Ik begrijp niet waarom je dat zou doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:05 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar begrijp ik goed dat ze moeten bieden op een vrijstelling?
Ze vroegen zich af Hoeveel geld jordy heeft. Met bieden villen ze daar boven gaan zitten. Ze willen tot max 5000 gaan alsnog het goed begreep.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Fluisteren, spel overleg versta het niet helemaal goed
Gaat over geld, en ergens niet overheen komen.
10% van ????
Ze moeten inderdaad biedingen doen, hoe/wat is niet helemaal duidelijk. Jane en Sharice hadden het er straks wel over dat degene die het laagste biedt genomineerd is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:05 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar begrijp ik goed dat ze moeten bieden op een vrijstelling?
O, dat heb ik dan weer niet meegekregen thnxquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat gisteren de laatste keer was dat er een erfenis verdeeld was. Ik heb geen idee hoe het uiteindelijk te winnen bedrag wordt opgebeouwd.
Maar hoelanger je er inzit hoe meer je kans maakt om te winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:08 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je dat zou doen.
Uiteindelijk bepaald de kijker wie de winnaar wordt. En dat geldt uiteindelijk voor iedereen want ze komen allemaal een keer voor de kijkers jury. Dus een vrijstelling kopen is dan weggegooid geld want geeft geen garantie dat je uiteindelijk wint, alleen dat je iets langer blijft.
Wie het meest populair is wint toch? Of zie ik iets niet.
Er wordt veel afgeluisterd vandaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Fluisteren, spel overleg versta het niet helemaal goed
Gaat over geld, en ergens niet overheen komen.
10% van ????
Dat is niet met elkaar te vergelijken, in competitieverband iets spelen zijn hoogstwaarschijnlijk ook gewoon scheidsrechters bijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik speel in competitie verband. Gaat ook om geld. Speel nooit vals, want zo wil ik niet winnen.
Denk dat het de aard van het beestje is. Ik hou de eer aan mezelf win liever door goed te presteren dan door vals te spelen.
Ik heb gelezen dat er geen bloedgeld meer is. Als een bewoner vertrekt is het geld ook wegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net in jou SV wat Sharice zegt
Wat ik vanmorgen zat zit er totaal 55.000 in de pot verdeeld over de bewoners.
Gaat er een weg dan dan wordt het geld weer verdeeld.
Zou nu de finale zijn dan heeft de winnaar denk ik die 55.000 od denk ik verkeerd?
Kom je hier alleen maar steeds om je gal te spuigen over deze twee bewoners?quote:
ALs ze dit hele gesprek al uitzenden, vaak ook maar een klein stukkiequote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er wordt veel afgeluisterd vandaar.
En denk dat BB wel alles hoort, dus dat wordt tv kijken met ondertiteling.
Jammer welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat er geen bloedgeld meer is. Als een bewoner vertrekt is het geld ook weg
hij had meer kunnen hebben als hij niet voor 10.000 euro zijn kaartjes had gekochtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:08 schreef Sestra666 het volgende:
wie t minste geld bied is genomineerd? Jordy heeft amper geld, dus die staat er dan weer op zeker.
Lekker oneerlijk
ojaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had meer kunnen hebben als hij niet voor 10.000 euro zijn kaartjes had gekocht
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze dit hele gesprek al uitzenden, vaak ook maar een klein stukkie
Dat zou zo zijn als het een kans spel is toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hoelanger je er inzit hoe meer je kans maakt om te winnen.
geen idee, maar als liegen en bedriegen niet mag in BB moet 99% van de bewoners gediskwalificeerd wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:05 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Waar kan ik het regelement vinden met de spelregels?
Geld gaat nu echt een rol spelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had meer kunnen hebben als hij niet voor 10.000 euro zijn kaartjes had gekocht
Zeker, maar als Axel dan in een andere ronde geen vrijstelling had gehad was hij er in de finale niet meer geweestquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:13 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als het een kans spel is toch?
Uiteindelijk wint er maar eentje, die door de kijker gekozen is. Of je nu als tweede wordt of zevende je krijgt dan niks.
Als de kijkers bijvoorbeeld willen dat Axel wint dan zal elke stem ronde iedereen het tegen Axel afleggen.
Oke. En pesten mag dat wel? Want er wordt best wel gepest daar binnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:13 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
geen idee, maar als liegen en bedriegen niet mag in BB moet 99% van de bewoners gediskwalificeerd worden![]()
alleen fysiek geweld mag niet, en wss nog een aantal dingen als discriminatie, racisme enz.. maar dat is gewoon logisch dat het niet mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |