Wanneer is dat 'elke keer' voor het laatst op stream geweest ? .........quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ze negeren sharlice zegt jane elke keer. Zie kartel gewoon met haar praten.
Vanmorgen nogquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wanneer is dat 'elke keer' voor het laatst op stream geweest ? .........
Die ligt en slaapt zoveel, dat ik denk dat hij nog steeds niet alle namen van zijn medebewoners kent.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
De uitslag![]()
Gelijk leven in de brouwerij![]()
Ik moest lachen om Pootje toen bleek dat hij er maar 2 goed had...zijn lach
zoals gewoonlijk heeft hij weer het meeste (en beste) inzicht in het spel xDquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:21 schreef Ireth het volgende:
Mag ik het stiekem leuk vinden dat jordy het meeste heeft verdiend
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die ligt en slaapt zoveel, dat ik denk dat hij nog steeds niet alle namen van zijn medebewoners kent.
Misschien noemt ie ze allemaal wel een keer bij hun naam... zal eeuwig een raadsel blijvenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die ligt en slaapt zoveel, dat ik denk dat hij nog steeds niet alle namen van zijn medebewoners kent.
Als ik het leuk mag vinden dat pootje het minst heeft 😊quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:21 schreef Ireth het volgende:
Mag ik het stiekem leuk vinden dat jordy het meeste heeft verdiend
Denk ieder ééntje....quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Rhosyn het volgende:
Hoeveel uitspraken van fans waren er eigenlijk ?
8, iedere bewoner heeft er eentje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Rhosyn het volgende:
Hoeveel uitspraken van fans waren er eigenlijk ?
Op X is het grootste gedeelte tegen het kartel. BB weet wel waar hij z'n berichten vandaan haalt, ben ook benieuwd hoe oud sommige van deze tweets zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
Alle tweets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja, die schuurt ook de kookplaat en krabt hem schoon met een mesje …..quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
Jane klaagt over die koekenpannen. Maar blijft er maar met metalen lepels en vorken in schrapen. Als er iets slechts is dan moet je dat doen.
Dat is dus wat ik ook denk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice zegt de ergste zijn wel op hun niet op ons.
Zal niet zo erg zijn denk ik....alleen die er moeite mee heeft kan Keanu zijn.......maar die staat ook in de keuken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn er al bewoners beledigt door de uitspraken van fans die door BB is uitgekozen om aan hun te laten zien?
Die nu in de keuken staan in ieder geval niet.
nou ik hoor Axel tocht echt klagen dat hij niet vindt dat die stelling bij hem past en dat het wel een oude tweet zal zijn xD misschien niet direct beledigd maar erg fijn vindt hij het echt nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn er al bewoners beledigt door de uitspraken van fans die door BB is uitgekozen om aan hun te laten zien?
Die nu in de keuken staan in ieder geval niet.
te veel met spel bezig. Van plek wissel is ook niet echt positief. En jordy had gelijk door dat die van zichzelf was van de week en anderen ook. Denk dat er niemand er mee zit.quote:
Hoop dat hij zijn filmpje een keer te zien krijgt waar hij zich helemaal liet gaan na dat feestje.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Axel herkende zich niet in de stelling dat hij enkel met het spel bezig is xD
die kerel is sinds dag 1 met niets anders dan het spel bezig..
de zelfreflectie die deze mensen hebben is ongekend
Ze kunnen het nooit goed doen. Waar ze hun berichten ook vandaan halen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:31 schreef Verity het volgende:
[..]
Op X is het grootste gedeelte tegen het kartel. BB weet wel waar hij z'n berichten vandaan haalt, ben ook benieuwd hoe oud sommige van deze tweets zijn.
Je bedoeld dat hij zegt Dat Jordy een kneus is?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat hij zijn filmpje een keer te zien krijgt waar hij zich helemaal liet gaan na dat feestje.....
Of dat hij echt een hekel heeft aan Jordy?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je bedoeld dat hij zegt Dat Jordy een kneus is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |