Ik voorspel nu dat volgende week 1 van de andere groep vertrekt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:09 schreef Puzzie het volgende:
Mattie denkt echt dat Sharice nog in zijn GC onzin trapt?
Nog nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
Lekker naar Jorda, ze heeft haar taak volbracht......![]()
Het is wel zoals BB vaak looptquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik voorspel nu dat volgende week 1 van de andere groep vertrekt.
dan is de situatie 3 tegen 3 dan 2 tegen 2
1 overleeft, en die met de 2 over in de finale.
Zo gaat het vaak toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik voorspel nu dat volgende week 1 van de andere groep vertrekt.
dan is de situatie 3 tegen 3 dan 2 tegen 2
1 overleeft, en die met de 2 over in de finale.
Nee van Janequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef Hznootje het volgende:
Heeft Keanu nou de oorbel van Mattie in zijn oor? Wel ontsmet?
Die gaat nog lang niet naar huisquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
Denk het nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
Ze hadden het vanmiddag over peppie en kokkie dus denk dat Axel er ook bij moet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
Denk dat Jane meer kans heeft tegen Jordy /jolien/mattiquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Keanu zal morgen wel vertrekken, maar daarna zal de andere kant we stuk voor stuk vertrekken, enkel Axel geef ik nog een kleine kans tegen Mattie, Jordy en Jolien.
Mattie zijn GC zorgt er sowieso voor dat er een iemand van de andere kant op staatquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is wel zoals BB vaak loopt
Dan zal het een pootje of sharice zijn
Eventueel Axel
Tenzijquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mattie zijn GC zorgt er sowieso voor dat er een iemand van de andere kant op staat
Hij was vanmorgen met de sieraden van Jane bezigquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar Mattheus had toch zo’n kruisje in zijn oor? Dat zie ik nu niet meer
Wel of niet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:19 schreef Ace90ace het volgende:
Dus Jordy in een gamechanger bespaard geweest omdat Big Brother hem dus een voordeel heeft gegeven door onmiddellijk te zeggen dat hij niet kom stemmen. Is wel niet echt eerlijk.
He ik hoor alleen maar wat te doen nadat er 1 vertrokken is. Nog geen slecht woord verder over de anderenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Willewa het volgende:
Kartel is echt een sneaky clubje. Zonder Jordy zijn ze alle 3 zeer prima lieve mensen, maar ze gaan helaas mee in zijn sneakiness.
Misschien gebruiken ze die tijdens de gebedsdienstenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Volgens mij komt is die oorbel van Keanu zelf, die zat in het zakje met sieraden die de febo gisteren in de voorraad kamer heeft gelegd.quote:
Ik zag die van Matti net duidelijk in beeld!quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, we weten niet wat BB zou doen als Jordy gestemd zou hebben voor Axel zijn censuur op hem inzette.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:19 schreef Ace90ace het volgende:
Dus Jordy in een gamechanger bespaard geweest omdat Big Brother hem dus een voordeel heeft gegeven door onmiddellijk te zeggen dat hij niet kom stemmen. Is wel niet echt eerlijk.
Dat vind ik dan wel weer eerlijk, je speelt voor jezelf en de regels moeten wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:19 schreef Ace90ace het volgende:
Net nog dom Axel nadoen toen ie ff netjes kwam vragen of iemand koffie moest.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He ik hoor alleen maar wat te doen nadat er 1 vertrokken is. Nog geen slecht woord verder over de anderen
De kans is groot dat hij gaatquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
Keanu heeft met zijn beste vriend(en) afgesproken dat ze (indien ze zouden mogen een boodschap sturen of komen voor een freeze), moeten zeggen: "die persoon is echt een heel leuke, lieve meid/jongen" en dat is dan code-taal voor: pas op voor die persoon, die steekt je nog een mes in de rug.
Wel slim bedacht!
Minder slim dat hij het nu vertelt.
Ander groepje niet dan wat ik hun vanmiddag heb horen zeggen ik zou me schamenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Willewa het volgende:
Kartel is echt een sneaky clubje. Zonder Jordy zijn ze alle 3 zeer prima lieve mensen, maar ze gaan helaas mee in zijn sneakiness.
Ze doen het allemaalquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:29 schreef T0wler het volgende:
[..]
Ander groepje niet dan wat ik hun vanmiddag heb horen zeggen ik zou me schamen
Jordy is de agressor in het hele verhaal. Dat veroorzaakt reactie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:29 schreef T0wler het volgende:
[..]
Ander groepje niet dan wat ik hun vanmiddag heb horen zeggen ik zou me schamen
Andere eten ook stiekem snachts hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Net nog dom Axel nadoen toen ie ff netjes kwam vragen of iemand koffie moest.
Ik vind het gewoon verder een sneaky clubje, vooral door Jordy. Dat eten jatten uit de DR ook telkens![]()
De druiven zijn heel erg zuur voor ze. Ze dachten dat ze ontastbaar waren en nu zitten ze alle drie op de bank. Koekje van eigen deegquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon verder een sneaky clubje, vooral door Jordy. Dat eten jatten uit de DR ook telkens![]()
Jordy zat gisteren inderdaad al dat "pleur? pleur? pleur?" na te doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon verder een sneaky clubje, vooral door Jordy.
Dat weet ik. Maar het eten jatten uit de DR gaat te ver en doen anderen niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:30 schreef T0wler het volgende:
[..]
Andere eten ook stiekem snachts hoor
Iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
De druiven zijn heel erg zuur voor ze. Ze dachten dat ze ontastbaar waren en nu zitten ze alle drie op de bank. Koekje van eigen deeg
Axel en Jordy eruitquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy zat gisteren inderdaad al dat "pleur? pleur? pleur?" na te doen.
Jordy en Axel worden echt nooit vrienden, da's duidelijk. Best jammer eigenlijk, ik denk dat er veel lol zou gemaakt worden als die 2 in hetzelfde "team" zouden zitten, maar ze zien elkaar te veel als heel grote concurrent op finale/winst.
Dat ze vanavond al die frituursnacks op willen eten die bewaard worden voor morgen tijdens de liveshow vind ik ook smerigquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het eten jatten uit de DR gaat te ver en doen anderen niet.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:35 schreef Droopie het volgende:
Keanu
Jordy: wat een grafsfeer he
Keanu: ja bij ons, zij hebben het naar hun zin
Ben ff op reis dus weinig kunnen kijken vanaf gister tot net, maar kartel wil dus alle snacks opeten die voor iedereen bedoeld zijn voor morgen bedoel je?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ze vanavond al die frituursnacks op willen eten die bewaard worden voor morgen tijdens de liveshow vind ik ook smerig
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ben ff op reis dus weinig kunnen kijken tot net, maar kartel wil dus alle snacks opeten die voor iedereen bedoeld zijn voor morgen bedoel je?
Ik denk echt dat al dit en dat gedoe er niet zou zijn als Jordy er niet was. Ik vond ‘m eerst bij vlagen juist wel grappig, maar hij is echt een beetje doorgeslagen afgelopen weken. Een egoïst die strategisch lieve ja-knikkers om zich heen heeft verzameld zodat ie z’n gang kan gaan en erom gelachen wordt. Dat daar van een aantal anderen, de niet-ja-knikkers, REactie op komt vind ik dan niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]Maar de anderen hebben het door en blijven expres lang op vanavond. Ze zouden gewoon die airfryer mee naar bed moeten nemen. Dan kunnen ze ze niet klaar maken
Ja en het andere kartel wil dat ook doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ben ff op reis dus weinig kunnen kijken vanaf gister tot net, maar kartel wil dus alle snacks opeten die voor iedereen bedoeld zijn voor morgen bedoel je?
Zijn populariteit stort ook net zo snel in als de Tesla aandelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk echt dat al dit en dat gedoe er niet zou zijn als Jordy er niet was. Ik vond ‘m eerst bij vlagen juist wel grappig, maar hij is echt een beetje doorgeslagen afgelopen weken. Een egoïst die strategisch lieve ja-knikkers om zich heen heeft verzameld zodat ie z’n gang kan gaan en erom gelachen wordt. Dat daar van een aantal anderen, de niet-ja-knikkers, REactie op komt vind ik dan niet meer dan logisch.
Ik hoor net wat anders, dat die kant dat gewoon wil dwarsbomen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en het andere kartel wil dat ook doen
Ik ben het hier wel mee eens, de act is behoorlijk doorgeslagen, daarom ook mooi dat dat clubje op de bank zit en er eentje verdwijntquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk echt dat al dit en dat gedoe er niet zou zijn als Jordy er niet was. Ik vond ‘m eerst bij vlagen juist wel grappig, maar hij is echt een beetje doorgeslagen afgelopen weken. Een egoïst die strategisch lieve ja-knikkers om zich heen heeft verzameld zodat ie z’n gang kan gaan en erom gelachen wordt. Dat daar van een aantal anderen, de niet-ja-knikkers, REactie op komt vind ik dan niet meer dan logisch.
de botox of fillers of wat voor zooi er ook inzit begint uit te werkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:45 schreef kater1 het volgende:
Sjeeee Sharice heeft vandaag wel een extreme hangende oogleden dag.
Gisteravond wilde axel en jane het doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoor net wat anders, dat die kant dat gewoon wil dwarsbomen.
Kijk weet je wat het is. Een agressor veroorzaakt altijd een reactie, dat is niet meer dan logisch. Je moet kijken naar waar het start imo.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:47 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
samen niet alleen, samen niet alleen
Als dat Jordy zou zijn dan zou de sfeer heel snel een stuk beter wordenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens, de act is behoorlijk doorgeslagen, daarom ook mooi dat dat clubje op de bank zit en er eentje verdwijnt
Dankjewel voor de updates!quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ze daar niet aan doet. Nu vind ik dat op zich heel verstandig, maar in haar geval zou ik toch zeggen 'laat er wat aan doen'.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
de botox of fillers of wat voor zooi er ook inzit begint uit te werken
En vorige week was het andersomquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 met leuke mensen, op stream 1 alleen maar zeuren ....
Ik vind een vrouw die content met haarzelf is, aantrekkelijker dan een vrouw die pas na 1 uur plamuren zelfvertrouwen krijgt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar niet aan doet. Nu vind ik dat op zich heel verstandig, maar in haar geval zou ik toch zeggen 'laat er wat aan doen'.
Dus de andere vrouwen vind je niet aantrekkelijk daarquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw die content met haarzelf is, aantrekkelijker dan een vrouw die pas na 1 uur plamuren zelfvertrouwen krijgt.
Keanu is meer met zijn uiterlijk dan Sharice.
Ik heb dat niet kunnen zien, ken de context ook niet; of het serieus of grappend was, maar het is dus niet gebeurd begrijp ik. Dit dwaalt sowieso af, want ik kijk vooral gewoon naar dingen die wel al echt zijn gebeurdquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gisteravond wilde axel en jane het doen.
Wie had vorige week op dit tijdstip gedacht dat Milena zou vertrekkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
En vorige week was het andersom
Zo is er elke week wat
Jane heeft met Keanu kaas aardbeien fruit en jam zitten etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb dat niet kunnen zien, ken de context ook niet; of het serieus of grappend was, maar het is dus niet gebeurd begrijp ik. Dit dwaalt sowieso af, want ik kijk vooral gewoon naar dingen die wel al echt zijn gebeurd
oh dacht dat ik dat ergens een keer heb gelezen hier , als dat niet klopte dan mijn info ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar niet aan doet. Nu vind ik dat op zich heel verstandig, maar in haar geval zou ik toch zeggen 'laat er wat aan doen'.
Ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie had vorige week op dit tijdstip gedacht dat Milena zou vertrekken
Deze valstrik heb ik vaker gezien op Fok!, voor je het weet staat Hiddendoe hier voor de deur.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus de andere vrouwen vind je niet aantrekkelijk daar
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze valstrik heb ik vaker gezien op Fok!, voor je het weet staat Hiddendoe hier voor de deur.
Anyways, boobies op s2.
niet gedacht en niet gehoopt, sharice had er uit gemoetenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie had vorige week op dit tijdstip gedacht dat Milena zou vertrekken
En 13 minuten later de grootste lol op stream 1quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 met leuke mensen, op stream 1 alleen maar zeuren ....
Ja??quote:
Wat er ligt krijgen ze niet op.....geloof dat ze het over drie pakken hadden. En gister was de bedoeling van Axel en Jane om de airfryer aan te zetten maar ze hadden pech want de woonkamer was bezet.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ze vanavond al die frituursnacks op willen eten die bewaard worden voor morgen tijdens de liveshow vind ik ook smerig
Eva en Wicky zeiden dat wel in de auto met die Nick van de Bondgenoten. Niet dat het me verder boeitquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
[..]
nietusquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze valstrik heb ik vaker gezien op Fok!, voor je het weet staat Hiddendoe hier voor de deur.
Anyways, boobies op s2.
Daar ben ik het mee eens, maar in het geval van Sharice lijkt het me wel een goed idee, omdat ze er door die oogleden regelmatig uitziet of ze geblowd heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw die content met haarzelf is, aantrekkelijker dan een vrouw die pas na 1 uur plamuren zelfvertrouwen krijgt.
Keanu is meer met zijn uiterlijk bezig dan Sharice.
Ze heeft, toen Eva er nog in zat, een keer gezegd dat ze wel filters of botox had. Volgens mij voorhoofd en jukbeenderen ofzo...quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wat hun niet opkrijgen, die vreten alles opquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat er ligt krijgen ze niet op.....geloof dat ze het over drie pakken hadden. En gister was de bedoeling van Axel en Jane om de airfryer aan te zetten maar ze hadden pech want de woonkamer was bezet.....
Ik had het ook over het eten stelen uit de DR. Het inkopen voor de groep en dan dingen direct in een kast achterhouden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane heeft met Keanu kaas aardbeien fruit en jam zitten eten
Stiekem
Vannacht
Die wilde kaas gaan eten, zijn ze later alsnog gaan doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat er ligt krijgen ze niet op.....geloof dat ze het over drie pakken hadden. En gister was de bedoeling van Axel en Jane om de airfryer aan te zetten maar ze hadden pech want de woonkamer was bezet.....
Dat vraag ik me ook al af sinds er genoeg eten is. Toen het eten nog op rantsoen was moesten ze wel stiekem doen omdat iedereen honger had en graag wat extra wou maar het er niet was. Nu is er meer dan genoeg en is dat stiekeme gedoe nergens meer voor nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die wilde kaas gaan eten, zijn ze later alsnog gaan doen.
Was op zich wel grappig, kartel wilde snacks, maar pootje zat in de woonkamer, Axel en Jane wilde kaas, maar iedereen behalve Sharice zat in de woonkamer. Ik zei toen hier nog, waarom nou niet gewoon samen eten
leukste wat keanu heeft gezegd deze BBquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:04 schreef maxelu het volgende:
[..]
heb je al gehoord van mij en lizzie?
hahahah
Het was de bedoeling van Axel en Jane om te frituren,,,,,ging niet door want de andere zaten in de woonkamer.....toen die eindelijk naar bed gingen heeft Jane samen met Keanu in het donker lekker kaas en aardbeien of ijs gegeten. op de grond in dekeuken.....vandaag was Jane ziekjes en slaperig.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoor net wat anders, dat die kant dat gewoon wil dwarsbomen.
Kijk weet je wat het is. Een agressor veroorzaakt altijd een reactie, dat is niet meer dan logisch. Je moet kijken naar waar het start imo.
Schakel ik net op tijd inquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien gaat laten zien hoe ze mannen verleid in een club![]()
Ze hebben lol dat is het belangrijkste......quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:57 schreef mazaru het volgende:
Mattheus doet alsof hij er verstand van heeft. Als een bokser dit ziet dan lacht hij hem vierkant uit. Bluffertje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien gaat laten zien hoe ze mannen verleid in een club![]()
Okee, maar nu dwaalt het constant af naar iets waar ik zelf niet over begon. Dat stiekem uit de woonkamer/keuken eten enz doen ze allemaal idd, zo is dat er blijkbaar ingeslopen toen er nog weinig was. Maar dat is niet waar ik het over had. Het ging mij om wat er in de DR gebeurt; het inkopen en stiekem wegsluizen van voedsel in een kast, waar anderen dus niet eens het bestaan van wetenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was de bedoeling van Axel en Jane om te frituren,,,,,ging niet door want de andere zaten in de woonkamer.....toen die eindelijk naar bed gingen heeft Jane samen met Keanu in het donker lekker kaas en aardbeien of ijs gegeten. op de grond in dekeuken.....vandaag was Jane ziekjes en slaperig.....
En een dag later uit de vriezer halen is anders????quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik had het ook over het eten stelen uit de DR. Het inkopen voor de groep en dan dingen direct in een kast achterhouden.
Je wil me niet snappen denk ik. Prima ;p heb ook niet zin om hier eindeloos over door te gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
En een dag later uit de vriezer halen is anders????
Ik ben benieuwd wie hier nu van weten....Weet Sharice dat Jane kaas had gegeten en Axel en pootje....quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die wilde kaas gaan eten, zijn ze later alsnog gaan doen.
Was op zich wel grappig, kartel wilde snacks, maar pootje zat in de woonkamer, Axel en Jane wilde kaas, maar iedereen behalve Sharice zat in de woonkamer. Ik zei toen hier nog, waarom nou niet gewoon samen eten
haha en waren die bezig met de airfryer?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gister zei Jane wel tegen Axel die kaas gaan we niet delen als ze het zien willen hun ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al af sinds er genoeg eten is. Toen het eten nog op rantsoen was moesten ze wel stiekem doen omdat iedereen honger had en graag wat extra wou maar het er niet was. Nu is er meer dan genoeg en is dat stiekeme gedoe nergens meer voor nodig.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Okeee
Keanu zou zeggen ik heb je net met 1 vinger laten komen, laat staan straks met 3
Aha....snapte het al niet ik dacht wat maakt het uit aleen eten blijft alleen eten.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee, maar nu dwaalt het constant af naar iets waar ik zelf niet over begon. Dat stiekem uit de woonkamer/keuken eten enz doen ze allemaal idd, zo is dat er blijkbaar ingeslopen toen er nog weinig was. Maar dat is niet waar ik het over had. Het ging mij om wat er in de DR gebeurt; het inkopen en stiekem wegsluizen van voedsel in een kast, waar anderen dus niet eens het bestaan van weten
Nee, ze hoopte dat het clubje naar bed zouden gaan....maar wachten duurde lang en Axel is in slaap gevallenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
haha en waren die bezig met de airfryer?
whahhahha is ook heel moeilijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:08 schreef mazaru het volgende:
Pootje wou naar de Walletjes met een goede vriend van hem, maar hij kon het niet vinden. Ook niet met Google maps
hoe deed jij het ? hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een tactiekenIk ben een oude man is nu bevestigd
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze hoopte dat het clubje naar bed zouden gaan....maar wachten duurde lang en Axel is in slaap gevallen
shit gemistquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien over een getrouwde man met kinderen
Bumble?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:20 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien gebruikt bumble. Ze gaat uitleg geven aan Keanu
Ik ken bumble niet...quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bumble?
Jolien zou volgens mij eerder op zo'n exclusieve datingapp passen.
Maar Bumble
Dat is wat ze zei.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bumble?
Jolien zou volgens mij eerder op zo'n exclusieve datingapp passen.
Maar Bumble
Meer laatstekans.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Mijn ma zou gezegd hebben "die heeft meer worst geslikt dan ik op mijn brood heb gehad..."quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is wat ze zei.
Jolien lust hem welals ik haar eerdere uitspraken moet geloven.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn ma zou gezegd hebben "die heeft meer worst geslikt dan ik op mijn brood heb gehad..."
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn ma zou gezegd hebben "die heeft meer worst geslikt dan ik op mijn brood heb gehad..."
Deze breuk is niet meer te lijmen vrees ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:31 schreef ledn81 het volgende:
Wat een saai streamdagje/avondje.
Had gehoopt dat ze vandaag wel weer meer met elkaar zouden omgaan
Ja Deborah zijn huidge exquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
Gaat dit nou over die huidige vriendin van hem??
Yepquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
Ik ben bang dat dat alleen weer mogelijk is als Axel en/of jordy er uit zijn. Die 2 zijn water en vuur qua reageren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:31 schreef ledn81 het volgende:
Wat een saai streamdagje/avondje.
Had gehoopt dat ze vandaag wel weer meer met elkaar zouden omgaan
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef Ireth het volgende:
Matti: "na het smincken zijn we gaan zoenen..."
....
Matti: "ow dat klinkt wel heel raar eigenlijk..."
ja maar in die dans tenten is weinig een gesprekje te voeren met die muziekquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je dame een drankje kan aanbieden en zo een gesprekje openen
0ja alleen weet matti niet dat ze ondertussen zijn exquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
Als Jordy weg is vast wel. Maar die gaat niet ben ik bangquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Deze breuk is niet meer te lijmen vrees ik
Toch echt clashen doen ze niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat alleen weer mogelijk is als Axel en/of jordy er uit zijn. Die 2 zijn water en vuur qua reageren.
kon ik ook nie tben even checken nu hahahaquote:
Als Jolien gaat denk ik dat het goed komt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat alleen weer mogelijk is als Axel en/of jordy er uit zijn. Die 2 zijn water en vuur qua reageren.
wilde net zeggen, wat is er in de uitzending gebeurd vanavond. Maar dank dat je je opoffert voor deze taak. Houd ons op de hoogtequote:Op donderdag 6 maart 2025 20:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, maar het suddert....
Uitzending!!
I am your personal assistentquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
wilde net zeggen, wat is er in de uitzending gebeurd vanavond. Maar dank dat je je opoffert voor deze taak. Houd ons op de hoogte![]()
Ja, dat zou beter zijn al voelt Jordy zich beter in kleine groepjes net als met Niels bv.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Meer laatstekans.nlTinder is laatste kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgele is wanhopig
Bumble schijnt wel ok te zijnThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Meer laatstekans.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Omdat ze hele dagen zitten te typenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom hebben al die jongeren toch belangst
Ik snap niet wat het eventuele vertrek van Jolien hier mee te maken heeftquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Jolien gaat denk ik dat het goed komt.
Keanu zet zich er wel overheen, Matt zal toch wel weer gaan bonden met Jane.. Dan ligt de bal bij Jordy, 4 weken met zijn drieeen trek je niet, lijkt mij.
Jammer he, hadden we deze COS in een zoommeeting kunnen doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Die gaat ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het eventuele vertrek van Jolien hier mee te maken heeft
Ik dacht serieus dat je nog niet klaar was met typenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
kijk morgen wel terug vind dit wel leuk luisteren hahhaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, maar het suddert....
Uitzending!!
Als Matt en Jordy overblijven samen met Jolien, dan gaan ze met zijn drieeen gezamelijk de hakken in t zand zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het eventuele vertrek van Jolien hier mee te maken heeft
Matti doet gewoon met de ‘anderen’ kletsenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Matt en Jordy overblijven samen met Jolien, dan gaan ze met zijn drieeen gezamelijk de hakken in t zand zetten.
Als Keanu nummer 3 is van het kartel, gaat ie wel gezellig doen met de anderen.
ja ik ook snap dat woord niet hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je nog niet klaar was met typen(belangstelling)
Voetbal ja, om 2100 uurquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:41 schreef ledn81 het volgende:
Een Drone![]()
alternatief voor de vliegtuigjes![]()
(maar is een drone die de Arena filmt waarschijnlijk)
Bel-angstquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ook snap dat woord niet haha
Bel-angstquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ook snap dat woord niet haha
ohhhhhhh zo ja nee zo begreep ik hem niet hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bel-angst
Angst om te bellen
De generatie van 20-30 ( ongeveer) zal niet snel bellen
Ik snap het dank je wel voor de uitlegquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Matt en Jordy overblijven samen met Jolien, dan gaan ze met zijn drieeen gezamelijk de hakken in t zand zetten.
Ik kwam gisteren zijn TikTok kanaal tegenquote:
Ah zou kunnen dan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt, zal wel de auto van zijn ouders zijn
van mama iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt, zal wel de auto van zijn ouders zijn
Vind het wel leuk gekletsquote:
Oh ja ze kletsen er lekker op los ook niks mis meequote:Op donderdag 6 maart 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het wel leuk geklets
Samen
Elkaar meer leren kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Heb een dochter van 20quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Oh ja ze kletsen er lekker op los ook niks mis mee
maar moet er gewoon om lachen
Daarom had ik liever Matt op de bank...dan had waarschijnlijk Jolien weggegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou, ik zit al de HELE avond naar deze slaapkamer-stream te kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
ah we mogen weer eens in twinstream genieten
Maakt eigenlijk niet uit. Was denk teveel voor BB....quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
ah we mogen weer eens in twinstream genieten
Of het programma Big Streamlock gaan noemenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:56 schreef Droopie het volgende:
Op rtl5 die ranking he, duurt 5 minuten, hebben we daar nu 2,5 uur voor naar Streamlocks zitten kijken
Zou volgend jaar alleen maar streams doen en iedere avond 2x op videoland een dag samenvatting van 20 minuten
hij wilde ook een auto kopen als hij BB zou winnen, had hij in zijn filmpje verteld en zijn haar in Turkijequote:Op donderdag 6 maart 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren zijn TikTok kanaal tegen
Daar zag ik hem wel veel op een scooter
Ja Jordy heeft de slaapkamerdeur op slot gedaan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als Jordy weg is vast wel. Maar die gaat niet ben ik bang
Over anderhalve maand weet niemand meer wie Keanu .wasquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja man, de fans staan straks in de rij
Ik snap echt niet waarom elke big brother bewoner dat elk jaar nog denkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken echt BN'er of BV'er te zij na BB
Nee ze hebben toch de vorige seizoenen gekeken? Wie van die mensen is nou echt BN’er?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:02 schreef Visual het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom elke big brother bewoner dat elk jaar nog denken
Dat denken ze niet. Het gaat over fans van het programma.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken echt BN'er of BV'er te zij na BB
Nee het gaat over sliden in DMquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:03 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denken ze niet. Het gaat over fans van het programma.
Het is een algemene opmerking over hoe ik zie dat ze denkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:03 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denken ze niet. Het gaat over fans van het programma.
Een soort van commentaar op de streams bedoel je?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is een algemene opmerking over hoe ik zie dat ze denken
Ik gok Salar nog het meest.... en dat zegt eigenlijk meer dan genoeg over de term "BN'r"quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ze hebben toch de vorige seizoenen gekeken? Wie van die mensen is nou echt BN’er?
Eindelijk wat andersquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:09 schreef Verity het volgende:
Voor de liefhebbers: S2 is live in de tuin
Daar hebben ze wel een puntquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane: hun snappen niet dat Jordy hen alle 4 bespeeld
Axel ze spelen niet hun eigen spel ze spelen jordy zijn spel
Dat zien ze goed. Maar dat zegt net zoveel over de zwakke karakters van de slaafjes van Jordy als over Jordy zelf.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker zuur weer en afgeven op die andere, denk echt wel dat ze gewoon hun eigen spel spelen hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat ieder een ander beschuldigt maar dat ze niet zien dat ze zelf ook geregeld hetzelfde gedrag hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
weet niet of je er vrolijker van wordquote:
Ik kijk niet eens meerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet niet of je er vrolijker van word
Die fles waar hij lallend mee aan zijn mond stond was gingerbeer. Dat is gewoon limonade met 0 alcoholquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy verpest elk feestje
Hij schreeuwt het hardst om een feestje maar hij verpest het
Het is een act volgens Axel
Jane heeft zelf ook gehoord dat de andere met tactieken komen en Jordy ze dus niet allemaal bespeeld. Heb een beetje het idee dat ze met Axel mee gaat in het hekel hebben aan Jordy. Ik hoop niet dat, ze is een goede tactische speler. Zou jammer zijn als ze ook van die zure trekjes gaat krijgen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Sorry maar hier hebben ze gewoon een puntquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Lekker zuur weer en afgeven op die andere, denk echt wel dat ze gewoon hun eigen spel spelen hoor
en wat ben ik terug gekomen op Jane zeg bah hoe ze nu doet
oh hoor ze hij moet echt normaal doen!!! wie lopen nu te zeuren en te miepen
vreselijk hoor die Axel, nu grootste woord nu Janetje hem to the rescue kwam wie deed nou Boehoe in het begin dat hij er net was .....quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy moet gewoon normaal gaan doen en niet zo gaan zweven
Axel hoopt dat alles wat Jordy heeft gedaan tegen hem gaat werken
Jordy heeft nog nooit echt in het middelpunt van de belangstelling gestaan en hier doet hij dat en dar gaat hij van zweven
Dat bleek eerder wel, Keanu en Mattheus kwamen beiden met vrij zinloze suggesties over hun GC's (heb dat gesprek van eerder vandaag hier in de cos beschreven). Jordy ging er verder ook niet op in terwijl ze gisteren hetzelfde al eens hetzelfde gesprek hadden. Hij begon gewoon over de GC's van Axel.quote:
wie,, ben ik iemand vergetenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice denkt dat Noa lang gescoord heeft
hiervoor had hij toch al bier op dus begrijp hun probleem niet echt hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die fles waar hij lallend mee aan zijn mond stond was gingerbeer. Dat is gewoon limonade met 0 alcohol![]()
[ afbeelding ]
Haha, die heeft wel indruk gemaakt in Belgie, maar helaas naar PSV gegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice denkt dat Noa lang gescoord heeft
Ik ben er ook klaar mee voor vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
Het was even gezellig nu begint dat gekaats heen en weer wederom, ik ga wat anders doen
nou die heeft ze al geheel overgenomen zoals ze nu al praat over Jordyquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:15 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane heeft zelf ook gehoord dat de andere met tactieken komen en Jordy ze dus niet allemaal bespeeld. Heb een beetje het idee dat ze met Axel mee gaat in het hekel hebben aan Jordy. Ik hoop niet dat, ze is een goede tactische speler. Zou jammer zijn als ze ook van die zure trekjes gaat krijgen.
ik weet het neit hoor maar wat doet JOrdy nu dan? ze zitten te dollen en te praten meer niet hebben misschien even 15 minuten over volgende week al gehad maar verders zijn ze gewoon met hun eigen 4 bezig en ook niet aan het roddelen en zeker niet kwaad spreken over de andere.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar hier hebben ze gewoon een punt
Huh? Dat ging niet eens over Jordy! Ze zei dat ze daar maatjes is met Axel, maar in het dagelijks leven nooit maatjes zou kunnen zijn met (wijzend naar Axel!) DAT!quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane: hoe kan je maatje zijn met DAT!
Dat zeg je toch niet over iemand, Mevr die de hele tijd heb lopen in likken bij de groep en hun deden gewoon normaal tegen haar, vind ik het echt vies van der hoe ze nu over hun praat ook na hun een mes in de rug hebben gestoken
Ze hebben nog net niet met spandoeken een pleidooi gehouden voor Keanu....want ze moeten van Jolien af....Jolien heeft sensuur en dan zijn ze die kwijt....quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
slaapkamer leuk gesprek. buiten weer zuurpruimen over de andere![]()
Persoonlijk vindt ik het hele lichtplan erg slecht dit jaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:27 schreef Verity het volgende:
Vind de belichting in de tuin soms wat donker. Vooral als de bewoners zitten/staan op plekken wat BB niet echt heeft ingeschat.
Dat is echt onzin. Jolien gebruikt Jordy net zo hard. Keanu doet niets wat hij niet wil. Matti ook steeds gedaan wat hij zelf wil. Dat zie je wel aan het niet gebruiken van zijn GC voor het kartelquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
nou excuses dan dat heb ik dan verkeerd begrepen maar vlak ervoor hadden ze het wel over de andere groep weer en niet in positive zin dus vandaar dat ik dat begreep nadat ik het geluid even uit had gezet en erna weer aanquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Huh? Dat ging niet eens over Jordy! Ze zei dat ze in het dagelijks leven nooit maatjes zou kunnen zijn met Axel, maar dat ze daar (wijzend naar Axel!) maatjes is met DAT!
Als die andere 3 bezig blijven met Jordy nadoen, is ze degene die zegt dat ze ermee moeten stoppen en dat ze aardig moeten blijven. Ze heeft erom gelachen, dat wel.
nou wat aardig van zequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben nog net niet met spandoeken een pleidooi gehouden voor Keanu....want ze moeten van Jolien af....Jolien heeft sensuur en dan zijn ze die kwijt....
Axel boven op zijn rots samen met Pootje schreeuwen stem op Keanu en toen ook maar even met zijn vieren.
En toen maar een sl erin dus dubbel op andere groepje.
Het is dat ze zo blijven hangen is het slecht praten. Even is geen probleem maar doorlopend gaat ver. In slaapkamer al 2 uur niets gehoord over het spel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:29 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Jolien gebruikt Jordy net zo hard. Keanu doet niets wat hij niet wil. Matti ook steeds gedaan wat hij zelf wil. Dat zie je wel aan het niet gebruiken van zijn GC voor het kartel
Buitenclubje doet precies wat Axel wil. Maargoed die spiegels in het huis heeft dat clubje buiten nog niet gevonden.
ja ik bedoel echt niets kwaads maar meld gewoon wat ik zie zeg en hoor meer niet en minder.quote:
De gesprekken die ik kartel regelmatig zie voeren over hun leven buiten heb ik de anderen nog niet heel vaak horen voeren jammer genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:29 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Jolien gebruikt Jordy net zo hard. Keanu doet niets wat hij niet wil. Matti ook steeds gedaan wat hij zelf wil. Dat zie je wel aan het niet gebruiken van zijn GC voor het kartel
Buitenclubje doet precies wat Axel wil. Maargoed die spiegels in het huis heeft dat clubje buiten nog niet gevonden.
ja maar als ik heel eerlijk ben, zal Jane toch eerst even de reikende hand moeten geven dan want die heeft dit toch wel een beetje veroorzaakt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Om eerlijk te zijn vallen mij beide kanten een beetje tegen op dit moment, niemand zal ook proberen een handreiking te doen de sfeer een beetje te verbeteren. Ze stappen allemaal een beetje rond en gooien slechte praat er over elkaar uit. Ja het Is BB en Ja het hoort erbij maar ik zou ze ook gewoon weer eens iets als groep willen zien doen.
ik heb het niet gehoord ik zit de andere kant te luisteren vind hun gesprek wel leuk met elkaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het lijkt me zo stug dat ik de enige was die op stream 2 zat.......op dat moment.
Echt saai nu, die 2 heel aparte groepjes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Om eerlijk te zijn vallen mij beide kanten een beetje tegen op dit moment, niemand zal ook proberen een handreiking te doen de sfeer een beetje te verbeteren. Ze stappen allemaal een beetje rond en gooien slechte praat er over elkaar uit. Ja het Is BB en Ja het hoort erbij maar ik zou ze ook gewoon weer eens iets als groep willen zien doen.
Moesten ze nu eens wisselen, zodat ook de Belgische streamer eens wat anders te zien krijgt...quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef Verity het volgende:
S2 is live met Pootje, Axel, Sharice en Jane
Jane heeft Jolien en Matt hints gegeven, en zolang Jordy zo bloedirritant is, zullen ze allebei een handreiking moeten doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar als ik heel eerlijk ben, zal Jane toch eerst even de reikende hand moeten geven dan want die heeft dit toch wel een beetje veroorzaakt.
In 2023 zaten met ze drieen buiten en met drie binnen. Daar aten ze ook alleen samen. Bij de start van de finale week hadden ze een goed gesprek samen en hebben ze nog leuk een paar dagen gehad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
haha, ze lezen mee. 30 seconden na mijn bericht komt de wissel!quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Moesten ze nu eens wisselen, zodat ook de Belgische streamer eens wat anders te zien krijgt...
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Moesten ze nu eens wisselen, zodat ook de Belgische streamer eens wat anders te zien krijgt...
Je wens is in vervulling gegaan!quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Echt he. Top televisie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:37 schreef odie22 het volgende:
de uitzending is momenteel 10 x beter dan de streams
nou daar gaat mijn gezicht hetzelfde van staan als sharicequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef Verity het volgende:
S2 is live met Pootje, Axel, Sharice en Jane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |