Ja nu willen hun Jordy laten betalen voor de boodschappen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy wou ze laten betalen voor alle boodschappen
Duurt geen week en dan is het weer andersom....het is steeds zo gegaan.....het is niet een groot spel maar een grote poppenkast, BB doet wat hij wil.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
wat ik zo hoor en zie, is het zo dat team Jaxel de ene voordeel na de andere voordeel voorgeschoteld krijgt van BB
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:35 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik vind van wel. En dat is ook gebleken.
Klopt. Maar niets is wat het lijkt denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
wat ik zo hoor en zie, is het zo dat team Jaxel de ene voordeel na de andere voordeel voorgeschoteld krijgt van BB
Het wordt steeds kinderachtiger van die kantquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Heb jij zijn kussen gepakt?"
Mattheus: "Nee, die van Axel"
Jolien: "Daarom dat je die opmerking kreeg, heb je het gehoord?"
Mattheus: "Ja. Die kussen zijn van niemand he"
Jolien: " 'Je hoeft mijn kussen niet te pakken, ik ben naar het toilet' "
Mattheus: "Hoe vaak zijn mijn kussens gepakt geweest als ik weg was, heb ik daar ooit een drama over gemaakt, nee, dus, kan mij 't schelen"
Jolien: "Het is ook niet aan hun op dat op te eisen he"
Mattheus: "Neuh helemaal niet, ik zei het, ik heb even die kussen nodig en hij keek mij zo aan! Ok!?"
Jolien: "Evenveel recht op"
Mattheus: "Daarom, ik ga niet de hele dag op wachten tot iemand beslist nu ga ik er terug in"
Jolien: "Jordy zit er wel veel mee in zijn hoofd dus"
Mattheus: "Ja teveel, hij moet het loslaten he, ik probeer op 'm in te praten van 'Jordy er komen nog spellen, geef de hoop niet op, het is nog niet gedaan'
Stream weer terug naar de keuken
Goede zaak. Die heeft geld gepakt waar hij geen recht op had.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ja nu willen hun Jordy laten betalen voor de boodschappen.
en als leuke bijkomstigheid heeft Jordy ook nog eens het minste geldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goede zaak. Die heeft geld gepakt waar hij geen recht op had.
Om te voorkomen dat ie weer de dikke pik gaat uithangen over door hem betaalde boodschappen kunnen ze dat beter niet doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze zaken bewust bepaalde kanten op sturen om wellicht de kijkcijfers te stimuleren. Zodat het een bepaald gevoel bij de kijkers op roept wat weer leidt tot reacties. Oneerlijkheidsgevoel is voor veel mensen een trigger, denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb mensenkennis![]()
ik ook niet, maar ja ik vind mensen snel zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niks voor mij om in zo'n huis te gaan zitten haha![]()
Hij heeft idd geen bloedgeld gekregen. Dus dat komt nu helemaal goed uitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
en als leuke bijkomstigheid heeft Jordy ook nog eens het minste geld
En volgens mij (weet dit niet helemaal zeker) heeft Jordy ook geen bloedgeld gekregen. Hij heeft niet mogen stemmen omdat axel de censuur tegen jordy had ingezet
Zou je denkenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:41 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze zaken bewust bepaalde kanten op sturen om wellicht de kijkcijfers te stimuleren. Zodat het een bepaald gevoel bij de kijkers op roept wat weer leidt tot reacties. Oneerlijkheidsgevoel is voor veel mensen een trigger, denk ik.
BB zat daar toen ook heel erg op aan te sturen dat Jordy dat geld moest pakken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
tuurlijk! weet je hoeveel van die die-hards er naar BB berichten over “de jordy show” en hoe boos het die mensen maakt xDquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:41 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze zaken bewust bepaalde kanten op sturen om wellicht de kijkcijfers te stimuleren. Zodat het een bepaald gevoel bij de kijkers op roept wat weer leidt tot reacties. Oneerlijkheidsgevoel is voor veel mensen een trigger, denk ik.
eenschquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:41 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Het is een spel! Dan mag je vals spelen als het om de winst gaat lijkt mij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:32 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik betwijfel of je echt vrienden kunt zijn met het Jane Sharice Pootje en Axel, ze hebben het immers in zich om te doen alsof ze je vrienden zijn zolang ze je nodig hebben om je vervolgens keihard te bedriegen.
Ik zou er geen vriend mee willen zijn, want als er iets op het spel staat kunnen ze zonder met de ogen te knipperen je zo een spreekwoordelijk mes in de rug steken.
Er wordt altijd gestuurd in dit soort programma's. Altijd is het de ene groep tegen de andere. Daar heedr vaak de programmaleiding invloed op. Even tips geven om leuke tv te maken enzo. Als alles koek en ei is dan is het te saai. Ze worden niet voor niets vaak naar de dbk geroepen. En van andere programma's in het verleden is ook naar buiten gekomen dat de invloed van programmaleiding groot is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:41 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
is ook weer waar, vergeet ik vaakquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het is een spel! Dan mag je vals spelen als het om de winst gaat lijkt mij.
Ik speel in competitie verband. Gaat ook om geld. Speel nooit vals, want zo wil ik niet winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het is een spel! Dan mag je vals spelen als het om de winst gaat lijkt mij.
Doet jordy ook regelmatig of jane en keanu deden het ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:48 schreef Joyce-43 het volgende:
weer tegen de camera praten, doet die ook steeds meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |