Ik faal nooit eigenlijkquote:
The Failing Forty-Plussersquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we een clubje op gaan richten.
Ik vond dat hij het erg goed heeft gedaanquote:
Heeft hij goed gedaan iddquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het erg goed heeft gedaanLekker veel gedaan ook. Ik ben altijd een beetje allergisch voor mollen die bij 75% van hun biechten zeggen "ja, het ging toch wel mis, dus ik hoefde ook niks te doen". Stijn heeft lekker lopen mollen
En heel knap dat alleen Roos hem door had. Ik vind het ook altijd leuk als de persoon wint die het ook echt het snelst door had.
‘Goed gedaan, jochie.’quote:
Neequote:
Rijk de Gooijerquote:
Geen ideequote:
Er zijn er best wel veel van nu je het zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Het is een veel voorkomende achternaam in Nederland
Maar bijna 50.000 keer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Het is een veel voorkomende achternaam in Nederland
quote:De achternaam die het vaakst voorkomt is 'De Jong'. Meer dan 55.000 mensen hebben deze achternaam. Daarna volgt 'De Vries' met bijna 50.000 keer en pas op de derde plaats met bijna evenveel naamdragers staat Jansen.
Eet smakelijkquote:
Ja, het valt me ook op dat het niet eens zo heel veel is als je het afzet tegen bijna 18 miljoen mensen. Er zijn kennelijk heel veel verschillende achternamen hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |