abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220181942
Het seizoen komt langzaam op gang maar ik denk dat er echt nog een paar knallers staan te gebeuren. ~O>

Wat we in de laatste aflevering op het toilet zagen, het gesprek in de lift en dat Robby niet als eerste werd geïnformeerd door de directie is een build up naar vuurwerk.
  maandag 23 februari 2026 @ 10:38:46 #77
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220183458
En vooral dat Dr. Al-Hashimi wel vooraf geïnformeerd werd is tekenend. De manier waarop de CEO Dr. Robby aansprak met "Rockstar" kwam denigrerend over.
Gokje: Dr. Al-Hashimi is door Gloria en die CEO naar voren geschoven niet als tijdelijke, maar als definitieve vervanger van Robby en het plan is dat hij na z'n 3 maanden sabbatical ontslagen wordt. In seizoen 1 hebben we al gezien dat Robby en Gloria flink botsen en dat Gloria beperkt grip heeft op Robby.
Echter gaat de huidige analoge situatie een spaak in de wielen steken van Dr. Al-Hashimi, want die gaat compleet door de mand vallen. Tot zover mijn glazen bol. :P

En nog een detail in deze aflevering: Dr. Santos doet aan automutilatie gezien de littekens op haar benen. :{ En dat is mogelijk iets wat Dr. Garcia ook gezien heeft off-camera? Aangezien ze duidelijk wat met elkaar gedaan hebben tussen seizoen 1 en 2.
pi_220186838
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 10:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En vooral dat Dr. Al-Hashimi wel vooraf geïnformeerd werd is tekenend. De manier waarop de CEO Dr. Robby aansprak met "Rockstar" kwam denigrerend over.
Gokje: Dr. Al-Hashimi is door Gloria en die CEO naar voren geschoven niet als tijdelijke, maar als definitieve vervanger van Robby en het plan is dat hij na z'n 3 maanden sabbatical ontslagen wordt. In seizoen 1 hebben we al gezien dat Robby en Gloria flink botsen en dat Gloria beperkt grip heeft op Robby.
Echter gaat de huidige analoge situatie een spaak in de wielen steken van Dr. Al-Hashimi, want die gaat compleet door de mand vallen. Tot zover mijn glazen bol. :P

En nog een detail in deze aflevering: Dr. Santos doet aan automutilatie gezien de littekens op haar benen. :{ En dat is mogelijk iets wat Dr. Garcia ook gezien heeft off-camera? Aangezien ze duidelijk wat met elkaar gedaan hebben tussen seizoen 1 en 2.
Ooit van spoilers gehoord?
  maandag 23 februari 2026 @ 20:03:51 #79
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220187628
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:55 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ooit van spoilers gehoord?
Volgens mij luidt de regel in F&S nog altijd: als het eenmaal te streamen is = geen spoiler tags meer. En dan is het eigen verantwoordelijkheid om topics te vermijden als je nog niet bij bent.
En alles voorbij deze ep. is speculatie van mijn kant, ik kijk geen trailers etc van aanstaande afleveringen.
pi_220188261
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Volgens mij luidt de regel in F&S nog altijd: als het eenmaal te streamen is = geen spoiler tags meer. En dan is het eigen verantwoordelijkheid om topics te vermijden als je nog niet bij bent.
En alles voorbij deze ep. is speculatie van mijn kant, ik kijk geen trailers etc van aanstaande afleveringen.
Excuses, was ik niet van op de hoogte. Ik denk dat de nieuwe chef nog ff keihard een potje gaat neuken met Robby
pi_220189094
Als ik nog niet heb gekeken kijk ik ook niet hier.
Tap tap tap
  zaterdag 28 februari 2026 @ 19:33:56 #82
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220222473
Ik ben net weer begonnen met ER opnieuw kijken en de laatste Pitt aflevering past heerlijk in die tijdgeest met het analoge bord en de charts :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220360186
Elke week weer top _O_ leek me een lastige serie om op niveau te houden na zo’n eerste seizoen, maar de afleveringen vliegen elke week weer voorbij.

Elke week één aflevering vind ik trouwens wel echt perfect hierbij, blijft zo veel beter hangen en leuk om vanouds dan weer even te lezen wat iedereen online denkt. Dat mis je toch wel bij sommige series.
pi_220653982
Waarom hebben alle patiënten dezelfde sokken aan?
  Forum Admin zaterdag 25 april 2026 @ 20:27:21 #86
35723 crew  GGMM
pi_220654076
Seizoen 2 gezien.
Iets minder dan het eerste wat mij betreft, maar weer erg sterk.

8/10.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 26 april 2026 @ 13:54:06 #87
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220658354
Sluit ik me bij aan, maar ik wil aanstippelen dat ik het een stúk minder dan seizoen 1 vind. Uitgebreide spoilergevulde review hieronder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220667202
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sluit ik me bij aan, maar ik wil aanstippelen dat ik het een stúk minder dan seizoen 1 vind. Uitgebreide spoilergevulde review hieronder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een boosheid.

Oke, S2 had niet mijn verwachtingen van S1, welk sequel ( film of serie) heeft dat wel?
De hele hoe&wat beklijfde mij ook slecht, ik heb het niet gebinched, zoals S1.

Maar overall is het gewoon een hele mooie serie, acteurs, verhaal.
Ik vermoed dat alle commentaar op S2 van deze serie echt wel ter harte genomen wordt ( wij fokkers zijn niet de enigen die er wat van vonden) en dat er een prachtige S3 komt.

En zoniet, dan kijk ik wel weer verder, ' er zit een knop op je tv'.
  maandag 27 april 2026 @ 19:41:36 #89
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220667237
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Wat een boosheid.
Nja, zeker niet zozeer boosheid. Ik had het er met @PeterKelder ook al over, die zei me letterlijk "Hebben wij hetzelfde seizoen gekeken?". Er waren gewoon een paar punten die ik écht dooddoeners vind, en zeker in een reeks waarbij ik echt heel goed ga op de personages (en de acteurs die deze personages vertolken) was dat een beetje jammer. Daarom ook dat ik zeg, ik weet niet of ik na een seizoen 3, als de serie deze zelfde kant uit blijft gaan, blijf plakken. Dan inderdaad de knop op mijn tv gebruiken. :)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 20:02:31 #90
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_220667420
Ik had ook af en toe wel wat kritiek op seizoen 2, maar ik heb er toch weer van genoten. Het is (voor mij) nog steeds beter dan het meeste wat er verder te kijken is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 27 april 2026 @ 20:15:16 #91
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220667523
Het mag niet de ER kant op maar je wilt ook niet weer het spreiden van één dag over het hele seizoen?
Dat maakt juist de serie wat mij betreft en onderscheidt het van alle andere series. Dat is het enige wat zeker weten niet gaat veranderen.

S1 was opgezet als een limited series en daarom netjes helemaal afgerond. Nu weten ze dat ze verder gaan en zijn er daarom open eindjes. Vind ik zelf leuker dan een net afgerond verhaal elk seizoen. Dat brengt voor mij juist te weinig verbinding.

Ik heb er wederom van genoten en het heeft mijn zoon inmiddels ook aangetrokken als fan.

Ik vind bij the pitt eigenlijk alle lijntjes ook wel interessant terwijl ik bij andere series steeds vaker bepaalde verhaallijnen doorspoel.

[ Bericht 10% gewijzigd door laziness op 27-04-2026 20:29:35 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 3 mei 2026 @ 18:58:20 #92
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220707053
Bekijk deze YouTube-video

Moest hier wel heel hard om lachen :D Ook (naast dr Robby) met de originele stemmen van Mel en Dana _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')