abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216959816
Misschien kunnen de Israël adepten wel lachen om zijn "humor".

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216959923
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 11:49 schreef egayalS het volgende:
Misschien kunnen de Israël adepten wel lachen om zijn "humor".

[ x ]
Misschien. Misschien ook niet met je 'adepten'. Of ben jezelf een adept? Apart woord.

En by the way, wordt het niet eens om je laptop eens dicht te klappen en naar buiten te gaan? Neem een weekje vakantie. Even geen internet, vier het leven in de buitenlucht. Kan erg therapeutisch werken.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 12:13:17 #28
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216960174
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 11:03 schreef egayalS het volgende:
Met het omkopen van politici kan je ver komen, zoals we weten van AIPAC oa, die jaarlijks miljoenen doneert aan Amerikaanse politici die hun propaganda papegaaien, maar op een gegeven moment kan je niet om de publieke opinie heen.

[ x ]
Die natuurlijk niet is gekocht door Qatar en via TikTok etc.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 12:26:32 #29
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216960327
Slayage is het schoolvoorbeeld van ordinair tribalisme.

Werkelijk niets interesseert hem - mensenrechten, democratie, vrijheid, vrede - zolang het niet gekoppeld is aan islam.

Daarom dien je zijn dagelijkse epistels met een korreltje zout te nemen. Wat er met Palestijnen gebeurt is niet eens relevant; zolang het religieuze narratief maar verspreid kan worden.

Christenen, Amerikanen, Westerlingen... ze deugen enkel en alleen, nee, zijn het enkel waard uberhaupt genoemd te worden, wanneer ze op een of andere manier zijn tribalisme dienen. Wegwerpartikelen, net als de Palestijnen zelf, waar hij enkel interesse in heeft omdat het gros daarvan islamitisch is.

Ergens best ziekelijk.

Het fijne is, is dat we dat tribalisme ook bij Amerikaanse evangelicals zien. Hun 'liefde' voor Israël en de Joden gaat niet verder dan dat het past bij hún religieuze waanbeelden, waarbij dat nu eenmaal moet, want dan komt Jezus eerder terug, of zo. De Joden en Israël interesseert hen net zoveel als al die Slayage-types Palestina interesseert.

Ordinaire primitieve stammenstrijd op basis van eeuwenoude boeken.

Met oprechte empathie heeft het allemaal geen flikker van doen.

[ Bericht 28% gewijzigd door EttovanBelgie op 07-03-2025 12:35:06 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216960396
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 12:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Slayage is het schoolvoorbeeld van ordinair tribalisme.

Werkelijk niets interesseert hem - mensenrechten, democratie, vrijheid, vrede - zolang het niet gekoppeld is aan islam.

Daarom dien je zijn dagelijkse epistels met een korreltje zout te nemen. Wat er met Palestijnen gebeurt is niet eens relevant; zolang het religieuze narratief maar verspreid kan worden.

Christenen, Amerikanen, Westerlingen... ze deugen enkel en alleen, nee, zijn het enkel waard uberhaupt genoemd te worden, wanneer ze op een of andere manier zijn tribalisme dienen. Wegwerpartikelen, net als de Palestijnen zelf, waar hij enkel interesse in heeft omdat het gros daarvan islamitisch is.

Ergens best ziekelijk.
Toch is het belangrijk een kijkje te blijven houden in zijn informatiebubbel; net zoals hij hier ook alles meekrijgt vanuit de onze.

Anders kom je voor verrassingen te staan.
Intolerant voor intolerantie
pi_216960590
Hoe was de uitdrukking ook alweer? Keep your friends close, keep your enemies closer?
pi_216960807
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 12:54 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Hoe was de uitdrukking ook alweer? Keep your friends close, keep your enemies closer?
Keep the retarded religious people closer zou ik zeggen.
pi_216961460
:Y)

twitter
  vrijdag 7 maart 2025 @ 14:23:01 #34
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216961572
Ah, weer verschrikkelijke beelden van de "hongersnood" en de "genocide" daar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216963443
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, weer verschrikkelijke beelden van de "hongersnood" en de "genocide" daar.
Voel mij er ook helemaal niet goed bij zal voortaan overwegen het in een spoiler te doen.
pi_216963499
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216972782
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216973141
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216985352
Zakelijk bekeken is het natuurlijk verstandiger om directe gesprekken te hebben met Hamas ipv met Israël als tussenpersoon. Een tussenpersoon dat non stop alle onderhandelingen heeft gesaboteerd. En zakelijk is hoe Trump naar alles kijkt, hoe kan je het beste een deal bewerkstelligen.

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216985883
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216985960
Mooie boodschap van Trudeau en dit moet vaker benadrukt worden door westerse leiders. Groetjes een trotse zionist.
pi_216987275
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216987613
quote:
9s.gif Op zondag 9 maart 2025 16:03 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Kunnen die terroristen helemaal niks zelf? :')

De 59 gegijzelden vrijlaten en je kan weer eten en drinken met op de achtergrond al jazeera op je tv scherm.
pi_216987969
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef Nober het volgende:

[..]

De 59 gegijzelden vrijlaten en je kan weer eten en drinken met op de achtergrond al jazeera op je tv scherm.
Goed voor onderhandelingen die gegijzelden. Je snapt ook dat ze hun niet zomaar gaan loslaten he
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 9 maart 2025 @ 18:43:20 #45
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216989167
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 13:57 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Deze groep Arabieren is zelf een burgeroorlog begonnen tegen de aanwezige Joden daar en hebben deze verloren. Kortom, waarom zouden deze mensen moeten 'terugkeren'?

Moeten de nakomelingen van de uit Turkije verdreven Grieken ook weer toegang krijgen tot hun huizen in Turkije? Er zijn daar nu nog allerlei totaal verlaten steden en dorpen, waar ooit grote groepen etnische Grieken woonde (Kayakoy bijvoorbeeld).

Om natuurlijk nog maar te zwijgen over de honderdduizenden Joden die zijn verdreven uit Islamitische landen. Moeten die ook kunnen terugkeren? Of wat te denken van de Grieks sprekende Cyprioten in Noord-Cyprus? Nee hè, dan gelden er ineens andere regels.

Het is dan ook bijzonder dat als moslims een gebied veroveren, dan is dat van hen maar als men een gebied verliest, oh jee, krokodillentranen en voor eeuwig woede en wrok. Vanwaar toch altijd die dubbele standaard?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 9 maart 2025 @ 18:44:33 #46
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216989181
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef Nober het volgende:

[..]

Haha, het is ook meteen weer voorpaginanieuws bij de NOS.
  zondag 9 maart 2025 @ 19:07:39 #47
396550 Richestorags
pi_216989519
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef egayalS het volgende:
Toen de Britten de Ottomanen hadden verdreven uit Palestina/Syrië
Die hadden daar dan ook niks te zoeken.

quote:
ging de Britse commandant naar de graf tombe van Saladin in Damascus en zei " wij zijn terug". Wij zijnde de kruisvaarders uiteraard.
Wat een epische commandant.

quote:
Mede daarom noem ik Israël dan ook een moderne kruisvaarders staat.
Ok.

quote:
De beeldvorming dat Rubio heeft gecreëerd, met een kruis op zijn voorhoofd en de herhaling van de genocidale belofte van trump aan de gehele bevolking van Gaza, ontgaat niemand in de islamitische wereld.

[ x ]
Dat is niet wat de boodschap van Rubio was maar goed.
  zondag 9 maart 2025 @ 19:08:44 #48
396550 Richestorags
pi_216989534
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 14:04 schreef oblo het volgende:
Mooie boodschap van Trudeau en dit moet vaker benadrukt worden door westerse leiders. Groetjes een trotse zionist.
Wat zei die?

Edit: laat maar stond in de post erboven.
pi_216990197
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2025 18:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Vanwaar toch altijd die dubbele standaard?
Omdat Joden ("zionisten") al 80 jaar bezig zijn de suprematie van de islam te nullificeren en daardoor van Mohammed een leugenaar te maken.

Wat dacht je anders?
Intolerant voor intolerantie
pi_216990760
Als Israël dwarszitten belangrijker is dan je eigen bevolking. Groetjes Hamas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')