gezegd dat ik de zaadjes van die pompoen had geroosterd en gisteravond als snackje had gegetenZo nee, dan zal ik het nog een paar keer herhalen vandaag
![]()
Jammen, dan heb ik altijd de associatie met een paperjam bij een printer. Ondingen zijn dat.How can I make this topic about me?![]()
Nee, dit is gloednieuwe informatie. Ik heb er ook nog geen aantekening van.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:36 schreef devzero het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de zaadjes van die pompoen had geroosterd en gisteravond als snackje had gegetenZo nee, dan zal ik het nog een paar keer herhalen vandaag
How can I make this topic about me?![]()
daar heb ik weleens een ketting van geregenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zijn onderwerpen die horen terug te komen
![]()
![]()
scoop!!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dit is gloednieuwe informatie. Ik heb er ook nog geen aantekening van.![]()
![]()
Ik ga zo met een groepje kajakken, maar als ik het nog herinner, dan zal ik het vanavond even aankaartenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dit is gloednieuwe informatie. Ik heb er ook nog geen aantekening van.creatief met maily. Je zou een blog kunnen beginnen. Helaas ben ik niet zo creatiefquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
daar heb ik weleens een ketting van geregen![]()
![]()
Ik wist dit ook niet jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
✅ De activiteit is genoteerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo met een groepje kajakken, maar als ik het nog herinner, dan zal ik het vanavond even aankaarten
[..]
creatief met maily. Je zou een blog kunnen beginnen. Helaas ben ik niet zo creatiefHow can I make this topic about me?![]()
Zeer gering. Maar je krijgt alvast een 8 voor de inspanning.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat zijn mijn kansen op een succesvolle bolk?How can I make this topic about me?![]()
wie weet ff piano duo jam kan vast wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Misschien tijdens de meetDo what you love, love what you do!![]()
Simpele Boogie Woogiequote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
wie weet ff piano duo jam kan vast wel.
Well, life can be a riot
Meedoen is belangrijker dan puntenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeer gering. Maar je krijgt alvast een 8 voor de inspanning.![]()
Ik heb vanochtend kersenjam opquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ] kree en grotetijd gaan samen jammen![]()
AardappelbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
True. Het gaat niet om de eindstreep maar om de reis op zichzelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan puntenHow can I make this topic about me?![]()
ja zeker en met mobiel akkoorden snel vinden voo r iets kan ook nog.quote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
True. Het gaat niet om de eindstreep maar om de reis op zichzelf.![]()
Een boogie woogie spelen stelt bijzonder weinig voor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker en met mobiel akkoorden snel vinden voo r iets kan ook nog.How can I make this topic about me?![]()
weetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een boogie woogie spelen stelt bijzonder weinig voor.
Gewoon iets simpels met een I > V > VI > IV je. Kan je talloze dingen op spelen/zingen wat herkenbaar is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker en met mobiel akkoorden snel vinden voo r iets kan ook nog.Well, life can be a riot
Eens. Gewoon een I > IV > V schema.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een boogie woogie spelen stelt bijzonder weinig voor.Well, life can be a riot
Geen idee wat dat betekent.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens. Gewoon een I > IV > V schema.How can I make this topic about me?![]()
gehehe idd. deed ik ook wel beetje op Utrecht cs tis altijd makkelijk optie komen ze toch met verzoekjes enzo en dan is lastiger, maar alsnog he.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon iets simpels met een I > V > VI > IVje. Kan je talloze dingen op spelen/zingen wat herkenbaar is.Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee wat hier gebeurt vriendenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Groter!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:49 schreef maily het volgende:
[..]
Een is kleiner dan vier is kleiner dan vijf?![]()
Scheelt dat ik een re-de-lijke jukebox ben op toetsenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe idd. deed ik ook wel beetje op Utrecht cs tis altijd makkelijk optie komen ze toch met verzoekjes enzo en dan is lastiger, maar alsnog he.
Well, life can be a riot
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:49 schreef maily het volgende:
[..]
Een is kleiner dan vier is kleiner dan vijf?How can I make this topic about me?![]()
Manmanman ik blijf TR's machenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er wordt te weinig gebolkt, ze proberen er weer een SC van te maken![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ] kree en grotetijd gaan samen jammen
ik iet zo hoewel ik het wel makkelijk mee pak, jij ,mag linkerkat piano doen dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een re-de-lijke jukebox ben op toetsen
Heet dat zo tegenwoordig?quote:
Van je ☆ een O maken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 15:52:36 ]![]()
Ja dat komt dan wel goed. Is wel saai de linkerkantquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik iet zo hoewel ik het wel makkelijk mee pak, jij ,mag linkerkat piano doen dan.Alleen basnoten/octaafjes.
Well, life can be a riot
ik denk hetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heet dat zo tegenwoordig?
Van je ☆ een O maken![]()
![]()
Mainly zag de bus van Tilburg trappersquote:
Heeft iemand dit gelezen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
komt goed. ik weet nu al dat wij wel ff kunnen jammenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat komt dan wel goed. Is wel saai de linkerkantAlleen basnoten/octaafjes.
heb die bus niet gezien; dat zei @JustinKquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mainly zag de bus van Tilburg trappers
Heeft iemand dit gelezen?![]()
Moet wel lukken. Als we maar niemand verder tot last zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
komt goed. ik weet nu al dat wij wel ff kunnen jammen
Well, life can be a riot
Ja maar een middenvelder zet je ook niet in de spits, of een spits achterin.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat komt dan wel goed. Is wel saai de linkerkantAlleen basnoten/octaafjes.
Owquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
heb die bus niet gezien; dat zei @:JustinK
Ik ben alweer in de war, dat krijgen jullie er nou vaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* gebrokenglas beseft dat hij onbedoeld erg beledigend overkomt.
volgende keer toch maar je helm opzettenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow
Ik ben alweer in de war, dat krijgen jullie er nou va![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Brokeback mountain is niets bij.
Altijd goed adviesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:54 schreef maily het volgende:
[..]
volgende keer toch maar je helm opzettenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: