Dat is hun probleem, hij is leuk bezig voor de kijkers.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:46 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Axel probeert te jongleren met sinaasappels, maar laat ze steeds vallen.
Met al die deuken die ze daarvan krijgen gaan ze snel schimmelen.
Ik denk dat sommige mensen dat best leuk vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is hun probleem, hij is leuk bezig voor de kijkers.
Ieder zijn ding, ik hou niet zo van met eten spelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is hun probleem, hij is leuk bezig voor de kijkers.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:32 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik betwijfel of je echt vrienden kunt zijn met het Jane Sharice Pootje en Axel, ze hebben het immers in zich om te doen alsof ze je vrienden zijn zolang ze je nodig hebben om je vervolgens keihard te bedriegen.
Ik zou er geen vriend mee willen zijn, want als er iets op het spel staat kunnen ze zonder met de ogen te knipperen je zo een spreekwoordelijk mes in de rug steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit in een dip.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:53 schreef Tascha071 het volgende:
Krijgen we ff een rust dagje van Jordy of zo?
Ze zullen wel met gesloten ogen buiten van de Zon genieten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:53 schreef Tascha071 het volgende:
Krijgen we ff een rust dagje van Jordy of zo?
Klopt en iedereen speelt voor zichzelf..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die andere groep is totaal anders?
Denk het niet, ze zitten allemaal voor de winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt en iedereen speelt voor zichzelf..Ohh echt, dat heb ik niet in de gaten gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de tekst niemand niet, dus kan ook niemand het in de gaten gehad hebben. lol.
Snap niet dat dit vals spelen word genoemd? staat nergens in het reglement dat wat Jane gedaan heeft niet mag.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik speel in competitie verband. Gaat ook om geld. Speel nooit vals, want zo wil ik niet winnen.
Denk dat het de aard van het beestje is. Ik hou de eer aan mezelf win liever door goed te presteren dan door vals te spelen.
Lees net in jou SV wat Sharice zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Maar er komen nog grote bedragen hoor, ze echt niet de winnaar naar huis sturen met 1000 euro"
Waar kan ik het regelement vinden met de spelregels?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:03 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
Snap niet dat dit vals spelen word genoemd? staat nergens in het reglement dat wat Jane gedaan heeft niet mag.
Dat fluisteren vind ik ook slap iddquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Fluisteren, spel overleg versta het niet helemaal goed
Gaat over geld, en ergens niet overheen komen.
10% van ????
Als iets buiten de regels gaat zal BB heus wel ingrijpen. Wij weten niet wat de regels zijn daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik speel in competitie verband. Gaat ook om geld. Speel nooit vals, want zo wil ik niet winnen.
Denk dat het de aard van het beestje is. Ik hou de eer aan mezelf win liever door goed te presteren dan door vals te spelen.
Geloof dat gisteren de laatste keer was dat er een erfenis verdeeld was. Ik heb geen idee hoe het uiteindelijk te winnen bedrag wordt opgebeouwd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net in jou SV wat Sharice zegt
Wat ik vanmorgen zat zit er totaal 55.000 in de pot verdeeld over de bewoners.
Gaat er een weg dan dan wordt het geld weer verdeeld.
Zou nu de finale zijn dan heeft de winnaar denk ik die 55.000 od denk ik verkeerd?
Ja echt kudt is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |