ze kwamen vorige week met de mededeling uit de dbk dat het stickertje niet meer van de thermostaatknop afgetrokken mocht worden om de tijd te zienquote:
Het viel me gisteren ook op dat ze de tijd wetenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze kwamen vorige week met de mededeling uit de dbk dat het stickertje niet meer van de thermostaatknop afgetrokken mocht worden om de tijd te zien
hebben ze dus weer lopen pulkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het viel me gisteren ook op dat ze de tijd weten
Ahhhh dat verklaard, jij hebt goed opgeletquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
De bewoners kennen de tijd omdat ze het op de oven kunnen aflezen.
Die klok stond niet juist, maar vorige vrijdag toen de live-exit startte, heeft iemand snel op de oven gekeken en kwamen ze er zo achter dat er ongeveer een uurtje verschil op zit.
Ze kunnen de tijd op de oven zien spuit 11 dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het viel me gisteren ook op dat ze de tijd weten
Van Jordy of van Ikkie?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:03 schreef mazaru het volgende:
Er is een opmerking gemaakt over het nepneuken van die eland tijdens dat feestje
quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:09 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy zijn ballen hangen op zijn knieën??
quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Normaal gesproken tellen bewoners de dagen die ze in het huis zijn, hij telt de dagen dat ie er geen rukje aan gegeven heeft.. hihi
Wat is er gebeurt met de podcast van vorige week? Mislukt ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:13 schreef Rhosyn het volgende:
Charice verteld aan Jane wat zij gehoord heeft van de podcasters dat er een vraag kwam hoe ze het vonden om een koekje van eigen deeg te krijgen en dat er nu twee kartels zijn.
Het antwoord van de podcasters op de vraag van het koekje was dat zij het zo niet voelden omdat zij zo niet zijn.
Mij kan het ook niet schelen, maar vindt het zo zielig voor Janequote:Op donderdag 6 maart 2025 17:11 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Who cares?? grapje
Ergens in de zon waarschijnlijk
Ik vind dat Jane verraad zo overdreven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice tegen Jane, heb je de vragen gehoord van de podcast?
Een van de vragen was: waarom heeft Jane verraden
andere vraag: hoe voelt het om koekje van eigen deeg te krijgen en een vraag over dat er 2 kartellen zijn. Het rice kartel.
Raadsel van de weekquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met de podcast van vorige week? Mislukt ?
+ voor ruwe schattingen heeft Axel verschillende eikpunten ten opzichte van de zonnestanden in de tuin genomen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
De bewoners kennen de tijd omdat ze het op de oven kunnen aflezen.
Die klok stond niet juist, maar vorige vrijdag toen de live-exit startte, heeft iemand snel op de oven gekeken en kwamen ze er zo achter dat er ongeveer een uurtje verschil op zit.
Van de week had sharice het na een bezoek aan de dbk tegen pootje erover dat ze het niet meer zouden uitzenden en ze er niet meer over mochten praten. Waar dat over ging weet ik niet maar misschien met die podcast te maken. Al heb ik die wel gezien dus kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met de podcast van vorige week? Mislukt ?
Op naar 10% stemmenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
cringe
Oh hij staat er weer![]()
even hoorden we jordy .. geluid weer weg
Ze stellen zich elke keer aan. Hij staat te kijken of ze gaan koken en doet verslag aan de anderen met humor. Sharice is aan het kijken voor nieuw plekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |