Nee, is niet persoonlijk het is het spel en zij speelde het spel en hun trapte erin.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane moet niet zeuren, zelf voor gekozen en als je mensen keihard gebruikt en voorliegt kan je dit verwachten. Zeker van jolien en keanu snap ik het helemaal die heeft ze gewoon keihard voorgelogen en gebruikt. Als je tegen iemand zegt ik mag je graag en meer van dat soort dingen is het persoonlijk en geen spel.
nou gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Van een visagist weet ik dat bijvoorbeeld
Kruidvat merk essence een heel goed merk is voor weinig die mee kan tippen tussen de grote dure merken
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels vijftig en doe dit al mijn hele leven en heb nergens last van.. perzikhuidje![]()
Het zal niet voor iedereen werken maar zelf nergens last van.
Gezegend ben je.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels vijftig en doe dit al mijn hele leven en heb nergens last van.. perzikhuidje![]()
Het zal niet voor iedereen werken maar zelf nergens last van.
Hij gaat ogen opentrekken. Het zal wel weer in willekeurige volgorde bekend gemaakt worden, en ik weet niet hoe t met de polls staat, maar volgens mij blijft Jordy en gaat Keanu naar huis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:19 schreef Kissingbird het volgende:
Axel; hoeveel mensen gaan nog van het kartel houden als de leider weg is? dat is de grote vraag..
Denkt die kneus (zijn eigen woorden voor Jordy) nu echt dat Jordy vanavond naar huis gaat?![]()
Axels benen zien eruit als twee punaises, bijna geen spierenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:19 schreef Kissingbird het volgende:
Axel; hoeveel mensen gaan nog van het kartel houden als de leider weg is? dat is de grote vraag..
Denkt die kneus (zijn eigen woorden voor Jordy) nu echt dat Jordy vanavond naar huis gaat?![]()
Dat gebruik ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hier idem ook 53 en wordt nog steeds 10 jaar jonger geschatte
Gebruik zelfs witte nivea als dagcreme
Ze willen jordy eruit dus er moest een sterke bank tegenover staanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat keano opperde zichzelf op te offeren
Dat gooide ietwat roet in het eten vertelde jane aan hem dat was niet de bedoeling
Dus de bank had er anders uit moeten zien
Ik denk jolien mattie jordy
Met de hoop dat jordy die 2 niet zou overleven
Nu waarschijnlijk wel tegen keano
In de meeste polls is dat zoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij gaat ogen opentrekken. Het zal wel weer in willekeurige volgorde bekend gemaakt worden, en ik weet niet hoe t met de polls staat, maar volgens mij blijft Jordy en gaat Keanu naar huis.
alleen is Jolien in mijn ogen helemaal niet naief, maar heel berekenend en keihard/quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mattheus gaat het niet onderhouden en die dikke vriendschap is alleen voor hier. Jordy gaat ook echt niet die zogenaamde vriendschap met Keanu onderhouden want dat is zeker ook echt alleen voor hier. De enige die het gaat proberen van het kartel zal naïeve Jolien zijn.
Gaat over jordyquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zat hij vast in de sauna toen hij dat zei
Volgens mij ook... gaat tussen Jolien en Keanu. Zag gister hier wat voorbij komen daaruit bleek dat Keanu idd zou moeten gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij gaat ogen opentrekken. Het zal wel weer in willekeurige volgorde bekend gemaakt worden, en ik weet niet hoe t met de polls staat, maar volgens mij blijft Jordy en gaat Keanu naar huis.
Jolien en Jordy komen steeds dichter bij elkaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Volgens mij ook... gaat tussen Jolien en Keanu. Zag gister hier wat voorbij komen daaruit bleek dat Keanu idd zou moeten gaan.
Linda heeft het spel amper gespeeld en is zonder enige kleur het huis uitgegaan. Zijn er nog wel meer.quote:
Wat heeft dat te maken met de mening van Kissingbird ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Linda heeft het spel amper gespeeld en is zonder enige kleur het huis uitgegaan. Zijn er nog wel meer.
Maar in t begin is een beetje spel wel handig, niet iedereen is er doorheen gefietst tot deze week.
Dat geeft ook niet maar met jolien had ze gesproken over persoonlijke dingen en niet over het spel. En dat ze haar als persoon graag mocht en haar en keauno wilde beschermen. Dat neemt Jolien haar kwalijk niet dat ze erop staan want dat is het spel. Jane weet dat jolien met vrouwen moeite heeft omdat ze in verleden is belazerd en jane doet dat dan ook en dat vind ze erg dat ze weer een vrouw niet kan vertrouwenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, is niet persoonlijk het is het spel en zij speelde het spel en hun trapte erin.
Waarom moet ik dat vertellen.....vertel niks over stemming, alleen dat zij net zo goed een bondje heeft en niet alleen met Alex. En wat ik bedoel is toch echt van een tijdje terug en niet deze stemming.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat keano opperde zichzelf op te offeren
Dat gooide ietwat roet in het eten vertelde jane aan hem dat was niet de bedoeling
Dus de bank had er anders uit moeten zien
Ik denk jolien mattie jordy
Met de hoop dat jordy die 2 niet zou overleven
Nu waarschijnlijk wel tegen keano
Dat de mening prima is, maar ik denk dat je er niet ver mee komt in het spel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de mening van Kissingbird ?
Precies wat jordy ook had gedaan in de DR maar wat volgens Axel een doodsteek wasquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch.
En BB roept het vaak genoeg om, je speelt het spel voor jezelf
Tis een beetje een slungel.....ook zijn armpjes.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:22 schreef riri het volgende:
[..]
Axels benen zien eruit als twee punaises, bijna geen spieren
Er is geen enkele juiste manierquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat de mening prima is, maar ik denk dat je er niet ver mee komt in het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |