Het zwarte Schaap kan met eten stemmen kopen voor de finale. Als een bondje in de min staat, of gewoon weinig punten heeft, kan het zwarte Schaap uitkomst bieden, tegen een prijs.... Willen de andere bondjes dit voorkomen, dan moeten zij het armlastige bondje zelf gaan steunen. Kan allemaal nog heel interessant worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Febo kan zoveel van ZwarteSchapen wisselen al ze willen met hun vernieuwde "Uitdagingduels" , een ingebouwde BondjesFukkerij als de samenstellingen niet naar wens zijn, best wel slim eigenlijk![]()
En het ZS veel te veel LuxeVreten te geven en eigen slaaphok als extra FuckUp.. ook helemaal goed
Een bewoner kan slechts 1 keer het Zwarte Schaap zijn... Misschien kwestie van het 3,5 week slim spelen en je dan het winnende team binnen werken..quote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Febo kan zoveel van ZwarteSchapen wisselen al ze willen met hun vernieuwde "Uitdagingduels" , een ingebouwde BondjesFukkerij als de samenstellingen niet naar wens zijn, best wel slim eigenlijk![]()
En het ZS veel te veel LuxeVreten te geven en eigen slaaphok als extra FuckUp.. ook helemaal goed
Ah, dat heb ik niet meegekregen, ik ga uit van reguliere uitdaging duels die door de regie worden bepaalt, waar het ZS zich aan moet houden, ik geloof niet dat het ZS zelf zomaar een clubje of persoon uitkiestquote:Op maandag 10 maart 2025 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Een bewoner kan slechts 1 keer het Zwarte Schaap zijn... Misschien kwestie van het 3,5 week slim spelen en je dan het winnende team binnen werken..
Wat ik ervan begrepen had is dat het zwarte Schaap 1x per week iemand uitdaagt uit een bondje naar keuze. Maar ik kan me vergissen en dat er eerst een koker wordt getrokken van een bepaald bondje en dat het schaap dan iemand moet uitdagen van dat bondje. Maar dan is het een kwestie van verliezen tot het bondje getrokken wordt waar je in wil.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik niet meegekregen, ik ga uit van reguliere uitdaging duels die door de regie worden bepaalt, waar het ZS zich aan moet houden, ik geloof niet dat het ZS zelf zomaar een clubje of persoon uitkiest
Het lijkt me sterk dat de regie de regie uit handen gaat geven aan een Zwart Schaap om uit te maken hoe vaak, wanneer en met wie die een uitdaginging aangaatquote:Op maandag 10 maart 2025 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen had is dat het zwarte Schaap 1x per week iemand uitdaagt uit een bondje naar keuze. Maar ik kan me vergissen en dat er eerst een koker wordt getrokken van een bepaald bondje en dat het schaap dan iemand moet uitdagen van dat bondje. Maar dan is het een kwestie van verliezen tot het bondje getrokken wordt waar je in wil.
We gaan het zien.
Kans is natuurlijk wel klein dat de loods jouw naam op gaat schrijven als kanshebber voor de finale, zeker als je 3 weken het zwarte Schaap bent geweest. Dus dan is het zaak om stemmen te ronselen.
Hij weet nu hoe een hoeslaken werktquote:
Nou alleen dus voorstelronde ,en huishoudelijke taken leren dusquote:Op maandag 10 maart 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
Nou na de reclame een ronde gesprek, een afscheid met erehaag bij de poort een overzicht van AL zijn grappige momenten en een emotioneel weerzien met zijn vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |