Musk snapt er ook bovendien nog weer eens geen hol van. Deze rechtbank heeft de verkiezingen niet nietig verklaart. Deze rechtbank weigert het nietig verklaren door het Roemeense hooggerechtshof ongeldig te verklaren (wat Roemenië daar uberhaupt mee wenst te doen mogen ze zelf bepalen natuurlijk).quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:42 schreef polderturk het volgende:
Musk probeert nu Poetin pop in Roemenië aan de macht te helpen.
[ x ]
Waarom zie jij het lid worden van de NAVO niet als een (essentieel) deel van onder de paraplu komen van het Westen? En waarom vind je het aannemelijk dat de wens van het westen om Oekraïne onder de westerse paraplu te krijgen niets te maken heeft met macht?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:56 schreef Monolith het volgende:
Trump en Poetin (en uiteraard ook Xi) zitten allemaal op de 'might is right'-lijn en hebben er dan ook een broertje dood aan dat kleine landen die ze individueel de baas zijn zich verenigen in supranationale verbanden die wel tegenwicht kunnen bieden. Dat hele concerntrolling over de zogenaamde dreiging van de NAVO is natuurlijk volstrekte kolder. Het gaat Poetin erom dat hij als het hem uitkomt de imperialist kan uithangen, kan zorgen voor zetbazen in buurlanden en meer van dat soort zaken. Hij zit helemaal niet te wachten op buurlanden die onder de paraplu van het Westen uitgroeien tot welvarende, democratische landen.
quote:
Worden onder de tafel buiten beeld zijn ballen gekieteld, of is er iets of iemand failliet?quote:Trump adviser Kellogg:
Isolating Russia is not a viable strategy anymore
Hee, daar is ie weer eens hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat jij de Russische agressie graag beloond ziet worden is al jaren bekend.
De wens is primair om ze te beschermen tegen een agressieve imperialistische buurman. En die agressieve imperialistische buurman niet nogmaals te belonen voor hun agressie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom zie jij het lid worden van de NAVO niet als een (essentieel) deel van onder de paraplu komen van het Westen? En waarom vind je het aannemelijk dat de wens van het westen om Oekraïne onder de westerse paraplu te krijgen niets te maken heeft met macht?
Totale onzin maar vervolgens kom je wel zeer consequent op voor Trump en Poetin. Goed verhaal derhalve.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hee, daar is ie weer eens hoor.![]()
Lang geleden dat ik ben uitgemaakt voor Poetin versteher. Wat echt totale onzin in, maar goed.
Het is wel gewoon zo natuurlijk, dat hebben we de afgelopen drie jaar wel gemerkt. Rusland heeft nog steeds betrekkingen met genoeg landen.quote:
Gast... Heb je m'n posts afgelopen tijd wel eens gelezen? Lees maar even van een paar weken terug toen met dat Hegseth gebeuren bij München. (Of was het ergens anders?)quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Totale onzin maar vervolgens kom je wel zeer consequent op voor Trump en Poetin. Goed verhaal derhalve.
Australia Tesla sales slump by 70 per cent in February 2025quote:
Nou....en vooral dat andere land. Want die willen dat hun wapenleveranties vanuit de VS niet stopgezet gaan worden zoals nu in Oekraïne. Ik denk dat Israël een heel scherp mes in Rusland heeft zitten. In Washington hebben ze altijd al gezeten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er was een week terug een artikel over onderhandelingen met Iran over het atoomprogramma waarbij Rusland de VS zou helpen.
Dat lijkt toch wel een duidelijke trend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Australia Tesla sales slump by 70 per cent in February 2025
https://www.heraldsun.com(...)b907258c08a6cf97a817
Precies, daarom is het ook de vraag wat er nog meer speelt achter de schermen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:46 schreef Cherni het volgende:
[..]
Kijk, ik heb dat niet meegekregen maar dat zegt dus iets, dat het meer dan om de Oekraïne alleen gaat voor de VS.
Jij was toch groot fan en aandeelhouder van Tesla?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat lijkt toch wel een duidelijke trend.
Vorig jaar toen Musk met Trump begon te sjansen heb ik m'n aandelen verkocht.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij was toch groot fan en aandeelhouder van Tesla?
Nog steeds?
Je bent er bijna! De wens is natuurlijk primair om de eigen dominante positie te beschermen, dan wel te verstevigen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:03 schreef KareldeStoute het volgende:
De wens is primair om ze te beschermen tegen een agressieve imperialistische buurman. En die agressieve imperialistische buurman niet nogmaals te belonen voor hun agressie.
Daar zit indirect wel een link met macht maar die is vrij gezocht.
Wat is jouw wens?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je bent er bijna! De wens is natuurlijk primair om de eigen dominante positie te beschermen, dan wel te verstevigen.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Australia Tesla sales slump by 70 per cent in February 2025
https://www.heraldsun.com(...)b907258c08a6cf97a817
het is wel het moment op de restanten van de NATO / USSR de oorlog in te trekkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet ook niet binnen welk tijdsbestek hij daar gaat klootviolen. Wat ik wel weet is dat Rusland samen met Wit-Rusland in september een grootschalige oefening gaat houden aan de grenzen daar (Zapad - 2025). De vorige oefening was Zapad 2021 aan de grens met Oekraïne en na een half jaar vielen ze Oekraïne binnen. Dus de voortekenen zijn er al...
Dat is ook de mijne. Ik ben niet achterlijk, maar wel eerlijk.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Countries Feb-25 Feb-24 Jan-25 Jan-24 YoY change Germany 1,429 6,038 1,277 3,150 -70.6% UK 3,851 3,192 1,293 1,581 +7.7% France 2,395 3,244 1,141 3,118 -44.4% Netherlands 983 1,287 926 1,610 -34.1% Norway 917 1,777 663 1,109 -45.3% Spain 909 1,020 269 1,094 -44.4% Sweden 613 1,064 394 730 -43.9% Denmark 509 1,086 451 763 -48.1% Portugal 547 1,155 380 551 -45.0% |
In de UK moeten ze nog wakker wordenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:20 schreef Aether het volgende:
Tesla (TSLA) sales crash continues in Europe
https://electrek.co/2025/(...)ith-germany-down-70/
[ code verwijderd ]
Voor dat eerste, nope!quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bezig bent met een act of je nou zo wereldvreemd bent dat je niet inziet dat gezamenlijk niet echt een ding is als de een partij de burgers van een ander aan het vermoorden is en hun land aan het innemen is.
Een vredesmacht is voor de russen niet acceptabel, omdat volgens hen het westen dan haar invloed in het gebied opnieuw zou uitbreiden richting hun land.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarmee Rusland dus een vredesakkoord blokkeert.
Ik ben benieuwd op welke wijze Trump dat gaat belonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |