Juist!!!! het was helemaal geen sneren of vals gedoe , ze zaten met elkaar te ouwehoeren over Jolien en Jeff en of ze wel of niet seks hadden gehad , Jolien deed ook mee en er was niets wat gemeen bedoeld werd op dat momentquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien moest er zelf ook om lachen dus gezeur over grapjes die daarna worden gemaakt is onterecht.
Precies, hij antwoordde daar kort op en liep door. Dus de situatie die je schetste dat Jordy ‘hoi’ zei en enkel Sharice met moeite antwoordde klopt dan toch gewoon niet 😅quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:44 schreef Koos1958 het volgende: [..] Nee hoor die antwoorde gewoon op pootje maar hij liep wel door.
COS is net als die jurk die de een in in het goud/wit ziet en de ander blauw/zwart.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien een optie om een afzeik topic te maken over het kartel en een afzeik topic maken over de rest en dan kan het hier weer gezellig over de COS gaan.
Kookkunsten, het wordt tijd dat iemand hem daarvoor preijst.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:50 schreef spapaars het volgende:
Voor de verandering eten ze vandaag prei met rijst, gisteren was het rijst met prei.
Ow dies mooi!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kookkunsten, het wordt tijd dat iemand hem daarvoor preijst.
Zat toch ook gehakt bij de basics?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het knap 5 dagen prei met rijst
Akula matata.......dank je.......quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:49 schreef Ireth het volgende:
"cumbayaaaaa"
* Ireth strooit marshmallows rond...
Ja ze hebben ook best veel kruiden en het is knap dat Pootje heeft gekookt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:55 schreef spapaars het volgende:
Zie dat ze toch sambal hebben, dat scheelt.
Op zich, met kruiden. Ik at eerder weinig gehakt maar sinds al die prijsstijgingen juist best vaak en met wat goede kruiden is dat eigenlijk erg lekker. Best een week mee door te komen dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat maakt het ook niet veel anders
Maakt qua smaak niet echt uit toch? Alleen maar extra werkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja maar die rullen ze helaas ipv balletjes te maken.
Ik dacht dat ze het elke keer zelf bijvoegdenquote:
Ziet er wel lekkerder uit als je acht ballen maakt dan heb je een bal op je bord.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maakt qua smaak niet echt uit toch? Alleen maar extra werk
Zou kunnen maar ik weet niet meer wie het aan wie vroeg.. of er niet teveel sambal inzat. (gister)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het elke keer zelf bijvoegden
Weet niet hoeveel gehakt ze gebruiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ziet er wel lekkerder uit als je acht ballen maakt dan heb je een bal op je bord.
Extra werk voor sausquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ziet er wel lekkerder uit als je acht ballen maakt dan heb je een bal op je bord.
Ja ,quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze nu nog niet door dat ze vanochtend een uur langer hebben geslapen ?
FEBO de tijd weer van de magnetron/oven gehaald ?
Of te laatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja ,
Om 13.43 zag ik dat de klok daar om 12.43 stond, niemand die doorheeft dat de zon opeens een uur eerder onder is volgens mij.
Straks haasten voor de makeup denk ik.
Zou zo bij de bakker vandaan kunnen komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
Ah nu na een refresh staat het er in het rood
oeh dat brood ziet er mooi uit met die sneetjes erin![]()
Normaal waren ze al lang aan het tutten gegaan toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze nu nog niet door dat ze vanochtend een uur langer hebben geslapen ?
FEBO de tijd weer van de magnetron/oven gehaald ?
Maar als de klok daar achter staat dan worden ze verastquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal waren ze al lang aan het tutten gegaan toch?
Moooi maken voor 5 minuten in beeld
De hele dag zitten ze er aan alle kanten naastquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jane:19 uur nu klopt dat?
Ze weten dus wel hoe laat het nu is
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Maar als de klok daar achter staat dan worden ze verast
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
Misschien viel het kwartje met de batterijwissel, of weten ze dat van de productie.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
De hele dag zitten ze er aan alle kanten naast
En in 1 keer weTen ze de juiste tijd
Axel zei net om 19:03 ‘eerste batterijwissel is meestal om 19:00 dus dan zal het wel zo laat zijn’. Spot on, want volgens mij loopt de stream zo’n 3 minuten achterquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
Ik denk dat ze er wel om kunnen lachenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien viel het kwartje met de batterijwissel, of weten ze dat van de productie.
Voor ons lachen, maar productie zal het bloed irritant vinden als de live show met half opgemaakte mensen zit.
Is volgens mij ook grotendeels verveling. Heb ik zelf ook, als ik,niet weet wat ik zal doen dan eerst maar een bakje koffie. Is met roken ook vaak zoquote:
Ik wil een echt spel waarbij ze moeten strijden voor langere tijd..En daar iets mee kunnen verdienen ipv alles maar kunnen kopenquote:
"Jullie vallen allemaal tegen, allemaal naar huis, bb is klaar voor 2025!"quote:
Ik vond mij ook al onschuldig.quote:
Ideaal om Matt de clip van Thriller na te laten spelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:15 schreef Juultje1981 het volgende:
Hahaha mattie weet het niet met z’n kleding….. snap ik wel vind het persoonlijk een heel lelijk jasje of wat het ook mag zij
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ideaal om Matt de clip van Thriller na te laten spelen.
Ja daar doet ik me aan denken idd!! Ow,volgende week feestdagen week! Kerst, o/n Pasen, Halloween!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ideaal om Matt de clip van Thriller na te laten spelen.
mag ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Jullie vallen allemaal tegen, allemaal naar huis, bb is klaar voor 2025!"
Elsa is gewoon de nieuwe SL geworden...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef Hznootje het volgende:
Wat zou er gebeurd zijn tijdens die podcast van de dames vorige week? Ze laten m echt niet zien, en hij staat ook niet op spotify
Ik heb hem gister via spotify geluisterd.vond het inderdaad een stomme podcast met elkaar veren geven en niet echt eerlijk zoals veel andere wel zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef Hznootje het volgende:
Wat zou er gebeurd zijn tijdens die podcast van de dames vorige week? Ze laten m echt niet zien, en hij staat ook niet op spotify
Spannende speculatie, iets met veiligheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef Hznootje het volgende:
We hebben ook heel lang Jeffrey gehad.....weet niet waarom het soms zo lang moest duren.....en deze podcast kunnen we nu ook wel dromen....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef Hznootje het volgende:
Die heb ik ook nog niet gezien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef Hznootje het volgende:
Geen podcast met Milena in SL , wel raarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
ben nog steeds blij dat elsa weg is, maar ja
ik val hier in het forum niemand aan, ik constateer iets op streamquote:
ja dit is echt al oudquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen podcast met Milena in SL , wel raar
Big Brother De Podcast · Episodequote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef Hznootje het volgende:
Omg en Fleur in het begin heel vaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
We hebben ook heel lang Jeffrey gehad.....weet niet waarom het soms zo lang moest duren.....en deze podcast kunnen we nu ook wel dromen....
Staat wel op Spotifyquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef Hznootje het volgende:
Ja staat er gewoon al de hele week op, wel raar dat ie nooit de SL gehaald heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Big Brother De Podcast · Episode
Is dat niet deze?
Neequote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:21 schreef mario390 het volgende:
gaat jolien?? venten gaa ik niet kijken zijn al teveel
Ik denk dat Keanu gaat gezien de poll.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:21 schreef mario390 het volgende:
gaat jolien?? venten gaa ik niet kijken zijn al teveel
Zal denk ik komen doordat er een randje toxic aan die podcast zat, vooral weer beetje door Milena, en de terrortwins veel haat kregen. Dan hou je die haat levend, dus snap ik wel op zich.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja staat er gewoon al de hele week op, wel raar dat ie nooit de SL gehaald heeft.
En let maar op, dan volgende week wel de hele week opgescheept met die kartelpodcast in de SL's
erg raar, wie waren het ook alweer Milena Sharice en ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef Hznootje het volgende:
Die smeert zo onderhand nog meer dan Alice vorig jaar. Had nooit verwacht dat dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En weer de poederdoos, doucht ze twee keer per dag......of is aan het bijwerken.....
Janequote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
erg raar, wie waren het ook alweer Milena Sharice en ?
TV loopt bij mij 2 seconden achter op telefoon dus valt hier mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
ik vind het raar dat er verschil zit tussen
streams op mobiel
op laptop
op tv
laatste loopt zeker 10 seconden achter
Keanu gaat volgens de grote polls weg. Jolien blijft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke, om dat ze mijn favouritje in col . weggestemt hebben
Gisteren ook al. Ik vermoed dat Jane doorheeft dat dat het totaal niet goed doet bij de kijker. En ze wilt graag met Axel naar de finale.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
Jane heeft nu vandaag al meerdere malen gezegd
laten we aardig blijven
tegen Sharice en ook tegen Axel
Van mij mag ze snel wegquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke, om dat ze mijn favouritje in col . weggestemt hebben
Axel en Sharice zorgen samen voor een bepaalde sfeerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Gisteren ook al. Ik vermoed dat Jane doorheeft dat dat het totaal niet goed doet bij de kijker. En ze wilt graag met Axel naar de finale.
ja .. zijn dikke gekke dingenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik vind die haarbanddingen van jane zo raar? Paar stekels er op en ze is het Vrijheidsbeeld?
Ik zie ook liever Keanu nog een weekje blijven, van mij mogen ze alle drie blijven want straks is het huis wel erg leeg.quote:
ik weet het niet zeker maar je hebt ze ook waar je je haar om kunt draaien waardoor je krullen krijgtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik vind die haarbanddingen van jane zo raar? Paar stekels er op en ze is het Vrijheidsbeeld?
Jane zit ze steeds al een moeder te verbeteren. Heeft dus wel wat meer fatsoen. Ze was wel maatjes met Jordy en vindt hun uitspraken niet leukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel en Sharice zorgen samen voor een bepaalde sfeer
Eens zien hoe dat met die van deze week dan isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zal denk ik komen doordat er een randje toxic aan die podcast zat, vooral weer beetje door Milena, en de terrortwins veel haat kregen. Dan hou je die haat levend, dus snap ik wel op zich.
het word ook niet gerecht in verteilung zijn, zijn te weinig meidenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Keanu gaat volgens de grote polls weg. Jolien blijft.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
Die zijn puur voor tijdens het sminken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
Nee toch die heeft ze de hele dag gedragen,,,,,,,,quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Die zijn puur voor tijdens het sminken.
Die zal alles behalve gezellig zijn vrees ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens zien hoe dat met die van deze week dan is
Ja hoorde iets zeggen van haatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
Jane heeft nu vandaag al meerdere malen gezegd
laten we aardig blijven
tegen Sharice en ook tegen Axel
Ze geeft er vandaag de hele dag 1 op gehad als haarband!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Die zijn puur voor tijdens het sminken.
Is mij dan niet opgevallen, mijn fout ik dacht dat ze die droeg tijdens het opmaken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee toch die heeft ze de hele dag gedragen,,,,,,,,
Wie? (oprechte vraag, heb enkel suite op stream en misschien zie jij wat anders op de andere stream?)quote:
Axel volgende week naar huis zou helemaal TOPSHOW zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Gisteren ook al. Ik vermoed dat Jane doorheeft dat dat het totaal niet goed doet bij de kijker. En ze wilt graag met Axel naar de finale.
Nou, ik denk eigenlijk meer dat die 3 daar de grootste lol hebben gehad... (waarschijnlijk over de anderen, maar die hebben daar denk ik echt blauw gelegen van het lachen)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Die zal alles behalve gezellig zijn vrees ik.
ze had vanmiddag een roze opquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Is mij dan niet opgevallen, mijn fout ik dacht dat ze die droeg tijdens het opmaken.
Die was niet zo toxic per se toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens zien hoe dat met die van deze week dan is
Vandaag droeg ze hem bijna de hele dag..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Is mij dan niet opgevallen, mijn fout ik dacht dat ze die droeg tijdens het opmaken.
Nu weet ik het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had vanmiddag een roze op
is wel voor make-uppen
Volgens mij zit Pootje in de saunaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:29 schreef zodeju het volgende:
Wat laten ze Pootje links liggen.....Sharice heeft zich helemaal tussen gedrongen en zijn nu een drielig.
Andere stream is hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Wie? (oprechte vraag, heb enkel suite op stream en misschien zie jij wat anders op de andere stream?)
Ik heb ook dubbel de suite.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Wie? (oprechte vraag, heb enkel suite op stream en misschien zie jij wat anders op de andere stream?)
Fixedquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt Pootje in de sauna
Daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:31 schreef Willewa het volgende:
Jane: ‘ik moet wel eerlijk zeggen, Sharice jij bent wel grappig’.
Eens.
wat zullen die van een koude kermis thuis komen zegquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice denkt dat Jordy naar huis moet.
Jane haar gevoel is shut off
Axel weet het niet. Als Jordy naar huis moet gaat hij zeggen: goed gespeeld.
Jane: laten we aardig blijven, van jou komt het sarcastisch.
Axel: klopt.. dat wordt lachen.
Jane: zo'n diepgewortelde haat , insane. (met knipoogje).
Of misschien neemt Pootje zelf wat afstand van dat trio? Of wil hij op zijn minst wat neutraler staan tussen die 2 teams?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:29 schreef zodeju het volgende:
Wat laten ze Pootje links liggen.....Sharice heeft zich helemaal tussen gedrongen en zijn nu een drielig.
bedankt!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
hey febo doe mij is even een andere stream.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Keanu gaat volgens de grote polls weg. Jolien blijft.
Ze hebben geschakeldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
hey febo doe mij is even een andere stream.
Vanmorgen een witte.....aan de bar....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had vanmiddag een roze op
is wel voor make-uppen
Nu weer welquote:
Samequote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu weer welals Nele vond ik haar ook leuk.. ik houdt wel van wat sarcasme
zijn bij de action te koop speciaal voor te makeuppenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
S2 is op de slaapkamerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:34 schreef odie22 het volgende:
heb ik weer , cos tijd en twinstream op de heksen
, goedeavond
goedeavond Odiequote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:34 schreef odie22 het volgende:
, goedeavond
Avond, ik zie BB bewoners op de stream.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:34 schreef odie22 het volgende:
, goedeavond
Alleen dat slaat iets te ver door als ze slecht in haar vel zit volgens mijquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu weer welals Nele vond ik haar ook leuk.. ik houdt wel van wat sarcasme
quote:
ik zie het TOP avond TOP spelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedeavond Odie
Twinstream is net voorbij
kleurt zo lekker met dat boerenzakdoekdingquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een raar rood ding heeft Matthie aan
ja dat is een rare combi.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
kleurt zo lekker met dat boerenzakdoekding
Same.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:36 schreef lojanda het volgende:
Volgens mijnsite ze allemaal lui geworden van de hele middag in de zon liggen.. kan het me wel voorstellen, ben dan ook altijd helemaal gaar
Is van Keanu, vind het Mattie ook niet staanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een raar rood ding heeft Matthie aan
Ze kan ook heel erg chagrijnig zijn idd.. maar nu zo weer zonder Milena is ze wel weer leukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:35 schreef Visual het volgende:
[..]
Alleen dat slaat iets te ver door als ze slecht in haar vel zit volgens mij
Ik vind het trouwens ook een knappe meid
Carnaval is al geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
kleurt zo lekker met dat boerenzakdoekding
Wat een aanname weer, die balk is voor iederen als iedereen gerefresht heeft zal men hem zienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:14 schreef Snensie het volgende:
Ok dus niet iedereen heeft die balk. Dat betekend dus dat er ‘gezeurd’ is over het feit dat ik een andere mening heb over een bewoner. Ik heb niet gesneerd, gezogen of afgetroefd maar heb alleen een mening gegeven die hier dus niet mag. Het zuigen en aftroeven doen waarschijnlijk diegenen die ook posters met een andere mening ‘aangeven’ bij de moderatie.
Dan is het nog erger dan ik dacht. 🤣
Mattheus heeft iets van Keanu aangetrokken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:37 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de stagiaire is weer lekker bezig
Ik merk dat hij het vaak doet als hij hoog in zijn emotie zit, dan gaat het ongemerkt. Vind juist dat hij over het algemeen zijn best doet ABN te spreken, kan Pootje een voorbeeld aan nemen, die versta ik vaker niet dan welquote:
Het enigste wat ik vandaag van Pootje verstond was neehee zot.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik merk dat hij et vaak doet als hij hoog in zijn emotie zit, dan gaat het ongemerkt. Vind juist dat hij over het algemeen zijn best doet ABN te spreken, kan Pootje een voorbeeld aan nemen, die versta ik vaker niet dan wel
Jordy spreekt gewoon ABNquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik merk dat hij et vaak doet als hij hoog in zijn emotie zit, dan gaat het ongemerkt. Vind juist dat hij over het algemeen zijn best doet ABN te spreken, kan Pootje een voorbeeld aan nemen, die versta ik vaker niet dan wel
Ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy spreekt gewoon ABN
hij lijkt het mijns inziens vaak te doen als lolletje
ziet er niet dat stuk paardenzadelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mattheus heeft iets van Keanu aangetrokken.
Beetje typisch jongens geouwehoer/stangenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
Jordy krijgt flink tegengas van Matti en ook Keanu
Eens!! Ik snap het ook niet, er gaan zoveel lagen opquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze zo niet nodig
Jolien net zo
Hoe vaak heeft ze vandaag haar make-up op en af gedaan? 2 of 3 keer volgens mij?quote:
komt net uit de saunaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:44 schreef zodeju het volgende:
Ja, heb Pootje gevonden, was in de slaapkamer.....
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze vandaag haar make-up op en af gedaan? 2 of 3 keer volgens mij?
Zelf vindt ze dat niet, nog steeds bezig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:44 schreef lojanda het volgende:
Ja Jane je make-up zit weer goedze ziet er weer mooi uit
Jolientje gaat niet Odsterquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef odie22 het volgende:
heb een TOP idee voor vanavond, iedereen mag blijven omdat er pas al 3 in 1 week weg gingen![]()
![]()
Is dat nog elk jaar geweest ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
secret room is dit jaar nog niet geweest
Zullen ze wel uit het draaiboek gehaald hebben, omdat veel mensen zijn weggegaan. Net als de dubbele exit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
ik snap ook werkelijk niet waarom ze elke keer met dat mini spiegeltje zit te kuttenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef Puzzie het volgende:
Jane kalkt echt echt Kim K style , ik vind het niet mooi
Ik heb ook een idee, Jordy mag naar de secretroom en moet daar 7 dagen lang 24 uur fietsen, in zijn eentje.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef odie22 het volgende:
heb een TOP idee voor vanavond, iedereen mag blijven omdat er pas al 3 in 1 week weg gingen![]()
![]()
Nog even de puntjes op de i zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zelf vindt ze dat niet, nog steeds bezig.
Werd vervangen voor ziekenboeg voor Axelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
beste resting bitch face samen met Sharicequote:
Met dat "kalken" vliegen de uurtjes voorbij, voor je het weet is het weer donkerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze vandaag haar make-up op en af gedaan? 2 of 3 keer volgens mij?
zo en wat is kalken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!! Ik snap het ook niet, er gaan zoveel lagen op
waar is onze live show aftellerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
Oei Jolien begint nu pas met plamuren
Ow wie was dat ooit?? Er was toen iemand die moest fietsen?? Witte kamer?? Met schermen om mee te kunnenkijken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb ook een idee, Jordy mag naar de secretroom en moet daar 7 dagen lang 24 uur fietsen, in zijn eentje.
En alleen eten uit de airfryer.
Lukt dat , mag die blijven.
juliequote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow wie was dat ooit?? Er was toen iemand die moest fietsen?? Witte kamer?? Met schermen om mee te kunnenkijken?
Beschäftigt en wat minder hier daardoorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar is onze live show afteller
@:Kodiak100
Komt omdat die broek te lang is maar volgens mij zit het wel super lekkerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
Dat ding wat jane draagt is ook niet echt flatteus voor haar figuur
die broek doet het hemquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
ze is een loempertquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:53 schreef zodeju het volgende:
Waarom moet ze altijd met iets gooien......
Niks mis mee lijkt me heerlijk zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
nu nog een kleine glimlach op het gezicht en het is een wereld van verschil om naar te kijkenquote:
Ik ben altijd zo klaar, nivea creme op en klaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
Oei Jolien begint nu pas met plamuren
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:57 schreef zodeju het volgende:
Mag wel uitkijken met die strijkbouw en die overhangende buik. Straks is het au......
Ow dat lijkt me absoluutquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks mis mee lijkt me heerlijk zitten.
Jane heeft qua kleding sowieso een goede smaakquote:
nog even verstaan we die ook niet meerquote:
gr gr tante ritaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
WT zei ik net dat er misschien iets gaat komen. Nu lees ik dit!
Shit, heb een spreek verbod mag niks zeggen van Salar maar er is een verrassing onderweg.Met een mooie twist. #bigbrothernlbe
Ik ben zo benieuwd..
Misschien dan toch iemand in een geheime hok stoppen voor een week ofzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Shit, heb een spreek verbod mag niks zeggen van Salar maar er is een verrassing onderweg.Met een mooie twist. #bigbrothernlbe
Ik ben zo benieuwd..
en wat heeft Salar over BB te zeggen dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben zo benieuwd..
Klopt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane heeft qua kleding sowieso een goede smaak
present van uit Bulgarijequote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar is onze live show afteller
@:Kodiak100
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
present van uit Bulgarije
Nog 94 minuten tot de start
hee daar ben je tochquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
present van uit Bulgarije
Nog 94 minuten tot de start
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben zo benieuwd..
spreek verbodquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben zo benieuwd..
Ja ik weet verder ook niks! Ik las het ook pas net. Ik ben echt benieuwd. Misschien weet hij meer!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat heeft Salar over BB te zeggen dan?
Nou dat.quote:
Salarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ja ik weet verder ook niks! Ik las het ook pas net. Ik ben echt benieuwd. Misschien weet hij meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |