Gisteren mocht Jane met de nagels van Pootje spelen , gelukkig niet zijn teennagelsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:11 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Sharice heeft een nieuwe Milena in Jane gevonden om mee te spelen.
PS: is ze van de vrouwtjes?
LOL de druiven blijven maar zuur bij dat groepjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:13 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien loopt weer naar buiten en ziet dat Axel op haar zon plekje ligt. Dat zegt ze ook. Dat Axel op hun ( Keanu en haar) plekje ligt. En Axel zegt je kan er nog bij. En Mat schuift op.
![]()
En we worden getrakteerd op een kinderliedje
Heb ook airfryer snacks gehaald, dolle boel hier hoor..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:12 schreef Kissingbird het volgende:
Tantoe veel party snacks voor vanavond![]()
Ow jawelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren mocht Jane met de nagels van Pootje spelen , gelukkig niet zijn teennagels
Zijn teennagelsquote:
Ik heb wel de handen gezien en ze hadden ook van de week een keer afgesproken om zijn teennagels te doen en ik hoopte stiekem dat ik dat gemist hadquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn teennagels
Volgens mij was dat gisteren
Dat heb je dan gelukkig gemistquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel de handen gezien en ze hadden ook van de week een keer afgesproken om zijn teennagels te doen en ik hoopte stiekem dat ik dat gemist had
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb je dan gelukkig gemist
Zelfs de FEBO gooide er een SL in
ik kan die 2 niet meer aanhorenquote:
Het is aandacht toch? Daar gaat Jolien goed opquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:32 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien en jeffrey hebben sex gehad en nu willen de mannen weten waar en wanneer.
Ze maken best allerlei smerige opmerkingen. Ik begrijp niet dat Jolien daar gewoon blijft liggen.
het onschuldige naive kindvrouwtje wat helemaal confuus was van de term "kringspier"quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is aandacht toch? Daar gaat Jolien goed op
was ze daarom geschrokken van het kringspier verhaal? dacht betrapt te zijn op anale sex.quote:
Ja ik denk wel dat daar een kern van waarheid in zit en het staat zo in tegenstelling met hoe ze dan in die situatie met Jane toen reageerde.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is aandacht toch? Daar gaat Jolien goed op
Toen met Jane kon ze gelijk Jane in een kwaad daglicht zetten en zelf alle sympathie krijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat daar een kern van waarheid in zit en het staat zo in tegenstelling met hoe ze dan in die situatie met Jane toen reageerde.
Uitersten
Toen was ze nog het ‘ onschuldige meisje’. Na het vertrek van Jeffrey is ze meer zichzelf laten zien. En deze dame glijdt op aandacht dat is me allang duidelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat daar een kern van waarheid in zit en het staat zo in tegenstelling met hoe ze dan in die situatie met Jane toen reageerde.
Uitersten.
Dat was idd een rare hachelijke situatie toen. Jammer dat ze eigenlijk weer terug bij af zijn qua contact. Maar ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Toen met Jane kon ze gelijk Jane in een kwaad daglicht zetten en zelf alle sympathie krijgen
Het was haar vraag, antwoord stond haar niet aan, ze zag waarschijnlijk de kracht van jane en heeft dat gelijk in de kiem willen smoren.
het was het arme jolientje wat "uitgescholden" werd door nieuwkomer Jane
Die meid is schaamteloosquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:32 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien en jeffrey hebben sex gehad en nu willen de mannen weten waar en wanneer.
Ze maken best allerlei smerige opmerkingen. Ik begrijp niet dat Jolien daar gewoon blijft liggen.
Dat is ook weer waar , er waren wel wat verhalen over mannen maar die heb ik nooit echt meegekregen , wel nadat Sjefke weg wasquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Toen was ze nog het ‘ onschuldige meisje’. Na het vertrek van Jeffrey is ze meer zichzelf laten zien. En deze dame glijdt op aandacht dat is me allang duidelijk.
??quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Toen met Jane kon ze gelijk Jane in een kwaad daglicht zetten en zelf alle sympathie krijgen
Het was haar vraag, antwoord stond haar niet aan, ze zag waarschijnlijk de kracht van jane en heeft dat gelijk in de kiem willen smoren.
het was het arme jolientje wat "uitgescholden" werd door nieuwkomer Jane
verhalen die het kartel prachtig vond, ze was one of the guys. Qua ervaringen was ze wel tot de conclusie gekomen, samen met de heren, dat ze jeffrey nog heel veel zou kunnen leren .quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar , er waren wel wat verhalen over mannen maar die heb ik nooit echt meegekregen , wel nadat Sjefke weg was
Het is wel meer dan dat natuurlijk , ik heb geen zin om missen in een hokje te douwen , gaat mij te verquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:44 schreef Hznootje het volgende:
Waarom doet een vrouw mee aan Miss verkiezingen? Ik vermoed niet om te laten zien hoe intelligent ze is.
dat was nadat Jolien gevraagd had hoe de buitenwereld hun "liefde" vondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
??
Jeffrey had al meteen een hekel aan Jane met opmerkingen over haar als "Die lelijke rotkop" en sleurde Jolien daarin mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |