Ik vermoed dat er nog wel spellen komen waar grote bedragen te winnen zijn. Anders hebben ze daar echt voor schrijntje gezetenquote:
Vergetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:15 schreef spapaars het volgende:
Door een ander al eerder hier gepost
[ afbeelding ]
Ja die weet al dat hij genomineerd isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Jordy baalt, kudt ik heb bijna geen geld, 3486 heeft hij
Dat is toch helemaal nog niet aan de orde?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die weet al dat hij genomineerd is
Ja, het geld wat ze hebben verzameld gaat nu echt een belangrijk ding worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Zoals het spreekwoord zegt, hardlopers zijn doodlopersquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, het geld wat ze hebben verzameld gaat nu echt een belangrijk ding worden.
De grote uitgevers hebben zichzelf in de vingers gesneden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt en iedereen speelt voor zichzelf..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, gelukkig is Jordy en de groep daarover aangesproken voor het negeren van Axel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:15 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Oke. En pesten mag dat wel? Want er wordt best wel gepest daar binnen.
Maar je gaat wel naar huis met een doos vol fanmail.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals het spreekwoord zegt, hardlopers zijn doodlopers
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:37 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik vind dat Axel en Jane erg toneel spelen alsof ze webcammers zijn. Kan me niet voor stellen dat ze in het echte leven ze zich ook altijd zo gedragen. Op het werk in de winkel etc.
Je mag altijd vals spelen.....hoeft niet altijd en goede komen....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het is een spel! Dan mag je vals spelen als het om de winst gaat lijkt mij.
Snap je vroeger al met gewoon spelletjes dacht ik wel eens hoe kan je nu een winnaarsgevoel hebben als je vals hebt gepeeld.....en nog gaan juichen ook.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik speel in competitie verband. Gaat ook om geld. Speel nooit vals, want zo wil ik niet winnen.
Denk dat het de aard van het beestje is. Ik hou de eer aan mezelf win liever door goed te presteren dan door vals te spelen.
Er komt altijd enige sturing bij kijken, anders lagen ze 12 uren in bed, en 12 onder de Zon.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:22 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
De enige spelers die Bigbrother bespeelt zijn de kijkers!🤣
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar huis met een doos vol fanmail.
de anderen zullen ook wel hun valentijnskaarten meekrijgen bij vertrek, maar dan wel gratisquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar huis met een doos vol fanmail.
Dus hij liegt weer want hij heeft 4700..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
En dan is het dus niet vals. Dus in feite mag je alles doen....zolang het niet in het reglement staat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:03 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
Snap niet dat dit vals spelen word genoemd? staat nergens in het reglement dat wat Jane gedaan heeft niet mag.
Dat is ook mijn vermoeden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
de anderen zullen ook wel hun valentijnskaarten meekrijgen bij vertrek, maar dan wel gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |