SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker lopen janken vannacht, maar het zijn de hormonen
En gelijk echt poepie sjaggie en ready for murder. Normale dingen dusTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Muisquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En gelijk echt poepie sjaggie en ready for murder. Normale dingen dus![]()
![]()
waarom ging je wenenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En gelijk echt poepie sjaggie en ready for murder. Normale dingen dusWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daar zit geen reden achter dat gebeurt gewoonquote:Trotste mama van Ambar
oh wist niet dat dat konquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zit geen reden achter dat gebeurt gewoonWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wordt spannend jaar, ik ga wat heel anders oppakken als nevenactiviteit naast mijn huidige werkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oeh, wat ga je doen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:46 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt spannend jaar, ik ga wat heel anders oppakken als nevenactiviteit naast mijn huidige werk![]()
Oh spannend, maar leuk!quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:46 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt spannend jaar, ik ga wat heel anders oppakken als nevenactiviteit naast mijn huidige werk![]()
![]()
Iets wat hopelijk meer in mijn aard ligt, omdat ik had aangegeven dat de huidige werkzaamheden niet helemaal in mijn aard ligtquote:Uw ADH vitamine Worst
Succes straksquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
Straks het belangrijke gesprek met mijn hoofdbehandelaar
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ligt werken wel in je aard?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets wat hopelijk meer in mijn aard ligt, omdat ik had aangegeven dat de huidige werkzaamheden niet helemaal in mijn aard ligt![]()
Succes KW!quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
Straks het belangrijke gesprek met mijn hoofdbehandelaar![]()
Ah wat fijn dat ze daar zo snel op inspelen! Heel veel succes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets wat hopelijk meer in mijn aard ligt, omdat ik had aangegeven dat de huidige werkzaamheden niet helemaal in mijn aard ligt![]()
Beter wel, werkgeluk is belangrijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets wat hopelijk meer in mijn aard ligt, omdat ik had aangegeven dat de huidige werkzaamheden niet helemaal in mijn aard ligtTrotste mama van Ambar
Absoluut!quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter wel, werkgeluk is belangrijk![]()
Nou ja valt mee met het snel, was eigenlijk jaar als het ware aan het sluimeren met een sleur na jaren van nieuwe uitdagingen, hopelijk weer mijn werkplezier zoals ik in de beginjaren heb weer terug toen alles nieuw wasquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah wat fijn dat ze daar zo snel op inspelen! Heel veel succes.Uw ADH vitamine Worst
Mijn mood van vandaag is echt al jankend iemands kop eraf rukken.
manmanman
Trotste mama van Ambar
Ah zo ja. Wel goed van je dat je dat hebt aangegeven. Lijkt me ook spannend om te doen want straks zeggen ze nee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou ja valt mee met het snel, was eigenlijk jaar als het ware aan het sluimeren met een sleur na jaren van nieuwe uitdagingen, hopelijk weer mijn werkplezier zoals ik in de beginjaren heb weer terug toen alles nieuw was![]()
Je kunt ook beginnen met een plukje haarquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
manmanman![]()
![]()
Muisje tochquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
manmanman![]()
![]()
Mijn baarmoeder wil alleen moordquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt ook beginnen met een plukje haar![]()
Trotste mama van Ambar
Het wordt geen 'nee' tenzij ik er zelf uitstap, want akkoord leidinggevende en het is iets wat ik zelf heb aangedragenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah zo ja. Wel goed van je dat je dat hebt aangegeven. Lijkt me ook spannend om te doen want straks zeggen ze nee.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn baarmoeder wil alleen moord![]()
![]()
![]()
Even volhouden het is bijna weekendquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn baarmoeder wil alleen moord![]()
![]()
![]()
Gewoon je trillende vriendjes oproepen om het een beetje te kalmeren
Uw ADH vitamine Worst
Ah zo, nou ja het lijkt mij in elk geval fijn dat de mogelijkheid tot ander werk er is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het wordt geen 'nee' tenzij ik er zelf uitstap, want akkoord leidinggevende en het is iets wat ik zelf heb aangedragen![]()
![]()
Dat verandert hormonaal nietsquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:01 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon je trillende vriendjes oproepen om het een beetje te kalmerenhet is gewoon tijd uitzitten. Morgen is alles weer normaal
Trotste mama van Ambar
En dan die ellende een keer per maand.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat verandert hormonaal nietshet is gewoon tijd uitzitten. Morgen is alles weer normaal
Best wel cruel van de natuur.![]()
Misschien dat er nog wat gelukshormonen vrij komen om te compenseren dacht ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat verandert hormonaal nietshet is gewoon tijd uitzitten. Morgen is alles weer normaal
Uw ADH vitamine Worst
Kopje rustgevende kamillethee misschien?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Altijd lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Kopje rustgevende kamillethee misschien?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat valt dan wel weer meequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En je wordt er zen van als een motherfucker, jonguh!![]()
![]()
Heeft iemand een idee hoe ik mijn elektrische fiets kan debuggen?
De trapondersteuning is weggevallen en ik heb geen idee wat het kan zijn.
Ik heb 1 draadje doorgemeten met een multimeter en daar zat geen weerstand op dus ik denk dat dat goed zit.
Maar ik heb geen idee hoe ik dit goed kan doen...![]()
Tot je yin en je yang volkomen in balans zijn, je chakra's uitgebalanceerd zijn, je kundalini opgewekt is, je de om mani padme hum bent en je perineum lekker gebronsd is!quote:![]()
![]()
Al een tijd niet zo erg gehad als nu eigenlijk
Trotste mama van Ambar
Ja misschien moet ik dat maar doen, kost meteen weer zo veel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:11 schreef JustinK het volgende:
Echt geen flauw idee...
Ik zou naar de fietsenmaker gaan![]()
Meestal bluf ik mij er nog wel doorheen, kan ik nog wel een beetje aardig blijven doen tegen mensenTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik mijn elektrische fiets kan debuggen?
De trapondersteuning is weggevallen en ik heb geen idee wat het kan zijn.
Ik heb 1 draadje doorgemeten met een multimeter en daar zat geen weerstand op dus ik denk dat dat goed zit.
Maar ik heb geen idee hoe ik dit goed kan doen...![]()
![]()
Ik heb er een braaksel-kleurig aura van gekregen! zou zo weer doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot je yin en je yang volkomen in balans zijn, je chakra's uitgebalanceerd zijn, je kundalini opgewekt is, je de om mani padme hum bent en je perineum lekker gebronsd is!![]()
Ja dat is altijd het nadeel... Maar voor zoiets wel zo makkelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik dat maar doen, kost meteen weer zo veel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: