Die azen op haar GC Hebben haar voorgesteld samen te werken....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uit verveling zeiden ze vorig jaar vaker.
Weet niet waar sharice en jordy het nu over hebben? waar hij en matthi op terug gaan komen? ff gemist
Ah dat ging daarover!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die azen op haar GC Hebben haar voorgesteld samen te werken....
Die werd een minuut of 20 geleden naar de dbk geroepenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice gaat naar de suite met een doosje chocolade..
Ze weten niet waar Pootje is?
Volgens mij zei Jordy iets over dat ze gingen samenwerken, toen zei Sharice: kan mij er weinig van voorstellen hoe dat zou gaan samenwerken bij jou, en toen zei Jordy als ik nog in het huis zit na vanavond kom ik daar zeker op terug samen met Mattie.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uit verveling zeiden ze vorig jaar vaker.
Weet niet waar sharice en jordy het nu over hebben? waar hij en matthi op terug gaan komen? ff gemist
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:42 schreef czvt het volgende:
Als ik die +/- 27 jarigen beluister dan is het abominabel gesteld met die generatie. Die leven blijkbaar op kosten van anderen en onder een steen. Hoe wereldvreemd kan men zijn?
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die werd een minuut of 20 geleden naar de dbk geroepen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:43 schreef Ireth het volgende:
Jane: "als we het goed doen kunnen we echt met zijn 4en naar de finale gaan..."
En Jorda dan......hoop dat er geen freeze komt......quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:43 schreef Ireth het volgende:
Ja maar Elke heeft me nodigquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lange zit wel!
edit: Ah Axel moet er nu heen
Hmm is het vandaag dat de psych vaker naar het huis komt of op zaterdag?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lange zit wel!
edit: Ah Axel moet er nu heen
Die is er altijd op vrijdagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm is het vandaag dat de psych vaker naar het huis komt of op zaterdag?
Dat ze dat nodig hebben zegt al iets.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm is het vandaag dat de psych vaker naar het huis komt of op zaterdag?
Meer een 'dat krijg je er gratis bij' ding dan dat ze erom gevraagd hebben. Verder ook niks mis mee, even praten met een ander (neutraal) gezicht.quote:
Alleen op vrijdagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:42 schreef zodeju het volgende:
Dacht dat ze overdag niet in bed mochten liggen, ik bedoel onder de dekens.....
denk het niet, weet wel zeker dat er volgende week paar van hun op staan en zeker 1 vertrektquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:43 schreef Ireth het volgende:
Mattie zo weinig?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:43 schreef rinardo het volgende:
De instagram bij start en nu vandaag
[ link | afbeelding ]
Man zonder ruggegraat/bagage en heeft dezelfde mening als anderen. Grijze muis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mattie is niet echt een influencer. Doet aan programma's mee....
Ik vind dat fantastisch hoe hij dat doet.....het gaat echt zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:06 schreef ledn81 het volgende:
Jane is blij dat Jordy weer kan lachen.
Het "Alweer een winnaar" kermis gebrul klinkt door tot de andere stream
Dat geschraap over die borden is ook haast niet te doen. Dat moeten ze toch zelf ook horen...glazuur springt zowat van mijn tanden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jane haat het om in Parijs te rijden.
Dat denk ik over mensen die met volle mond praten
Komt door de micsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat geschraap over die borden is ook haast niet te doen. Dat moeten ze toch zelf ook horen...glazuur springt zowat van mijn tanden.
Sharice kan alleen nog maar met haar ogen draaienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
weet niet wat sharice zei was weer onverstaanbaar.., jane sprak haar aan ' be nice'
seizoen 1 hadden ze vaatwasser idd. Daarna heeft ie altijd dicht gezetenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
bij Jill hadden ze wel de vaatwasmachine in gebruik toch?
Soms is het ook beter dat ze haar mond houdtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice kan alleen nog maar met haar ogen draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |