Ik ga Deem voortaan een uniek concept noemen, echt fantastisch staaltje propaganda dit.quote:Demi Vollering als uniek concept, dat doet terugdenken aan de opmars van Lance Armstrong in de jaren negentig. Vollering en De Voogd leggen hun business case exclusief uit in RIDE Magazine. Om haar merk verder uit te bouwen, kwam het afgelopen jaar goed uit dat de nummer één van de wereld uit haar contract liep. Uiteindelijk koos ze vanwege haar eigen zakelijke belangen bewust voor FDJ-SUEZ
Wat staat hier nu uiteindelijk?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga Deem voortaan een uniek concept noemen, echt fantastisch staaltje propaganda dit.
Deem beschikt over haar portretrechten en heeft persoonlijke sponsoren als Nike en Polestar. Uniek concept.quote:
Vollering kan hier op dit forum überhaupt niet zo heel veel goed doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:17 schreef Tommeke het volgende:
Ze heeft 352k volgers op Insta. Dat zijn er 100k meer dan Kopecky en bijna 150k meer dan Van Vleuten. Vos zit op 183k.
Ze heeft dus een groot bereik, ze is de beste van de wereld, heeft de Tour gewonnen en ze heeft een leuk koppie/is fotogeniek. Dat combineert ze met een actieve leefstijl, veel in de natuur zijn, yoga etc. Dan ben je automatisch interessant voor bedrijven.
En dat ze al jaren vertelt dat het voor haar allemaal begint met dromen zal ook wel meespelen. Voor de gemiddelde bijdrager aan dit topic zal dat misschien wat zweverig en over de top zijn, maar er zijn genoeg mensen die dat inspirerend vinden.
Blijkbaar spreekt ze veel mensen dan wel aan, deels door haar verhaal en misschien ook gewoon doordat ze veel actief is op insta. De andere drie die je noemt lijken me wat minder bezig met insta, al is dat misschien ook gewoon een vooroordeel van mij. Ik ben zelf niet actief of insta dus heb er geen zicht op, behoor denk ik ook niet tot de doelgroep.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:17 schreef Tommeke het volgende:
Ze heeft 352k volgers op Insta. Dat zijn er 100k meer dan Kopecky en bijna 150k meer dan Van Vleuten. Vos zit op 183k.
Ze heeft dus een groot bereik, ze is de beste van de wereld, heeft de Tour gewonnen en ze heeft een leuk koppie/is fotogeniek. Dat combineert ze met een actieve leefstijl, veel in de natuur zijn, yoga etc. Dan ben je automatisch interessant voor bedrijven.
En dat ze al jaren vertelt dat het voor haar allemaal begint met dromen zal ook wel meespelen. Voor de gemiddelde bijdrager aan dit topic zal dat misschien wat zweverig en over de top zijn, maar er zijn genoeg mensen die dat inspirerend vinden.
Ik kan die act wel scheiden van een objectieve blik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vollering kan hier op dit forum überhaupt niet zo heel veel goed doen.
Nee, dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vollering kan hier op dit forum überhaupt niet zo heel veel goed doen.
Klopt helemaal denk ik. Ze is echt super actief op insta, maar ook op LinkedIn bijvoorbeeld. Die anderen veel minder. Hoewel Van Vleuten zichzelf ook wel weet te verkopen hoor. Die doet veel praatjes bij bedrijven enzo volgens mij. Ik was vorig jaar bij een theatershow met haar en (toen nog) In het Wiel, met Hidde en Thijs dus. Dat deed ze echt heel leuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blijkbaar spreekt ze veel mensen dan wel aan, deels door haar verhaal en misschien ook gewoon doordat ze veel actief is op insta. De andere drie die je noemt lijken me wat minder bezig met insta, al is dat misschien ook gewoon een vooroordeel van mij. Ik ben zelf niet actief of insta dus heb er geen zicht op, behoor denk ik ook niet tot de doelgroep.
Weet je wie ook leuke filmpjes met zijn hond maakte?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:56 schreef Felagund het volgende:
Filmpjes met haar hond doen het natuurlijk ook wel goed:
https://www.instagram.com/p/DJ4suawu_1m/
Bonnie st. Claire?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:20 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook leuke filmpjes met zijn hond maakte?
Joe Biden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:20 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook leuke filmpjes met zijn hond maakte?
quote:Tour de France Femmes gaat in 2026 van start in Zwitserse Lausanne
De Ronde van Frankrijk voor vrouwen start in 2026 in het Zwitserse Lausanne, zo hebben de organisatoren donderdag bekendgemaakt. Er zullen twee ritten gereden worden in het Alpenland.
De openingsetappe van 137 kilometer start en eindigt in Lausanne, aan de oevers van het Meer van Genève, op 1 augustus 2026. De tweede etappe voert het peloton over 150 kilometer van Aigle, de zetel van de Internationale Wielerunie (UCI), naar Genève. Genève is ook de startplaats voor de derde etappe. De finish van die rit zal samen met de rest van het parcours pas in oktober onthuld worden.
Het is de tweede buitenlandse start sinds de rittenkoers in 2022 nieuw leven werd ingeblazen. Vorig jaar vond de Grand Départ plaats in het Nederlandse Rotterdam. De organisatoren van Amaury Sport Organisation hadden al aangekondigd dat de editie van 2027 zal starten in Groot-Brittannië. In datzelfde jaar zal de Tour de France voor mannen ook starten op Britse bodem, in het Schotse Edinburgh.
Ontzettend matig deelnemersveld wel zeg. FDJ en Visma met afstand de 2 beste ploegen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:29 schreef H.Vviv het volgende:
Vollering wint in Catalonië. Brunel kon lang mee met Vollering, maar in de laatste kilometer reed Vollering nog een halve minuut weg. Femke de Vries op twee minuten derde.
Dat gegil.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:36 schreef Pistolero het volgende:
Ondertussen gaan ze er in GB massaal bij liggen.
Is kermisklant Wiebes nou twee keer gevallen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:36 schreef Pistolero het volgende:
Ondertussen gaan ze er in GB massaal bij liggen.
Hoezo kermisklant?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Is kermisklant Wiebes nou twee keer gevallen?
Die bleef wachten bij Guarischi.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Is kermisklant Wiebes nou twee keer gevallen?
Stroetinga?quote:Op zondag 8 juni 2025 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De snelste sprinter van de wereld wederom glad uit het wiel gereden door Wiebes.
Kool is dit jaar ongeveer net zo goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |