SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik prop altijd alles in de oranje container.
1x per jaar kijken ze er in en hangen ze er een kaartje aan dat er shit in zit dat niet mag.
dan zet ik die 2 weken later zonder kaartje gewoon weer aan straat en dan wordt ie weer geleegd
ze zoeken het maar uit![]()
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
goed toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben secretaris![]()
Ik heb trouwens van de week wel een plantje gekregen van de voorzitter die gestopt is.
Voor de goede en vlotte afhandeling van als die jaren dat hij voorzitter was van alles.
En ook het snelle uitlaten schrijven bij de KVK en de UBO
Dat vind ik dat veel leuker dan dat het speciaal op een dag die er voor is gebeurd
Ik voel mij nu meer gewaardeerd dan dat het op zo dag gebeurd eerlijk gezegd
Ik heb mezelf maar voorzitter gemaakt op werk enzo omdat niemand het oppakte.
Maar had van vorige week ff secretaris erbij voor de notulen te typen, want vorige keer deed ik het zelf. Maar toch werkt dat dan niet als je het ook nog in de gaten moet houden enzo als voorzitters.
LOL. hahaha echt niet dat ik er totaal ervaring mee had enzo of heb. Maar vind het toch leuk om te doen, zat eerder in bestuur bij verenigingen.
Vandaar ff die OR maar ook opgegeven. wie weet joh. tis goed voor mij want ben beetje. verlegen enzo. en alleen door te doen overwin ik dat denk. ?Do what you love, love what you do!![]()
Bolkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier mag je dacht ik de bak de avond ervoor aan de straat zetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat er wel voor he weet niet of ze het ook echt doen. Maar je mag je bak pas op de dag van ophalen eigen buiten zetten. Ik doe het ook altijd een avond daarvoor hoor.
Maar volgens mij mag hij niet lang aan de openbare weg staanHow can I make this topic about me?![]()
Totaal niet geklikt natuurlijk killhelmquote:![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Leuk Kree, en al doende leert men.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
goed toch?
Ik heb mezelf maar voorzitter gemaakt op werk enzo omdat niemand het oppakte.
Maar had van vorige week ff secretaris erbij voor de notulen te typen, want vorige keer deed ik het zelf. Maar toch werkt dat dan niet als je het ook nog in de gaten moet houden enzo als voorzitters.
LOL. hahaha echt niet dat ik er totaal ervaring mee had enzo of heb. Maar vind het toch leuk om te doen, zat eerder in bestuur bij verenigingen.
Vandaar ff die OR maar ook opgegeven. wie weet joh. tis goed voor mij want ben beetje. verlegen enzo. en alleen door te doen overwin ik dat denk. ?
Ik notuleer ook en vergader ook gewoon mee. Op het moment dat de vergadering klaar is kijk ik even snel na of er taalfouten in staan en dan verzend ik het gelijk naar de bestuursleden.
Ik ben nu ook tijdelijk voorzitter tot wij een nieuwe hebben. Doe ook de boekhouding. Wordt een beetje veel want is echt een puist met werk wat wij hebben al is het vrijwilligerswerk.
Nu komt er een fusie aan, wij hebben instemmingsrecht dus ja een puist met werk en veel vergaderen en overleggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zal overal wel verschillend zijn dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier mag je dacht ik de bak de avond ervoor aan de straat zetten.
Ik zet hem ook een dag van te voren buiten hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
OORLOG IN HET HOTEL MET GORDON RAMSAY
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet geklikt, wel geslikt?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Totaal niet geklikt natuurlijk killhelm
En dan ook nog moddereren op FOK. Waar je het eigenlijk nooit goed kunt doen en alleen maar commentaar krijgt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk Kree, en al doende leert men.
Ik notuleer ook en vergader ook gewoon mee. Op het moment dat de vergadering klaar is kijk ik even snel na of er taalfouten in staan en dan verzend ik het gelijk naar de bestuursleden.
Ik ben nu ook tijdelijk voorzitter tot wij een nieuwe hebben. Doe ook de boekhouding. Wordt een beetje veel want is echt een puist met werk wat wij hebben al is het vrijwilligerswerk.
Nu komt er een fusie aan, wij hebben instemmingsrecht dus ja een puist met werk en veel vergaderen en overleggen.How can I make this topic about me?![]()
gisteren was de bedproefing in columbie nach 4,5 uren te eind 2 gruppen 7 op 1 bed nicht op vloer nicht op toilet
2 van verlierergruppe hebben in bedkamer op vloer geplasst![]()
![]()
Ook nog. Maar gelukkig heb ik veel boter op mijn rug en laat alles er zo afglijdenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan ook nog moddereren op FOK. Waar je het eigenlijk nooit goed kunt doen en alleen maar commentaar krijgt.
Voor hier wel lekker dat ik zo druk met modden ben momenteelben er daardoor veel minder
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
danny heeft ook in bbtopic gezegd hoezo kutjordy nog niet weg is
Je komt wel even op de koffie hier. Dat is altijd gezelligquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook nog. Maar gelukkig heb ik veel boter op mijn rug en laat alles er zo afglijden
Voor hier wel lekker dat ik zo druk met modden ben momenteelben er daardoor veel minder
How can I make this topic about me?![]()
4.5 uur in bed met 7 man in 1 bed? ze mochten er niet uit en niet naar de toilet en de groep die verloren heeft heeft in de badkamer op de vloer geplast?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:08 schreef mario390 het volgende:
gisteren was de bedproefing in columbie nach 4,5 uren te eind 2 gruppen 7 op 1 bed nicht op vloer nicht op toilet
2 van verlierergruppe hebben in bedkamer op vloer geplasst
Bedoel je dit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gadver. Wat zijn dat voor rare programma's.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4.5 uur in bed met 7 man in 1 bed? ze mochten er niet uit en niet naar de toilet en de groep die verloren heeft heeft in de badkamer op de vloer geplast?How can I make this topic about me?![]()
het is toch meer werk als ik ook dacht. maargoed het is voor werk en kan onder werk wat ik doe.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk Kree, en al doende leert men.
Nu komt er een fusie aan, wij hebben instemmingsrecht dus ja een puist met werk en veel vergaderen en overleggen.
Maar moet er voor mezelf beetje toe zetten die dingen te doen.
Net zoals jij kan het wel, maar ik hou niet zo van om in de volle "picture" te staan.
maar dat is verlegenheid enzo.
Weet nog goed op basisschool al en had ik er al moeite mee. met boekbesprekingen. niet uit mijn woorden kunnen komen enzo of presentaties later op MBO en HBO. en werd ik rood al.
ok en zeker vroeger altijd van die pestkoppen die dan zeggen hij wordt rood. hahahaha hihihihi
not helping. maargoed ben er redelijk overheen wel nu. hoewel. nog soms
Do what you love, love what you do!![]()
Nou kree jij weet hier anders aardig je mondje te roeren, dus hoezo verlegen.....How can I make this topic about me?![]()
kree en ik gaan op singlevakantiequote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou kree jij weet hier anders aardig je mondje te roeren, dus hoezo verlegen.....
ja maar in bedkamer gepisst, en nu moeten de 2 op matten slapenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4.5 uur in bed met 7 man in 1 bed? ze mochten er niet uit en niet naar de toilet en de groep die verloren heeft heeft in de badkamer op de vloer geplast?
Bedoel je dit?en nog strafe maar weet niet wat
![]()
Ja in de ochtend als ik het werk op de de subforums waar ik mod ben gedaan heb kom ik altijd even hier. Gisteren touwen niet was gelijk al druk in de COS . Had niet echt tijd om hier te komenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt wel even op de koffie hier. Dat is altijd gezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn de buitenlandse BB's daar is dat normaal en ook veel zuipen en kotsenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gadver. Wat zijn dat voor rare programma's.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar dit zo is anders als voor een groep staan he?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou kree jij weet hier anders aardig je mondje te roeren, dus hoezo verlegen.....
daar heb ik dan de moeite mee?
Jullie schatten me dan toch verkeerd in. Hoewel ben redelijknrechtsreeks in het echt ook. soms werkt dat soms niet.
Maar dat zijn toch echt twee verschillende dingen. in het echt ben ik verlegen voor groepen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet hoor. Ik hou helemaal niet van de aandacht op mij vestigen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:12 schreef kree het volgende:
[..]
het is toch meer werk als ik ook dacht. maargoed het is voor werk en kan onder werk wat ik doe.
Maar moet er voor mezelf beetje toe zetten die dingen te doen.
Net zoals jij kan het wel, maar ik hou niet zo van om in de volle "picture" te staan.
maar dat is verlegenheid enzo.
Weet nog goed op basisschool al en had ik er al moeite mee. met boekbesprekingen. niet uit mijn woorden kunnen komen enzo of presentaties later op MBO en HBO. en werd ik rood al.
ok en zeker vroeger altijd van die pestkoppen die dan zeggen hij wordt rood. hahahaha hihihihi
not helping. maargoed ben er redelijk overheen wel nu. hoewel. nog soms
Ik ben liever secretaris dan voorzitter. Helemaal omdat ik dan ook straks tijdens een bewonersavond moet spreken.
Maar leuk dat je dit er b ij oppakt Kree.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap niet waarom ze op de vloer geplast hebben?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in bedkamer gepisst, en nu moeten de 2 op matten slapenen nog strafe maar weet niet wat
Ik ben op FOK! verlegen, maar in het echt niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dit zo is anders als voor een groep staan he?
Jullie schatten me dan toch verkeerd in. Hoewel ben redelijknrechtsreeks in het echt ook. soms werkt dat soms niet.
Maar dat zijn toch echt twee verschillende dingen. in het echt ben ik verlegen voor groepen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zonder spuug graagquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben op FOK! verlegen, maar in het echt niet.![]()
![]()
Tijdens vergadering van ons zelf heb ik er geen moeite meequote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch echt twee verschillende dingen. in het echt ben ik verlegen voor groepen.
Van de week een gehad, de vergadering was wel sneller klaar dan anders omdat ik het kort hou. Geen afdwalingen het gaat over punt A dan gaan we het niet over iets anders hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
spreken en in openbaar voor groep staan. hahaha haat het.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik hou helemaal niet van de aandacht op mij vestigen.
Ik ben liever secretaris dan voorzitter. Helemaal omdat ik dan ook straks tijdens een bewonersavond moet spreken.
Maar leuk dat je dit er b ij oppakt Kree.
wat het stomme is want speel dan wel weer piano waar ik dan geen moeite mee heb voor echt veel mensen.
Maar is anders. en denk weet waarom, namelijk over iets waar je zeker over kunt zijn en weet dat je het kunt.
Maar ook dat komt alleen door zowaar gedaan.
Mijn redenatie is mss. zo zal het met vergaderingen of presenteren ook zo zijn.
maar dwing mezelf beetje erin omdat ik het namelijk wel leuk vind om te doen, maar zeker voor werk enzo heb ik er niet al te veel ervaring mee.Do what you love, love what you do!![]()
haha herkenbaar, ik zoek dan ook altijd ding. van. tja moet je nu gaan bijsturen of laat ze ff lullen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijdens vergadering van ons zelf heb ik er geen moeite mee
Van de week een gehad, de vergadering was wel sneller klaar dan anders omdat ik het kort hou. Geen afdwalingen het gaat over punt A dan gaan we het niet over iets anders hebben.
ik denk dat ik strenger moet zijn. maarja na stuk of 5 keer gedaan te hebben als voorzitter, mss toch gewoon onderbreken en zeggen door naar volgende.
Nou we gaan je meemaken, 31 mei.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch echt twee verschillende dingen. in het echt ben ik verlegen voor groepen.
Maar ik begrijp dat je nu met Paul op singlevakantie gaat? Naar Griekenland?How can I make this topic about me?![]()
Je groeit er vanzelf in.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
spreken en in openbaar voor groep staan. hahaha haat het.
wat het stomme is want speel dan wel weer piano waar ik dan geen moeite mee heb voor echt veel mensen.
Maar is anders. en denk weet waarom, namelijk over iets waar je zeker over kunt zijn en weet dat je het kunt.
Maar ook dat komt alleen door zowaar gedaan.
Mijn redenatie is mss. zo zal het met vergaderingen of presenteren ook zo zijn.
maar dwing mezelf beetje erin omdat ik het namelijk wel leuk vind om te doen, maar zeker voor werk enzo heb ik er niet al te veel ervaring mee.
Dee eerste keer dat ik moest notuleren ik vergeet de eerste maanden echt niet meer
Ik nam het op en dan thuis uitwerken, uren was ik er mee bezig.
Nu doe ik het onder het vergaderen, verzenden na de afsluiting.
Alleen tijdens een bewonersavond doe ik wel nog opnemen en later nakijken en bijwerkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
om dat ze niet naar toilet kunnten om dat sonst de gruppe verloren heeft maar was zo ook verlorenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze op de vloer geplast hebben?![]()
euh?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou we gaan je meemaken, 31 mei.
Maar ik begrijp dat je nu met Paul op singlevakantie gaat? Naar Griekenland?Do what you love, love what you do!![]()
Ik laat ze niet lullen hoor, daar zit ik daar niet voor. Moeten belangijke punten besproken worden. Lullen kan na de vergaderingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha herkenbaar, ik zoek dan ook altijd ding. van. tja moet je nu gaan bijsturen of laat ze ff lullen.
ik denk dat ik strenger moet zijn. maarja na stuk of 5 keer gedaan te hebben als voorzitter, mss toch gewoon onderbreken en zeggen door naar volgende.
je kunt het tegenwoordig ook laten afluisteren door de AI en deze het laten bundelen en samenvattenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je groet er vanzelf in.
Dee eerste keer dat ik moest notuleren ik vergeet de eerste maanden echt niet meer
Alleen tijdens een bewonersavond doe ik wel nog opnemen en later nakijken en bijwerken
maar volgens mij ben jij niet zo van de nieuwe technologie toch?![]()
O o.p die manier. Rare opdracht wel eigenlijk. Niet naar de wc mogenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ze niet naar toilet kunnten om dat sonst de gruppe verloren heeft maar was zo ook verlorenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrouwen en kinderen zijn verlegen. Een echte man is dat niet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Alsof hij komtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou we gaan je meemaken, 31 mei.
Maar ik begrijp dat je nu met Paul op singlevakantie gaat? Naar Griekenland?![]()
![]()
dat kunnten ze bevor en ze zijn ook gewezenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O o.p die manier. Rare opdracht wel eigenlijk. Niet naar de wc mogen![]()
Kan dat ook al,quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
je kunt het tegenwoordig ook laten afluisteren door de AI en deze het laten bundelen en samenvatten
maar volgens mij ben jij niet zo van de nieuwe technologie toch?
Maar nee ik doe het liever zelf, daarom doe ik ook vrijwilligerswerk.
Maar ik kan het altijd eens een keer proberen als ik weet hoe het werkt.
Niet alle nieuwe technologie heb ik iets mee met AI helemaal nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wij hadden excel gemaakt met punten enzo en kolom erna met wat er over was over punten en lege voor nieuwe vergadering.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je groet er vanzelf in.
Alleen tijdens een bewonersavond doe ik wel nog opnemen en later nakijken en bijwerken
Kun je live bij typen dan in excel en staat het er gelijk in,. dus dat op beamer en voor het aantal die online meedoen.
Was vergeten laatste keer om opname aan te zetten, beetje jammer weer dat. maarja het is dan ook een kut programma dat teams. ,maar iemand anders wilde gelukkig ff bij typen de notulen.
Dus tja deed vorige keer alleen nl als voorzitter en notulist. en dat is toch kut.Do what you love, love what you do!![]()
Heybijnabuurmanvoorditmomentquote:
ja ik heb zoiets gelezenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat ook al,
Maar nee ik doe het liever zelf, daarom doe ik ook vrijwilligerswerk.
Maar ik kan het altijd eens een keer proberen als ik weet hoe het werkt.
Niet alle nieuwe technologie heb ik iets mee met AI helemaal niets
zelf nog nooit gebruikt. maar het is mogelijk ja.![]()
met een single vakantie mee beide is geen gek idee iddquote:. maargoed was nog niet heel veel duidelijk over
kree en paul gaan op singlevakantie en nieuwe wilma's zoekenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
met een single vakantie mee beide is geen gek idee idd. maargoed was nog niet heel veel duidelijk over
![]()
Misschien bloeit er iets moois op tussen jullie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
met een single vakantie mee beide is geen gek idee idd. maargoed was nog niet heel veel duidelijk over
Alleen van lotje getiktquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja nee?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien bloeit er iets moois op tussen jullie.
LOL. mss wel met mede reisgenoten ofzo? hoewel is er nooit zo de bedoeling van ook denk zo'n reis.Do what you love, love what you do!![]()
nouja bij sommige meer en sommige minder denkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:32 schreef KoningWouter het volgende:
Wisten jullie dat in jullie hoofd 84 miljard hersencellen zitten?
idd ik heb er maar 1tjequote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja bij sommige meer en sommige minder denk
maar wel een hele grote![]()
haha. Ik typte iets soortgelijksquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja bij sommige meer en sommige minder denk
How can I make this topic about me?![]()
Jeetje wat engquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
je kunt het tegenwoordig ook laten afluisteren door de AI en deze het laten bundelen en samenvatten
maar volgens mij ben jij niet zo van de nieuwe technologie toch?Trust nobody![]()
Nope, 86.000.0000.000.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:32 schreef KoningWouter het volgende:
Wisten jullie dat in jullie hoofd 84 miljard hersencellen zitten?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
te makkelijk ook weer. hahaha. maarja ieder is zoals ie is he, ik beoordeel mensen nooit zo snel eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
haha. Ik typte iets soortgelijks
nog meer dat, omdat ik ook niet wil dat ze dat over mij doen?
want er is best wel veel over mezelf te zeggen. maarja mss ook door niet alles weten hebben mensen al snel een mening.Do what you love, love what you do!![]()
Dikke tieten zekerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mss wel, uiteindelijk, maar vind het ook te snel gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sommige veranderingen moeten we niet willenDo what you love, love what you do!![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sommige veranderingen moeten we niet willen![]()
Meteen ook mario meenemen op die reis!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien bloeit er iets moois op tussen jullie.Gezellig met hun drietjes!
Hee luitjes!
![]()
![]()
Pijn in mijn voetjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dikke komt dan tochquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zonder atoombom hadden we ook geen kernenergiequote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ai veranderingen eng zijn
Komen we over een paar jaar wel achter
ik vind vooruitgang juist vet![]()
Vooruitgang is zeker vetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
zonder atoombom hadden we ook geen kernenergie
ik vind vooruitgang juist vet
Ai is dat nietTrust nobody![]()
Nee joh, zag een keer zo'n film met Arnold Schwarzeneggerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ai veranderingen eng zijn
Komen we over een paar jaar wel achter
Komt gewoon goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee joh, zag een keer zo'n film met Arnold Schwarzenegger
Komt gewoon goed
Trust nobody![]()
Och, jij bent toch niet de ontvangende partij?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet en snap de keuze
Maar wel buikpijn van![]()
Ja is helemaal goedgekomenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee maar het ideequote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, jij bent toch niet de ontvangende partij?
Trust nobody![]()
Slimme keuze!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die een spuitje te eng vond.
Dan maar liever een kogelregen in z'n hart.![]()
![]()
Ik weetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja daar gebeuren dat soort dingen.Trust nobody![]()
De wereld is altijd kut geweest en we hebben het tot nu toe gewoon overleefd en ook mooie plekken en momenten gecreëerd.quote:
Probeer wat te filteren wat je in je opneemt.
Zelf kijk ik sinds de Golfoorlog geen journaal meer.![]()
Misselijkste is dat de schutters vrijwilligers zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De elektrische stoel is ook nog steeds een optie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja daar gebeuren dat soort dingen.
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
De wereld is altijd kut geweest en we hebben het tot nu toe gewoon overleefd en ook mooie plekken en momenten gecreëerd.
Probeer wat te filteren wat je in je opneemt.
Zelf kijk ik sinds de Golfoorlog geen journaal meer.
Trust nobody![]()
Wat kan je doen, anders dan 1x in de 4 jaar stemmen, om er iets aan te veranderen? juist. niets.quote:
gewoon laten gebeuren.
ik zou een nuke graag hier in winterswijk ontvangen. gewoon in 1x dood![]()
Laat de rechters lekker zelf schieten
Gewoon uitlotenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon paniek vanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat kan je doen, anders dan 1x in de 4 jaar stemmen, om er iets aan te veranderen? juist. niets.
gewoon laten gebeuren.
ik zou een nuke graag hier in winterswijk ontvangen. gewoon in 1x doodTrust nobody![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:45 schreef sp3c het volgende:
Misselijkste is dat de schutters vrijwilligers zijnZe hebben net het leukste moment weggelaten; het is Baldrick.
![]()
Dan nog vind ik het een rare opdrachtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kunnten ze bevor en ze zijn ook gewezen
Wij hadden van de week een vergadering live, waarbij een ander groep via teams meedeedquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
wij hadden excel gemaakt met punten enzo en kolom erna met wat er over was over punten en lege voor nieuwe vergadering.
Kun je live bij typen dan in excel en staat het er gelijk in,. dus dat op beamer en voor het aantal die online meedoen.
Was vergeten laatste keer om opname aan te zetten, beetje jammer weer dat. maarja het is dan ook een kut programma dat teams. ,maar iemand anders wilde gelukkig ff bij typen de notulen.
Dus tja deed vorige keer alleen nl als voorzitter en notulist. en dat is toch kut.
Ik vind dat niet fijn vergaderen. Of allemaal in teams of allemaal live.
Nu was het maar voor een agendapunt. Maar toch vind het niet fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blackadderquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoZe hebben net het leukste moment weggelaten; het is Baldrick.
blacKadderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mensen zijn straks ook niet meer nodigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja ik heb zoiets gelezen
zelf nog nooit gebruikt. maar het is mogelijk ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker toch, kun je hele dag bolken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zijn straks ook niet meer nodig![]()
Met je fietsbel?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Zo maar eens even de fietsenmaker bellen om te horen wat er aan mankeert.![]()
![]()
Het is wel misse boel.quote:
Kreeg gisteren een smsje dat de fiets klaar is en dat het 0 euro kost.
Nou dan weet je het wel.![]()
Vond die in de loopgraaf de beste, weet niet welkequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hmmz...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is wel misse boel.
Kreeg gisteren een smsje dat de fiets klaar is en dat het 0 euro kost.
Nou dan weet je het wel.![]()
![]()
Goes forth.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vond die in de loopgraaf de beste, weet niet welkeNummer 4.
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:55 schreef mario390 het volgende:
man man dat ook om 9 00 alles vollgespamt werd![]()
scherm en venster delen enzo. blabla. ik weet het gewoon niet. LOLquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij hadden van de week een vergadering live, waarbij een ander groep via teams meedeed
Ik vind dat niet fijn vergaderen. Of allemaal in teams of allemaal live.
Nu was het maar voor een agendapunt. Maar toch vind het niet fijn
naja het is altijd wel grappig dat gegoochel om het dan online te krijgen voor wie er zitten op afstand en wie in de zaal met weer andere camera en andere beeldscherm enzo.
Maar denk volgende keer lukt het me
denk tijd voor liedje ff tussendoor
Bekijk deze YouTube-video
dit is leuk om te spelen enzo op piano btw.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had twee laptops en een JBL box meegenomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
scherm en venster delen enzo. blabla. ik weet het gewoon niet. LOL
naja het is altijd wel grappig dat gegoochel om het dan online te krijgen voor wie er zitten op afstand en wie in de zaal met weer andere camera en andere beeldscherm enzo.
Maar denk volgende keer lukt het me
Maar ze hadden daar nieuwe wifi en kon geen verbinding krijgen. TOen maar via de laptop van iemand anders gedaan maar die had hem gewoon voor hem staan. Ik heb die andere mensen dan ook niet gezien en was heel slecht te horen. Maar goed we hebben het overleefd
geheel nu hebben ze voor tonnen wss hier alles geïnstalleerd maar zat net zo te kutten als jij wss LOLquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had twee laptops en een JBL box meegenomen.
Maar ze hadden daar nieuwe wifi en kon geen verbinding krijgen. TOen maar via de laptop van iemand anders gedaan maar die had hem gewoon voor hem staan. Ik heb die andere mensen dan ook niet gezien en was heel slecht te horen. Maar goed we hebben het overleefd
maar we leren wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Lovelyquote:
Er zullen altijd kutdingen op deze planeet gebeuren.quote:
Filter die er uit en ga ff dingen op Youtube zoeken die wat leuker zijn.
Ook genoeg culturele meuk te vinden wat erg mooi is.![]()
En tja op het nieuws zie je veel nare dingen, maar dat gewoon niet kijken en ook geen nieuwsites lezen..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
is wel goeie tip. bovenal ook omdat niet altijd alles waarheid is. denk ik, zeg het al eerder. tis politiek spel enzo en wat ze mensen willen laten geloven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
En tja op het nieuws zie je veel nare dingen, maar dat gewoon niet kijken en ook geen nieuwsites lezen..Do what you love, love what you do!![]()
De wereld heeft ook leuke en mooie dingenOmarm die en het ziet er veel fijner uit
Ja het goeie zien idd?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
De wereld heeft ook leuke en mooie dingenOmarm die en het ziet er veel fijner uit
van het staatsnieuws gaat niemand gelukkig worden.Do what you love, love what you do!![]()
Precies, soms zijn de titels al genoeg om te weten dat je het niet moet aanklikken, en als zelfs dat je te veel is, kun je het nieuws beter een tijdje helemaal links laten liggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
En tja op het nieuws zie je veel nare dingen, maar dat gewoon niet kijken en ook geen nieuwsites lezen..
Zoals gezegd heb ik sinds de Golfoorlog vrijwel nooit meer naar het journaal gekeken, maar ik heb ook pakweg een jaar lang serieus echt ALLE nieuws ontweken, ook hier op de Frontpage enzo.
Zullen vast wel belangrijke dingen gebeurd zijn in die periode, maar blijkbaar niet belangrijk genoeg om direct een impact op mijn eigen leven te hebben.
Stijgende prijzen zijn 1 van de weinige dingen die echt rechtstreeks merkbaar invloed op je leven zullen hebben.
De rest kan allemaal mooi langs je heen gaan.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, zoals ik al zei; er is veel cultureel moois te vinden. Maar er zijn ook veel feelgood filmpjes met schattige puppies waarbij het baasje weer thuis komt en weet ik veel wat nog meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
![]()
Kijk het journaal af en toe wel even.. of bepaalde nieuwsberichten.. maar ik laat het na het lezen los en ga er niet over door piekeren..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, soms zijn de titels al genoeg om te weten dat je het niet moet aanklikken, en als zelfs dat je te veel is, kun je het nieuws beter een tijdje helemaal links laten liggen.
Zoals gezegd heb ik sinds de Golfoorlog vrijwel nooit meer naar het journaal gekeken, maar ik heb ook pakweg een jaar lang serieus echt ALLE nieuws ontweken, ook hier op de Frontpage enzo.
Zullen vast wel belangrijke dingen gebeurd zijn in die periode, maar blijkbaar niet belangrijk genoeg om direct een impact op mijn eigen leven te hebben.
Stijgende prijzen zijn 1 van de weinige dingen die echt rechtstreeks merkbaar invloed op je leven zullen hebben.
De rest kan allemaal mooi langs je heen gaan.
Maar idd dat alles duurder wordt, daar kan je niet om heen. Omdat het nodig hebt/bent helaas"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daarom gewoon niet alle negatieve willen zien en horen..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, zoals ik al zei; er is veel cultureel moois te vinden. Maar er zijn ook veel feelgood filmpjes met schattige puppies waarbij het baasje weer thuis komt en weet ik veel wat nog meer."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, zoals ik al zei; er is veel cultureel moois te vinden. Maar er zijn ook veel feelgood filmpjes met schattige puppies waarbij het baasje weer thuis komt en weet ik veel wat nog meer.Do what you love, love what you do!![]()
Dan kan je beter niet meer op internet komen. Het gaat er overal over hoe slecht het er momenteel voor staat.quote:
Het is gewoon een tijd waarin we niet weten welke kant we opgaan.
Gisteren nog maar weer eens op tv dat je moet zorgen dat je je in ieder geval 72 uur kan redden met licht, water, en etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ellende hoor, normaal gaat alles goed. Streams thuis al in orde gemaakt alles goed gezetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
geheel nu hebben ze voor tonnen wss hier alles geïnstalleerd maar zat net zo te kutten als jij wss LOL
maar we leren wel.
Werkt Wifi niet. Ziggo was ff aan het klooien dus kon het nieuwe Wifi gebeuren niet aanmeldenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker weertje he gaat een mooie dag worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk even van genieten dit weekendquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker weertje he gaat een mooie dag worden.![]()
En dan ontkom je er nog niet aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
Ik zeg maar wat komt kunnen we toch niet voorkomen dus beter maak je je er niet al te druk om
Maak je het voor jezelf onnodig moeilijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of je bent net in de winkel met automatische deuren en de stroom valt uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, soms zijn de titels al genoeg om te weten dat je het niet moet aanklikken, en als zelfs dat je te veel is, kun je het nieuws beter een tijdje helemaal links laten liggen.
De rest kan allemaal mooi langs je heen gaan.
Kan je je boodschappen niet betalen en als je pech hebt de deur niet meer uit![]()
Heb je wel een voordeel, dan heb je wel eten bij de hand als het te lang duurt
Kwa eten weet ik niet. Heb nooit veel blikvoer in huis,quote:
Koffie gaat wel lukken, maar ja als er geen stroom is helpt dat ook niet echt
Lekker wandelen op de planning staan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk even van genieten dit weekend
Je veranderd er idd niks aanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ontkom je er nog niet aan.
Ik zeg maar wat komt kunnen we toch niet voorkomen dus beter maak je je er niet al te druk om
Maak je het voor jezelf onnodig moeilijk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Brood heb ik wel genoeg in huis.. maar idd geen blikvoer of dingen waarmee ik een warme maaltijd mee kan makenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwa eten weet ik niet. Heb nooit veel blikvoer in huis,
Koffie gaat wel lukken, maar ja als er geen stroom is helpt dat ook niet echt
En tja als er geen stroom, kan je idd als nog niets
Morgen wel denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker wandelen op de planning staan?
Vanmiddag ff naar een tuincentrum enz.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het komt zoals het komtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Crackers heb ik ook wel genoeg in huis, kaas ook welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Brood heb ik wel genoeg in huis.. maar idd geen blikvoer of dingen waarmee ik een warme maaltijd mee kan maken
En tja als er geen stroom, kan je idd als nog niets
Eten warm maken kan ik dan buiten doen op zo stelletje waar ik toen brand door heb gekregen. Maar dan doe ik dat wel buiten, nooit meer binnen
waar, maar ik kan me er aardig over afsluiten wel. hoewel ik denk ja tis toch wel kut enzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet meer op internet komen. Het gaat er overal over hoe slecht het er momenteel voor staat.
Het is gewoon een tijd waarin we niet weten welke kant we opgaan.
Gisteren nog maar weer eens op tv dat je moet zorgen dat je je in ieder geval 72 uur kan redden met licht, water, en eten
maargoed het is nog "ver" weg soort van. maar kan ook zo veranderen. Maar ik maak me er niet zo zorgen om hoewel; ik die hele oorlogen zinloos vind enzo, maar is andere discussie.
O dat is ook altijd leuk om naar toe te gaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen wel denk ik
Vanmiddag ff naar een tuincentrum enz..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gehehe ja het gaat altijd goed, totdat jij er zit en moet regelen. herkenbaar probleem ditquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende hoor, normaal gaat alles goed. Streams thuis al in orde gemaakt alles goed gezet
Werkt Wifi niet. Ziggo was ff aan het klooien dus kon het nieuwe Wifi gebeuren niet aanmelden
Mwa sommige zullen idd wel de bbq aan kunnen zetten of een kampvuurtje makenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Crackers heb ik ook wel genoeg in huis, kaas ook wel
Eten warm maken kan ik dan buiten doen op zo stelletje waar ik toen brand door heb gekregen. Maar dan doe ik dat wel buiten, nooit meer binnen
Ja het is ook kut, niemand zit er op te wachten. Maar je er druk om maken heeft geen zin want je veranderd er helaas niets aan. Kop in het zand steken heeft ook geen zin.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
waar, maar ik kan me er aardig over afsluiten wel. hoewel ik denk ja tis toch wel kut enzo.
maargoed het is nog "ver" weg soort van. maar kan ook zo veranderen. Maar ik maak me er niet zo zorgen om hoewel; ik die hele oorlogen zinloos vind enzo, maar is andere discussie.
Zorg dat je dat kan doen wat je zou kunnen doen en blijf er niet mee bezig.
Ik lees het denk gvd wat kudt hopelijk gaat het goed. Maar dan ga ik weer verder met de dagelijkse dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja even nieuwe planten kopen voor binnen en buitenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook altijd leuk om naar toe te gaan
Net even buiten geweest, maar voelt nu al warmer aan dan gisteren.. toen waaide het"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze hadden een nieuw wifi account, dus moest alles opnieuw instellen en dat ging dus niet omdat er storing bij Ziggo wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:06 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ja het gaat altijd goed, totdat jij er zit en moet regelen. herkenbaar probleem dit
Ja dat, zorg gewoon dat je die dingen hebt. Erg wordt genoeg gezegd bereid je voor. En dat hoeft geen oorlog te zijn zoals wij denken dat een oorlog is. Ze kunnen ook hele andere dingen doen. BV geen internet, geen water, geen stroomquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa sommige zullen idd wel de bbq aan kunnen zetten of een kampvuurtje makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALtijd leuk werk om dat te doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja even nieuwe planten kopen voor binnen en buiten
Ik hoop dat mijn plantjes gewoon weer omhoog komen al vrees ik het ergste
Met mijn domme kop te vroeg gesnoeid, een paar nachten vorst op de kop gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En vandaag stond er ook een narcis bij de krokussen.
Zo leuk om al die bloembollen zo naar boven zien te komenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ojee. dan maar ff afwachten idd..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd leuk werk om dat te doen.
Ik hoop dat mijn plantjes gewoon weer omhoog komen al vrees ik het ergste
Met mijn domme kop te vroeg gesnoeid, een paar nachten vorst op de kop gehad"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gaat nu ook wel sneller door t zachte weer afgelopen dagenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
En vandaag stond er ook een narcis bij de krokussen.
Zo leuk om al die bloembollen zo naar boven zien te komen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zJa je ziet overal al knoppen aan komen, nu maar hopen dat het niet meer gaat vriezen. Is alles weer kapotquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat nu ook wel sneller door t zachte weer afgelopen dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals ik zie komende week wel weer maar niet elke nacht.. Maar zolang de knoppen dicht zitten kan er niet veel gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zJa je ziet overal al knoppen aan komen, nu maar hopen dat het niet meer gaat vriezen. Is alles weer kapot"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:08 schreef mario390 het volgende:
2 van verlierergruppe hebben in bedkamer op vloer geplasst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in bedkamer gepisst, en nu moeten de 2 op matten slapenen nog strafe maar weet niet wat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
praat me er niet over, soms denk ik ze gaan te ver met alles beveiligen. maarja, probeer half uur eerder al het op te starten normaal hele zooi als ik het moet voorzitten want weet al altijd gedoe.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden een nieuw wifi account, dus moest alles opnieuw instellen en dat ging dus niet omdat er storing bij Ziggo was
zeker als je met groep zit al en rest online meedoet,Do what you love, love what you do!![]()
Vorst kan het blad, bloemknoppen of bloembladeren dan bevriezen. Dat betekent niet dat de hele plant dan sterft, maar wel de jonge, kwetsbare plantdelen die bovengronds zijn."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Moonquote:
We gaan het wel zien, vaak als je snoeit is het gevoelig voor vorst.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:20 schreef Lovely het volgende:
Vorst kan het blad, bloemknoppen of bloembladeren dan bevriezen. Dat betekent niet dat de hele plant dan sterft, maar wel de jonge, kwetsbare plantdelen die bovengronds zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Meteen ook mario meenemen op die reis!Gezellig met hun drietjes!
Hee luitjes!
![]()
![]()
![]()
Hey Assiequote:
kijk leuke dingen happy. niet alles is altijd zo negatief, zeg het maar als tipquote:
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: