SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
dit topic gaat over ijshockey jongens
stel me vragenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
tja vraag mij daar niet over, totaal geen verstand vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef sp3c het volgende:
stel me vragen
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe kan het dat ijshockeyers enorm tegen elkaar aanknallen soms en gewoon lekker doorspelen, en dat voetballers na elke kleine botsing gelijk op de grond liggen en het spel gestopt wordt?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef sp3c het volgende:
stel me vragen
Het contrast.How can I make this topic about me?![]()
ik begin met de belangrijkste vraag
we kunnen goed schaatsen en we kunnen goed hockeyen en Nomi van As en Sven Kramer zijn een setje, dan moet dat kind toch Wayne Gretzky worden?
wat is het probleem??
het probleem is (goedbedoeld) mismanagement, clubs denken vanuit clubbelang en niet vanuit het belang van de sport zelf dus zodra iemand per ongeluk een goede sponsor aanboort koopt spelers die zo duur zijn dat hij de competitie stuk kan spelen en gebruikt hij zijn macht om regels die dit te voorkomen tegen te houden
dan wordt je een keer kampioen maar als de sponsor (meestal familie van een speler) iets anders gaat doen omdat de speler iets anders gaat doen heb je geen geld en ga je klagen dat de grote clubs de competitie kapot speelt
tl;dr: we zouden er heel goed in moeten zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
omdat het mag bij ijshockeyquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ijshockeyers enorm tegen elkaar aanknallen soms en gewoon lekker doorspelen, en dat voetballers na elke kleine botsing gelijk op de grond liggen en het spel gestopt wordt?
Het contrast.
tegen elkaar aanknallen is een reglementaire manier om iemand af te stoppen maar schouders hoog en sticks laagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
deedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nu kijk ik alleenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
sticks hoog en schouders laag is uit mijn tijd
tegenwoordig moet je je schaatsen ook op het ijs hoden bij een bodycheck, als je een aanloopje neemt om tegen iemand aan te springen is dat vandaag de dag charging, moet je 2 minuten naar de strafbankOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee niemand, is zondequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als er een hattrick wordt gescoord is het traditie dat de fans hun pet op het ijs gooien, maar bij welke club worden er wel eens ratten op het ijs gegooid?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef sp3c het volgende:
stel me vragenSmile, it's free therapy.![]()
zoetermeer heeft een hotwingsbarretje in het stadion, helemaal amerikaanse stijlquote:
zijn prima hotwingsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
floridaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als er een hattrick wordt gescoord is het traditie dat de fans hun pet op het ijs gooien, maar bij welke club worden er wel eens ratten op het ijs gegooid?
bij welke club gooien ze schoenen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
half goed.. Florida Panthersquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
florida
bij welke club gooien ze schoenen?![]()
Geen idee welke club schoenen gooit.Smile, it's free therapy.![]()
fun fact
florida panthers spelen in het stadje Sunrize
Sunrize
ijshockey
nice
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: