Het zwarte Schaap kan met eten stemmen kopen voor de finale. Als een bondje in de min staat, of gewoon weinig punten heeft, kan het zwarte Schaap uitkomst bieden, tegen een prijs.... Willen de andere bondjes dit voorkomen, dan moeten zij het armlastige bondje zelf gaan steunen. Kan allemaal nog heel interessant worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Febo kan zoveel van ZwarteSchapen wisselen al ze willen met hun vernieuwde "Uitdagingduels" , een ingebouwde BondjesFukkerij als de samenstellingen niet naar wens zijn, best wel slim eigenlijk![]()
En het ZS veel te veel LuxeVreten te geven en eigen slaaphok als extra FuckUp.. ook helemaal goed
Een bewoner kan slechts 1 keer het Zwarte Schaap zijn... Misschien kwestie van het 3,5 week slim spelen en je dan het winnende team binnen werken..quote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Febo kan zoveel van ZwarteSchapen wisselen al ze willen met hun vernieuwde "Uitdagingduels" , een ingebouwde BondjesFukkerij als de samenstellingen niet naar wens zijn, best wel slim eigenlijk![]()
En het ZS veel te veel LuxeVreten te geven en eigen slaaphok als extra FuckUp.. ook helemaal goed
Ah, dat heb ik niet meegekregen, ik ga uit van reguliere uitdaging duels die door de regie worden bepaalt, waar het ZS zich aan moet houden, ik geloof niet dat het ZS zelf zomaar een clubje of persoon uitkiestquote:Op maandag 10 maart 2025 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Een bewoner kan slechts 1 keer het Zwarte Schaap zijn... Misschien kwestie van het 3,5 week slim spelen en je dan het winnende team binnen werken..
Wat ik ervan begrepen had is dat het zwarte Schaap 1x per week iemand uitdaagt uit een bondje naar keuze. Maar ik kan me vergissen en dat er eerst een koker wordt getrokken van een bepaald bondje en dat het schaap dan iemand moet uitdagen van dat bondje. Maar dan is het een kwestie van verliezen tot het bondje getrokken wordt waar je in wil.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik niet meegekregen, ik ga uit van reguliere uitdaging duels die door de regie worden bepaalt, waar het ZS zich aan moet houden, ik geloof niet dat het ZS zelf zomaar een clubje of persoon uitkiest
Het lijkt me sterk dat de regie de regie uit handen gaat geven aan een Zwart Schaap om uit te maken hoe vaak, wanneer en met wie die een uitdaginging aangaatquote:Op maandag 10 maart 2025 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen had is dat het zwarte Schaap 1x per week iemand uitdaagt uit een bondje naar keuze. Maar ik kan me vergissen en dat er eerst een koker wordt getrokken van een bepaald bondje en dat het schaap dan iemand moet uitdagen van dat bondje. Maar dan is het een kwestie van verliezen tot het bondje getrokken wordt waar je in wil.
We gaan het zien.
Kans is natuurlijk wel klein dat de loods jouw naam op gaat schrijven als kanshebber voor de finale, zeker als je 3 weken het zwarte Schaap bent geweest. Dus dan is het zaak om stemmen te ronselen.
Hij weet nu hoe een hoeslaken werktquote:
Nou alleen dus voorstelronde ,en huishoudelijke taken leren dusquote:Op maandag 10 maart 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
Nou na de reclame een ronde gesprek, een afscheid met erehaag bij de poort een overzicht van AL zijn grappige momenten en een emotioneel weerzien met zijn vrouw.
Kan bijna niet wachten op die flits van de overzicht.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
Nou na de reclame een ronde gesprek, een afscheid met erehaag bij de poort een overzicht van AL zijn grappige momenten en een emotioneel weerzien met zijn vrouw.
Hij kan niet zonder controle. Zaak onder controle, gezin onder controle, de baas gaat naar huis. Hoeveel kost dit het bondje?quote:
Die is weer goed in dit soort opdrachten (vorige balans opdracht ook al )quote:Op maandag 10 maart 2025 20:31 schreef Yver73 het volgende:
Jammer dat Precious de fuck-up van Floris dan weer goedmaakt
Nee eindelijk weer een iets ouder persoon erin. Denk dat ze niet op haar mondje is gevallen (ook al lijkt het wel zoquote:Op maandag 10 maart 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. OuweEster nu al janke dat ze geen punten hebben .. ga weg Mens, achter Bluffie aan
Ik denk dat ze wel goed is bij de jureerbare opdrachten beetje te vroeg om te gaan zeggen “we loodsen je “quote:Op maandag 10 maart 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eindelijk weer een iets ouder persoon erin. Denk dat ze niet op haar mondje is gevallen (ook al lijkt het wel zo) Ik denk ook dat er in dat bondje nogal wat heibel komt. Die Charissa en Radek zijn nu al plannetjes aan het smeden terwijl ze alle twee enorme roddelkonten zijn. Ik zie wel potentie
En zeker door het scherpste mes in de loods Sharissaquote:Op maandag 10 maart 2025 23:37 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel goed is bij de jureerbare opdrachten beetje te vroeg om te gaan zeggen “we loodsen je “
Oh gemist wie zei dat? En was ze daarbij?quote:Op maandag 10 maart 2025 23:55 schreef Gia het volgende:
Je zegt toch niet: "speel of ga dood!", tegen iemand die palliatief is!
Kan zijn dat dat hem even ontschoten was, maar lijkt me vrij pijnlijk.
Radek in haar gezicht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh gemist wie zei dat? En was ze daarbij?
En ze is niet palliatief, maar het is chronisch.
Oh vandaar dat ik dat niet heb gezien, poeh....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Radek in haar gezicht.
Was in voorbeschouwing voor morgen.
Je gaat toch niet je resterende dagen verdoen in een RLS als je palliatief bent.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:55 schreef Gia het volgende:
Je zegt toch niet: "speel of ga dood!", tegen iemand die palliatief is!
Kan zijn dat dat hem even ontschoten was, maar lijkt me vrij pijnlijk.
Dat ben ik met je eens, maar toch kan zoiets wel hard aankomen. Je kunt, wat dit betreft, toch wel een beetje op je woorden letten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:54 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je resterende dagen verdoen in een RLS als je palliatief bent.
Moet zij dan anders behandeld worden, moet je op je woorden letten en op je tenen lopen of haar de ton gunnen, of waarom ze daar ook zit. Het ontbreekt haar in ieder geval niet aan zelfvertrouwen wat haar gebotoxte uiterlijk betreft.
Je kunt nauwelijks ontkennen dat haar breed uitemeten ziekte als handelsmerkt gebruikt wordt om met de minst mogelijke moeite zo ver mogelijk te komen..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar toch kan zoiets wel hard aankomen. Je kunt, wat dit betreft, toch wel een beetje op je woorden letten.
Klopt. Maar dan nog zeg je niet 'ga dood' tegen een kankerpatiënt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kunt nauwelijks ontkennen dat haar breed uitemeten ziekte als handelsmerkt gebruikt wordt om met de minst mogelijke moeite zo ver mogelijk te komen..
De "Fluwelen handschoentjes" vliegen al in het rondt...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan nog zeg je niet 'ga dood' tegen een kankerpatiënt.
Vind verder dat haar ziekte geen reden hoeft te zijn om niet aan spellen mee te doen en ze niet met fluwelen handschoentjes aangepakt hoeft te worden.
Volgens mij zagen we in het voorstukje ook iets van dreigend voedseltekort in haar bondje. Dus, dat kan nog grappig worden. Ga er vanuit dat de febo haar niet gaat ondersteunen, omdat ze als kankerpatiënt goed moet eten. Ze kan ook gewoon aan de havermout.
Gewoon zonde eigenlijk om er na 2 dagen dan nog zendtijd aan te verspillen, gewoon poort uit en klaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:33 schreef Chanel5 het volgende:
De flapdrol gaat naar huis, nou ja meerwaarde had hij toch niet.
Dat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon zonde eigenlijk om er na 2 dagen dan nog zendtijd aan te verspillen, gewoon poort uit en klaar.
Dacht 1 dag, maar niet 100% zekerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:45 schreef DilanoNirvana het volgende:
Hoelang is hij daar geweest? 2 dagen?
Die begrijp ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Robert geen dommer wicht kiest als 'ie zo graag van ZS af wil
Hij kiest voor het team met de meeste punten .... en ook nog met Floris .. kans op overwinning.. Hij kan niet meer uitgedaagd wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Robert geen dommer wicht kiest als 'ie zo graag van ZS af wil
Knap risico , hij had van Pres makkelijk kunnen verliezen, terwijl Dombootje Charis ook beschilbaar was in Groenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kiest voor het team met de meeste punten .... en ook nog met Floris .. kans op overwinning.. Hij kan niet meer uitgedaagd worden
Wel aan het eind van de cyclus in het verliezende teamquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Robert mag niet weggestemd worden toch omdat Flo dat net zei die stemmen we naar huis
Ja die blonde idd.. Dat mag volgens mij welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:11 schreef Soury het volgende:
Pres gewoon die nieuwe uitdagen kan ze weer terug (of mag dat niet)
Logisch en hij gokt op Flo en hijzelf in de finale als ze 1e worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kiest voor het team met de meeste punten .... en ook nog met Floris .. kans op overwinning.. Hij kan niet meer uitgedaagd worden
Wint ze met gemak.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die blonde idd.. Dat mag volgens mij wel
Ohh dacht van niet , ook niet de finale spelen en niet eruit stemmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel aan het eind van de cyclus in het verliezende team
Ik dacht telkens een ander bondje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:11 schreef Soury het volgende:
Pres gewoon die nieuwe uitdagen kan ze weer terug (of mag dat niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |