Ik faal nooit eigenlijkquote:
The Failing Forty-Plussersquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we een clubje op gaan richten.
Ik vond dat hij het erg goed heeft gedaanquote:
Heeft hij goed gedaan iddquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het erg goed heeft gedaanLekker veel gedaan ook. Ik ben altijd een beetje allergisch voor mollen die bij 75% van hun biechten zeggen "ja, het ging toch wel mis, dus ik hoefde ook niks te doen". Stijn heeft lekker lopen mollen
En heel knap dat alleen Roos hem door had. Ik vind het ook altijd leuk als de persoon wint die het ook echt het snelst door had.
‘Goed gedaan, jochie.’quote:
Neequote:
Rijk de Gooijerquote:
Geen ideequote:
Er zijn er best wel veel van nu je het zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Het is een veel voorkomende achternaam in Nederland
Maar bijna 50.000 keer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Het is een veel voorkomende achternaam in Nederland
quote:De achternaam die het vaakst voorkomt is 'De Jong'. Meer dan 55.000 mensen hebben deze achternaam. Daarna volgt 'De Vries' met bijna 50.000 keer en pas op de derde plaats met bijna evenveel naamdragers staat Jansen.
Eet smakelijkquote:
Ja, het valt me ook op dat het niet eens zo heel veel is als je het afzet tegen bijna 18 miljoen mensen. Er zijn kennelijk heel veel verschillende achternamen hierquote:
Natuurlijk wel, de voorpret telt gewoon mee in dezequote:
Ongelofelijk!!!!!!quote:Op zondag 9 maart 2025 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doen die shorts het alweer?
Bekijk deze YouTube-video
Ja!![]()
Ja stenen zijn gaaf en hebben iets magisch.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:05 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben vorig jaar in september in zo'n Duitse steenmijn geweest waar o.a Amethist werd gedolven ,. ook in aantal edelsteen/mineralen musea geweest en je keek je ogen uit bij zoveel moois!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
In die musea stonden ook meubelstukken , maar dit is idd wel heeel veel , en de kans is aanwezig dat het epoxy is . En daarnaast moet je er van houdenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja stenen zijn gaaf en hebben iets magisch.
Ik vraag me wel af bij die tafels hoeveel er echt steen en kristallen zijn en wat er glas of epoxy is. Ik vind het een beetje groot voor echt. Maar het bestaat vast wel... en met geld is alles te koop
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af bij die tafels hoeveel er echt steen en kristallen zijn en wat er glas of epoxy is. Ik vind het een beetje groot voor echt. Maar het bestaat vast wel... en met geld is alles te koop
Hier gaan ze nog verder:Dat soort dingen heb ik wel gezien in musea . bizarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Vogels bedreigen, dat ze dat doen met iemand van hun eigen lengtequote:Op zondag 9 maart 2025 09:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jaja ze komen weer...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier gaan ze nog verder:Jij met je AI-filmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je inzoomt zie je dat er niks van klopt.Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
Die achtergronden zien er op sommige shots vooral ook nep uitquote:Op zondag 9 maart 2025 10:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij met je AI-filmpjes
Als je inzoomt zie je dat er niks van klopt.
Bombardement op Tokio. Vielen meer doden dan bij de atoombom op Hiroshima.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag, 80 jaar terug,
het dodelijkste bombardement ooit![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij met je AI-filmpjes
Als je inzoomt zie je dat er niks van klopt.
Morge kerel.quote:
Als we het er toch over hebben…quote:Op zondag 9 maart 2025 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bombardement op Tokio. Vielen meer doden dan bij de atoombom op Hiroshima.
En dan nog niet zomaar een vliegtuigquote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als we het er toch over hebben…
Volgens meerdere bronnen wil het Pentagon verwijzingen naar Enola Gay van zijn website verwijderen, vanwege het nieuwe anti-homo-beleid.
Enola Gay is de naam van een vliegtuig
Ja. Ze glijden heel snel af.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan nog niet zomaar een vliegtuig
Dat stuk stront is zoveel kapot aan het maken nu dat de VS decennia terug de tijd in gaan. Alleen snapt hij het niet.
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens meerdere bronnen wil het Pentagon verwijzingen naar Enola Gay van zijn website verwijderen, vanwege het nieuwe anti-homo-beleid.
Wat ongelooflijk domquote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Enola Gay is de naam van de moeder van de gezagvoerder.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die had niet zo heel veel met dat DEI-beleid te maken.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Enola Gay is de naam van de moeder van de gezagvoerder.
Natuurlijk wel, haar naam is fout, dus het is gewoon haar schuld.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die had niet zo heel veel met dat DEI-beleid te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Heerlijk inderdaadquote:
Jij gaat maar in de koelkast zitten.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad![]()
Maar ik heb ook wel weer zin in wat koudere dagen
Morgen nog redelijk warm, daarna amper 10 graden en kans op nachtvorst.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad![]()
Maar ik heb ook wel weer zin in wat koudere dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |