abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219780446
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
HBO heeft meer series naar model van The Pitt op het wensenlijstje staan: ieder jaar een nieuw seizoen van ongeveer 15 afleveringen.
Voor series die niet CGI heavy zijn en dus geen ellenlange post-production fase moeten ondergaan moet dat zeker haalbaar zijn. Dan maar wat minder A-list Hollywood sterren (een andere factor die het vaak lastig maakt om jaarlijkse seizoenen uit te brengen tegenwoordig).
Weer een beetje terug naar hoe het vroeger ging, toen we gewoon van september tot mei ieder jaar een seizoen van 22-24 afleveringen hadden (wel een stuk meer gekloot toen met het iedere dag dan de nieuwe afleveringen moeten downloaden).

quote:
Goede recensies ook voor het nieuwe seizoen (92 op metacritic).

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2026 16:57:21 ]
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:40:52 #52
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_219780835
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:

Goede recensies ook voor het nieuwe seizoen (92 op metacritic).
Ook erg goede recensies in de nederlandse kranten (wel achter een muur)

Het Parool:

Ook het tweede seizoen van ‘The Pitt’ is meeslepend (al heb je als kijker wel een sterke maag nodig)

De Volkskrant:

De hooggespannen verwachtingen worden in het tweede seizoen van ‘The Pitt’ volledig waargemaakt

[ Bericht 0% gewijzigd door usagi414 op 08-01-2026 17:46:16 ]
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_219782483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Weer een beetje terug naar hoe het vroeger ging, toen we gewoon van september tot mei ieder jaar een seizoen van 22-24 afleveringen hadden (wel een stuk meer gekloot toen met het iedere dag dan de nieuwe afleveringen moeten downloaden).
[..]
Goede recensies ook voor het nieuwe seizoen (92 op metacritic).
Downloaden? Gewoon opnemen op de video of zorgen dat je het kon kijken.
Tap tap tap
pi_219783553
Hoe laat is de aflevering morgen online?
Tap tap tap
pi_219785082
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Hoe laat is de aflevering morgen online?
03:00
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219785187
Leuk begin
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219785968
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 02:38 schreef superniger het volgende:

[..]
03:00
Beetje vroeg om er dan al klaar voor te zitten :D
Tap tap tap
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 9 januari 2026 @ 14:41:11 #58
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_219788869
Dit is wel juist een serie die zich optimaal leent voor een binge. Ik wacht tot deze volledig online staat.
pi_219789183
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Dit is wel juist een serie die zich optimaal leent voor een binge. Ik wacht tot deze volledig online staat.
Dan zie ik je half april weer. Dat was mijn plan ook vorig jaar, maar dan moet je deze topics en anders sites/socials heel goed mijden om spoilers te voorkomen. Zelfs HBO heeft op de eigen kanalen/meldingen spoilers over de afleveringen.
pi_219791729
Een meer dan prima eerste aflevering ^O^
pi_219794928
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 00:47 schreef minthy het volgende:
Wow, wat een aflevering weer... :o
En nu weer wachten. Volgend seizoen maar iets meer geduld proberen op te brengen zodat ik ze meer op eigen tempo kan kijken
Mijn ruggengraat is van elastiek, doorzettingsvermogen is meh. Uiteraard meteen gekeken. Zin in de rest ^O^

Jezelf quoten was ontzettend hip in 2008 :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Admin donderdag 15 januari 2026 @ 15:58:16 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_219841731
quote:
Op vrijdag 9 januari 2026 @ 14:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Dit is wel juist een serie die zich optimaal leent voor een binge. Ik wacht tot deze volledig online staat.
Ik vind dit nou juist een goede om week voor week te kijken. Ook omdat het soms best een heftig uur is, en dat wil ik helemaal niet bingen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 15 januari 2026 @ 17:12:01 #63
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219842266
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:58 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ik vind dit nou juist een goede om week voor week te kijken. Ook omdat het soms best een heftig uur is, en dat wil ik helemaal niet bingen. :P
Ik merk dat verhaallijnen en karakters bij mij persoonlijk veel meer blijven hangen wanneer ik wekelijks een aflevering kijk dan wanneer ik alles er in korte tijd doorheen jaag.
  Admin vrijdag 16 januari 2026 @ 12:53:48 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_219848501
Ja, precies. Als je er te veel achter elkaar kijkt ga je onbewust toch een beetje op de automatische piloot kijken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_219850458
Ergens toch jammer dat de aflevering dan 46 minuten duurt in plaats van 60. Èèn uur moet ook gewoon 60 minuten zijn ;) er hoeven geen reclamebloks op HBO.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:56:06 #66
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219851124
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ergens toch jammer dat de aflevering dan 46 minuten duurt in plaats van 60. Èèn uur moet ook gewoon 60 minuten zijn ;) er hoeven geen reclamebloks op HBO.
De reden om vast te blijven aan dat format voor bepaalde series is om het (inter)nationaal te kunnen verkopen aan lineaire tv-zenders en syndicatie mogelijkheden in de VS.
En als streaming diensten in de toekomst besluiten om toch commercials in al hun abonnementsvormen (behalve de absolute premium abo's) te gaan stoppen, dan blijf je toch rond die 60 minuten voor een hele aflevering.

Anyway, aflevering 1 was top, morgen door met 2!
pi_219852162
Dikke lul.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219852233
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 17:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ik merk dat verhaallijnen en karakters bij mij persoonlijk veel meer blijven hangen wanneer ik wekelijks een aflevering kijk dan wanneer ik alles er in korte tijd doorheen jaag.
Zou je dit een spoilertag kunnen zetten?
Straks lezen de streamingdiensten hier mee en wordt het verpest voor de ongelovigen.

(Degene die ervoor betalen om het eerder te zien, totaal uit zijn verband gerukt, hede ten dage..)
  vrijdag 16 januari 2026 @ 22:56:16 #69
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219854120
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:11 schreef superniger het volgende:
Dikke lul.
Is dat een spoiler voor ep. 2?
pi_219934942
Ugh, Santos zit nog steeds in mijn irritatiezone :X De actrice zet de zelfvoldane arrogantie van het personage zo goed neer dat ik d'r met d'r kop tegen een muur wil rammen :D

Verder wel weer lekker dat de serie terug is, het zit steengoed in elkaar. Eerste aflevering was weer even in die wereld komen maar na een kleine binge van drie afleveringen zit ik er weer helemaal in. Benieuwd hoe de rest van de 4th of July-shift zich gaat ontwikkelen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_219941082
Seizoen 3 is bevestigd :)
pi_220105600
Louie ;( mooie aflevering. O+
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 10:10:26 #73
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_220113662
Wat is dit toch een heerlijke serie. Elke aflevering is telkens weer veel te snel voorbij en het is een van de weinige series waarvan ik de nieuwe aflevering meteen dezelfde dag ga kijken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_220114099
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:10 schreef Mike het volgende:
Wat is dit toch een heerlijke serie. Elke aflevering is telkens weer veel te snel voorbij en het is een van de weinige series waarvan ik de nieuwe aflevering meteen dezelfde dag ga kijken.
Dat op een gegeven moment de credits in beeld verschijnen en je denkt 'NU AL??'
Tap tap tap
  maandag 16 februari 2026 @ 11:43:56 #75
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220114590
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat op een gegeven moment de credits in beeld verschijnen en je denkt 'NU AL??'
Letterlijk dit, iedere week.

Pfff.... die casus nu met die vrouw/moeder die na een jarenlange strijd tegen kanker klaar is om afscheid te nemen, aan alles zie je dat ze echt niet meer kan. Maar tegelijk beseft ze ook dat haar man (en wellicht ook haar zoontjes) nog niet zover zijn. ;(
pi_220181942
Het seizoen komt langzaam op gang maar ik denk dat er echt nog een paar knallers staan te gebeuren. ~O>

Wat we in de laatste aflevering op het toilet zagen, het gesprek in de lift en dat Robby niet als eerste werd geïnformeerd door de directie is een build up naar vuurwerk.
  maandag 23 februari 2026 @ 10:38:46 #77
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220183458
En vooral dat Dr. Al-Hashimi wel vooraf geïnformeerd werd is tekenend. De manier waarop de CEO Dr. Robby aansprak met "Rockstar" kwam denigrerend over.
Gokje: Dr. Al-Hashimi is door Gloria en die CEO naar voren geschoven niet als tijdelijke, maar als definitieve vervanger van Robby en het plan is dat hij na z'n 3 maanden sabbatical ontslagen wordt. In seizoen 1 hebben we al gezien dat Robby en Gloria flink botsen en dat Gloria beperkt grip heeft op Robby.
Echter gaat de huidige analoge situatie een spaak in de wielen steken van Dr. Al-Hashimi, want die gaat compleet door de mand vallen. Tot zover mijn glazen bol. :P

En nog een detail in deze aflevering: Dr. Santos doet aan automutilatie gezien de littekens op haar benen. :{ En dat is mogelijk iets wat Dr. Garcia ook gezien heeft off-camera? Aangezien ze duidelijk wat met elkaar gedaan hebben tussen seizoen 1 en 2.
pi_220186838
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 10:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En vooral dat Dr. Al-Hashimi wel vooraf geïnformeerd werd is tekenend. De manier waarop de CEO Dr. Robby aansprak met "Rockstar" kwam denigrerend over.
Gokje: Dr. Al-Hashimi is door Gloria en die CEO naar voren geschoven niet als tijdelijke, maar als definitieve vervanger van Robby en het plan is dat hij na z'n 3 maanden sabbatical ontslagen wordt. In seizoen 1 hebben we al gezien dat Robby en Gloria flink botsen en dat Gloria beperkt grip heeft op Robby.
Echter gaat de huidige analoge situatie een spaak in de wielen steken van Dr. Al-Hashimi, want die gaat compleet door de mand vallen. Tot zover mijn glazen bol. :P

En nog een detail in deze aflevering: Dr. Santos doet aan automutilatie gezien de littekens op haar benen. :{ En dat is mogelijk iets wat Dr. Garcia ook gezien heeft off-camera? Aangezien ze duidelijk wat met elkaar gedaan hebben tussen seizoen 1 en 2.
Ooit van spoilers gehoord?
  maandag 23 februari 2026 @ 20:03:51 #79
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220187628
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:55 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ooit van spoilers gehoord?
Volgens mij luidt de regel in F&S nog altijd: als het eenmaal te streamen is = geen spoiler tags meer. En dan is het eigen verantwoordelijkheid om topics te vermijden als je nog niet bij bent.
En alles voorbij deze ep. is speculatie van mijn kant, ik kijk geen trailers etc van aanstaande afleveringen.
pi_220188261
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Volgens mij luidt de regel in F&S nog altijd: als het eenmaal te streamen is = geen spoiler tags meer. En dan is het eigen verantwoordelijkheid om topics te vermijden als je nog niet bij bent.
En alles voorbij deze ep. is speculatie van mijn kant, ik kijk geen trailers etc van aanstaande afleveringen.
Excuses, was ik niet van op de hoogte. Ik denk dat de nieuwe chef nog ff keihard een potje gaat neuken met Robby
pi_220189094
Als ik nog niet heb gekeken kijk ik ook niet hier.
Tap tap tap
  zaterdag 28 februari 2026 @ 19:33:56 #82
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220222473
Ik ben net weer begonnen met ER opnieuw kijken en de laatste Pitt aflevering past heerlijk in die tijdgeest met het analoge bord en de charts :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220360186
Elke week weer top _O_ leek me een lastige serie om op niveau te houden na zo’n eerste seizoen, maar de afleveringen vliegen elke week weer voorbij.

Elke week één aflevering vind ik trouwens wel echt perfect hierbij, blijft zo veel beter hangen en leuk om vanouds dan weer even te lezen wat iedereen online denkt. Dat mis je toch wel bij sommige series.
pi_220653982
Waarom hebben alle patiënten dezelfde sokken aan?
  Forum Admin zaterdag 25 april 2026 @ 20:27:21 #86
35723 crew  GGMM
pi_220654076
Seizoen 2 gezien.
Iets minder dan het eerste wat mij betreft, maar weer erg sterk.

8/10.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 26 april 2026 @ 13:54:06 #87
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220658354
Sluit ik me bij aan, maar ik wil aanstippelen dat ik het een stúk minder dan seizoen 1 vind. Uitgebreide spoilergevulde review hieronder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220667202
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sluit ik me bij aan, maar ik wil aanstippelen dat ik het een stúk minder dan seizoen 1 vind. Uitgebreide spoilergevulde review hieronder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een boosheid.

Oke, S2 had niet mijn verwachtingen van S1, welk sequel ( film of serie) heeft dat wel?
De hele hoe&wat beklijfde mij ook slecht, ik heb het niet gebinched, zoals S1.

Maar overall is het gewoon een hele mooie serie, acteurs, verhaal.
Ik vermoed dat alle commentaar op S2 van deze serie echt wel ter harte genomen wordt ( wij fokkers zijn niet de enigen die er wat van vonden) en dat er een prachtige S3 komt.

En zoniet, dan kijk ik wel weer verder, ' er zit een knop op je tv'.
  maandag 27 april 2026 @ 19:41:36 #89
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220667237
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Wat een boosheid.
Nja, zeker niet zozeer boosheid. Ik had het er met @PeterKelder ook al over, die zei me letterlijk "Hebben wij hetzelfde seizoen gekeken?". Er waren gewoon een paar punten die ik écht dooddoeners vind, en zeker in een reeks waarbij ik echt heel goed ga op de personages (en de acteurs die deze personages vertolken) was dat een beetje jammer. Daarom ook dat ik zeg, ik weet niet of ik na een seizoen 3, als de serie deze zelfde kant uit blijft gaan, blijf plakken. Dan inderdaad de knop op mijn tv gebruiken. :)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 20:02:31 #90
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_220667420
Ik had ook af en toe wel wat kritiek op seizoen 2, maar ik heb er toch weer van genoten. Het is (voor mij) nog steeds beter dan het meeste wat er verder te kijken is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 27 april 2026 @ 20:15:16 #91
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220667523
Het mag niet de ER kant op maar je wilt ook niet weer het spreiden van één dag over het hele seizoen?
Dat maakt juist de serie wat mij betreft en onderscheidt het van alle andere series. Dat is het enige wat zeker weten niet gaat veranderen.

S1 was opgezet als een limited series en daarom netjes helemaal afgerond. Nu weten ze dat ze verder gaan en zijn er daarom open eindjes. Vind ik zelf leuker dan een net afgerond verhaal elk seizoen. Dat brengt voor mij juist te weinig verbinding.

Ik heb er wederom van genoten en het heeft mijn zoon inmiddels ook aangetrokken als fan.

Ik vind bij the pitt eigenlijk alle lijntjes ook wel interessant terwijl ik bij andere series steeds vaker bepaalde verhaallijnen doorspoel.

[ Bericht 10% gewijzigd door laziness op 27-04-2026 20:29:35 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 3 mei 2026 @ 18:58:20 #92
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220707053
Bekijk deze YouTube-video

Moest hier wel heel hard om lachen :D Ook (naast dr Robby) met de originele stemmen van Mel en Dana _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')