Keep the retarded religious people closer zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:54 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Hoe was de uitdrukking ook alweer? Keep your friends close, keep your enemies closer?
Voel mij er ook helemaal niet goed bij zal voortaan overwegen het in een spoiler te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, weer verschrikkelijke beelden van de "hongersnood" en de "genocide" daar.
Kunnen die terroristen helemaal niks zelf?quote:
Goed voor onderhandelingen die gegijzelden. Je snapt ook dat ze hun niet zomaar gaan loslaten hequote:Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Kunnen die terroristen helemaal niks zelf?
De 59 gegijzelden vrijlaten en je kan weer eten en drinken met op de achtergrond al jazeera op je tv scherm.
Deze groep Arabieren is zelf een burgeroorlog begonnen tegen de aanwezige Joden daar en hebben deze verloren. Kortom, waarom zouden deze mensen moeten 'terugkeren'?quote:
Haha, het is ook meteen weer voorpaginanieuws bij de NOS.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Kunnen die terroristen helemaal niks zelf?
De 59 gegijzelden vrijlaten en je kan weer eten en drinken met op de achtergrond al jazeera op je tv scherm.
Die hadden daar dan ook niks te zoeken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef egayalS het volgende:
Toen de Britten de Ottomanen hadden verdreven uit Palestina/Syrië
Wat een epische commandant.quote:ging de Britse commandant naar de graf tombe van Saladin in Damascus en zei " wij zijn terug". Wij zijnde de kruisvaarders uiteraard.
Ok.quote:Mede daarom noem ik Israël dan ook een moderne kruisvaarders staat.
Dat is niet wat de boodschap van Rubio was maar goed.quote:De beeldvorming dat Rubio heeft gecreëerd, met een kruis op zijn voorhoofd en de herhaling van de genocidale belofte van trump aan de gehele bevolking van Gaza, ontgaat niemand in de islamitische wereld.
[ x ]
Wat zei die?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:04 schreef oblo het volgende:
Mooie boodschap van Trudeau en dit moet vaker benadrukt worden door westerse leiders. Groetjes een trotse zionist.
Omdat Joden ("zionisten") al 80 jaar bezig zijn de suprematie van de islam te nullificeren en daardoor van Mohammed een leugenaar te maken.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vanwaar toch altijd die dubbele standaard?
Genocide? Die vrijgelaten palestijnen waren toch in leven toen ze werden overgeleverd aan Hamas? De arabieren die in Israel woonachtig zijn leven ook nog. Volgens mij maak je een denkfout; in een oorlog komen mensen om, dat is het vreselijke aan oorlog. Als Israel geen Iron Dome had gehad hadden zij aan hun kant ook veel meer slachtoffers gehad. Of bedoel je de genocide op joden, waar Hamas voor uitkwam en wat ook in hun handvest staat?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:39 schreef bianconeri het volgende:
En de genocide gaat door en het Westen kijkt er naar en lacht.
Walgelijk
Hoeveel misdaden mag Israël nog plegen?
Het doelbewust uitschakelen van alles en iedereen zonder enig onderscheid is genocide.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:01 schreef Swango het volgende:
[..]
Genocide? Die vrijgelaten palestijnen waren toch in leven toen ze werden overgeleverd aan Hamas? De arabieren die in Israel woonachtig zijn leven ook nog. Volgens mij maak je een denkfout; in een oorlog komen mensen om, dat is het vreselijke aan oorlog. Als Israel geen Iron Dome had gehad hadden zij aan hun kant ook veel meer slachtoffers gehad. Of bedoel je de genocide op joden, waar Hamas voor uitkwam en wat ook in hun handvest staat?
Jordanië besloot Israël aan te vallen en je stelt alle Arabieren/Palestijnen verantwoordelijk voor wat een ander land deed. Dat klopt nietquote:Op zondag 9 maart 2025 18:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze groep Arabieren is zelf een burgeroorlog begonnen tegen de aanwezige Joden daar en hebben deze verloren. Kortom, waarom zouden deze mensen moeten 'terugkeren'?
En als die huizen er niet meer staan? En er inmiddels iets overheen is gebouwd / anderen erin wonen?quote:Op maandag 10 maart 2025 00:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jordanië besloot Israël aan te vallen en je stelt alle Arabieren/Palestijnen verantwoordelijk voor wat een ander land deed. Dat klopt niet
Van mij zouden alle gevluchte burgers terug moeten kunnen keren naar hun huis. Iedereen. Arabier, christen, jood. Boeit niet, allemaal. En voor jou, in welke gevallen mag voor jou iemand na vluchten terugkeren naar zijn of haar huis....?
Als anderen er al in wonen, kunnen ze toch er uit gegooid worden? Dat gebeurt nu in beperkte mate ook al in Jerusalem of recent in een huis in Duitslandquote:Op maandag 10 maart 2025 00:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En als die huizen er niet meer staan? En er inmiddels iets overheen is gebouwd / anderen erin wonen?
Van mij "mag" het wel, het gebeurt alleen nooit en is ook niet realistisch.quote:Op maandag 10 maart 2025 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als anderen er al in wonen, kunnen ze toch er uit gegooid worden? Dat gebeurt nu in beperkte mate ook al in Jerusalem of recent in een huis in Duitsland
Na lange tijd is echt terug naar het eigen huis niet realistisch inderdaad. Terug naar de omgeving kan dan natuurlijk ook nog wel. En ook dat laatste is niet altijd realistisch, dat begrijp ik wel. Ik probeerde aan te geven dat voor mij iedereen terug zou moeten kunnen keren. Iedereen. Hoe langer er over heen gaat hoe moeilijker het wordt, allemaal in het voordeel van de verdrijver zoals die Arabische landen waar honderdduizenden joden verdreven zijn.
Maar hoe zit dat voor jou, mogen voor jou vluchtelingen terugkeren naar huis of soms niet en waarom is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |