Ongelofelijk!!!!!!quote:Op zondag 9 maart 2025 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doen die shorts het alweer?
Bekijk deze YouTube-video
Ja!![]()
Ja stenen zijn gaaf en hebben iets magisch.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:05 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben vorig jaar in september in zo'n Duitse steenmijn geweest waar o.a Amethist werd gedolven ,. ook in aantal edelsteen/mineralen musea geweest en je keek je ogen uit bij zoveel moois!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
In die musea stonden ook meubelstukken , maar dit is idd wel heeel veel , en de kans is aanwezig dat het epoxy is . En daarnaast moet je er van houdenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja stenen zijn gaaf en hebben iets magisch.
Ik vraag me wel af bij die tafels hoeveel er echt steen en kristallen zijn en wat er glas of epoxy is. Ik vind het een beetje groot voor echt. Maar het bestaat vast wel... en met geld is alles te koop
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja stenen zijn gaaf en hebben iets magisch.
Ik vraag me wel af bij die tafels hoeveel er echt steen en kristallen zijn en wat er glas of epoxy is. Ik vind het een beetje groot voor echt. Maar het bestaat vast wel... en met geld is alles te koop
Hier gaan ze nog verder:Dat soort dingen heb ik wel gezien in musea . bizarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |