abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216960590
Hoe was de uitdrukking ook alweer? Keep your friends close, keep your enemies closer?
pi_216960807
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 12:54 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Hoe was de uitdrukking ook alweer? Keep your friends close, keep your enemies closer?
Keep the retarded religious people closer zou ik zeggen.
pi_216961460
:Y)

twitter
  vrijdag 7 maart 2025 @ 14:23:01 #34
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216961572
Ah, weer verschrikkelijke beelden van de "hongersnood" en de "genocide" daar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216963443
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, weer verschrikkelijke beelden van de "hongersnood" en de "genocide" daar.
Voel mij er ook helemaal niet goed bij zal voortaan overwegen het in een spoiler te doen.
pi_216963499
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216972782
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216973141
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216985352
Zakelijk bekeken is het natuurlijk verstandiger om directe gesprekken te hebben met Hamas ipv met Israël als tussenpersoon. Een tussenpersoon dat non stop alle onderhandelingen heeft gesaboteerd. En zakelijk is hoe Trump naar alles kijkt, hoe kan je het beste een deal bewerkstelligen.

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216985883
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216985960
Mooie boodschap van Trudeau en dit moet vaker benadrukt worden door westerse leiders. Groetjes een trotse zionist.
pi_216987275
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216987613
quote:
9s.gif Op zondag 9 maart 2025 16:03 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Kunnen die terroristen helemaal niks zelf? :')

De 59 gegijzelden vrijlaten en je kan weer eten en drinken met op de achtergrond al jazeera op je tv scherm.
pi_216987969
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef Nober het volgende:

[..]

De 59 gegijzelden vrijlaten en je kan weer eten en drinken met op de achtergrond al jazeera op je tv scherm.
Goed voor onderhandelingen die gegijzelden. Je snapt ook dat ze hun niet zomaar gaan loslaten he
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 9 maart 2025 @ 18:43:20 #45
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216989167
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 13:57 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Deze groep Arabieren is zelf een burgeroorlog begonnen tegen de aanwezige Joden daar en hebben deze verloren. Kortom, waarom zouden deze mensen moeten 'terugkeren'?

Moeten de nakomelingen van de uit Turkije verdreven Grieken ook weer toegang krijgen tot hun huizen in Turkije? Er zijn daar nu nog allerlei totaal verlaten steden en dorpen, waar ooit grote groepen etnische Grieken woonde (Kayakoy bijvoorbeeld).

Om natuurlijk nog maar te zwijgen over de honderdduizenden Joden die zijn verdreven uit Islamitische landen. Moeten die ook kunnen terugkeren? Of wat te denken van de Grieks sprekende Cyprioten in Noord-Cyprus? Nee hè, dan gelden er ineens andere regels.

Het is dan ook bijzonder dat als moslims een gebied veroveren, dan is dat van hen maar als men een gebied verliest, oh jee, krokodillentranen en voor eeuwig woede en wrok. Vanwaar toch altijd die dubbele standaard?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 9 maart 2025 @ 18:44:33 #46
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216989181
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef Nober het volgende:

[..]

Haha, het is ook meteen weer voorpaginanieuws bij de NOS.
  zondag 9 maart 2025 @ 19:07:39 #47
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216989519
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef egayalS het volgende:
Toen de Britten de Ottomanen hadden verdreven uit Palestina/Syrië
Die hadden daar dan ook niks te zoeken.

quote:
ging de Britse commandant naar de graf tombe van Saladin in Damascus en zei " wij zijn terug". Wij zijnde de kruisvaarders uiteraard.
Wat een epische commandant.

quote:
Mede daarom noem ik Israël dan ook een moderne kruisvaarders staat.
Ok.

quote:
De beeldvorming dat Rubio heeft gecreëerd, met een kruis op zijn voorhoofd en de herhaling van de genocidale belofte van trump aan de gehele bevolking van Gaza, ontgaat niemand in de islamitische wereld.

[ x ]
Dat is niet wat de boodschap van Rubio was maar goed.
  zondag 9 maart 2025 @ 19:08:44 #48
396550 Richestorags
pi_216989534
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 14:04 schreef oblo het volgende:
Mooie boodschap van Trudeau en dit moet vaker benadrukt worden door westerse leiders. Groetjes een trotse zionist.
Wat zei die?

Edit: laat maar stond in de post erboven.
pi_216990197
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2025 18:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Vanwaar toch altijd die dubbele standaard?
Omdat Joden ("zionisten") al 80 jaar bezig zijn de suprematie van de islam te nullificeren en daardoor van Mohammed een leugenaar te maken.

Wat dacht je anders?
Intolerant voor intolerantie
pi_216990760
Als Israël dwarszitten belangrijker is dan je eigen bevolking. Groetjes Hamas.
pi_216991546
En de genocide gaat door en het Westen kijkt er naar en lacht.
Walgelijk :r

Hoeveel misdaden mag Israël nog plegen?
  zondag 9 maart 2025 @ 22:01:32 #52
486919 Swango
Just saying
pi_216991907
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 21:39 schreef bianconeri het volgende:
En de genocide gaat door en het Westen kijkt er naar en lacht.
Walgelijk :r

Hoeveel misdaden mag Israël nog plegen?
Genocide? Die vrijgelaten palestijnen waren toch in leven toen ze werden overgeleverd aan Hamas? De arabieren die in Israel woonachtig zijn leven ook nog. Volgens mij maak je een denkfout; in een oorlog komen mensen om, dat is het vreselijke aan oorlog. Als Israel geen Iron Dome had gehad hadden zij aan hun kant ook veel meer slachtoffers gehad. Of bedoel je de genocide op joden, waar Hamas voor uitkwam en wat ook in hun handvest staat?
pi_216992102
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 22:01 schreef Swango het volgende:

[..]
Genocide? Die vrijgelaten palestijnen waren toch in leven toen ze werden overgeleverd aan Hamas? De arabieren die in Israel woonachtig zijn leven ook nog. Volgens mij maak je een denkfout; in een oorlog komen mensen om, dat is het vreselijke aan oorlog. Als Israel geen Iron Dome had gehad hadden zij aan hun kant ook veel meer slachtoffers gehad. Of bedoel je de genocide op joden, waar Hamas voor uitkwam en wat ook in hun handvest staat?
Het doelbewust uitschakelen van alles en iedereen zonder enig onderscheid is genocide.

Simpel zat.

Door voedsel, water, medicijnen en stroom te onthouden schakel je IEDEREEN uit. Niet alleen een bepaalde groep.

Over de bombardementen en schietpartijen nog maar niet te praten. Dat hoef je niet eens mee te wegen.
  zondag 9 maart 2025 @ 22:45:18 #54
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216992538
Daar is die weer hoor, onze genocide jehova _O-
  zondag 9 maart 2025 @ 23:31:22 #55
396550 Richestorags
pi_216992845
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 13:57 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Mooie woorden van Trudeau.
pi_216993010
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2025 18:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze groep Arabieren is zelf een burgeroorlog begonnen tegen de aanwezige Joden daar en hebben deze verloren. Kortom, waarom zouden deze mensen moeten 'terugkeren'?
Jordanië besloot Israël aan te vallen en je stelt alle Arabieren/Palestijnen verantwoordelijk voor wat een ander land deed. Dat klopt niet

Van mij zouden alle gevluchte burgers terug moeten kunnen keren naar hun huis. Iedereen. Arabier, christen, jood. Boeit niet, allemaal. En voor jou, in welke gevallen mag voor jou iemand na vluchten terugkeren naar zijn of haar huis....?
  maandag 10 maart 2025 @ 00:16:04 #57
396550 Richestorags
pi_216993031
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 00:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jordanië besloot Israël aan te vallen en je stelt alle Arabieren/Palestijnen verantwoordelijk voor wat een ander land deed. Dat klopt niet

Van mij zouden alle gevluchte burgers terug moeten kunnen keren naar hun huis. Iedereen. Arabier, christen, jood. Boeit niet, allemaal. En voor jou, in welke gevallen mag voor jou iemand na vluchten terugkeren naar zijn of haar huis....?
En als die huizen er niet meer staan? En er inmiddels iets overheen is gebouwd / anderen erin wonen?
pi_216993085
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 00:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En als die huizen er niet meer staan? En er inmiddels iets overheen is gebouwd / anderen erin wonen?
Als anderen er al in wonen, kunnen ze toch er uit gegooid worden? Dat gebeurt nu in beperkte mate ook al in Jerusalem of recent in een huis in Duitsland

Na lange tijd is echt terug naar het eigen huis niet realistisch inderdaad. Terug naar de omgeving kan dan natuurlijk ook nog wel. En ook dat laatste is niet altijd realistisch, dat begrijp ik wel. Ik probeerde aan te geven dat voor mij iedereen terug zou moeten kunnen keren. Iedereen. Hoe langer er over heen gaat hoe moeilijker het wordt, allemaal in het voordeel van de verdrijver zoals die Arabische landen waar honderdduizenden joden verdreven zijn.

Maar hoe zit dat voor jou, mogen voor jou vluchtelingen terugkeren naar huis of soms niet en waarom is dat?
  maandag 10 maart 2025 @ 08:21:45 #59
396550 Richestorags
pi_216994055
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 00:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als anderen er al in wonen, kunnen ze toch er uit gegooid worden? Dat gebeurt nu in beperkte mate ook al in Jerusalem of recent in een huis in Duitsland

Na lange tijd is echt terug naar het eigen huis niet realistisch inderdaad. Terug naar de omgeving kan dan natuurlijk ook nog wel. En ook dat laatste is niet altijd realistisch, dat begrijp ik wel. Ik probeerde aan te geven dat voor mij iedereen terug zou moeten kunnen keren. Iedereen. Hoe langer er over heen gaat hoe moeilijker het wordt, allemaal in het voordeel van de verdrijver zoals die Arabische landen waar honderdduizenden joden verdreven zijn.

Maar hoe zit dat voor jou, mogen voor jou vluchtelingen terugkeren naar huis of soms niet en waarom is dat?
Van mij "mag" het wel, het gebeurt alleen nooit en is ook niet realistisch.

De miljoenen verdreven Duitsers uit Oost-Europa na WO2, de Joden uit de Arabische landen en zo ook delen van de Palestijnen.
pi_216997180
Recente aflevering van Tegenlicht

de kunst van het wegkijken
https://www.vpro.nl/progr(...)n-het-wegkijken.html
Terwijl het Internationaal Gerechtshof in Den Haag bewijzen voor genocide verzamelt, blijft Nederland zich achter Israël scharen. Tegengeluiden worden niet gehoord, duidelijke voorstadia van volkerenmoord niet herkend. Wat betekent deze houding voor het internationaal recht in de toekomst? En waarom lijkt het alsof we niet geleerd hebben van de genocide in Srebrenica?
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')