Nu niet maar ik heb het haar al vaak zien doen en ze heeft het ook al meerder keren gezegd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kon jij zien wat voor zeep het was dan?
Hier idem ook 53 en wordt nog steeds 10 jaar jonger geschattequote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels vijftig en doe dit al mijn hele leven en heb nergens last van.. perzikhuidje![]()
Het zal niet voor iedereen werken maar zelf nergens last van.
Klopt niet, hij heeft een vriendengroep en daar gaan ze regelmatig mee op stap, meestal naar een pretparkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy heeft al vaak gezegd dat hij geen vrienden heeft. Dat is ook niet zonder reden.
Ja en vakantie of weekeinde weg.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt niet, hij heeft een vriendengroep en daar gaan ze regelmatig mee op stap, meestal naar een pretpark
Sharice is de wandelende camera van het huis. Alles gezien en gehoord...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
Axel; ze kan niet stilzitten. Kan max een halfuur in de zon zitten en dan moet ze weer wat doen.
Nooit geschikt voor TV. Die plastic eland was al niet veiligquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy meenemen naar een missverkiezing met gratis drank.
Zet er een camera bij en het is toptv.
Neem Matt mee, heb je lol, Matt wat nieuwe contacten en je wordt met de auto thuis gebracht.
Zat hij vast in de sauna toen hij dat zeiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt niet, hij heeft een vriendengroep en daar gaan ze regelmatig mee op stap, meestal naar een pretpark
Ze probeert het op deze manier te verzachten wat ze gedaan heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
jane durft niet blij te zijn omdat er mensen weggaan.. ze durft niet eens lol te maken omdat ze op de bank zitten.
(ze vindt de sfeer niet fijn nu)
Axel ; ja en de hele tijd op de kamer. Kom dan in de woonkamer erbij zitten. Enige wat ik krijg is ' ik zou het spel nooit zo spelen' ja prima.. ik wel.
jane: eerlijk hoe vaak heb ik niet gezegd dat ik alleen een bondje ben met jou.
Klopt.. maar ze deed ook alsof ze alles deed doorbrieven ' ze zetten geen gc in.. hoeft niet'.. ' ik save je' etc etc
Ze heeft het goed gespeeld.
ja zo denk ik er ook over Jane heeft hun en met name Jolien ook een loer gedraaid dan vind ik minstens wel dat ze naar Jolien had toe kunnen stappen om het te bespreken, nee lekker klagen dat jij genegeerd word hoe dan? hoe werkt jou brein? na zo naaistreek wat denk je nou werkelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben toch niets anders gemeenschappelijk om over te praten. Bedacht me net dat jane maar loopt te klagen dat ze genegeerd word. Ik denk dan ze heeft zelf nog geen woord tegen ze gezegd. Zij is diegene die bij jolien een streek heeft geleverd en niet andersom. Waarom dan steeds dat zeggen, zelf doen ze er ook geen poging voor. Alleen maar achter de.rug van die andere vier. Gisteravond toen pootje en axel op die apenrots stonden werd er ook weer lelijk uitgehaald. Vooral achter jordy zijn rug om.
Kan ook zijn dat hij zegt dat dat zo is en misschien maar 1x per jaar gaat..quote:
Ja, moest ff pas op de plaats maken. Lichaam zei ff tot hier en niet verder. Gelukkig heeft de kleine meid er geen last van gehad.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
He ik miste je al!!![]()
![]()
Je valt met je neus in de boter.. twinstream op de sauna met slecht geluid.
Axel noemt zich een hossel
Nee hoor, heeft het meerdere keren verteld wat ze dan allemaal gingen doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zat hij vast in de sauna toen hij dat zei
En ook dat is prima toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
Jane mag volgens hier dure make up hebben
De kleding (die ze in bb draagt)
(Niet de gala jurken)
Zijn veelal van shein
Volgens mij belde de vriendengroep hem op den duur niet meer op en had ie er wat van gezegd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het goed gespeeld, qua spel dan.. maar ik vind het gewoon vals /gemeen wat ze gedaan heeft door mensen het idee te geven dat ze te vertrouwen is en oprecht is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed gespeeld
En ook daar mag een ander best een mening over hebben
Jane zit zelf al dagen in de suite
Sluit zichzelf op
Omdat ze echt wel Mixed signals heeft gegeven , woorden die op meerdere wijzen interpreteerbaar waren
Aah dus het was gewoon te horenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft het meerdere keren verteld wat ze dan allemaal gingen doen
Is helemaal niet waar, ze hebben altijd contact met elkaar en ondernemen veel samenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij belde de vriendengroep hem op den duur niet meer op en had ie er wat van gezegd.
Dat ie op maandag al bezig was met wat ie in het weekend moest doen.
Kan er naast zitten, of mssn was dat een fase in zijn leven.
Je vergeet te vertellen dat keano opperde zichzelf op te offerenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze probeert het op deze manier te verzachten wat ze gedaan heeft.
Mattie heeft een bondje met Jordy alleen met Jordy en niet met de andere dat die ook Jordy volgen kan Mattie niks aan doen.
Zou precies het zelfde zijn....Nee Jane hoe was ze zich niet aan het verontschuldigen toen ze op Pootje had gestemd tegen Axel met Ik wist het niet ik wist het niet sorry en vanaf toen was ze echt bij de groep van Axel.....
Groetjes Linda uit BB?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind het goed gespeeld, qua spel dan.. maar ik vind het gewoon vals /gemeen wat ze gedaan heeft door mensen het idee te geven dat ze te vertrouwen is en oprecht is.
Ze heeft dubbel spel gespeeld.. heel bewust.. en mensen in mijn ogen gebruikt daarvoor. Gaan bonden met hun.. om info te krijgen.. heel bewust gedaan.
Het is en blijft een spel en je speelt het voor jezelf maar zou niet mijn tactiek zijn.. ik vind er wat van hoe ze dit gedaan heeft.
Raar ik hoor andere dingen over zijn vrienden dat ze precies weten hoe hij zich voelt zo goed kunnen ze hem.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy heeft al vaak gezegd dat hij geen vrienden heeft. Dat is ook niet zonder reden.
Klopt.. ook gehoord.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft het meerdere keren verteld wat ze dan allemaal gingen doen
Hij durft zomaar tegen een staande microfoon te gaan rijen als hij twee biertjes op heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy meenemen naar een missverkiezing met gratis drank.
Zet er een camera bij en het is toptv.
Neem Matt mee, heb je lol, Matt wat nieuwe contacten en je wordt met de auto thuis gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |