ik ben er bijquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt he. Top televisie.
Jongens morgen wordt het nog beter kunnen we beter om 20.30 eerst samen de tv uitzending kijken ipv weerwolf tv
nee dat is ook wel zo van dat grapje maar ook dat vind ik huichelactig van die andere letterlijk ervoor stelde Jane het zelf al voor om te doe, denk dat ze meer kwaad waren om het feit dat Jordy hun voor was dan het feit dat Jordy het gedaan hadquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane heeft Jolien en Matt hints gegeven, en zolang Jordy zo bloedirritant is, zullen ze allebei een handreiking moeten doen.
In dat huis kan niet alles afgedaan worden met een grapje
Ja kloptquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat is ook wel zo van dat grapje maar ook dat vind ik huichelactig van die andere letterlijk ervoor stelde Jane het zelf al voor om te doe, denk dat ze meer kwaad waren om het feit dat Jordy hun voor was dan het feit dat Jordy het gedaan had
ohhhhh moet nog stemmen..... gelijk even doenquote:
is dat echt dan???quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:19 schreef Joyce-43 het volgende:
zonde dat die ex zo Mattie laat hangen want hij zegt nu dingen tegen Kiki wat hij moet zeggen tegen der, ik snap ook niet dat zij op aannames gewoon een relatie van 4 jaar zo laat stuk lopen erg vreemd
nog paar weekjes, komt goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , stoppen met die onzin team dit team dat![]()
Volgens mij heb ik mattie eerder al eens horen zeggen dat ze al niet helemaal 100% goed warenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:19 schreef Joyce-43 het volgende:
zonde dat die ex zo Mattie laat hangen want hij zegt nu dingen tegen Kiki wat hij moet zeggen tegen der, ik snap ook niet dat zij op aannames gewoon een relatie van 4 jaar zo laat stuk lopen erg vreemd
ja zij gaat na het buitenland voor onbepaalde tijd die heeft der echt bij neergelegen dat het over is dat heeft ze ook uitgesproken op der instaquote:
ja maar dan nog maak je een relatie niet zo uit toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mattie eerder al eens horen zeggen dat ze al niet helemaal 100% goed waren
waaromquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zij gaat na het buitenland voor onbepaalde tijd die heeft der echt bij neergelegen dat het over is dat heeft ze ook uitgesproken op der insta
hoe bedoel je?quote:
Ze helpt met de organisatie geloof ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef Joyce-43 het volgende:
regelt zij die verkiezingen helemaal dan?
door de 'relatie' van Mattie en Milena hoe ze in het begin waren en deden met elkaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom maakte ze het uit? oke offtopic i know
hebben ze het nu alweer over die andere pffffquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:24 schreef maxelu het volgende:
Jane en Axel vinden dat Jolien niet meer leuk doet tegen hun.
Je zou bijna denken dat ze het niet zo fijn vindt dat ze haar allebei wijsmaken dat ze niet op haar gaan stemmen, en het dan wel doen.
Ze zouden ook even naar haar toe kunnen gaan en de lucht klaren
ik vind ook dat zeker Jane naar Jolien meot stappen om het uit te praten wie heeft wie genaaidquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:24 schreef maxelu het volgende:
Jane en Axel vinden dat Jolien niet meer leuk doet tegen hun.
Je zou bijna denken dat ze het niet zo fijn vindt dat ze haar allebei wijsmaken dat ze niet op haar gaan stemmen, en het dan wel doen.
Ze zouden ook even naar haar toe kunnen gaan en de lucht klaren
ja is misschien wel beter steeds 2 sneetjes maar s'ochtends nu hebben ze dan wat meerquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sharice bakt nog een broodje
Pootje wilde dat wel gaan doen maar mocht niet van de andere 3quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
leuk dat ze die kaas ook met de andere delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |