Goplay is 1 stream, met reclame, wel gratisquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
dus zo heel erg is het allemaal niet in België
ik ken het , heb het ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goplay is 1 stream, met reclame, wel gratis
Videoland is 2 streams, geen reclame, betalend
prima wij betalen ook! dus no sorry voor de belgen meerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goplay is 1 stream, met reclame, wel gratis
Videoland is 2 streams, geen reclame, betalend
totaal geen carrierequote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou Jolien geen zangcarrière aanraden
Geen paniek Odie je hebt nog een week om naar Jolien te kijken en wie weet nog langerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
berenpakje zit niet echt sexy
Mwa op die leeftijd zou ik persoonlijk iets anders kiezenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
berenpakje zit niet echt sexy
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die is denk weer afgenomen door het plaatsen van de berenpyjama foto
thx voor de supportquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geen paniek Odie je hebt nog een week om naar Jolien te kijken en wie weet nog langer
precies, tis nooit te laat om goeie keuzes te makenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mwa op die leeftijd zou ik persoonlijk iets anders kiezen
We mogen zeker niet zien dat Pootje boos wordt en niet wil dat er snacks gemaakt wordenquote:
haar?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:11 schreef ledn81 het volgende:
wrijft over haar op bovenlip bij dansende medebewoners
[ afbeelding ]
Die verbaast zich dat mensen lol met dansjes kunnen hebben zonder frikandellen in het vooruitzicht.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:11 schreef ledn81 het volgende:
wrijft over haar op bovenlip bij dansende medebewoners
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:11 schreef odie22 het volgende:
ik moet jullie helaas gaan verlaten, wel jammer met zulke leuke stream, maar het is niet anders,
was weer gezellig en morgenavond gaan we kiki uitzwaaientruste
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:11 schreef odie22 het volgende:
ik moet jullie helaas gaan verlaten, wel jammer met zulke leuke stream, maar het is niet anders,
was weer gezellig en morgenavond gaan we kiki uitzwaaientruste
ik zei al, post gewijzigd, dat ik verkeerd gelezen hadquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geen idee wat het anders moet zijn. er zit iets op zijn bovenlip
Hem?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geen idee wat het anders moet zijn. er zit iets op zijn bovenlip
quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:56 schreef Droopie het volgende: Wat zei Keanu nou, wat ik hoorde. Keanu: Ik ehh is rationeel een woord Matt: Ja dat is een woord Keanu: Ik rationeer mij met een zwarte panter Zal er wel naast zitten
![]()
kids he...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat in slaap vallen
Die lui gaan voorlopig nog niet weg
het is al twaalf uur geweest.
Echte nachtbrakers zijn het niet
Jotdy god wat een teringherrie
Jordy is een beetje triest, dat 1 van hun morgen weg is en mssn hijzelf wel. Snap ik wel, hij kan het even niet opbrengen om lol te maken.quote:
Is ook niet oprecht, denk dat ze het niet uitmaakt wie er weg gaat, het liefste Jordy en Keanu hopen ze in te kunnen pakken, maar denk niet dat ze dat lukt, mocht hij blijven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu noemde de woorden van Jane en Axle dat ze niet hopen dat hij gaat ook nog even niet oprecht
ik denk dat ze dat oprecht menen!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu noemde de woorden van Jane en Axle dat ze niet hopen dat hij gaat ook nog even niet oprecht
Volgens mij hebben Jaxel niet heel veel tegen de persoon Keanu.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook niet oprecht, denk dat ze het niet uitmaakt wie er weg gaat, het liefste Jordy en Keanu hopen ze in te kunnen pakken, maar denk niet dat ze dat lukt, mocht hij blijven.
nopequote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze menen niets oprecht, alles is eigenbelang en verder niets.
Jane beloofde Jolien te zullen saven als ze dat kon. Axel zou niet op haar stemmen in ruil voor 10.000.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Jaxel niet heel veel tegen de persoon Keanu.
Denk niet dat hij gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:22 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij komt het besef bij Jordy nu binnen dat dit evt zijn laatste avond is?
Nee vooral lieve woorden en advies vaak vanuit hen. Hij is ook altijd lief voor hen geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Jaxel niet heel veel tegen de persoon Keanu.
Ik denk het ook niet, maar zoals hij zelf zei vanavond, Niemand had verwacht dat Elsa zou gaan, dus alles is mogelijkquote:
en de bewoners blijven teveel in iets hangen!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jane beloofde Jolien te zullen saven als ze dat kon. Axel zou niet op haar stemmen in ruil voor 10.000.
Hun beloftes en woorden betekenen niets.
Hmm ja dat is waar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar zoals hij zelf zei vanavond, Niemand had verwacht dat Elsa zou gaan, dus alles is mogelijk
Ga ook slapen, trusten allemaalquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou het voor nu voor gezien, fijne avond nog![]()
volgens mij gaat het bij axel en jane ook niet om geld ,maar om het persoonquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Keanu gaat het niet om het geld maar omdat iemands avontuur eindigt
Hij zou het laag vinden als het daar om gaat
Keanu 3x daar geweest maar 3 keer kut gevoeld
als we maar pakken kunnen!! ideale schoonzoon! als je van een sneaky patsertje houd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus anders pakken we morgen tijdens het bakken wel
zijn onderdanenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:40 schreef Droopie het volgende:
Pester Jordy gaat even zijn rijstkartel act weer herhalen.
waarom hebben ze uberhaupt champie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Inmiddels ligt het buiten
Ze zijn bang dat de fles kapot knapt
De 0.0 rommel uit de suitequote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waarom hebben ze uberhaupt champie?
of is dat de prosecco van de suite?
Whuttt? Hoe laf ben je danquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:43 schreef Droopie het volgende:
Laf he die Jordy en zijn Kartel, heel de avond lafjes verstoppen en nu met zijn vieren Sharice pesten.
6 gamechangers en we gaan schieten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu we zijn zwaar bewapend
Sharice ik hoop dat er een goede uitkomst komt
de grootbek nederlander en de domme belgjesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:43 schreef Droopie het volgende:
Laf he die Jordy en zijn Kartel, heel de avond lafjes verstoppen en nu met zijn vieren Sharice pesten.
Sommige hebben gewoon 10 stemmenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:46 schreef ledn81 het volgende:
miljoen kijkers, 70k stemmen op een poll![]()
Pootje kan beter blijven stucen
maar niet op een poll. Die poll op die grote site had ergens tussen 25k/30k stemmen op drukste momenten.quote:
yep helaasquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach kenau je kan morgenavond thuis je kleren laten wassen door je mama
De honger naar geld is zo groot dat ze blind zijn voor de schade die ze zichzelf toebrengen....ikkeikkeikke, als het erop aankomt lopen ze anderen onder de voet zonder het nog te zien en dat is wat uiteindelijk altijd de kijker afstraftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel
De banken worden taai
Als de kluis opengaat rennen
Jane als je mij niet ziet
Ga gewoon
Die gaan ook alleen maar zwaarder worden voor ze,quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel
De banken worden taai
Als de kluis opengaat rennen
Jane als je mij niet ziet
Ga gewoon
Nee hoor, Jordy weer als eerste laten gaan. De kijker ziet dit pestgedrag van creepy Jordy.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:55 schreef riri het volgende:
[..]
De honger naar geld is zo groot dat ze blind zijn voor de schade die ze zichzelf toebrengen....ikkeikkeikke, als het erop aankomt lopen ze anderen onder de voet zonder het nog te zien en dat is wat uiteindelijk altijd de kijker afstraft
Juist jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hoor, Jordy weer als eerste laten gaan. De kijker ziet dit pestgedrag van creepy Jordy.
Helaas zien velen het niet als ik online kijk, hij heeft een boel aanbidders (zoals dat vaak gaat bij zulke types, die trekt vaak van die aanbiddende types aan 😅)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hoor, Jordy weer als eerste laten gaan. De kijker ziet dit pestgedrag van creepy Jordy.
Vreselijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Helaas zien velen het niet als ik online kijk, hij heeft een boel aanbidders (zoals dat vaak gaat bij zulke types, die trekt vaak van die aanbiddende types aan 😅)
Hoe gekker en asocialer zo’n iemand doet, hoe harder ie wordt aanbeden door een bepaalde groep 😅 Heel gek hoe dat constant werkt.quote:
Ja bizarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe gekker en asocialer zo’n iemand doet, hoe harder ie wordt aanbeden door een bepaalde groep 😅 Heel gek hoe dat constant werkt.
inderdaad kijk op FB wauw wat een ..... of peoplequote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Helaas zien velen het niet als ik online kijk, hij heeft een boel aanbidders (zoals dat vaak gaat bij zulke types, die trekt vaak van die aanbiddende types aan 😅)
Ja, je zag het vorig jaar ook. En ook bij andere bepaalde types die het voor het zeggen hebben in deze wereld met soortgelijke karaktertrekken zeg maarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:03 schreef Thorelf het volgende:
[..]
inderdaad kijk op FB wauw wat een ..... of people
Aan de poll te zien is Jordy zijn status echt rapido aan het verliezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen FB meerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:03 schreef Thorelf het volgende:
[..]
inderdaad kijk op FB wauw wat een ..... of people
Ik kan er soms boos over worden, want de vorige keer mooi gesprek over pesten, Jolien in huilen uitbarsten, Matt wat hem triggerde, Jordy over zijn dik zijn trauma, en nu, omdat meneer geen frikandellen mag, zie je de blik in zijn ogen en Sharice komt binnen en als hyena's erop.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, je zag het vorig jaar ook. En ook bij andere bepaalde types die het voor het zeggen hebben in deze wereld met soortgelijke karaktertrekken zeg maarHet lokt deels een bepaald volk uit. Ach ja, zo werkt de wereld blijkbaar.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kan er soms boos over worden, want de vorige keer mooi gesprek over pesten, Jolien in huilen uitbarsten, Matt wat hem triggerde, Jordy over zijn dik zijn trauma, en nu, omdat meneer geen frikandellen mag, zie je de blik in zijn ogen en Sharice komt binnen en als hyena's erop.
Neem maar eens een kijkje onder de Instagram posts van BB 😅 Al verliest ie daar ook idd wel grond, maar nog steeds een boel fanatieke aanhangers.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Aan de poll te zien is Jordy zijn status echt rapido aan het verliezen.
En nu stond Sharice weer haar mannetje tegen het kinderkneuzenkartel (net als met Matt in het bourdoir), nog 2 aanvaringen zonder dat iemand het voor haar opneemt en zij staat bovenaan in de polls.
T kan allemaal gebeuren
Kan je morgen een linkie sturen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
En nu stond Sharice weer haar mannetje tegen het kinderkneuzenkartel (net als met Matt in het bourdoir), nog 2 aanvaringen zonder dat iemand het voor haar opneemt en zij staat bovenaan in de polls.
T kan allemaal gebeuren
Haha shit, ik ben ff te druk geweest vandaag en gister, schakelde net pas 10 min geleden ofzo weer in.. dit was vanavond? Terugkijken waard?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kan er soms boos over worden, want de vorige keer mooi gesprek over pesten, Jolien in huilen uitbarsten, Matt wat hem triggerde, Jordy over zijn dik zijn trauma, en nu, omdat meneer geen frikandellen mag, zie je de blik in zijn ogen en Sharice komt binnen en als hyena's erop.
Dit gaat over hetzelfde denk ik?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
T kan allemaal gebeuren :
2 dingen vandaag, in de volgende tweet is niet geknipt of geedit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha shit, ik ben ff te druk geweest vandaag en gister, schakelde net pas 10 min geleden ofzo weer in.. dit was vanavond? Terugkijken waard?
En Charise de pester die haar evenknie vond in Milena nu als slachtoffer afbeelden door mensen als jij die de streams bekijken en bewust blind zijn voor wat die groep van Jaxel doet en wat Charise zelf doet....weet je, dan ben je zelf de helper van mensen die fout gedrag vertonen, dat is wat altijd gebeurt, de pester wordt geholpen door zijn omstanders, wees er maar trots op zo'n helpende omstander te zijn, ik zou me er voor schamenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
T kan allemaal gebeuren
Wtf??quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
2 dingen vandaag, in de volgende tweet is niet geknipt of geedit.
[ x ]
Zal morgen beide dingen even sturen van vandaag, zonder gekkigheid
Ik zie het allemaal totaal andersom. Zij pesten helemaal niet. Zij reageren op de aanstichter. Een agressor met bepaald uitlokkend, irritant en vooral egoïstisch gedrag die zich machtig is gaan voelen en naast zijn schoenen loopt, die constant de aandacht opeist, Jantje lacht als ie z’n zin krijgt Jantje huilt als ie niet z’n zin krijgt, krijgt totaal logisch reactie terug. Eenvoudige actie-reactie. ****MOD Edit, dit gaan wij niet doen****. Zo gaat het vaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:24 schreef riri het volgende:
[..]
En Charise de pester die haar evenknie vond in Milena nu als slachtoffer afbeelden door mensen als jij die de streams bekijken en bewust blind zijn voor wat die groep van Jaxel doet en wat Charise zelf doet....weet je, dan ben je zelf de helper van mensen die fout gedrag vertonen, dat is wat altijd gebeurt, de pester wordt geholpen door zijn omstanders, wees er maar trots op zo'n helpende omstander te zijn, ik zou me er voor schamen
Dat Sharice en Milena de boel vernaggelde, de apenrots toen Jaxel uitgesloten werd heb ik ook veroordeeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:24 schreef riri het volgende:
[..]
En Charise de pester die haar evenknie vond in Milena nu als slachtoffer afbeelden door mensen als jij die de streams bekijken en bewust blind zijn voor wat die groep van Jaxel doet en wat Charise zelf doet....weet je, dan ben je zelf de helper van mensen die fout gedrag vertonen, dat is wat altijd gebeurt, de pester wordt geholpen door zijn omstanders, wees er maar trots op zo'n helpende omstander te zijn, ik zou me er voor schamen
Sharice/Milena staat hier ook aardig los van imo. Daar heb ik me idd ook aan doodgeërgerd. Maar is verleden tijd en heeft weinig te maken met de tweestrijd die nu gaande is imoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat Sharice en Milena de boel vernaggelde, de apenrots toen Jaxel uitgesloten werd heb ik ook veroordeeld.
Dat Jordy Sharice aansprak over de sfeer deed ie ook goed, gewoon op het moment en dan bam, graftak (zei ie tegen Sharice, ik niet tegen jou)
Maar 2 of 3x ging die vandaag met zijn groepje op Sharice.
Pak dan je grootste tegenstander, Axel, dan ben je een vent.
En bewust de woorden niet gehoord zeker die Charise het groepje van de 3 genomineerden die voor de opname van de podcast wegliepen uit de tuin nariep, die woorden van Charise bewust niet gehoord zeker....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat Sharice en Milena de boel vernaggelde, de apenrots toen Jaxel uitgesloten werd heb ik ook veroordeeld.
Dat Jordy Sharice aansprak over de sfeer deed ie ook goed, gewoon op het moment en dan bam, graftak (zei ie tegen Sharice, ik niet tegen jou)
Maar 2 of 3x ging die vandaag met zijn groepje op Sharice.
Pak dan je grootste tegenstander, Axel, dan ben je een vent.
Klopt, maar de woorden van Sharice hoe zij over haar patiënten heeft gepraat, staat totaal los van wat in het BB huis gebeurt, maar zegt me wel iets over de persoon Sharice en dat heeft mij behoorlijk geschokt moet ik zeggen. Ook haar persoonlijke analyse over personen in het huis vond ik schokkend .Ik kan dat niet vergeten en als ik haar dan nu af en toe een sneer hoor geven, komt dat bij mij terugquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Sharice/Milena staat hier ook aardig los van imo. Daar heb ik me idd ook aan doodgeërgerd. Maar is verleden tijd en heeft weinig te maken met de tweestrijd die nu gaande is imo
dit was om dat anderen vroegen kijk even of ze al zijn begonnen met koken. En dat zelfs axel er heel hard om moest lachen. Was helemaal niet creepy bedoeld. Hij vroeg ook heel hard van buiten door het raam sharice heb je je al verplaatst omdat sharice daar een tweet over had. Was allemaal zottigheid. Maar hij kan inderdaad heel veel staren. Doet hij ook als hij alleen is. Toen ze vanmiddag terug kwamen van de podcast hebben ze met het kartel en sharice staan lachen in de keuken. Het gezeik is jammer genoeg doorgeslagen naar elkaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wtf??Raar mannetje. Lijkt haast gekopieerd van Isaac van Een jaar van je leven. Die kon ook zo creepy staren om te (proberen te) intimideren.
Ik zie de rest wel tegemoet danthanks mate TOP
Toevallig heb ik gehoord dat ze dit zei. Had het van de week ook al getypt hier.quote:
stream 2 leeg bed, bed van Keanu?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Al die ik geblokt had staan weer open.Nieuwe dag nieuwe kansen.
Toen ik de stream opende zag ik Jordy in de huismaker zitten bij dat oog.
Daarna weer naar bed. Misschien even afscheid nemen? ( niet dat hij weg gaat maar dat weet hij nog niet)
8.15 En alles lijkt nog te slapen.
In het bed van Jolien? Zo iets las ik. Keanu wilde dat de genomineerde samen in 1 bed gingen maar Jordy wilde persee niet in 1 bed met Jolien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
stream 2 leeg bed, bed van Keanu?
[ link | afbeelding ]
Goedemorgen, ik heb Jordy ook zien zittenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Al die ik geblokt had staan weer open.Nieuwe dag nieuwe kansen.
Toen ik de stream opende zag ik Jordy in de huismaker zitten bij dat oog.
Daarna weer naar bed. Misschien even afscheid nemen? ( niet dat hij weg gaat maar dat weet hij nog niet)
8.15 En alles lijkt nog te slapen.
Vreemd, bij mij ligt hij in bed. Of is er al terug ingekropen ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:31 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zit buiten in de tuin op het bankje. In tshirt koud hoor. En na 10 min naar binnen op de bank liggen in het donker
Jordy is zo wat van alles een beetje. De eikel, de pseudo-grappige, de zanger, de zeurpiet, de strateeg, de lacher, de huiler, de enz...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:27 schreef Thorelf het volgende:
vind het zo vreemd al die Jordy lovers op de sites... zal wel aan mij liggen, maar snap er niets van.
Ik heb geleerd dat:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:27 schreef Thorelf het volgende:
vind het zo vreemd al die Jordy lovers op de sites... zal wel aan mij liggen, maar snap er niets van.
Klopt is rond 7.55 terug in bed gaan liggen en slaapt weer.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij ligt hij in bed. Of is er al terug ingekropen ?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
das waarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat:
Als je een persoon leuk vindt heeft dat meer met jou te maken dan met die persoon.
En
Als je een persoon niet leuk vindt heeft dat ook meer met jou te maken dan met die persoon.
Jordy i love you, i love jordyquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:27 schreef Thorelf het volgende:
Dit zal ik dus nooit snappen, hoe je iemand in een spelletje op tv kan haten of kan liefhebben, maar ook dat zal komen omdat geen mens gelijk is .quote:
Ik hou niet van hem, maar hij zorgt nog voor de laatste fitties in het huis, als hij weg is, wordt het echt saai hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:27 schreef Thorelf het volgende:
Ieder zijn voorkeur de een houdt van slagroom de ander van haringquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:27 schreef Thorelf het volgende:
Ik van beide maar niet samenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur de een houdt van slagroom de ander van haring
absoluut...maar je probeert je in te leven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee ze moeten knappies zijn voor de glamour-show vanavondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
Kijk eens de huisdierenbewoners morgen uitslapen.
Wat een luize leventje hebben ze weer
trommel ze eruit en laat ze zich nuttig maken
Zolang je geen haring met slagroom eet, volg ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat is er te beleven met boring Keanu danquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:02 schreef RelDaThief het volgende:
Morning!
Gelijk er ff wat stemmen op Keanu ingegooid.
Met wat geluk zitten ze daar dan nog een extra week of langer mee opgescheept en is tegelijk het kleuterkartel wat meer door mekaar geschud.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
wat is er te beleven met boring Keanu dan
niets,maar hopen dat er een ander gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Niks, maar Jolien en Matt eruit hebben meer effect op het (hoe belachelijk die naam ook is voor hun) kartel dan Keanu eruit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind ik nietquote:
het loopt zoals het loopt..... maar zie liever een ander gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik niet![]()
Keanu had al thuis moeten zijn
Ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
het loopt zoals het loopt..... maar zie liever een ander gaan.
Jolien heeft ook een zwaar accentquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor nog liever Charice en Pootje Belgisch praten al versta ik ze amper dan Jolien. Die heeft een irritante tongval of iets dergelijk..
liever iemand van de kleuter klas maar okequote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook
Pootje of sharice
Axel of Jane
Dat is de kleuterklasquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
liever iemand van de kleuter klas maar oke
Omdat Belgen Vlaams praten en niet Nederlandsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
de nederlanders proberen wel duidelijk te praten...begrijp niet waarom de de belgen niet?
Het is zo hun taal?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
de nederlanders proberen wel duidelijk te praten...begrijp niet waarom de de belgen niet?
vlaams is nederlandsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat Belgen Vlaams praten en niet Nederlands
En toen was het warme water opquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:31 schreef Jockari het volgende:
Jolien scheert de baard onderaan
[ afbeelding ]
Inderdaad. Als ze onderling beginnen te praten is het een verloren zaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Sharice en Jolien vind ik over het algemeen goed te verstaan
Tenzij ze een gesprek aangaan met pootje
20quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:31 schreef Ireth het volgende:
Is die douchetijd inmiddels verkort omdat er minder bewoners zijn of blijft de totaaltijd nog gelijk?
Ze hadden 25 minutenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:31 schreef Ireth het volgende:
Is die douchetijd inmiddels verkort omdat er minder bewoners zijn of blijft de totaaltijd nog gelijk?
Het is gewoon tijd....niet eens vroeg......maarja waarschijnljk begint de dag voor jou pas in de middag.quote:
Ze hebben zelfs mogen uitslapenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is gewoon tijd....niet eens vroeg......maarja waarschijnljk begint de dag voor jou pas in de middag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging erover dat het Douche alarm er voor zorgt dat ze ook allemaal uit bed komen, niet over de tijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is gewoon tijd....niet eens vroeg......maarja waarschijnljk begint de dag voor jou pas in de middag.
Nou ja als je al een uur langer mag blijven liggenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het ging erover dat het Douche alarm er voor zorgt dat ze ook allemaal uit bed komen, niet over de tijd.
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:27 schreef Jockari het volgende:
Hier worden we 's morgens toch vrolijk van
[ afbeelding ]
een van de beste maatregelen dit jaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het ging erover dat het Douche alarm er voor zorgt dat ze ook allemaal uit bed komen, niet over de tijd.
Ja, dus het is de hoogste tijd.....dat ze er allemaal uitkomen en dus gewoon omdat het moet anders blijven ze liggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:42 schreef Ireth het volgende:
Jane is nog sooooo moe![]()
Ben benieuwd wat die in het "normale" leven voor dagritme heeft...
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Dacht ik toch eerst dat BabyJane sloeg op de lengte van Jane maar het is omdat ze als een baby doet soms. Baby stemmetje en piepen en bijna stampvoeten.![]()
Ik ga er slecht op.
Axel en Jane waren de papa en de mama van keanu zeiden ze...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Dacht ik toch eerst dat BabyJane sloeg op de lengte van Jane maar het is omdat ze als een baby doet soms. Baby stemmetje en piepen en bijna stampvoeten.![]()
Ik ga er slecht op.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:44 schreef Ireth het volgende:
Jane is nog sooooo moe![]()
Ben benieuwd wat die in het "normale" leven voor dagritme
[..]
Axel en Jane waren de papa en de mama van keanu zeiden ze...
Ik gok eerder dat Jane 2 papa's heeft
Heel gevaarlijk sapje vooral voor als je hartmedicatie moet gebruiken en ook bij veel andere medicijnen, als je dan grapefruitsap drinkt of grapefruit eet werken de medicijnen niet meerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Grapefruit. Echt lekker.
Pootje is ze aan het uit persen. Voor bij het ontbijt.
ja dan gaat dan andere zgn niet-kartelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:10 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Niks, maar Jolien en Matt eruit hebben meer effect op het (hoe belachelijk die naam ook is voor hun) kartel dan Keanu eruit.
influencers zoals jane en Mattie zijn best verwende mensjes met teveel geldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ga er slecht op.
Dat klopt helemaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:45 schreef riri het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk sapje vooral voor als je hartmedicatie moet gebruiken en ook bij veel andere medicijnen, als je dan grapefruitsap drinkt of grapefruit eet werken de medicijnen niet meer
Werken nog welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:45 schreef riri het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk sapje vooral voor als je hartmedicatie moet gebruiken en ook bij veel andere medicijnen, als je dan grapefruitsap drinkt of grapefruit eet werken de medicijnen niet meer
Een kutsfeer is ook een sfeer (geleerd van @Kodaik100)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:47 schreef Ireth het volgende:
Ah wat leuk, Axel mag prijzen raden van de make-up van Jane...
Mascara van dior, 60 euro. Een of andere highlight stick 45 of 55 euro,nog iets van 30 euro..
Nog een lippuhstifje van 30.
Keanu: "komen jullie eten??"
Axel: "Ja.. "
Jane: "moeten we ook aansluiten??"
Axel: "ja..."
Maar qua gedrag vind ik matti toch heel niet zo verwend over komen..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
influencers zoals jane en Mattie zijn best verwende mensjes met teveel geld
Nopequote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar qua gedrag vind ik matti toch heel niet zo verwend over komen..
Tja als je het geld hebt moet je het laten rollenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:47 schreef Ireth het volgende:
Ah wat leuk, Axel mag prijzen raden van de make-up van Jane...
Mascara van dior, 60 euro. Een of andere highlight stick 45 of 55 euro,nog iets van 30 euro..
Nog een lippuhstifje van 30.
Keanu: "komen jullie eten??"
Axel: "Ja.. "
Jane: "moeten we ook aansluiten??"
Axel: "ja..."
Valt me op dat Axel heel erg geintresseerd is in de makeup vanJane......heeft waarschijnlijk geen zusje of weet niet goed wat hij uit bed moet doen en lekker zijn koffietje gaat drinken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:46 schreef Jockari het volgende:
Axel lijkt wel van die "wegwerp"-pantoffels uit een hotel aan te hebben.
[ afbeelding ]
Maar ondertussen roept groep "jaxel" dat het kartel de sfeer verpestquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een kutsfeer is ook een sfeer (geleerd van @:Kodaik100)
dat is maar welke bril je op hebtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar qua gedrag vind ik matti toch heel niet zo verwend over komen..
Het is altijd makkelijker om het op een ander af te schuivenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ondertussen roept groep "jaxel" dat het kartel de sfeer verpest
En daar geef ik ze gelijk in.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ondertussen roept groep "jaxel" dat het kartel de sfeer verpest
Klopt. Ligt ook aan je definitie van "verwend" en je eigen referentiekader.quote:
Heb je geen bril voor nodig, alleen al door wat Jane aan superdure makeup in haar toilettas heeft zitten, dat kan een normaal mens niet eens betalen, die komt geen geld tekortquote:
klopt...mattie is een pliezertje.....maar onder tussen...nope ..erg oppervlakkigquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt. Ligt ook aan je definitie van "verwend" en je eigen referentiekader.
Zolang het de paus niet isquote:
Ze hebben van de week een feestje gehadquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:56 schreef Ireth het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze vanavond een gezellig feestje krijgen na de exit van keanu/jolien
Heb anders nog nooit zo gefrustreerd de groep Jaxel zien reageren op alles wat in het voordeel was van het kartel, uren wrok erover hebben ze eraan gespendeerd met fluisteren erover hopend dat de kijker het niet zou horen, vol van jaloezie en afgunstquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En daar geef ik ze gelijk in.
In het kartel zitten alleen maar bozige mensjes die excuses zoeken voor hun verlies.
Iets met verschillende brillen..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt...mattie is een pliezertje.....maar onder tussen...nope ..erg oppervlakkig
Ja want die 3 zitten nu namelijk niet op de bank en zijn nu ook al soooooo gezelligquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
Is toch hilarisch die sfeer aan tafel![]()
Ik durf te beweren dat als Axel, Jane en Pootje op de bank hadden gezeten de sfeer prima zou zijn.
Die kunnen hun verlies een stuk beter verdragen.
Wel lief dat hun drie met ze mee doen....toch.....vooral voor Jane die ochtendziek is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
Is toch hilarisch die sfeer aan tafel![]()
Ik durf te beweren dat als Axel, Jane en Pootje op de bank hadden gezeten de sfeer prima zou zijn.
Die kunnen hun verlies een stuk beter verdragen.
Die stoppen ze maar ergens waar de zon niet schijntquote:
Zo klopt ie bijna beterquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Netjes hoor. Niemand praat met de mond vol
De sauna?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die stoppen ze maar ergens waar de zon niet schijnt
Euhhhquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh, iedereen heeft zn eigen waarheid. Wel zinloos trouwens om daar tientallen posts aan te besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |