Weer een beetje terug naar hoe het vroeger ging, toen we gewoon van september tot mei ieder jaar een seizoen van 22-24 afleveringen hadden (wel een stuk meer gekloot toen met het iedere dag dan de nieuwe afleveringen moeten downloaden).quote:Op woensdag 17 december 2025 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
HBO heeft meer series naar model van The Pitt op het wensenlijstje staan: ieder jaar een nieuw seizoen van ongeveer 15 afleveringen.
Voor series die niet CGI heavy zijn en dus geen ellenlange post-production fase moeten ondergaan moet dat zeker haalbaar zijn. Dan maar wat minder A-list Hollywood sterren (een andere factor die het vaak lastig maakt om jaarlijkse seizoenen uit te brengen tegenwoordig).
Goede recensies ook voor het nieuwe seizoen (92 op metacritic).quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:54 schreef usagi414 het volgende:
Emmy-winnaar The Pitt krijgt derde seizoen
[..]
Ook erg goede recensies in de nederlandse kranten (wel achter een muur)quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goede recensies ook voor het nieuwe seizoen (92 op metacritic).
Downloaden? Gewoon opnemen op de video of zorgen dat je het kon kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weer een beetje terug naar hoe het vroeger ging, toen we gewoon van september tot mei ieder jaar een seizoen van 22-24 afleveringen hadden (wel een stuk meer gekloot toen met het iedere dag dan de nieuwe afleveringen moeten downloaden).
[..]
Goede recensies ook voor het nieuwe seizoen (92 op metacritic).
03:00quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Hoe laat is de aflevering morgen online?
Dan zie ik je half april weer. Dat was mijn plan ook vorig jaar, maar dan moet je deze topics en anders sites/socials heel goed mijden om spoilers te voorkomen. Zelfs HBO heeft op de eigen kanalen/meldingen spoilers over de afleveringen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Dit is wel juist een serie die zich optimaal leent voor een binge. Ik wacht tot deze volledig online staat.
Mijn ruggengraat is van elastiek, doorzettingsvermogen is meh. Uiteraard meteen gekeken. Zin in de restquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:47 schreef minthy het volgende:
Wow, wat een aflevering weer...![]()
En nu weer wachten. Volgend seizoen maar iets meer geduld proberen op te brengen zodat ik ze meer op eigen tempo kan kijken
Ik vind dit nou juist een goede om week voor week te kijken. Ook omdat het soms best een heftig uur is, en dat wil ik helemaal niet bingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 @ 14:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Dit is wel juist een serie die zich optimaal leent voor een binge. Ik wacht tot deze volledig online staat.
Ik merk dat verhaallijnen en karakters bij mij persoonlijk veel meer blijven hangen wanneer ik wekelijks een aflevering kijk dan wanneer ik alles er in korte tijd doorheen jaag.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind dit nou juist een goede om week voor week te kijken. Ook omdat het soms best een heftig uur is, en dat wil ik helemaal niet bingen.
De reden om vast te blijven aan dat format voor bepaalde series is om het (inter)nationaal te kunnen verkopen aan lineaire tv-zenders en syndicatie mogelijkheden in de VS.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ergens toch jammer dat de aflevering dan 46 minuten duurt in plaats van 60. Èèn uur moet ook gewoon 60 minuten zijner hoeven geen reclamebloks op HBO.
Zou je dit een spoilertag kunnen zetten?quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik merk dat verhaallijnen en karakters bij mij persoonlijk veel meer blijven hangen wanneer ik wekelijks een aflevering kijk dan wanneer ik alles er in korte tijd doorheen jaag.
Dat op een gegeven moment de credits in beeld verschijnen en je denkt 'NU AL??'quote:Op maandag 16 februari 2026 10:10 schreef Mike het volgende:
Wat is dit toch een heerlijke serie. Elke aflevering is telkens weer veel te snel voorbij en het is een van de weinige series waarvan ik de nieuwe aflevering meteen dezelfde dag ga kijken.
Letterlijk dit, iedere week.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat op een gegeven moment de credits in beeld verschijnen en je denkt 'NU AL??'
Ooit van spoilers gehoord?quote:Op maandag 23 februari 2026 10:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En vooral dat Dr. Al-Hashimi wel vooraf geïnformeerd werd is tekenend. De manier waarop de CEO Dr. Robby aansprak met "Rockstar" kwam denigrerend over.
Gokje: Dr. Al-Hashimi is door Gloria en die CEO naar voren geschoven niet als tijdelijke, maar als definitieve vervanger van Robby en het plan is dat hij na z'n 3 maanden sabbatical ontslagen wordt. In seizoen 1 hebben we al gezien dat Robby en Gloria flink botsen en dat Gloria beperkt grip heeft op Robby.
Echter gaat de huidige analoge situatie een spaak in de wielen steken van Dr. Al-Hashimi, want die gaat compleet door de mand vallen. Tot zover mijn glazen bol.![]()
En nog een detail in deze aflevering: Dr. Santos doet aan automutilatie gezien de littekens op haar benen.En dat is mogelijk iets wat Dr. Garcia ook gezien heeft off-camera? Aangezien ze duidelijk wat met elkaar gedaan hebben tussen seizoen 1 en 2.
Volgens mij luidt de regel in F&S nog altijd: als het eenmaal te streamen is = geen spoiler tags meer. En dan is het eigen verantwoordelijkheid om topics te vermijden als je nog niet bij bent.quote:
Excuses, was ik niet van op de hoogte. Ik denk dat de nieuwe chef nog ff keihard een potje gaat neuken met Robbyquote:Op maandag 23 februari 2026 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij luidt de regel in F&S nog altijd: als het eenmaal te streamen is = geen spoiler tags meer. En dan is het eigen verantwoordelijkheid om topics te vermijden als je nog niet bij bent.
En alles voorbij deze ep. is speculatie van mijn kant, ik kijk geen trailers etc van aanstaande afleveringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |