SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker lopen janken vannacht, maar het zijn de hormonen
En gelijk echt poepie sjaggie en ready for murder. Normale dingen dusTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Muisquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En gelijk echt poepie sjaggie en ready for murder. Normale dingen dus![]()
![]()
waarom ging je wenenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En gelijk echt poepie sjaggie en ready for murder. Normale dingen dusWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daar zit geen reden achter dat gebeurt gewoonquote:Trotste mama van Ambar
oh wist niet dat dat konquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zit geen reden achter dat gebeurt gewoonWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wordt spannend jaar, ik ga wat heel anders oppakken als nevenactiviteit naast mijn huidige werkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oeh, wat ga je doen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:46 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt spannend jaar, ik ga wat heel anders oppakken als nevenactiviteit naast mijn huidige werk![]()
Oh spannend, maar leuk!quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:46 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt spannend jaar, ik ga wat heel anders oppakken als nevenactiviteit naast mijn huidige werk![]()
![]()
Iets wat hopelijk meer in mijn aard ligt, omdat ik had aangegeven dat de huidige werkzaamheden niet helemaal in mijn aard ligtquote:Uw ADH vitamine Worst
Succes straksquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
Straks het belangrijke gesprek met mijn hoofdbehandelaar
Ligt werken wel in je aard?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets wat hopelijk meer in mijn aard ligt, omdat ik had aangegeven dat de huidige werkzaamheden niet helemaal in mijn aard ligt![]()
Succes KW!quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
Straks het belangrijke gesprek met mijn hoofdbehandelaar![]()
Ah wat fijn dat ze daar zo snel op inspelen! Heel veel succes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets wat hopelijk meer in mijn aard ligt, omdat ik had aangegeven dat de huidige werkzaamheden niet helemaal in mijn aard ligt![]()
Beter wel, werkgeluk is belangrijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets wat hopelijk meer in mijn aard ligt, omdat ik had aangegeven dat de huidige werkzaamheden niet helemaal in mijn aard ligtTrotste mama van Ambar
Absoluut!quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter wel, werkgeluk is belangrijk![]()
Nou ja valt mee met het snel, was eigenlijk jaar als het ware aan het sluimeren met een sleur na jaren van nieuwe uitdagingen, hopelijk weer mijn werkplezier zoals ik in de beginjaren heb weer terug toen alles nieuw wasquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah wat fijn dat ze daar zo snel op inspelen! Heel veel succes.Uw ADH vitamine Worst
Mijn mood van vandaag is echt al jankend iemands kop eraf rukken.
manmanman
Trotste mama van Ambar
Ah zo ja. Wel goed van je dat je dat hebt aangegeven. Lijkt me ook spannend om te doen want straks zeggen ze nee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou ja valt mee met het snel, was eigenlijk jaar als het ware aan het sluimeren met een sleur na jaren van nieuwe uitdagingen, hopelijk weer mijn werkplezier zoals ik in de beginjaren heb weer terug toen alles nieuw was![]()
Je kunt ook beginnen met een plukje haarquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
manmanman![]()
![]()
Muisje tochquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
manmanman![]()
![]()
Mijn baarmoeder wil alleen moordquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt ook beginnen met een plukje haar![]()
Trotste mama van Ambar
Het wordt geen 'nee' tenzij ik er zelf uitstap, want akkoord leidinggevende en het is iets wat ik zelf heb aangedragenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah zo ja. Wel goed van je dat je dat hebt aangegeven. Lijkt me ook spannend om te doen want straks zeggen ze nee.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn baarmoeder wil alleen moord![]()
![]()
![]()
Even volhouden het is bijna weekendquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn baarmoeder wil alleen moord![]()
![]()
![]()
Gewoon je trillende vriendjes oproepen om het een beetje te kalmeren
Uw ADH vitamine Worst
Ah zo, nou ja het lijkt mij in elk geval fijn dat de mogelijkheid tot ander werk er is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het wordt geen 'nee' tenzij ik er zelf uitstap, want akkoord leidinggevende en het is iets wat ik zelf heb aangedragen![]()
![]()
Dat verandert hormonaal nietsquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:01 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon je trillende vriendjes oproepen om het een beetje te kalmerenhet is gewoon tijd uitzitten. Morgen is alles weer normaal
Trotste mama van Ambar
En dan die ellende een keer per maand.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat verandert hormonaal nietshet is gewoon tijd uitzitten. Morgen is alles weer normaal
Best wel cruel van de natuur.![]()
Misschien dat er nog wat gelukshormonen vrij komen om te compenseren dacht ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat verandert hormonaal nietshet is gewoon tijd uitzitten. Morgen is alles weer normaal
Uw ADH vitamine Worst
Kopje rustgevende kamillethee misschien?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Altijd lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Kopje rustgevende kamillethee misschien?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat valt dan wel weer meequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En je wordt er zen van als een motherfucker, jonguh!![]()
![]()
Heeft iemand een idee hoe ik mijn elektrische fiets kan debuggen?
De trapondersteuning is weggevallen en ik heb geen idee wat het kan zijn.
Ik heb 1 draadje doorgemeten met een multimeter en daar zat geen weerstand op dus ik denk dat dat goed zit.
Maar ik heb geen idee hoe ik dit goed kan doen...![]()
Tot je yin en je yang volkomen in balans zijn, je chakra's uitgebalanceerd zijn, je kundalini opgewekt is, je de om mani padme hum bent en je perineum lekker gebronsd is!quote:![]()
![]()
Al een tijd niet zo erg gehad als nu eigenlijk
Trotste mama van Ambar
Ja misschien moet ik dat maar doen, kost meteen weer zo veel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:11 schreef JustinK het volgende:
Echt geen flauw idee...
Ik zou naar de fietsenmaker gaan![]()
Meestal bluf ik mij er nog wel doorheen, kan ik nog wel een beetje aardig blijven doen tegen mensenTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik mijn elektrische fiets kan debuggen?
De trapondersteuning is weggevallen en ik heb geen idee wat het kan zijn.
Ik heb 1 draadje doorgemeten met een multimeter en daar zat geen weerstand op dus ik denk dat dat goed zit.
Maar ik heb geen idee hoe ik dit goed kan doen...![]()
![]()
Ik heb er een braaksel-kleurig aura van gekregen! zou zo weer doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot je yin en je yang volkomen in balans zijn, je chakra's uitgebalanceerd zijn, je kundalini opgewekt is, je de om mani padme hum bent en je perineum lekker gebronsd is!![]()
Ja dat is altijd het nadeel... Maar voor zoiets wel zo makkelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik dat maar doen, kost meteen weer zo veel.![]()
werk je thuis of kantoor?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal bluf ik mij er nog wel doorheen, kan ik nog wel een beetje aardig blijven doen tegen mensenUw ADH vitamine Worst
Thuis uit bescherming voor collega'squote:Trotste mama van Ambar
beterquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thuis uit bescherming voor collega'sUw ADH vitamine Worst
Niemand zit te wachten op een ontslag omdat ik jankend door de gang loop te schreeuwen dat ik je hoofd eraf wil hakkenTrotste mama van Ambar
SUcces met je gesprek vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik dat maar doen, kost meteen weer zo veel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, nou... dat is niet naar kantoor hoeven komen vandaag...
Ook een 'goede' morgen vanuit Arnhem ...(-Zuid hier, gelukkig maar werk is in noord, binnenstad....)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bedankt Dot! Om half 1 is het zo ver.quote:
Moet er alleen wel heen fietsen met een kapotte elektrische fiets, dat is minder...![]()
Flinke fik hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:18 schreef Sally het volgende:
Ook een 'goede' morgen vanuit Arnhem ...(-Zuid hier, gelukkig maar werk is in noord, binnenstad....)
![]()
![]()
Ik las het jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:18 schreef Sally het volgende:
Trotste mama van Ambar
O dat is wel balen, moet je ver fietsen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bedankt Dot! Om half 1 is het zo ver.
Moet er alleen wel heen fietsen met een kapotte elektrische fiets, dat is minder...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Winterswijk is niets ver. Denk 10-15 minuten met de kapotte fiets.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel balen, moet je ver fietsen dan?
Het is wel aan de andere kant van het dorp![]()
![]()
Valt meequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In Winterswijk is niets ver. Denk 10-15 minuten met de kapotte fiets.
Het is wel aan de andere kant van het dorp![]()
![]()
Nog te doen, en anders ga je lopen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In Winterswijk is niets ver. Denk 10-15 minuten met de kapotte fiets.
Het is wel aan de andere kant van het dorp
Ik liep altijd van de bargerstegge naar de groenloss weg, daar zat mijn dokter maar ook naar het ziekenhuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik moet dus naar het ziekenhuis en woon 5 minuutjes lopen verder dan de bargerstegge.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog te doen, en anders ga je lopen.
Ik liep altijd van de bargerstegge naar de groenloss weg, daar zat mijn dokter maar ook naar het ziekenhuis
Probleem is dat ik niet echt weet hoe lang ik er lopend over doe en ik wil niet te laat komen.
Maar het is wel een mooie dag om te wandelen zeg.![]()
Google maps geeft dat aan hequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik moet dus naar het ziekenhuis en woon 5 minuutjes lopen verder dan de bargerstegge.
Probleem is dat ik niet echt weet hoe lang ik er lopend over doe en ik wil niet te laat komen.
Maar het is wel een mooie dag om te wandelen zeg.![]()
![]()
Hm ja het is 40 minuutjes lopen, en ik moet ook nog douchen.
Dus ik denk dat ik gewoon even op de fiets ga.![]()
Half uurtje van tevoren weg ben je mooi op tijdquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik moet dus naar het ziekenhuis en woon 5 minuutjes lopen verder dan de bargerstegge.
Maar het is wel een mooie dag om te wandelen zeg.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Al een beetje zenuwachtig?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Half uurtje van tevoren weg ben je mooi op tijd![]()
![]()
Ik liep er ongeveer 30 minuten over.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar het is wel een mooie dag om te wandelen zeg.
Zal jij er 35 over doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn zus woont aan utrechtsestraat, gelukkig is zij verder okequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:18 schreef Sally het volgende:
Ja 38 minuten zegt google maps.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik liep er ongeveer 30 minuten over.
Zal jij er 35 over doen
Maar aangezien ik zo ongeveer alles nog moet doen qua koffie en douchen en zo ga ik voor de fiets.
Heb bijna zo iets van ik knip het draadje los en knoop het aan elkaar maar ik ben bang dat ik de fiets dan nog kapotter maak dan dat hij nu al is. Want ik denk dat ik weet waar het probleem zit, maar vind ik wel eng.![]()
Welnee, alsof er wat gaat gebeurenquote:
Ja best wel en doe mijn best door de dag heen te komen haha! Nog 9 uurtjesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Schiet al opquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Welnee, alsof er wat gaat gebeuren
Ja best wel en doe mijn best door de dag heen te komen haha! Nog 9 uurtjes![]()
![]()
Fiets al lang kapot?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja 38 minuten zegt google maps.
Maar aangezien ik zo ongeveer alles nog moet doen qua koffie en douchen en zo ga ik voor de fiets.
Heb bijna zo iets van ik knip het draadje los en knoop het aan elkaar maar ik ben bang dat ik de fiets dan nog kapotter maak dan dat hij nu al is. Want ik denk dat ik weet waar het probleem zit, maar vind ik wel eng.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bizar: wetenschappers maken nieuwe diersoort
Wetenschappers van het Amerikaanse biotechnologische bedrijf Colossal Biosciences dromen ervan om de mammoet weer tot leven te brengen. Als eerste stap richting deze ambitie hebben ze nu een bijzondere nieuwe diersoort gemaakt.
https://www.telegraaf.nl/(...)ken-nieuwe-diersoortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mammoet dat nou?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Bizar: wetenschappers maken nieuwe diersoort
Wetenschappers van het Amerikaanse biotechnologische bedrijf Colossal Biosciences dromen ervan om de mammoet weer tot leven te brengen. Als eerste stap richting deze ambitie hebben ze nu een bijzondere nieuwe diersoort gemaakt.
https://www.telegraaf.nl/(...)ken-nieuwe-diersoort![]()
Hij had al langer zo af en toe kuren en dan draaide ik de fiets even om, frummelde wat met een draadje aan de onderkant en toen deed hij het weer eventjes.quote:
Maar nu heeft hij helemaal de geest gegeven helaas. En dat ding is loodzwaar dus je trapt je een ongeluk zonder motor.![]()
En je hebt geen gewone fiets ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij had al langer zo af en toe kuren en dan draaide ik de fiets even om, frummelde wat met een draadje aan de onderkant en toen deed hij het weer eventjes.
Maar nu heeft hij helemaal de geest gegeven helaas. En dat ding is loodzwaar dus je trapt je een ongeluk zonder motor.![]()
Ik snap het ook niet en hoe ver moeten ze gaan.quote:
Nog een en we hoeven niet meer teSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om kinderen te krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff bij Leon langs gaanquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij had al langer zo af en toe kuren en dan draaide ik de fiets even om, frummelde wat met een draadje aan de onderkant en toen deed hij het weer eventjes.
Maar nu heeft hij helemaal de geest gegeven helaas. En dat ding is loodzwaar dus je trapt je een ongeluk zonder motor.
Dan maar snel laten maken. Kan je niet even van iemand een fiets lenen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar nu heeft hij helemaal de geest gegeven helaas. En dat ding is loodzwaar dus je trapt je een ongeluk zonder motor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fietsenmaker aan ravenhorsterweg, heb ik 12 jaar gewerktquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet en hoe ver moeten ze gaan.
Nog een en we hoeven niet meer teSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met sperma donoren wordt er toch ook niet geneukt om kinderen te krijgen dus dat kan alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om kinderen te krijgenUw ADH vitamine Worst
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met sperma donoren wordt er toch ook niet geneukt om kinderen te krijgen dus dat kan al
Ik heb net een collega van je gekocht. Bij de lidl een broodje rookworst, eens kijken of dat smaakt straksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahh ja, daar bij de rotonde toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Fietsenmaker aan ravenhorsterweg, heb ik 12 jaar gewerkt![]()
Kloptquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh ja, daar bij de rotonde toch?
Ja ik mag die van mijn ma even lenen maar goed dan staat mijn fiets daar weer en niet bij de fietsenmaker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar snel laten maken. Kan je niet even van iemand een fiets lenen?
Naja first things first. Het gesprek. Nog een kopje koffie, even douchen en eerst maar eens kijken wat daar uit komt.
Ik ga inzetten op 2 dagen woonbegeleiding en dagbesteding bij een stichting hier in het dorp.![]()
Maar als je echt verlegen zit om vervoer, weet dat er een medeFOK!ker in de buurt is die je wel ff wil brengen
Is het al geblust?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:18 schreef Sally het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nogmaals succes zo!quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik mag die van mijn ma even lenen maar goed dan staat mijn fiets daar weer en niet bij de fietsenmaker.
Naja first things first. Het gesprek. Nog een kopje koffie, even douchen en eerst maar eens kijken wat daar uit komt.
Ik ga inzetten op 2 dagen woonbegeleiding en dagbesteding bij een stichting hier in het dorp.![]()
MetmeKare?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik mag die van mijn ma even lenen maar goed dan staat mijn fiets daar weer en niet bij de fietsenmaker.
Ik ga inzetten op 2 dagen woonbegeleiding en dagbesteding bij een stichting hier in het dorp.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is lief UN!quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef _UserName_ het volgende:
Maar als je echt verlegen zit om vervoer, weet dat er een medeFOK!ker in de buurt is die je wel ff wil brengen
Ik moet alleen nog best veel doen, en ik moet ook nog terug na het gesprek. Katten eten geven bij mijn ma en zo.
Maar ik waardeer het zeer!![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef _UserName_ het volgende:
Maar als je echt verlegen zit om vervoer, weet dat er een medeFOK!ker in de buurt is die je wel ff wil brengen![]()
![]()
Drukdruk dus nog!quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is lief UN!
Ik moet alleen nog best veel doen, en ik moet ook nog terug na het gesprek. Katten eten geven bij mijn ma en zo.
Maar ik waardeer het zeer!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Succes,quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga inzetten op 2 dagen woonbegeleiding en dagbesteding bij een stichting hier in het dorp.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joah valt mee hoor, het zijn allemaal best ontspannende dingetjes om te doen.quote:
Dat gesprek is gewoon echt belangrijk, en het is mooi weer ik heb de tijd. Desnoods stop ik elke 5 minuten met ploeteren om even in de zon te zitten.![]()
![]()
Ja, dat is dan wel weer zo. Ik ga straks ook nog ff centrum in, of eigenlijk alleen kruidvatquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Joah valt mee hoor, het zijn allemaal best ontspannende dingetjes om te doen.
Dat gesprek is gewoon echt belangrijk, en het is mooi weer ik heb de tijd. Desnoods stop ik elke 5 minuten met ploeteren om even in de zon te zitten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gisteren hebben ze bij mijn zoon ingebroken, had net een avond van te voren het kantoor helemaal ingericht, alles met nieuwe spullen. En zouden de volgende dag daar gaan werken. Zou gisteren ook met de verzekering aan de gang gaan. Hij wilde alles in een keer regeen omdat hij al maanden bezig is om twee panden in de verzekering te krijgen.quote:
Werd hij gisteren gebeld dat er ingebroken was, alles weg. Ze hebben zelfs het tapijt losgetrokken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze bij mijn zoon ingebroken, had net een avond van te voren het kantoor helemaal ingericht, alles met nieuwe spullen. En zouden de volgende dag daar gaan werken. Zou gisteren ook met de verzekering aan de gang gaan. Hij wilde alles in een keer regeen omdat hij al maanden bezig is om twee panden in de verzekering te krijgen.
Werd hij gisteren gebeld dat er ingebroken was, alles weg. Ze hebben zelfs het tapijt losgetrokken.![]()
![]()
Jeetje wat een pechquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze bij mijn zoon ingebroken, had net een avond van te voren het kantoor helemaal ingericht, alles met nieuwe spullen. En zouden de volgende dag daar gaan werken. Zou gisteren ook met de verzekering aan de gang gaan. Hij wilde alles in een keer regeen omdat hij al maanden bezig is om twee panden in de verzekering te krijgen.
Werd hij gisteren gebeld dat er ingebroken was, alles weg. Ze hebben zelfs het tapijt losgetrokken.
Dus nu ook alles onverzekerd?![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd hij gisteren gebeld dat er ingebroken was, alles weg. Ze hebben zelfs het tapijt losgetrokken.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt b alen voor hun. Nieuwe Imac, nieuwe koffiemachine 300 euroquote:
Echt alles op de stoelen, kast en bureau na hebben ze meegenomen ook alle prutteltjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat van dat nieuwe kantoor kan hij naar fluiten. Maar die andere twee panden zijn wel aangemeld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jeetje wat een pech
Dus nu ook alles onverzekerd?
Dat het zo lang moet duren niet normaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pff, lekker dan ja.. denk je je nieuwe werkplek in te kunnen wijden
Ja echt klotuh, Zitten meer kantoren in, bij twee ingebroken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zou bijna denken dat ze het wisten !quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt b alen voor hun. Nieuwe Imac, nieuwe koffiemachine 300 euro
Echt alles op de stoelen, kast en bureau na hebben ze meegenomen ook alle prutteltjes
Heel vervelend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat van dat nieuwe kantoor kan hij naar fluiten. Maar die andere twee panden zijn wel aangemeld.
Dat het zo lang moet duren niet normaal
Ik snap ook niet dat mensen dat een ander aan kunnen doen hoor.![]()
Ja echt hequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:44 schreef _UserName_ het volgende:
Pff, lekker dan ja.. denk je je nieuwe werkplek in te kunnen wijden
Hij keek uit op grote brand die in Arnhem was.
Daar tegenover is zijn kantoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zou je denken he, omdat ook de ingangsdeur openwas gelaten een plakbandje er op zodat de deur niet in het slot viel. En de deur van zijn kantoor en van nog iemand ook opengebrokenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze het wisten !Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap dat ook nooit, maar de hele wereld lijkt wel verrotquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heel vervelend.
Ik snap ook niet dat mensen dat een ander aan kunnen doen hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga denk ik binnenkort weer The Hobbit en Lord of the Rings kijken.
Of de boeken lezen, die zijn ook prachtig.![]()
Strijk is weg gewerkt, zo ff stofzuiger en dweil door huis halenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Miemiemiequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb het maar weggehaald voordat het kindje weer gaat huilen![]()
![]()
![]()
Jaquote:![]()
![]()
Ik hoorde het op de radio vanmorgen en dacht dat het over de brand van gisteren ging, maar ze zeiden "centrum van Arnhem. Ehhh.... huh?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Brug staat open en dat kan laaaaang duren.
Gelukkig goed weer en bekijks van Haven Zeebrugge.Werewolf![]()
Was er gisteren ook een brand?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik hoorde het op de radio vanmorgen en dacht dat het over de brand van gisteren ging, maar ze zeiden "centrum van Arnhem. Ehhh.... huh?![]()
![]()
Ik vind lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een bruin bolletje met kaas en komkommer
En dat bolletje ook![]()
![]()
Ik heb iets andersquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een bruin bolletje met kaas en komkommer![]()
![]()
Zellufquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind lekker
En dat bolletje ook![]()
Heerlijk een keer wat anders dan een broodje met pindakaas ofz
Ow je bent binnenkort in de gay-sectie op XHamster te bewonderen met een hele stel andere heren?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb als een malle zitten treinen![]()
![]()
Fijn!quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn zus woont aan utrechtsestraat, gelukkig is zij verder okeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je eens stoppen met notificaties sturen naar me?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik moet je helaas teleurstellen, maar jij kan vast soortgelijke filmpjes vinden daarquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je bent binnenkort in de gay-sectie op XHamster te bewonderen met een hele stel andere heren?![]()
![]()
quote:Ik kwam er net achter dat mijn BMI ongezond is!
Te veel spieren!(En ja; het vetpercentage zit ook iets op het randje, maar volgens de meting laatst heb ik echt behoorlijk wat spieren!
)
![]()
Oh bah
Lees net dat er mogelijk nog mensen binnen warenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou ja, als je snoeihard heb zitten treinen....quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen, maar jij kan vast soortgelijke filmpjes vinden daar![]()
![]()
Een dikke spier in je broekquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ik kwam er net achter dat mijn BMI ongezond is!
Te veel spieren!(En ja; het vetpercentage zit ook iets op het randje, maar volgens de meting laatst heb ik echt behoorlijk wat spieren!
)
![]()
![]()
Één of andere ramp gebeurd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef greysbones het volgende:
Oh bah
Lees net dat er mogelijk nog mensen binnen waren![]()
Kedeng kedengquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, als je snoeihard heb zitten treinen....![]()
![]()
Word jij er ook zo moe van Paulus?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: