ik dacht vanwege zijn bloedrode lippenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Axel straks een extra deel van het bloedgeld krijgen vanwege zn dubbele stem?
daar dacht ik vanmiddag ook aan, als het eerlijk is wel!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Axel straks een extra deel van het bloedgeld krijgen vanwege zn dubbele stem?
Axel heeft toch alleen censuur ingezetquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij heeft toch alleen de censuur ingezet? Hij en Jane hebben allebei de dubbele stem nog overquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Luna68 het volgende:
Dat pakje van Jolien slaat echt alles, maar het topje van Jane vind ik ook niet mooi zitten
ja dat hadden ze geloof afgesproken hetzelfde aan te doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk streams op tv. Lekker groot beeld. Geen PC. Cos op telefoon daar niet ingelogd dus kan ik niet reageren. Lekker ZEN.
Maar ik zie Jolien in haar pakje daar moest ik gewoon iets over zeggen. Dus laptop open ..
Waarom denkt Jolien dat dit mooi is. Wat mis ik.
Ik lig in een deuk om dat plukje haar van Jordy boven zijn bandana...![]()
Pootje, Jane, Axel en Charice hebben bijna hetzelfde aan![]()
.
Goudkarper XXL?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel noemt zichzelf een broodmeester![]()
* Kodiak100 vraagt zich ondertussen af hoe iemand met maat 48 er in dat pakje van Jolien uit zou zien, en ja hij is leverbaar in maat 48
En op tv loopt hij ook al pissed in de rondtequote:
Klopt, dubbele stem heeft ie bewaard.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Axel heeft toch alleen censuur ingezet
Ik zal hem voor mijn buurvrouw vragen met maat 52, zit vast rek in.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 vraagt zich ondertussen af hoe iemand met maat 48 er in dat pakje van Jolien uit zou zien, en ja hij is leverbaar in maat 48
Van een groep is geen sprake meerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice wil een groepsfoto
Axel: met zn vieren?
Topsfeer!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice wil een groepsfoto
Axel: met zn vieren?
was vorige week ook een issuequote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
Groepsfoto is wel 'tradisie' op de vrijdag
Tv is niet zo gezellig, ik blijf wel hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb ook stress kan niet bij houden hoor hier in COS en TV topic lezen, Streams kijken en aflevering kijken ik ben echt geen octopus hoor![]()
Goffer, die man heeft zo zijn best gedaan met strijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vraagt wat pootje nou precies gestreken heeft
jaaaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Goffer, die man heeft zo zijn best gedaan met strijken.
Gewoon normaal gesprek toch nu?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:58 schreef mazaru het volgende:
Wat laten ze zich kennen zeg. Wat een enorm slechte verliezers zijn het. Ik hoor nu ook Jordy dingen op tv zeggen over Axel waar ik niks over gelezen heb hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |