Ik voorspel nu dat volgende week 1 van de andere groep vertrekt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:09 schreef Puzzie het volgende:
Mattie denkt echt dat Sharice nog in zijn GC onzin trapt?
Nog nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
Lekker naar Jorda, ze heeft haar taak volbracht......![]()
Het is wel zoals BB vaak looptquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik voorspel nu dat volgende week 1 van de andere groep vertrekt.
dan is de situatie 3 tegen 3 dan 2 tegen 2
1 overleeft, en die met de 2 over in de finale.
Zo gaat het vaak toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik voorspel nu dat volgende week 1 van de andere groep vertrekt.
dan is de situatie 3 tegen 3 dan 2 tegen 2
1 overleeft, en die met de 2 over in de finale.
Nee van Janequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef Hznootje het volgende:
Heeft Keanu nou de oorbel van Mattie in zijn oor? Wel ontsmet?
Die gaat nog lang niet naar huisquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
Denk het nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
Ze hadden het vanmiddag over peppie en kokkie dus denk dat Axel er ook bij moet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
Denk dat Jane meer kans heeft tegen Jordy /jolien/mattiquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Keanu zal morgen wel vertrekken, maar daarna zal de andere kant we stuk voor stuk vertrekken, enkel Axel geef ik nog een kleine kans tegen Mattie, Jordy en Jolien.
Mattie zijn GC zorgt er sowieso voor dat er een iemand van de andere kant op staatquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is wel zoals BB vaak loopt
Dan zal het een pootje of sharice zijn
Eventueel Axel
Tenzijquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mattie zijn GC zorgt er sowieso voor dat er een iemand van de andere kant op staat
Hij was vanmorgen met de sieraden van Jane bezigquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar Mattheus had toch zo’n kruisje in zijn oor? Dat zie ik nu niet meer
Wel of niet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:19 schreef Ace90ace het volgende:
Dus Jordy in een gamechanger bespaard geweest omdat Big Brother hem dus een voordeel heeft gegeven door onmiddellijk te zeggen dat hij niet kom stemmen. Is wel niet echt eerlijk.
He ik hoor alleen maar wat te doen nadat er 1 vertrokken is. Nog geen slecht woord verder over de anderenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Willewa het volgende:
Kartel is echt een sneaky clubje. Zonder Jordy zijn ze alle 3 zeer prima lieve mensen, maar ze gaan helaas mee in zijn sneakiness.
Misschien gebruiken ze die tijdens de gebedsdienstenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Volgens mij komt is die oorbel van Keanu zelf, die zat in het zakje met sieraden die de febo gisteren in de voorraad kamer heeft gelegd.quote:
Ik zag die van Matti net duidelijk in beeld!quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, we weten niet wat BB zou doen als Jordy gestemd zou hebben voor Axel zijn censuur op hem inzette.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:19 schreef Ace90ace het volgende:
Dus Jordy in een gamechanger bespaard geweest omdat Big Brother hem dus een voordeel heeft gegeven door onmiddellijk te zeggen dat hij niet kom stemmen. Is wel niet echt eerlijk.
Dat vind ik dan wel weer eerlijk, je speelt voor jezelf en de regels moeten wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:19 schreef Ace90ace het volgende:
Net nog dom Axel nadoen toen ie ff netjes kwam vragen of iemand koffie moest.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He ik hoor alleen maar wat te doen nadat er 1 vertrokken is. Nog geen slecht woord verder over de anderen
De kans is groot dat hij gaatquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
Keanu heeft met zijn beste vriend(en) afgesproken dat ze (indien ze zouden mogen een boodschap sturen of komen voor een freeze), moeten zeggen: "die persoon is echt een heel leuke, lieve meid/jongen" en dat is dan code-taal voor: pas op voor die persoon, die steekt je nog een mes in de rug.
Wel slim bedacht!
Minder slim dat hij het nu vertelt.
Ander groepje niet dan wat ik hun vanmiddag heb horen zeggen ik zou me schamenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Willewa het volgende:
Kartel is echt een sneaky clubje. Zonder Jordy zijn ze alle 3 zeer prima lieve mensen, maar ze gaan helaas mee in zijn sneakiness.
Ze doen het allemaalquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:29 schreef T0wler het volgende:
[..]
Ander groepje niet dan wat ik hun vanmiddag heb horen zeggen ik zou me schamen
Jordy is de agressor in het hele verhaal. Dat veroorzaakt reactie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:29 schreef T0wler het volgende:
[..]
Ander groepje niet dan wat ik hun vanmiddag heb horen zeggen ik zou me schamen
Andere eten ook stiekem snachts hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Net nog dom Axel nadoen toen ie ff netjes kwam vragen of iemand koffie moest.
Ik vind het gewoon verder een sneaky clubje, vooral door Jordy. Dat eten jatten uit de DR ook telkens![]()
De druiven zijn heel erg zuur voor ze. Ze dachten dat ze ontastbaar waren en nu zitten ze alle drie op de bank. Koekje van eigen deegquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon verder een sneaky clubje, vooral door Jordy. Dat eten jatten uit de DR ook telkens![]()
Jordy zat gisteren inderdaad al dat "pleur? pleur? pleur?" na te doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon verder een sneaky clubje, vooral door Jordy.
Dat weet ik. Maar het eten jatten uit de DR gaat te ver en doen anderen niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:30 schreef T0wler het volgende:
[..]
Andere eten ook stiekem snachts hoor
Iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
De druiven zijn heel erg zuur voor ze. Ze dachten dat ze ontastbaar waren en nu zitten ze alle drie op de bank. Koekje van eigen deeg
Axel en Jordy eruitquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy zat gisteren inderdaad al dat "pleur? pleur? pleur?" na te doen.
Jordy en Axel worden echt nooit vrienden, da's duidelijk. Best jammer eigenlijk, ik denk dat er veel lol zou gemaakt worden als die 2 in hetzelfde "team" zouden zitten, maar ze zien elkaar te veel als heel grote concurrent op finale/winst.
Dat ze vanavond al die frituursnacks op willen eten die bewaard worden voor morgen tijdens de liveshow vind ik ook smerigquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het eten jatten uit de DR gaat te ver en doen anderen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |