Hij was naastquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
en dan wordt hij nog binnengeschoten
Hij ging over, megadebiel
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, in het Feyenoord-topic kunnen we prima incasseren,
Valt tegen ja, dacht dat het een prima keepertje was. Maar goed, je kan een keer je dag niet hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die keeper van Frankfurt kan er helemaal niets van.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Annie is jong, we proberen haar niet te seksualiseren.
Ik denk dat ze in Frankfurt ook hun vraagtekens zetten bij de Eredivisie-standquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Hoe staat eintracht 3e in de bundesliga? lol
Mainz en Freiburg op 4 en 5quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Bayern en Leverkusen, dat is het wel dit seizoen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
een heel goede topscorer die ze inmiddels verkocht hebben aan Cityquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Kost wel een Godtsvermogenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef Wotte het volgende:
Ajax doet er goed aan om Knauff te isoleren.
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Frankfurt ook hun vraagtekens zetten bij de Eredivisie-stand
Bij mij op school was dat nog gewoon kaas.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Brie was een gigantische slet op school lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |