SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
vandaag laatste werkdag voor het weekend, als het morgen net zo wordt als vandaag doe ik morgen even mijn ramenquote:
en dan ook gelijk in het centrum met historische pandenquote:
quote:
De Brandlachende Veggie Grill.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat CE's Vega restaurant er nog?
Akkoordquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen maar de hele (B)Randtad in de hens zetten?
Fijn dat je akkoord geeftquote:
Ik hoor een Panzermaus starten, ergens in de verte.quote:
Inclusief zijn inwoners?quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen maar de hele (B)Randtad in de hens zetten?
Dat vind ik wel een tikje te ver gaanquote:
Als je dan toch bezig bent, kun je dan mijn ramen ook even doen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag laatste werkdag voor het weekend, als het morgen net zo wordt als vandaag doe ik morgen even mijn ramen
[..]
Het was maar een vraag. Maar als je de huizen allemaal afbrand daar. In de provincies is er geen ruimte voor die mensen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een tikje te ver gaan
quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker rustig op kantoor. Helft is ziek zo na de carnaval
Ja en mijn opmerking was maar een meningquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was maar een vraag. Maar als je de huizen allemaal afbrand daar. In de provincies is er geen ruimte voor die mensen.
Akkoord.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en mijn opmerking was maar een mening![]()
En verder is huisvesting hun probleem, ze gaan maar in tentjes verder.
Ik was maandag en dinsdag ook schor en minder fit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker rustig op kantoor. Helft is ziek zo na de carnaval
Heel fijnquote:
Had je zo'n helm met hoorns?quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was maandag en dinsdag ook schor en minder fit.
Ik ging als capitolbestormer
Zoveel haar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, wacht, het was geen helm.
Eckte alphamale met z'n manscaping.quote:
Ewl.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eckte alphamale met z'n manscaping.
Ja.quote:
Wat heeft die rechtse een vies snorretjequote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Oh joepie. M'n eigen tent.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en mijn opmerking was maar een mening![]()
En verder is huisvesting hun probleem, ze gaan maar in tentjes verder.
Ze zijn daar allemaal rechts denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft die rechtse een vies snorretje
Of je neemt een boerderij in, ook goed.quote:
Het is wat het is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat er hier zo wordt gebodyshamed!
Heb je ook een vies snorretje? Of veel haar? Of horens?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat er hier zo wordt gebodyshamed!
Snorrenvoedsel?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
had net snorrenvoedsel voor lunch, smaakte best. wel wat prijzig
Als die macaroni eet dan is dat snorretje oranje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is-ie zo ontspoord omdat het overal stinkt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zijn zo rechts dat ze voortaan bij NASCAR alleen nog maar rechtsom gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal rechts denk ik.
Macaroni met SMACquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die macaroni eet dan is dat snorretje oranje.
Tussen Amerika en Rusland zit aardig wat ruimte ja.quote:
Dat aten wij vroeger thuisquote:
Ik heb dat nog nooit op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat aten wij vroeger thuis
Is best lekker!quote:
Ik ga het niet proberenquote:
En SMAC alleen?quote:
Je moet het nieuws wel volgen! Daar zit nu juist geen ruimte meer tussen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tussen Amerika en Rusland zit aardig wat ruimte ja.
's Ochtends hangt-ie ermee in de havermout.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die macaroni eet dan is dat snorretje oranje.
Of ergens anders in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
's Ochtends hangt-ie ermee in de havermout.
Ook nietquote:
Ik moet niets.quote:
quote:
Waar kan ik jou wel mee blij maken?quote:
Hamburgers vallen er zo te zien ook onder,quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dingen zoals hummus . Eten uit het midden oosten waar iedereen een snor heeft
Alles snor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Stiek, minimaal 500 gram, want het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar kan ik jou wel mee blij maken?
Oh ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, je moet de cavia's eten geven.
Sowieso niet sinds Rusland Alaska heeft verkocht.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet het nieuws wel volgen! Daar zit nu juist geen ruimte meer tussen.
Dat je nog net niet de RENDAC belt, als je een blikje open trekt ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:23 schreef UitStraling het volgende:
SMAC ruikt naar de dood.
Maar de Hawaiianen vreten zich kapot aan die varkensdril.
Valt wel mee hoor. Tussen het oostelijkste deel van Rusland en het westelijkste van de VS ligt 85 km.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tussen Amerika en Rusland zit aardig wat ruimte ja.
Grote portie steppegrasquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiek, minimaal 500 gram, want het oog wil ook wat.
Oke, hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Tussen het oostelijkste deel van Rusland en het westelijkste van de VS ligt 85 km.
Stugge haren erin.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je nog net niet de RENDAC belt, als je een blikje open trekt ?
Dapper de grote portie bestellen en het vervolgens niet op krijgenquote:
Kan je er wel een muurtje mee verven.quote:
* TheStigsDutchCousin naar de de slager gaatquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiek, minimaal 500 gram, want het oog wil ook wat.
Ook niet in mij?quote:
Neem dan ook spareribs mee voor mijquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin naar de de slager gaat
Die heb ik alquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem dan ook spareribs mee voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |