Ze zijn daar allemaal rechts denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft die rechtse een vies snorretje
Of je neemt een boerderij in, ook goed.quote:
Het is wat het is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat er hier zo wordt gebodyshamed!
Heb je ook een vies snorretje? Of veel haar? Of horens?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat er hier zo wordt gebodyshamed!
Snorrenvoedsel?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
had net snorrenvoedsel voor lunch, smaakte best. wel wat prijzig
Als die macaroni eet dan is dat snorretje oranje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft die rechtse een vies snorretje
Waarschijnlijk is-ie zo ontspoord omdat het overal stinkt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft die rechtse een vies snorretje
Ze zijn zo rechts dat ze voortaan bij NASCAR alleen nog maar rechtsom gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal rechts denk ik.
Macaroni met SMACquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die macaroni eet dan is dat snorretje oranje.
Tussen Amerika en Rusland zit aardig wat ruimte ja.quote:
Dat aten wij vroeger thuisquote:
Ik heb dat nog nooit op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat aten wij vroeger thuis
Is best lekker!quote:
Ik ga het niet proberenquote:
En SMAC alleen?quote:
Je moet het nieuws wel volgen! Daar zit nu juist geen ruimte meer tussen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tussen Amerika en Rusland zit aardig wat ruimte ja.
's Ochtends hangt-ie ermee in de havermout.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die macaroni eet dan is dat snorretje oranje.
Of ergens anders in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
's Ochtends hangt-ie ermee in de havermout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |