ik dacht vanwege zijn bloedrode lippenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Axel straks een extra deel van het bloedgeld krijgen vanwege zn dubbele stem?
daar dacht ik vanmiddag ook aan, als het eerlijk is wel!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Axel straks een extra deel van het bloedgeld krijgen vanwege zn dubbele stem?
Axel heeft toch alleen censuur ingezetquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij heeft toch alleen de censuur ingezet? Hij en Jane hebben allebei de dubbele stem nog overquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Luna68 het volgende:
Dat pakje van Jolien slaat echt alles, maar het topje van Jane vind ik ook niet mooi zitten
ja dat hadden ze geloof afgesproken hetzelfde aan te doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk streams op tv. Lekker groot beeld. Geen PC. Cos op telefoon daar niet ingelogd dus kan ik niet reageren. Lekker ZEN.
Maar ik zie Jolien in haar pakje daar moest ik gewoon iets over zeggen. Dus laptop open ..
Waarom denkt Jolien dat dit mooi is. Wat mis ik.
Ik lig in een deuk om dat plukje haar van Jordy boven zijn bandana...![]()
Pootje, Jane, Axel en Charice hebben bijna hetzelfde aan![]()
.
Goudkarper XXL?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel noemt zichzelf een broodmeester![]()
* Kodiak100 vraagt zich ondertussen af hoe iemand met maat 48 er in dat pakje van Jolien uit zou zien, en ja hij is leverbaar in maat 48
En op tv loopt hij ook al pissed in de rondtequote:
Klopt, dubbele stem heeft ie bewaard.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Axel heeft toch alleen censuur ingezet
Ik zal hem voor mijn buurvrouw vragen met maat 52, zit vast rek in.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 vraagt zich ondertussen af hoe iemand met maat 48 er in dat pakje van Jolien uit zou zien, en ja hij is leverbaar in maat 48
Van een groep is geen sprake meerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice wil een groepsfoto
Axel: met zn vieren?
Topsfeer!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
was vorige week ook een issuequote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
Groepsfoto is wel 'tradisie' op de vrijdag
Tv is niet zo gezellig, ik blijf wel hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb ook stress kan niet bij houden hoor hier in COS en TV topic lezen, Streams kijken en aflevering kijken ik ben echt geen octopus hoor![]()
Goffer, die man heeft zo zijn best gedaan met strijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vraagt wat pootje nou precies gestreken heeft
jaaaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Goffer, die man heeft zo zijn best gedaan met strijken.
Gewoon normaal gesprek toch nu?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:58 schreef mazaru het volgende:
Wat laten ze zich kennen zeg. Wat een enorm slechte verliezers zijn het. Ik hoor nu ook Jordy dingen op tv zeggen over Axel waar ik niks over gelezen heb hier.
Misschien achter een SL geweest?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:58 schreef mazaru het volgende:
Wat laten ze zich kennen zeg. Wat een enorm slechte verliezers zijn het. Ik hoor nu ook Jordy dingen op tv zeggen over Axel waar ik niks over gelezen heb hier.
Dan zenden ze het meestal ook niet uitquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das een enkelsok van Pootje, mocht ze lenen
lol dit meen je toch niet serieus hequote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zenden ze het meestal ook niet uit
Jawel, games enzo zien we ook vaak niet. Maar weet niet wat er nu op TV is, dus kan niet oordelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zenden ze het meestal ook niet uit
nu Axel die zit te zagen over Jordyquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:01 schreef Folies het volgende:
[..]
Jawel, games enzo zien we ook vaak niet. Maar weet niet wat er nu op TV is, dus kan niet oordelen.
dat hij niet gewaarschuwd word door BB is toch voor in de suitequote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:54 schreef zodeju het volgende:
Vindt het toch niet leuk staan, enkel Axel aan de drank omdat hij rijk is.....maar zo in de woonkamer. Terwijl er anderen zenuwachter zijn dan hij.
Waar is die poll en hoeveel stemmen ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:01 schreef -river- het volgende:
Op Olli zijn poll staat Jolien zelfs boven Jordy en staan ze alle drie heel dicht op elkaar. En hoe komt Keanu nu ineens aan 24.2K volgers, tiktok oke maar op zijn insta had hij er niet zoveel.
What else is new.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu Axel die zit te zagen over Jordy
goh wat is hij grappig zegquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
Zelfs met het normale eten even stiekem vragen, jullie extra jongens, closeupquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:58 schreef mazaru het volgende:
ok Salarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
Fijne live allen, ik ga deze later terug moeten kijken
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
vorige week hadden we de BB tenue bende
En dan nog zeggen 'het is hier geen ponykamp'quote:
Het was spannender geweest als er een kans was dat Jolien of Jordy weg zou moetenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
lichte spannings, nog een half uurtje
Het is echt geen porum.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:06 schreef Verida het volgende:
ik blijf me verbazen over dat pakje van Jolien, Aan de voorkant lijkt het nog wat, maar ze heeft echt een veel te platte reet voor zoiets
en dan die hoeven eronder
Zou je zeggen....vindt het echt blufferig staan zo met zijn hand op de leuning met zijn glas.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat hij niet gewaarschuwd word door BB is toch voor in de suite
Staat op privé dus kan ik niet zienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:06 schreef -river- het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/ollikoensbigbrotherlounge
Ah een andere dus, Top Thanksquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:06 schreef -river- het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/ollikoensbigbrotherlounge
ow hij vindt het toch jammer?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje sowieso erven we vanavond
Ook al is het tegenstand de groep wordt toch kleiner
ja alsof hij Koning bokko is ofzoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou je zeggen....vind het echt blufferig staan zo met zijn hand op de leuning met zijn glas.
Volgens mij komt het nog het beste tot zijn recht in de wasmand....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:06 schreef Verida het volgende:
ik blijf me verbazen over dat pakje van Jolien, Aan de voorkant lijkt het nog wat, maar ze heeft echt een veel te platte reet voor zoiets
en dan die hoeven eronder
Ah toch nog 1, das wel leukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:10 schreef riri het volgende:
Wat ziet Jolien er mooi uit, en dat Jaxel groepje maar jaloers kijken, wat een triest clubje is dat met een Charise de pester die de vreselijkste dingen heeft gezegd over Jane en ook over Jolien en dan die Jane die daar nu net over doet alsof ze de grootste vriendinnen met Charise is, wat de honger naar geld met mensen doet 🤮
er zit nu een stagiaire van schakelbord naar schakelbord te rennen om het goed in beeld te krijgenquote:
Pennie de Jager zou dit pakje wel kunnen hebben ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:10 schreef Folies het volgende:
Lijkt een beetje zo een zangeres uit de jaren '70 met haar dansers.
neequote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Pennie de Jager zou dit pakje wel kunnen hebben ja.
Niet echt, maar ik dacht Dotteke een edit uit te sparenquote:
Haha wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:10 schreef riri het volgende:
Wat ziet Jolien er mooi uit, en dat Jaxel groepje maar jaloers kijken, wat een triest clubje is dat met een Charise de pester die de vreselijkste dingen heeft gezegd over Jane en ook over Jolien en dan die Jane die daar nu net over doet alsof ze de grootste vriendinnen met Charise is, wat de honger naar geld met mensen doet 🤮
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwallen?quote:
wat zullen die andere opkijkenquote:
Jaxel die hebben buiten wat besproken om te doen tijden de exitquote:
Zo zijn pesters, als je er mee omgaat (met Charise) dan word je er zelf ook eenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:12 schreef Juultje1981 het volgende:
Ze willen toch dat fluiten doen tijdens de live. Ik vind daar wat van
ja sorry was het even in snelheidquote:
Jaaaa en nu net deed hij het weerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Lijkt net of ienietsnin z'n oog heeft
Lijkt me niet mogen van bb. Komt echt niet goed over.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jaxel die hebben buiten wat besproken om te doen tijden de exit
heb aangepastquote:
iedereen heeft het recht zijn eigen gat te gravenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt me niet mogen van bb. Komt echt niet goed over.
Zo'n mazzel zullen we wel niet hebben....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
Axel kan het ook niet laten
die stikt nog een keer in zijn sneren
Op tv niet laten zien van ze. Nu weer praten over jordy achter zijn rug. Ze zoeken altijd overal iets negatiefs achterquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
Axel kan het ook niet laten
die stikt nog een keer in zijn sneren
Dubbel , ik dacht het ook vooral die avond...maar de volgende dag vertelde hij dat ze savonds op moesten blijven want het kartel wilde gaan snacken. Is niet doorgegaan maar was wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:09 schreef Visual het volgende:
[..]
Ik vind pootje ook de meest sympathieke tegen de andere groep de laatste dagen
* Ireth haalt de schep uit de schuur!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen heeft het recht zijn eigen gat te graven
Laat ze maar doen dan weet iedereen hoe dat Jaxelclubje in elkaar zitquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt me niet mogen van bb. Komt echt niet goed over.
dat gaat me hond ook leuk vinden NOTquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:12 schreef Juultje1981 het volgende:
Ze willen toch dat fluiten doen tijdens de live. Ik vind daar wat van
Jammer van die 4 rechts op de foto... verpest de hele sfeer...quote:
matti en jordy staan buiten met pootje en axelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
Dit is echt niet leuk meer zo kinderachtig adat die Bandana bende zich zo afzondert
Deze stand geeft mij ook wel aan dat de Axel en sharice fans er of niet zijn zijn of niet geluisterd hebben naar Axel en sharice om op Keanu te stemmenquote:
Maar het was daarvoor ook al.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
matti en jordy staan buiten met pootje en axel
Dat kan. Smaken verschillen. Ik vind het haar steengoed staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch vind ik het blousje van Jane ook niet zo mooi....
Zegt wel genoeg over keanu dat die in elk geval weinig steun heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:22 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Deze stand geeft mij ook wel aan dat de Axel en sharice fans er of niet zijn zijn of niet geluisterd hebben naar Axel en sharice om op Keanu te stemmen
Als je in groep 8 zit, zijn je hersens nog lang niet volgroeid, dus het is niet zo raar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
Dit is echt niet leuk meer zo kinderachtig dat die Bandana bende zich zo afzondert
Goed puntquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je in groep 8 zit, zijn je hersens nog lang niet volgroeid, dus het is niet zo raar.
iedereen doet het daar op zijn eigen manierquote:
Ik kan het me wel voorstellen... een fijne sfeer als alles in dezelfde ruimte aanwezig is, is er al heel lang niet meer geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
Dit is echt niet leuk meer zo kinderachtig dat die Bandana bende zich zo afzondert
De hele avond al. Ze laten zich echt kennenquote:
Je kan wel proberen beleefd te blijven , het is een spelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen... een fijne sfeer als alles in dezelfde ruimte aanwezig is, is er al heel lang niet meer geweest.
anders om ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En maar klagen over jordy. Die doet het gewoon tegen de persoon zelf zeggen.
Kan het niet zijn dat er heel veel mensen niet op de socials kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:22 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Deze stand geeft mij ook wel aan dat de Axel en sharice fans er of niet zijn zijn of niet geluisterd hebben naar Axel en sharice om op Keanu te stemmen
Vind het ook niet perse onbeleefdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan wel proberen beleefd te blijven , het is een spel
Het is een representatieve steekproef blijkt vrijwel elke week.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat er heel veel mensen niet op de socials kijken.
25% streamkijkers, 75% tv kijkers en de helft van de tv kijkers kijkt geen socials.?
Jolien is niet compleet door het ijs gezakt toch? Het hele kartel een beetje mindere week qua uitstraling/ performance.
Laat ik het zo zeggen,, dat bloesjeding staat jane beter dan dat dat goudkarperpak ooit bij jolien zal doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan. Smaken verschillen. Ik vind het haar steengoed staan.
Dat is het ook en dan is het nog netjes uitgedruktquote:
Helloquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
25% streamkijkers, 75% tv kijkers en de helft van de tv kijkers kijkt geen socials.?
Jolien is niet compleet door het ijs gezakt toch? Het hele kartel een beetje mindere week qua uitstraling/ performance.
Je moet gewoon een perfect figuur hebben wil dat pak je goed staan. En dat heeft zij echt niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen,, dat bloesjeding staat jane beter dan dat dat goudkarperpak ooit bij jolien zal doen.
Iets naar boven en je hebt een poezenplaatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
goeie hakken heeft jolientje aan, kanonnen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iets naar boven en je hebt een poezenplaat
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:26 schreef Visual het volgende:
[..]
Ik vond het vorige week ook niet onbeleefd en nu nog steeds niet
hoever ben je al met graven?quote:
Mjah, soms is elkaar ontlopen beter. Ik merk bij beide "haantjes" haantjesgedrag. Elkaar uitlokken met sneren. Dan liever 2 aparte groepen met (soms) lol.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan wel proberen beleefd te blijven , het is een spel
Dat vestje/truitje wit met zwart wat ze gister aan had vond ik klasse....leek op Diorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan. Smaken verschillen. Ik vind het haar steengoed staan.
Letterlijk elke andere keus was beter geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vestje/truitje wit met zwart wat ze gister aan had vond ik klasse....leek op Dior
precies, ik hoorde Jordy net ook zeggen ''heb je die kop gezien''quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders om ook
Jordy kan ook naar mensen toe
hey niet genuanceerd doen!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, soms is elkaar ontlopen beter. Ik merk bij beide "haantjes" haantjesgedrag. Elkaar uitlokken met sneren. Dan liever 2 aparte groepen met (soms) lol.
Precies, het Jaxelclubje doet alles altijd achter zijn rug om nooit recht in zijn gezicht, pesters zijn lafaardsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En maar klagen over jordy. Die doet het gewoon tegen de persoon zelf zeggen.
Kan zeker maar als de poll voornamelijk streamers zijn dan nog hebben sharice en Axel het ook op de stresms gezegd en niet op tv. Het maakt ook niet uit Keanu eruit vind ik primaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jammer van die 4 rechts op de foto... verpest de hele sfeer...
ze zijn met 8quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, ik hoorde Jordy net ook zeggen ''heb je die kop gezien''
Doen ze niet deze keer eerst jolien. Al zou mooier zijn voor die koppen dat jordy wordt genoemdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben er ook weer! Hoop dat Jordy als eerste vrijgesteld wordt
wat zullen ze balenquote:
Dat vuurtje kunnen ze wel aanhoudenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn met 8
ze hebben er allemaal schuld aan
de 1 iets meer dan de ander
maar ze vinden het allemaal wel prima
en laten het lekker doorsudderen of gooien zelf af en toe wat hout op het vuur
*** MOD Edit, doe die nu eens niet *****quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jammer van die 4 rechts op de foto... verpest de hele sfeer...
Nou ik probeer geen kant voor te trekken of af te katten. Das nog best moeilijk!quote:
DIe is zo wel weg denk ik als er een naar huis gaat en BB heeft weer wat voor ze te doenquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jade miltair, disco Girl en de banana goeroe zijn genomineerd!
ik denk Jolien ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg last van mijn kringspier van het pakje van Jolien
Tijd dat iedereen naar de woonkamer komtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat knippen met de vingers..waarom is dat
Ze roepen de slaafjesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De personen die buiten stonden te roepenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mensen te roepen die buiten aan het slootje springen warenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Speciaal geschorenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:33 schreef Juultje1981 het volgende:
Keanu mag ook wel een paar knoopjes dichtdoen. Dat kippeborstje maakt het niet stoer ofzo
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jade miltair, disco Girl en de banana goeroe zijn genomineerd!
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij keek naar Jolien in haar stoeipakje.
en toen moest hij een beetje overgeven?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij keek naar Jolien in haar stoeipakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |