Ja, deze 2 spelen het spel zoals BB bedoeld is. Een van hen zou moeten winnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet, het was Jane niet eens die die GC heeft ingezet
Ze heeft aan beide partijen toch doorgegeven op wie ging stemmen?
Jane heet het openlijk gedaan, ik zie ook wel eens andere gesprekken afluisteren.
Het hoort toch bij het spel
Jane heeft altijd gezegd dat ze een bondje metzichzelf is ( ze herhaalt het net nog even tegen Axel)
Ik vind het wel goed gespeeld, net als toen Jordy al het geld pakte behalve die 7 euro,
Kon ik net zo hard om lachen dan wat nu gebeurd is.
Het is in iedere BB zo. Ze spelen een spel, ieder moet voor zich spelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze doen het echt allemaal
Stuk voor stuk
En ze zijn allemaal volwassen en zouden een situatie als deze allemaal anders kunnen maken
Maar de 1 is nog eigenwijzer dan de ander
Van een visagist weet ik dat bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik net zo ik koop vaak bij action of kruidvat eigen merk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, inderdaad. Misschien wel heeel dure zeep.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kon jij zien wat voor zeep het was dan?
Ja toch.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, deze 2 spelen het spel zoals BB bedoeld is. Een van hen zou moeten winnen.
Jane moet niet zeuren, zelf voor gekozen en als je mensen keihard gebruikt en voorliegt kan je dit verwachten. Zeker van jolien en keanu snap ik het helemaal die heeft ze gewoon keihard voorgelogen en gebruikt. Als je tegen iemand zegt ik mag je graag en meer van dat soort dingen is het persoonlijk en geen spel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
jane durft niet blij te zijn omdat er mensen weggaan.. ze durft niet eens lol te maken omdat ze op de bank zitten.
(ze vindt de sfeer niet fijn nu)
Axel ; ja en de hele tijd op de kamer. Kom dan in de woonkamer erbij zitten. Enige wat ik krijg is ' ik zou het spel nooit zo spelen' ja prima.. ik wel.
jane: eerlijk hoe vaak heb ik niet gezegd dat ik alleen een bondje ben met jou.
Klopt.. maar ze deed ook alsof ze alles deed doorbrieven ' ze zetten geen gc in.. hoeft niet'.. ' ik save je' etc etc
Ze heeft het goed gespeeld.
Jordy heeft al vaak gezegd dat hij geen vrienden heeft. Dat is ook niet zonder reden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat die 'm juist als eerste laat vallen.
Die zegt zelf regelmatig echt slecht te zijn in het onderhouden van vriendschappen. Zit er ook veel te vaak voor in verre landen etc. Jolien en Kenau zie ik nou niet met regelmaat een gezellig drankje met 'm gaan doen hierna. Ze gaan leuk met elkaar om daar, maar een diepere band zie ik echt niet.
De enige van wie ik juist denk dat die wel een vriendschap met 'm kan opbouwen is Niels. Die klik leek nog het meest echt. En wat ik ook van beiden vind, ik gun het ze dat wel.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoor gewoon geen geluid van de sauna (op tv)He ik miste je al!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je valt met je neus in de boter.. twinstream op de sauna met slecht geluid.
Axel noemt zich een hossel
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
Schaaaaand!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze praten over iemand uit het andere team????????
Zelfde als scrubbenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Misschien wel heeel dure zeep.
Maar ze was goed aan het wrijven en dat elke dag......
ja en over nazorg dat dat verzorgt word ook, maar hoorde Axel zeggen dat hij wel even ging kijken of hij dat ging doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:03 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: hij doet olie op het vuur gooien.
Axel is benieuwd of hij (jordy) met alle berichten kan omgaan die op hem afkomen.
Jane: ja ik ben wel wat gewend inmiddels maar iemand die dat niet is, dan kan het heftig zijn.
Axel : ja ik ook (is hij bekend dan?)
hadden hem gezegd: je kunt ook haat berichten krijgen.. ik zei ja joh.
Juist jolien zegt dingen en oppert dingen bij de anderen. Zoals axel praat over de kartel mensen is niet nodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
ze zeggen wel dat iedereen naar leider Jordy luistert
oh leuk Axel op jolien af te schilderen als hond echt volwassen!!!
maar hun luisteren ook naar Axel van de week voor het stemmen vroegen ze aan Axel wat er moest gebeuren
en bah hun maken de andere echt ten schande
Jordy meenemen naar een missverkiezing met gratis drank.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat die 'm juist als eerste laat vallen.
Die zegt zelf regelmatig echt slecht te zijn in het onderhouden van vriendschappen. Zit er ook veel te vaak voor in verre landen etc. Jolien en Kenau zie ik nou niet met regelmaat een gezellig drankje met 'm gaan doen hierna. Ze gaan leuk met elkaar om daar, maar een diepere band zie ik echt niet.
De enige van wie ik juist denk dat die wel een vriendschap met 'm kan opbouwen is Niels. Die klik leek nog het meest echt. En wat ik ook van beiden vind, ik gun het ze dat wel.
Ik ben inmiddels vijftig en doe dit al mijn hele leven en heb nergens last van.. perzikhuidjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zou ik toch als eerste mijn ogen beschermen met goede produkten zonder dat ik het met een washand en zeep moet doen....Je huid is daar al zo teer.....
Jordy heeft een hechte vrienden groep. Heeft hij regelmatig over. Dus weet niet waar je dit vandaan haalt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy heeft al vaak gezegd dat hij geen vrienden heeft. Dat is ook niet zonder reden.
Goed gespeeldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
jane durft niet blij te zijn omdat er mensen weggaan.. ze durft niet eens lol te maken omdat ze op de bank zitten.
(ze vindt de sfeer niet fijn nu)
Axel ; ja en de hele tijd op de kamer. Kom dan in de woonkamer erbij zitten. Enige wat ik krijg is ' ik zou het spel nooit zo spelen' ja prima.. ik wel.
jane: eerlijk hoe vaak heb ik niet gezegd dat ik alleen een bondje ben met jou.
Klopt.. maar ze deed ook alsof ze alles deed doorbrieven ' ze zetten geen gc in.. hoeft niet'.. ' ik save je' etc etc
Ze heeft het goed gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |