Juist!!!! het was helemaal geen sneren of vals gedoe , ze zaten met elkaar te ouwehoeren over Jolien en Jeff en of ze wel of niet seks hadden gehad , Jolien deed ook mee en er was niets wat gemeen bedoeld werd op dat momentquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien moest er zelf ook om lachen dus gezeur over grapjes die daarna worden gemaakt is onterecht.
Precies, hij antwoordde daar kort op en liep door. Dus de situatie die je schetste dat Jordy ‘hoi’ zei en enkel Sharice met moeite antwoordde klopt dan toch gewoon niet 😅quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:44 schreef Koos1958 het volgende: [..] Nee hoor die antwoorde gewoon op pootje maar hij liep wel door.
COS is net als die jurk die de een in in het goud/wit ziet en de ander blauw/zwart.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien een optie om een afzeik topic te maken over het kartel en een afzeik topic maken over de rest en dan kan het hier weer gezellig over de COS gaan.
Kookkunsten, het wordt tijd dat iemand hem daarvoor preijst.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:50 schreef spapaars het volgende:
Voor de verandering eten ze vandaag prei met rijst, gisteren was het rijst met prei.
Ow dies mooi!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kookkunsten, het wordt tijd dat iemand hem daarvoor preijst.
Zat toch ook gehakt bij de basics?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het knap 5 dagen prei met rijst
Akula matata.......dank je.......quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:49 schreef Ireth het volgende:
"cumbayaaaaa"
* Ireth strooit marshmallows rond...
Ja ze hebben ook best veel kruiden en het is knap dat Pootje heeft gekookt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:55 schreef spapaars het volgende:
Zie dat ze toch sambal hebben, dat scheelt.
Op zich, met kruiden. Ik at eerder weinig gehakt maar sinds al die prijsstijgingen juist best vaak en met wat goede kruiden is dat eigenlijk erg lekker. Best een week mee door te komen dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat maakt het ook niet veel anders
Maakt qua smaak niet echt uit toch? Alleen maar extra werkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja maar die rullen ze helaas ipv balletjes te maken.
Ik dacht dat ze het elke keer zelf bijvoegdenquote:
Ziet er wel lekkerder uit als je acht ballen maakt dan heb je een bal op je bord.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maakt qua smaak niet echt uit toch? Alleen maar extra werk
Zou kunnen maar ik weet niet meer wie het aan wie vroeg.. of er niet teveel sambal inzat. (gister)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het elke keer zelf bijvoegden
Weet niet hoeveel gehakt ze gebruiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ziet er wel lekkerder uit als je acht ballen maakt dan heb je een bal op je bord.
Extra werk voor sausquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ziet er wel lekkerder uit als je acht ballen maakt dan heb je een bal op je bord.
Ja ,quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze nu nog niet door dat ze vanochtend een uur langer hebben geslapen ?
FEBO de tijd weer van de magnetron/oven gehaald ?
Of te laatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja ,
Om 13.43 zag ik dat de klok daar om 12.43 stond, niemand die doorheeft dat de zon opeens een uur eerder onder is volgens mij.
Straks haasten voor de makeup denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |